Nee... vader Abraham heeft weinig haar wou je zeggen.quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:09 schreef tong80 het volgende:
Stop je lul in een CD van Vader Abraham.
dat heb ik inderdaad ook overwogen maar ik ben bang datze het zelf niet als een probleem ziet en dat ik haar pijn doe dat is dus het grote dilemmaquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:10 schreef HuHu het volgende:
Koop een LadyShave voor d'r.
LadyShave is pijnloos hoor. Harsen... dat doet zeer.quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:12 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
dat heb ik inderdaad ook overwogen maar ik ben bang datze het zelf niet als een probleem ziet en dat ik haar pijn doe dat is dus het grote dilemma
als jij het niet doet, doet een ander het over een tijdje wel. So... what's the problem?quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:12 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
dat heb ik inderdaad ook overwogen maar ik ben bang datze het zelf niet als een probleem ziet en dat ik haar pijn doe dat is dus het grote dilemma
ik bedoel een anders soort pijnquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:15 schreef HuHu het volgende:
[..]
LadyShave is pijnloos hoor. Harsen... dat doet zeer.
Maar je kan 't toch gewoon even subtiel melden. Kijken hoe ze reageert. Ik bedoel... je kent haar net, dan moet je niet meteen teveel kritiek gaan leveren. Dan is het meteen over natuurlijk.
"Als jij je doos nou eens gaat scheren mag je een dagje naar een beautyfarm...dat kun je ook wel gebruiken"quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:19 schreef Missy-B. het volgende:
Geef haar een schoonheidsbehandeling/ dagje beautyfarm cadeau. Vinden vrouwen altijd leuk.
Het hoeft ook niet tactvol te zijn. Het moet gewoon wat subtieler gebracht worden dan door te zeggen: "Schat, je hebt veel haar. Dat is lelijk, hier heb je een LadyShave. Over 10 minuten lig je naakt en kaal op bed."quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:19 schreef MouseOver het volgende:
Dat is nu echt iets dat gewoon niet tactvol te brengen is.
Misschien hoogstens als jullie wat verder in een relatie zijn eens zeggen dat het je wel spannend lijkt om haar eens te scheren.
Hmm goed idee....quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:19 schreef Missy-B. het volgende:
Geef haar een schoonheidsbehandeling/ dagje beautyfarm cadeau. Vinden vrouwen altijd leuk.
En dan anoniem laten bezorgen bij haar thuis.quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:22 schreef Stievus het volgende:
koop een scheerapparaat voor d'r gelijk maandag morge
Beter onder je arm dan onder je navel zeg ik altijd maarquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:30 schreef Zjenitha het volgende:
eeeuh... ik heb op mijn onderarmen ook wat fijne haartjes hoor... ga me echt niet helemaal kaal scheren zeg, vrouwen moeten zo ie zo al veel scheren. Moet niet te gek worden.
Daar zei ze nog niet eens iets overquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Beter onder je arm dan onder je navel zeg ik altijd maar![]()
.
Dat wou ik net zeggen... De kans dat TS zijn hele lichaam geharst heeft en zo zacht is als een babybil, is niet al te grootquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:42 schreef diabolotin het volgende:
tis heel normaal hoor, dat een vrouw wat haar heeft op haar armen... Kijk, als je vindt dat ze teveel haar heeft moet je dit gewoon een keertje ter sprake weten te brengen. Maar waarom staat al dat haar je zo tegen? Je hebt zelf toch zeker ook haar? Tis haar lichaam, jij mag er alleen maar mee spelen...
Ook complete onzin natuurlijk.. want ik bedoelde dat het normaal is dat je haar hebt op je ONDERARMEN... de oksels scheren vind ik heel normaal... maar okselhaar is ook heel anders dan het weinige fijne haar wat vrouwen normaal op hun onderarmen hebben.quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Beter onder je arm dan onder je navel zeg ik altijd maar![]()
.
quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:04 schreef Zjenitha het volgende:
[..]
Ook complete onzin natuurlijk.. want ik bedoelde dat het normaal is dat je haar hebt op je ONDERARMEN... de oksels scheren vind ik heel normaal... maar okselhaar is ook heel anders dan het weinige fijne haar wat vrouwen normaal op hun onderarmen hebben.
Als een man gaat zeiken dat ik ook nog eens men armen helemaal moet gaan scheren terwijl ik men benen en alles al doe dan gaat ie maar lekker een ander meisje zoeken![]()
om het even vriendelijk uit te leggen..
oke hier heb ik ergens een stomme fout gemaakt, sorry,.. 1tje mag weg
smoothyquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:42 schreef diabolotin het volgende:
tis heel normaal hoor, dat een vrouw wat haar heeft op haar armen... Kijk, als je vindt dat ze teveel haar heeft moet je dit gewoon een keertje ter sprake weten te brengen. Maar waarom staat al dat haar je zo tegen? Je hebt zelf toch zeker ook haar? Tis haar lichaam, jij mag er alleen maar mee spelen...
dyslectiesquote:
altijd lastig,..quote:
Kwestie van wennenquote:
Aan de zijkant millimetren.,..quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:58 schreef brown_eyed_girl het volgende:
Waarom zou jij er een probleem mee hebben als zij zoiets heeft van boeit mij het? Kijk als je door de bomen het bos niet meer kunt zien dan kun je het altijd nog subtiel brengen. Maar kom op, tegenwoordig mag een vrouw nergens meer haar hebben, dalijk moet ze ook nog al dr hoofdhaar eraf halen voordat ze aan de man kan gaan. En trouwens, als jij haar niet helemaal kan accepteren waarom WIL je het dan nog subtiel brengen?
* het.ismij krijgt hele visioenen, en denkt dat von_manstein's spelletjes erg sadistisch zijnquote:Op zondag 21 augustus 2005 21:56 schreef von_manstein het volgende:
Koop een rol ducktape en zeg dat je spannende spelletjes wil spelen
Dat is wel een heel goed punt.quote:Op zondag 21 augustus 2005 22:13 schreef BlueEyed het volgende:
Maybe was ze al een tijdje single, heeft ze daardoor de boel een beetje laatje verslonzen, en is er op jullie volgende date al geen haartje meer te bekennen
Dierenbeul!!! Ducttape!quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:56 schreef von_manstein het volgende:
quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:14 schreef Molluck het volgende:
Ik zie het al helemaal voor me: RobbieRicardo en zijn vriendin in hun harige liefdesnestje op Jupiter![]()
Wat misschien ook handig is voor haar om te weten, dat baardgroei e.d. bij vrouwen als een "handicap" word gezien..en dus vergoed word door de verzekering om het te laten corigeren (en het zijn er nog al wat die dat doenquote:Op maandag 22 augustus 2005 13:00 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Hmm naast alle puberale reacties, zou ik haar een schoonheidsbehandeling kado doen.
En idd kan het ook een probleem zijn voor haar, maar dan is het nog vreemd dat ze er niets aandoet. Goed de ene vrouw verzorgt zich beter dan de andere.
Zoals je het beschijft neemt ze het niet zo nauw met haar p.v. () Donshaar vind ik zelf geen probleem, maar onder de gordel moet het geen oerwoud zijn en onder haar oksels moet het ook haarvrij zijn.
spannendquote:Op zondag 21 augustus 2005 21:56 schreef von_manstein het volgende:
ofquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:27 schreef googoodoll het volgende:
Spreek met je vrienden af dat zij haar continu uitschelden voor "harig loeder" in ruil voor een paar biertjes. Moet werken
eerlijk in welke zin ? ik denk dat niemand de eerste dagen van een relatie al alles tegen zijn partner zegt, je kent elkaar amperquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:13 schreef Bo het volgende:
Als je een serieuze relatie wil beginnen zal je vanaf het begin af aan eerlijk moeten zijn. Doe je dit niet is het al gedoemd te mislukken..
quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:15 schreef RobbieRicardo het volgende:
hou nou toch eens op over dat jupiter
Zij zou waarschijnlijk hetzelfde gereageerd hebben als jij niet meer aan uiterlijke verzorging zou doenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:38 schreef RobbieRicardo het volgende:
Even een update dan. ik heb de dame in kwestie gezegt waar het op staat zoals het moest van de tips hier ik zei Kijk ik vind je leuke meid maar je moet wel wat doen aan dat haar van je maar ze vondt het zelf geen enkel probleem zei ze ik moest haar maar nemen zoals ze was. dat ging voor mij te ver ik heb gezegt dat ik haar dan niet meer hoefde zien op een nette manier en dat er vast mannen zijn die geen problemen hebben met je haar op je gezicht en de rest. En ze had niet zomaar wathaar want dat heeft iedere vrouw wel maar dit waren echt zwarte donkere haren geen gezicht dus
Kijk dat is nou origineel.quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:56 schreef von_manstein het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |