de grote zichtbaar-achter-iemands-rug-om-roddelen website.quote:Op maandag 22 augustus 2005 13:16 schreef pfaf het volgende:
[..]
Wat is dat nu weer voor kleutersite.
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel traag..quote:
Nou ja ik heb een uitnodiging gekregen... maar morgen komt die leraar langs.. en ik kan echt niet met die man door 1 deur.quote:Op maandag 22 augustus 2005 15:07 schreef clauwheee het volgende:
Hoe dat zo Sientje? Je weet er zelf het meest vanaf! Ik was ook zenuwachtig hoor, maar achteraf bleek dat niet eens echt nodig.
Hoe zit dat eigenlijk met de beoordeling, je weet nog niet wat je op je scriptie hebt?
Jup, helemaal gestopt...quote:Op maandag 22 augustus 2005 15:10 schreef pascalheister het volgende:
hey clauwhee ,ben je nu helemaal gestopt met werken of heb je vrij ofzo?
quote:Op maandag 22 augustus 2005 15:32 schreef clauwheee het volgende:
Komt vast allemaal goed Sientje!Nog ff beste beentje voor en dan ben je er na donderdag vanaf, toch?
Dat kan ook, ik dacht meer aan gefrustreerde kleuters die de grens tussen het echte leven een web-site uit het oog zijn verloren.quote:Op maandag 22 augustus 2005 14:06 schreef Bjoro het volgende:
[..]
de grote zichtbaar-achter-iemands-rug-om-roddelen website.
Jazeker, en alweer 2 afwijzingen binnenquote:Op maandag 22 augustus 2005 15:34 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ok, al weer druk aan het zoeken?
Yup vrij kansloos allemaal..quote:Op maandag 22 augustus 2005 16:07 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat kan ook, ik dacht meer aan gefrustreerde kleuters die de grens tussen het echte leven een web-site uit het oog zijn verloren.
is het langzaam danquote:Op maandag 22 augustus 2005 16:36 schreef Bjoro het volgende:
tjonge jonge...heeft er al iemand geklaagd over de snelheid van Fok
ben je zo slecht, zo lelijk of schrijf je niet zulke leuke brieven ?quote:Op maandag 22 augustus 2005 16:17 schreef clauwheee het volgende:
Jazeker, en alweer 2 afwijzingen binnen
Zien er goed uit. Alhoewel ik gewoon zwarte schoenen het mooist blijf vinden.quote:
quote:Op maandag 22 augustus 2005 16:52 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ben je zo slecht, zo lelijk of schrijf je niet zulke leuke brieven ?
Zwarte schoenen zijn gewoon bijna niet te krijgenquote:Op maandag 22 augustus 2005 17:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zien er goed uit. Alhoewel ik gewoon zwarte schoenen het mooist blijf vinden.
Op welke positie ging je ook al weer spelen, of was dat nog niet bekend![]()
Okéquote:Op maandag 22 augustus 2005 17:13 schreef VoreG het volgende:
[..]
Zwarte schoenen zijn gewoon bijna niet te krijgen. Behalve van Dutchy die zijn ook lekker goedkoop maar die zitten gewoon niet. Deze zat goed en liep lekker dus vandaar
.
Positie is nog niet bekend maar het liefst aanvaller.
Jaja we weten dat ze in de achterhoek nog op klompen voetballenquote:Op maandag 22 augustus 2005 17:25 schreef pascalheister het volgende:
[..]
mijn vader zou zeggen, kijk daar heb je weer zo'n miet
bij ons ookquote:Op maandag 22 augustus 2005 17:29 schreef VoreG het volgende:
[..]
Jaja we weten dat ze in de achterhoek nog op klompen voetballen
Zwarte schoenen komen (gelukkig) net weer een beetje terug....quote:Op maandag 22 augustus 2005 17:13 schreef VoreG het volgende:
[..]
Zwarte schoenen zijn gewoon bijna niet te krijgen. Behalve van Dutchy die zijn ook lekker goedkoop maar die zitten gewoon niet. Deze zat goed en liep lekker dus vandaar
.
Positie is nog niet bekend maar het liefst aanvaller.
Uit welk jaar? en welke quiz?quote:Op maandag 22 augustus 2005 17:43 schreef golfer het volgende:
Vanmiddag even een historische videoband met daarop een KRO-voetbalquiz bekeken, met in de hoofdrol een nog vrij jonge en slanke tong80.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |