Beter onder je arm dan onder je navel zeg ik altijd maarquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:30 schreef Zjenitha het volgende:
eeeuh... ik heb op mijn onderarmen ook wat fijne haartjes hoor... ga me echt niet helemaal kaal scheren zeg, vrouwen moeten zo ie zo al veel scheren. Moet niet te gek worden.
Daar zei ze nog niet eens iets overquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Beter onder je arm dan onder je navel zeg ik altijd maar![]()
.
Dat wou ik net zeggen... De kans dat TS zijn hele lichaam geharst heeft en zo zacht is als een babybil, is niet al te grootquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:42 schreef diabolotin het volgende:
tis heel normaal hoor, dat een vrouw wat haar heeft op haar armen... Kijk, als je vindt dat ze teveel haar heeft moet je dit gewoon een keertje ter sprake weten te brengen. Maar waarom staat al dat haar je zo tegen? Je hebt zelf toch zeker ook haar? Tis haar lichaam, jij mag er alleen maar mee spelen...
Ook complete onzin natuurlijk.. want ik bedoelde dat het normaal is dat je haar hebt op je ONDERARMEN... de oksels scheren vind ik heel normaal... maar okselhaar is ook heel anders dan het weinige fijne haar wat vrouwen normaal op hun onderarmen hebben.quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Beter onder je arm dan onder je navel zeg ik altijd maar![]()
.
quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:04 schreef Zjenitha het volgende:
[..]
Ook complete onzin natuurlijk.. want ik bedoelde dat het normaal is dat je haar hebt op je ONDERARMEN... de oksels scheren vind ik heel normaal... maar okselhaar is ook heel anders dan het weinige fijne haar wat vrouwen normaal op hun onderarmen hebben.
Als een man gaat zeiken dat ik ook nog eens men armen helemaal moet gaan scheren terwijl ik men benen en alles al doe dan gaat ie maar lekker een ander meisje zoeken![]()
om het even vriendelijk uit te leggen..
oke hier heb ik ergens een stomme fout gemaakt, sorry,.. 1tje mag weg
smoothyquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:42 schreef diabolotin het volgende:
tis heel normaal hoor, dat een vrouw wat haar heeft op haar armen... Kijk, als je vindt dat ze teveel haar heeft moet je dit gewoon een keertje ter sprake weten te brengen. Maar waarom staat al dat haar je zo tegen? Je hebt zelf toch zeker ook haar? Tis haar lichaam, jij mag er alleen maar mee spelen...
dyslectiesquote:
altijd lastig,..quote:
Kwestie van wennenquote:
Aan de zijkant millimetren.,..quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:58 schreef brown_eyed_girl het volgende:
Waarom zou jij er een probleem mee hebben als zij zoiets heeft van boeit mij het? Kijk als je door de bomen het bos niet meer kunt zien dan kun je het altijd nog subtiel brengen. Maar kom op, tegenwoordig mag een vrouw nergens meer haar hebben, dalijk moet ze ook nog al dr hoofdhaar eraf halen voordat ze aan de man kan gaan. En trouwens, als jij haar niet helemaal kan accepteren waarom WIL je het dan nog subtiel brengen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |