Ja, zo'n blondje.quote:Op zondag 21 augustus 2005 23:40 schreef MrX1982 het volgende:
Ik heb trouwens Frank de Boer gezien in Walibi
Hij heeft zo'n typische creditcard slet als vrouw![]()
thanks for the tip. Hoe kom je daar nu ineens bij?quote:Op maandag 22 augustus 2005 01:05 schreef Drugshond het volgende:
Wordt nooit verliefd op een barvrouw....... ook al heeft ze cup B+
jaja, leuk om te weten waar Kathmandu ligt, maar wat zegt dat over cup b+ ?quote:Op maandag 22 augustus 2005 01:23 schreef Drugshond het volgende:
In een stam (blues) kroeg mag je wel dronken worden ... maar er zijn grenzen.
Wel gelachen overigens..... 2x iemand van een barkruk zien vallen... 1 grappenmaker was een Irakees die heel graag een boekwerk wilde lezen (om bij te blijven). Hij kreeg de grote bosatlas (voor zijn neus) om e.e.a door te nemen..... hij heeft echt uren in dat plaatjes boek zitten kijken.
zo is dat, ik heb ook al een paar in mijn geheugen gegrift dat ik binnenkort eens ga verzilverenquote:Op maandag 22 augustus 2005 01:52 schreef Drugshond het volgende:
Waarom denk ik nog steeds aan borsten.....(Hoothers, Koplampen, Joeksels, Negerinne-borsten- tepels als dam-stenen, waar is Yvonne)
Singning off... morgen weer een dag.......
Het is om moedeloos van te worden.quote:Op maandag 22 augustus 2005 01:52 schreef Drugshond het volgende:
Singning off
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |