abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29847158
Tong

Ontopic: gewoon aan haar vragen: "Goh, je hebt aardig wat haargroei hier en daar, waarom haal je dat niet weg?"

Wordt ze boos dan vindt ze je niet leuk genoeg.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  zondag 21 augustus 2005 @ 19:30:18 #27
100933 Zjenitha
Vertel eens iets leuks
pi_29847263
eeeuh... ik heb op mijn onderarmen ook wat fijne haartjes hoor... ga me echt niet helemaal kaal scheren zeg, vrouwen moeten zo ie zo al veel scheren. Moet niet te gek worden.
Well, Dude, we just don't know.
pi_29847383
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 19:30 schreef Zjenitha het volgende:
eeeuh... ik heb op mijn onderarmen ook wat fijne haartjes hoor... ga me echt niet helemaal kaal scheren zeg, vrouwen moeten zo ie zo al veel scheren. Moet niet te gek worden.
Beter onder je arm dan onder je navel zeg ik altijd maar .
  zondag 21 augustus 2005 @ 19:36:25 #29
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_29847449
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 19:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

Daar zei ze nog niet eens iets over
Vampire Romance O+
pi_29847516
gezellig samen voor de spiegel scheren iedere ochtend romatisch toch
pi_29847678
tis heel normaal hoor, dat een vrouw wat haar heeft op haar armen... Kijk, als je vindt dat ze teveel haar heeft moet je dit gewoon een keertje ter sprake weten te brengen. Maar waarom staat al dat haar je zo tegen? Je hebt zelf toch zeker ook haar? Tis haar lichaam, jij mag er alleen maar mee spelen...
Bite me!
pi_29848058
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 19:42 schreef diabolotin het volgende:
tis heel normaal hoor, dat een vrouw wat haar heeft op haar armen... Kijk, als je vindt dat ze teveel haar heeft moet je dit gewoon een keertje ter sprake weten te brengen. Maar waarom staat al dat haar je zo tegen? Je hebt zelf toch zeker ook haar? Tis haar lichaam, jij mag er alleen maar mee spelen...
Dat wou ik net zeggen... De kans dat TS zijn hele lichaam geharst heeft en zo zacht is als een babybil, is niet al te groot Waarom doen mannen toch altijd zo hysterisch over haargroei bij vrouwen? Het is naar mijn mening niet meer of minder smerig dan bij een man.
Pesez le matin que vous n'irez peut-être pas jusqu'au soir,
Et au soir que vous n'irez peut-être pas jusqu'au matin.
  zondag 21 augustus 2005 @ 19:56:20 #33
71048 Tokay
makes your day!
pi_29848255
Schitterende topictitel en openingspost!
Weet je zeker dat je geen Hilbert heet, Robbie?
"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh
pi_29848364
Waarom moet ik aan Fiona van Shrek denken?
  zondag 21 augustus 2005 @ 20:04:31 #35
100933 Zjenitha
Vertel eens iets leuks
pi_29848556
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 19:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

Ook complete onzin natuurlijk.. want ik bedoelde dat het normaal is dat je haar hebt op je ONDERARMEN... de oksels scheren vind ik heel normaal... maar okselhaar is ook heel anders dan het weinige fijne haar wat vrouwen normaal op hun onderarmen hebben.

Als een man gaat zeiken dat ik ook nog eens men armen helemaal moet gaan scheren terwijl ik men benen en alles al doe dan gaat ie maar lekker een ander meisje zoeken
  zondag 21 augustus 2005 @ 20:05:24 #36
100933 Zjenitha
Vertel eens iets leuks
pi_29848590
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 20:04 schreef Zjenitha het volgende:

[..]

Ook complete onzin natuurlijk.. want ik bedoelde dat het normaal is dat je haar hebt op je ONDERARMEN... de oksels scheren vind ik heel normaal... maar okselhaar is ook heel anders dan het weinige fijne haar wat vrouwen normaal op hun onderarmen hebben.

Als een man gaat zeiken dat ik ook nog eens men armen helemaal moet gaan scheren terwijl ik men benen en alles al doe dan gaat ie maar lekker een ander meisje zoeken

om het even vriendelijk uit te leggen..

oke hier heb ik ergens een stomme fout gemaakt, sorry,.. 1tje mag weg

[ Bericht 9% gewijzigd door Zjenitha op 21-08-2005 20:06:24 (aarg fout!!) ]
pi_29849045
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 19:42 schreef diabolotin het volgende:
smoothy
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
  zondag 21 augustus 2005 @ 20:20:20 #38
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_29849217
liefde maakt blint dus je ziet het niet zo wel ben je niet verliefd
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_29849393
met een d
  zondag 21 augustus 2005 @ 20:27:21 #40
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_29849513
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 20:24 schreef het.ismij het volgende:
met een d
dyslecties
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_29849534
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 20:27 schreef ook_gek het volgende:

[..]

dyslecties
altijd lastig,..
  zondag 21 augustus 2005 @ 20:28:14 #42
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_29849547
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 20:27 schreef het.ismij het volgende:

[..]

altijd lastig,..
Kwestie van wennen
pi_29849690
PPfff.... moeilijke kwestie hoor...
Misschien moet je gewoon even 1/2 keer met haar afspreken, hopend dat ze eerst een bad hairday had

Als je haar echt leuk vind en wat beter kent, is het ook makkelijker om te zeggen....
pi_29850034
Ik heb ooit eens gekrolde haren ontdekt op de onderrug van een vrouwelijke collega, toen ze neerhurkte. Echt

Ik heb op zicht niets tegen haar, maar er zijn grenzen.
pi_29850860
Waarom zou jij er een probleem mee hebben als zij zoiets heeft van boeit mij het? Kijk als je door de bomen het bos niet meer kunt zien dan kun je het altijd nog subtiel brengen. Maar kom op, tegenwoordig mag een vrouw nergens meer haar hebben, dalijk moet ze ook nog al dr hoofdhaar eraf halen voordat ze aan de man kan gaan. En trouwens, als jij haar niet helemaal kan accepteren waarom WIL je het dan nog subtiel brengen?
E più mi vorrai e meno mi vedrai
E meno mi vorrai e più sarò con te
  zondag 21 augustus 2005 @ 21:25:15 #46
86634 Pectos
mind wide open
pi_29851965
Bij een vrouw op mijn werk zag ik laatst dat ze borsthaar had toen ze een laag uitgesneden jurkje droeg.. Zijn mensen blind voor hun eigen onaantrekkelijkheden? Of maakt het ze misschien niets uit?
Despair and Deception, Love's ugly little twins
pi_29852237
Ik heb ook (dons)haartjes op mijn gezicht. Heeft ze dat, of heeft ze echt zwarte haartjes ofzo? Donshaartjes ('peach fuzz') vind ik zelf helemaal niks mis mee. Echt zware beharing (hirsutisme) is wel lelijk. Is wel iets aan te doen met medicijnen, als het echt erg is.
pi_29852440
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 20:58 schreef brown_eyed_girl het volgende:
Waarom zou jij er een probleem mee hebben als zij zoiets heeft van boeit mij het? Kijk als je door de bomen het bos niet meer kunt zien dan kun je het altijd nog subtiel brengen. Maar kom op, tegenwoordig mag een vrouw nergens meer haar hebben, dalijk moet ze ook nog al dr hoofdhaar eraf halen voordat ze aan de man kan gaan. En trouwens, als jij haar niet helemaal kan accepteren waarom WIL je het dan nog subtiel brengen?
Aan de zijkant millimetren.,..
Reefteef
vrouwen met een baard ... kan het niet anders zeggen, daar zou ik me toch op geen mogelijkheid tot aangetrokken voelen, en als je haar nu al niet meer aantrekkelijk vind waarom zou je er dan in godsnaam mee door willen gaan?
Spam uit sig verwijderd door FA, niet terug plaatsen.
pi_29853037
Koop een rol ducktape en zeg dat je spannende spelletjes wil spelen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')