Wat een lelijke kutschoenen. En dat meen ik oprechtquote:
hij bedoeld die lelijke kleurtjes van tegenwoordigquote:Op maandag 22 augustus 2005 17:29 schreef VoreG het volgende:
[..]
Jaja we weten dat ze in de achterhoek nog op klompen voetballen
Je hevt gewoon je radar voor zwarte schoenen uitgezet...quote:Op maandag 22 augustus 2005 17:56 schreef VoreG het volgende:
Is hellevoet dan het enige gat waar geen zwarte niet dutchy schoenen waren.
Blijkbaar, als zelfs Nike al mooie zwarte schoenen ( tiempo legend ) maakt......quote:Op maandag 22 augustus 2005 17:56 schreef VoreG het volgende:
Is hellevoet dan het enige gat waar geen zwarte niet dutchy schoenen waren.
Alleen Dutchy's en de echte zwarte hier die mooi waren, waren over de 100 euroquote:Op maandag 22 augustus 2005 18:03 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je hevt gewoon je radar voor zwarte schoenen uitgezet...
Iedere winkel heeft ze
Iets sneller, maar nog steeds niet optimaalquote:Op maandag 22 augustus 2005 18:30 schreef clauwheee het volgende:
Zo, lekker gegeten
Zijn we nu nog steeds zo sloom?
21:30 dacht ik hoor.quote:Op maandag 22 augustus 2005 20:18 schreef methodmich het volgende:
Voetbal Insite om 20.30, hopelijk met mijn kat.
quote:Op maandag 22 augustus 2005 20:34 schreef rubbereend het volgende:oi
2 uur geleden teruggekomen van Lowlands, t was
Wat waren jouw hoogtepunten, ik had iemand op Social Distortion geattendeerd en heeft na het concert zelfs een shirtje gekochtquote:Op maandag 22 augustus 2005 20:34 schreef rubbereend het volgende:oi
zo'n tamme auto had ik vroeger ook.quote:Op maandag 22 augustus 2005 20:34 schreef rubbereend het volgende:oi
Wat zal haar moeder ongelooflijk trots zijn op d'r lieve dochter.quote:Op maandag 22 augustus 2005 20:50 schreef MrDoegewoon het volgende:
Foto's Decibel doen het en speciaal voor Golfert:
[afbeelding]
op ons gemak ingepakt en om 11 uur naar de bussen gelopen en daar lekker in het gras zitten wachten tot de rijen weg waren en uiteindelijk om 3 uur in de bus gespronge, we zaten bij de laatste 200 Lowlanders en we zaten waarschijnlijk ook bij de eerste 500quote:Op maandag 22 augustus 2005 20:38 schreef pascalheister het volgende:
[..]
![]()
hoelaat ben je vertrokken dan?
dadelijk kort verslagje met de bandsquote:Op maandag 22 augustus 2005 20:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat waren jouw hoogtepunten, ik had iemand op Social Distortion geattendeerd en heeft na het concert zelfs een shirtje gekocht
hoe was t daar?quote:Op maandag 22 augustus 2005 20:50 schreef MrDoegewoon het volgende:
Foto's Decibel doen het en speciaal voor Golfert:
[afbeelding]
Foto's Decibel
Is niet mijn probleem hequote:Op maandag 22 augustus 2005 20:59 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Wat zal haar moeder ongelooflijk trots zijn op d'r lieve dochter.
Ik heb geen probleem met geluid an sich maar dit was gewoon kankerherrie.quote:Op maandag 22 augustus 2005 21:04 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Is niet mijn probleem he, heb jij trouwens nog veel last van het geluid gehad, hoor veel mensen die niet zo blij waren met gedreun enzo
Pfaf for modquote:Op maandag 22 augustus 2005 21:07 schreef shmoopy het volgende:
Goedenavond.
Pfaf, wil je je msn effe aanzetten?
In een woord geweldig, echt de locatie is idd zo zwaar goed voor dit soort dingen. En we hadden zo hard geluid dat je soms in tenten achterin het geluid had wat je normaal vooraan hebt, vooraan was dan vaak ook echt te ziek voor woorden om te staan, die foto van die griet is gemaakt tijdens Rotterdam Terror Corps (standaar act, maar boeie was zo lam) en na een half uur was dat afgelopen komt buiten en voelde dat m'n oren het niet leuk hebben gevonden daarquote:
Tjah ik snap dat als je er niet van houd het minder is, maar aan de andere kant het is maar één dag en ik hoor de zomerfeesten ook altijd of als SVW weer is een tenfeest hield vind ik ook minder maar doe er niks aan en zolang het allemaal maar een weekje per jaar is vind ik het niet erg.quote:Op maandag 22 augustus 2005 21:08 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik heb geen probleem met geluid an sich maar dit was gewoon kankerherrie.
Vanop zolder was alles woordelijk (zo ver er in 'gezongen' werd) te volgen.
zooow Pfaf. Pfaf word FAquote:Op maandag 22 augustus 2005 21:07 schreef shmoopy het volgende:
Goedenavond.
Pfaf, wil je je msn effe aanzetten?
Niet alleen de server waarschijnlijkquote:Op maandag 22 augustus 2005 23:16 schreef VoreG het volgende:
nu schrikt de server zich dus echt dood.
Bijna wel, ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |