Wat een lelijke kutschoenen. En dat meen ik oprechtquote:
hij bedoeld die lelijke kleurtjes van tegenwoordigquote:Op maandag 22 augustus 2005 17:29 schreef VoreG het volgende:
[..]
Jaja we weten dat ze in de achterhoek nog op klompen voetballen
Je hevt gewoon je radar voor zwarte schoenen uitgezet...quote:Op maandag 22 augustus 2005 17:56 schreef VoreG het volgende:
Is hellevoet dan het enige gat waar geen zwarte niet dutchy schoenen waren.
Blijkbaar, als zelfs Nike al mooie zwarte schoenen ( tiempo legend ) maakt......quote:Op maandag 22 augustus 2005 17:56 schreef VoreG het volgende:
Is hellevoet dan het enige gat waar geen zwarte niet dutchy schoenen waren.
Alleen Dutchy's en de echte zwarte hier die mooi waren, waren over de 100 euroquote:Op maandag 22 augustus 2005 18:03 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je hevt gewoon je radar voor zwarte schoenen uitgezet...
Iedere winkel heeft ze
Iets sneller, maar nog steeds niet optimaalquote:Op maandag 22 augustus 2005 18:30 schreef clauwheee het volgende:
Zo, lekker gegeten
Zijn we nu nog steeds zo sloom?
21:30 dacht ik hoor.quote:Op maandag 22 augustus 2005 20:18 schreef methodmich het volgende:
Voetbal Insite om 20.30, hopelijk met mijn kat.
quote:Op maandag 22 augustus 2005 20:34 schreef rubbereend het volgende:oi
2 uur geleden teruggekomen van Lowlands, t was
Wat waren jouw hoogtepunten, ik had iemand op Social Distortion geattendeerd en heeft na het concert zelfs een shirtje gekochtquote:Op maandag 22 augustus 2005 20:34 schreef rubbereend het volgende:oi
zo'n tamme auto had ik vroeger ook.quote:Op maandag 22 augustus 2005 20:34 schreef rubbereend het volgende:oi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |