1 woord: Counter-Strike.quote:Nu ik een nerd-woord heb gebruikt, zal Wolffje hier wel snel verschijnen. Ik maak mij dus uit de voeten en ga verder met mijn liefdesbrief.
BF1942quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:22 schreef Monidique het volgende:
Fuck it, ik scheer mij morgen wel en ik ga zo in een lichtelijk aangeschoten toestand BF1942 spelen.
Ach, ik heb me vorige week zaterdag nog geschoren. Is wel lekker om mee te... mja... woelen, nietwaar?quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:30 schreef George-Butters het volgende:
ruig Mon erg ruig.
Die drinkt bier met de buurman.quote:Wat vind je vader daar nu van?
Beide.quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:33 schreef NightH4wk het volgende:
Spleetogen schieten of Duitsers? Heb het spel nog niet gespeeld. =X
Do you feel lucky, punk?quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:36 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Ook al een fok!patch zodat je op mods kan schieten?
Het is echt om te huilen. IK WIL GEEN SUPPORTERS ZIEN!quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:13 schreef pberends het volgende:
LOL, je zult maar PSV-fan zijn en met dat bord eten op je schoot zitten.
4 reclames verder en 75 minuten voordat je samenvatting eindelijk begint. Leve Talpa.
quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:17 schreef Johan_de_With het volgende:
Ja, wees eens even wat minder triest, zeg.
Wat vindt men hiervan? (Let op, slechs het eerste deel);
http://www.americanthinker.com/articles.php?article_id=4367
quote:I pointed out to my close friend Axel (a German living with his wife and children in Aachen, the city of Charlemagne) that if the skinheads really wanted to help their Fatherland, instead of beating up nonwhites, they should marry their girlfriends, settle down, and start producing more Germans. His response was, “You wouldn’t say that, Charles, if you had ever seen any skinhead women!” I suppose he had a point.
17-jarige Brit 'gangster van het jaar'quote:De 17-jarige Britse jongen Peter Kerrigan is nu reeds 'gangster van het jaar' in Groot-Brittannië. Hij pleegde 1.400 inbraken die hem 750.000 euro opleverden. Dat geld had hij nodig om zijn heroďneverslaving te kunnen bekostigen, zo zei hij tegen de rechter. Die verslaving kostte hem namelijk 400 euro per dag.
De aanklager sprak van een ''éénmanscriminaliteitsgolf''. De rechter veroordeelde Kerrigan ondanks zijn jonge leeftijd tot 8 jaar cel.
goed bezig inderdaadquote:Op zondag 21 augustus 2005 20:41 schreef George-Butters het volgende:
jong geleerd.....
[..]
17-jarige Brit 'gangster van het jaar'
Je bent in de war met animeermeisje.quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:56 schreef George-Butters het volgende:
gangster klinkt ontzettend vrouwelijk
quote:Heb je je zo laten opzwepen door de handelaren in angst dat je kinderen nu al gevaarlijk vindt.
Als je iets van pedagogiek weet, dan zou je dit zien in de sfeer van Ajax gaat eraan e.d.
Te algemeen. Zelfs een niets-toevoegend figuur uit het VBL-forum zou dit gezegt kunnen hebben.quote:
Dat is geen antwoord. Maar er zijn er maar een paar die een orgasme krijgen van het uitspreken van het woord ''angst'', en ze zijn allemaal progressief.quote:
quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:19 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Zelfs een niets-toevoegend figuur uit het VBL-forum zou dit gezegt kunnen hebben.
Gereed voor je Cicero-tentamen?quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:24 schreef Tafkahs het volgende:
hm..
nee, ik heb een flink stuk gefiets vandaag, kwam een oude schoolvriend tegen, heb een stick gerook t en zit nu een beetje wezenloos naar de onzin te staren die er nu weer is langsgekomen.quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:24 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Gereed voor je Cicero-tentamen?
Die clown? Zeker op Veronica?quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:26 schreef Monidique het volgende:
Gaan we vanavond allemaal voor de zoveelste keer It kijken?
Hoe oud is u?quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:27 schreef Tafkahs het volgende:
heb een stick gerookt
Ja, de clown. Ik weet niet waar.quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:28 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Die clown? Zeker op Veronica?
Verpesteraar!quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:33 schreef Tafkahs het volgende:
Die clown die een spin bleek te zijn
Werkwoordspelling is des duivels.quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:21 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
. Als je ''zeggen'' nou goed vervoegd had, zou ik dit beschouwen als een van de meest meest briljante grappen die hier ooit gemaakt zijn. Maar ach, het genie hecht niet aan regels.
Heet het weer Walibi?quote:
quote:Op zondag 21 augustus 2005 22:08 schreef pberends het volgende:
http://www.inzichten.nl/verloren_sporen_2.html
NS-samenzweringen.
Dit is werkelijk nog erger dan David Icke en zijn beweringen dat Bush is overgenomen door een reptillian tijdens het verslikken in een koekje.quote:Waar ging het ook al weer om? Het Utrechtse Centraal Station kent 14 sporen die grenzen aan perrons: 1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 9, 11, 12, 14, 15, 18 en 19. Er zijn twee sporen, 10 en 13, die niet grenzen aan een perron. Merkwaardig is 16/17. Hier ligt maar één rails, maar we hebben twee nummers nodig om van spoor/perron 15 naar spoor/perron 18 te komen. Nog vreemder is spoor 6. Dit bestaat in werkelijkheid niet. We hebben het zelf bedacht, omdat van spoor/perron 5 naar spoor/perron 7 te kunnen tellen. Ons hypothetische spoor 6 ligt dus onder een perron!
quote:Op zondag 21 augustus 2005 22:13 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
[..]
Dit is werkelijk nog erger dan David Icke en zijn beweringen dat Bush is overgenomen door een reptillian tijdens het verslikken in een koekje.
Dat was inderdaad nogal een afknapper.quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:33 schreef Tafkahs het volgende:
Die clown die een spin bleek te zijn
Ja Walibi world, weten totaal niet wat ze willenquote:Op zondag 21 augustus 2005 22:13 schreef pberends het volgende:
Heet het weer Walibi?
Meer omdat ze steeds weer gekocht en verkocht worden. Volgens mij is de laatste keer dat ik er geweest ben nog van toen het flevohof oid heettequote:Op zondag 21 augustus 2005 22:18 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ja Walibi world, weten totaal niet wat ze willen
Beetje D'66
Dat is wel heel lang geledenquote:Op zondag 21 augustus 2005 22:22 schreef du_ke het volgende:
Meer omdat ze steeds weer gekocht en verkocht worden. Volgens mij is de laatste keer dat ik er geweest ben nog van toen het flevohof oid heette.
Ja zaterdagwerkers. Allemaal intellectuelenquote:Op zondag 21 augustus 2005 22:20 schreef Johan_de_With het volgende:
Die postbodes zijn geleerd.
De lieveheersbeestjes achtbaan.quote:Op zondag 21 augustus 2005 22:25 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat is wel heel lang geleden
De oude zooi uit die tijd staat er nog wel heb ik het idee
En die kermis attracties ook volgens mij.quote:Op zondag 21 augustus 2005 22:26 schreef Finder_elf_towns het volgende:
De lieveheersbeestjes achtbaan.
Zelfs postbodes kijken op anderen neer;quote:Op zondag 21 augustus 2005 22:26 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ja zaterdagwerkers. Allemaal intellectuelen
Vergeleken met DisneyWorld is ook de Efteling een hoop plasticquote:Op zondag 21 augustus 2005 22:28 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
En die kermis attracties ook volgens mij.
De Efteling is qua opzet veel mooier. Dit is allemaal te kunstmatig. Zoals heel Flevoland dat heeft
Je voormalige postliefde had haar vriend (die schildert postbussen?) meegenomen naar Walibi? Laat maar, ik wil het niet weten, het is al hilarisch.quote:Op zondag 21 augustus 2005 22:35 schreef MrX1982 het volgende:
Wat wel walgelijk was. Mijn voormalig grote liefde had haar vriend meegenomen. Klef gedoe![]()
Klopt. Disneyworld in Florida is zó vetquote:Op zondag 21 augustus 2005 22:36 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Vergeleken met DisneyWorld is ook de Efteling een hoop plastic
Nee die vriend is een buitenstaander. Werkt niet bij de post.quote:Op zondag 21 augustus 2005 22:38 schreef Johan_de_With het volgende:
Je voormalige postliefde had haar vriend (die schildert postbussen?) meegenomen naar Walibi? Laat maar, ik wil het niet weten, het is al hilarisch.
Hoe oud is die doos en hoe heet ze? En was het echt je grote liefde, of slechts een dagdroom?quote:Op zondag 21 augustus 2005 22:39 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Nee die vriend is een buitenstaander. Werkt niet bij de post.
Ze is 20. Het was in lang vervlogen tijden mijn grote liefde, althans dat dacht ik. Liefde was niet echt wederzijds enzo. Maar toch diep in je hart brandt er nog een waakvlam, tegen beter weten inquote:Op zondag 21 augustus 2005 22:41 schreef Johan_de_With het volgende:
Hoe oud is die doos en hoe heet ze? En was het echt je grote liefde, of slechts een dagdroom?
hehe heb ooit eens stage gelopen bij het dolfinarium en daar was het achter de schermen ook een oude zooi.quote:Op zondag 21 augustus 2005 22:36 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Vergeleken met DisneyWorld is ook de Efteling een hoop plastic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |