Vorige delenquote:Hier zit je in het DIG-café. Je zit hier tussen de vaste gasten van DIG. Natuurlijk is het hier erg gezellig en zorgen we er met zijn allen voor dat het ook gezellig blijft. We hebben het hier over allerhande zaken en een vraag op zijn tijd kan natuurlijk ook. Gelukkig hebben we ook uitsmijters (QuietGuy, Slarioux en Jump) voor het geval dat er een keertje ruzie is of er wat uit de hand loopt.
Een paar punten waar je goed op moet letten:discussie over moderatie hoort in het FB-topic. schelden, flamen, mensen belachelijk maken hoort niet. Ook niet ergens anders. probeer plaatjes zoveel mogelijk te resizen Geen gespam, geen ge-etter.
Je begrijpt het goed, dit is een van de vele delen van de slowchatreeks in DIG en er zullen er zeker nog wel meer komen.
Je kan velen van de vaste gasten ook vinden op IRC in het kanaal #DIG!
Nog een extra toevoeging:quote:
Game on!quote:DIG is al jaren een van de meest serieuze fora op Fok!. Met een niet aflatende rij van mods van kaliberheeft dit forum het volgehouden tussen de soms flink verbaggerde fora (sorry, collega's
).
Hoe dan ook, dat houden we graag zo, en het geldt ook voor slowchat. Daarom het vriendelijke verzoek om van deze reeks geen eindeloze "hoi/doei" reeks te maken. Ga niet smilie-chatten, maar probeer een leuk gesprek te houden. Geen eindeloze gesprekken over de kat van de buren en weet ik wat. Slowchat moet een toevoeging zijn op ons chat-kanaal. En als dat niet lukt, dan gaat deze reeks gewoon weer dicht.
Het heet niet voor niets slowchatten. Het kanaal #DIG is een kanaal waar het serieuze en het lollige elkaar goed in stand houden. Laten we er voor zorgen dat dat hier ook kan.
quote:Op zondag 21 augustus 2005 15:49 schreef SHERMAN het volgende:
Ach Speedy... geen inspiratie he...
Aha okequote:Op zondag 21 augustus 2005 15:49 schreef Godlike02 het volgende:
@SpeedyGJ
Ik heb geen tijd
En geen tijd is geen tijd
Geen zin om me heftig te moeten verdiepen in PHP op iis
Vorige keer ging het soepel maar toch ff geen zin in
quote:Daarnaast kreeg ik een mailtje of de foto's ook in een mooie popup geopend kon worden.
Nou daar maak ik geen probleem van, naar zo'n 5-10 min zoeken had ik een mooie popup venster.
Alleen ik weet niet of jij dat misschien weet maar, op een paar site's zie ik leuke beveiligen, als je een foto opent, verschijnt er een popup en als je de linker of de rechter muisknop indrukt dat gaat die popup automatisch weg...net op FOK! als je op de linker muisknop klikt..
Misschien enig idee?
Is gewoon zo, geen idee waarover ik een website moet maken.quote:
Over je zelfquote:Op zondag 21 augustus 2005 15:51 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Is gewoon zo, geen idee waarover ik een website moet maken.
Is dat boeiend?quote:Op zondag 21 augustus 2005 15:53 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Over je zelf
Over je hobby
Over deze topic
Over DIG
Noem maar op
Tuurlijk wel!quote:
Ja, echt wel.quote:
Nou kom op danquote:
Nah oke, vooruit voor deze keer dan maar weerquote:Op zondag 21 augustus 2005 16:06 schreef SHERMAN het volgende:
Moment.
Ga je snel website maken dan?quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:07 schreef SHERMAN het volgende:
Goed zo.
quote:
Good good goodquote:
quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:16 schreef SHERMAN het volgende:
Over wat ik leuk vind, dit zijn wel de mooiste ter wereld.
Mooie oogjes, en het meisje dat er hoort is helemaal.quote:
quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:19 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Mooie oogjes, en het meisje dat er hoort is helemaal.
Neuh.quote:
Waarom dan?quote:
ik vind het maar in de verte starende ogen... beetje wazig kijkend dusquote:Op zondag 21 augustus 2005 16:16 schreef SHERMAN het volgende:
Over wat ik leuk vind, dit zijn wel de mooiste ter wereld.
Ze stond naar de goliath in Walibi te kijken.quote:Op zondag 21 augustus 2005 17:30 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik vind het maar in de verte starende ogen... beetje wazig kijkend dus
Ik ben altijd wel weg van Asus..quote:Op zondag 21 augustus 2005 18:01 schreef Sjowhan het volgende:
bah.. het kiezen van een (goede) videokaart voor me systeem zorgt dat het niet op schiet. zit nu weer te twijfelen tussen de sapphire x800xl en de asus x800xl..
eerst ff lasagne eten
Je moeder.quote:
quote:
WJZquote:
Ban die hond Jump!!! Kijk is! Hij scheld je moeder uit!!!!!quote:
voegt een note toequote:
Meld het dan bij de modsquote:Op zondag 21 augustus 2005 20:11 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ban die hond Jump!!! Kijk is! Hij scheld je moeder uit!!!!!
Hij ziet het wel.quote:
Nummer 7?quote:
bij jou zoudat het geval zijnquote:
En wat staat er in de voorgaande 6?quote:
Geverquote:Op zondag 21 augustus 2005 20:13 schreef Jump het volgende:
iemand een vadsig filmpje zien?
http://www.spikedhumor.com/Article.aspx?id=987
Enkel klikken als je nog moet eten
Eensquote:
Met pasta?quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:09 schreef Giem het volgende:
[..]
Ik ben altijd wel weg van Asus..
Eetze trouwens.. wij hebben lekker chicken to night gehad met pasta
quote:
moet je kijkenquote:Op zondag 21 augustus 2005 20:20 schreef SpeedyGJ het volgende:
Maar WTF wat gebeurd er nou op die fimpje?
Bagger.quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:21 schreef Jump het volgende:
[..]
moet je kijken
beetje puss en een tumor ofzo heb ik er uit begrepen
Jah heb em al gekekenquote:Op zondag 21 augustus 2005 20:21 schreef Jump het volgende:
[..]
moet je kijken
beetje puss en een tumor ofzo heb ik er uit begrepen
Ja dat is lekker moet je ook eens doen.. de pikante tomaten room saus... die kun je goed met pasta doen.. lekker joh.. met z'n tweeën hele pot weg geschanst..quote:
ik heb hem ook maar uit een ander topic gehaaldquote:
He wij hebben het over eten... getver.. ik heb net lekker gegeten..quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:22 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Jah heb em al gekeken
Maar wat er allemaal uit kwam, i dunno.
Kijk dan voortaan eerst effe okequote:Op zondag 21 augustus 2005 20:22 schreef Jump het volgende:
[..]
ik heb hem ook maar uit een ander topic gehaald
Smoesje.quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:22 schreef Jump het volgende:
[..]
ik heb hem ook maar uit een ander topic gehaald
wowquote:Op zondag 21 augustus 2005 20:22 schreef Giem het volgende:
[..]
Ja dat is lekker moet je ook eens doen.. de pikante tomaten room saus... die kun je goed met pasta doen.. lekker joh.. met z'n tweeën hele pot weg geschanst..![]()
Jah ik heb nog niet eens gegetenquote:Op zondag 21 augustus 2005 20:23 schreef Giem het volgende:
[..]
He wij hebben het over eten... getver.. ik heb net lekker gegeten..![]()
Eigelijk al jaren alleen maar asus spullen gehad en het werkt altijd voortreffelijk.. ook updates en zo kan ik makkelijk op hun site vinden en zo.. bijna mijn hele pc is asus.quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:24 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
wow
Ik heb alleen nog een pot sate in de kast, dus moet nog even wachten
Waarom is de asus bij jou favoriet trouwens?
Ik heb hier nog wel champillon soep staan van mijn schoonmoederquote:
Mijne niet.quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:26 schreef Giem het volgende:
[..]
Eigelijk al jaren alleen maar asus spullen gehad en het werkt altijd voortreffelijk.. ook updates en zo kan ik makkelijk op hun site vinden en zo.. bijna mijn hele pc is asus.
Mijn pc is niet bijna helemaal van Asus.quote:
Jah kom maar opquote:Op zondag 21 augustus 2005 20:27 schreef Giem het volgende:
[..]
Ik heb hier nog wel champillon soep staan van mijn schoonmoeder![]()
Weet ik trouwens veel hoe je dat schrijft.. iemand..?
me laptop is ook van asusquote:Op zondag 21 augustus 2005 20:26 schreef Giem het volgende:
[..]
Eigelijk al jaren alleen maar asus spullen gehad en het werkt altijd voortreffelijk.. ook updates en zo kan ik makkelijk op hun site vinden en zo.. bijna mijn hele pc is asus.
Waar zit je.. kom maar halen... warm ik het alvast voor je op...quote:
quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:31 schreef Giem het volgende:
[..]
Waar zit je.. kom maar halen... warm ik het alvast voor je op...![]()
Was eigelijk wel lekker soep.. als jij niet komt dan eet ik het zelf wel op...
Lol... nee op de Veluwequote:Op zondag 21 augustus 2005 20:37 schreef SpeedyGJ het volgende:
En dat licht niet in het noorden lijkt mij??![]()
GJ!!!!!!!!!
Het is LIGT niet licht
OMG eet maar zelf op danquote:
quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:47 schreef Giem het volgende:
Vanuit dokkem.. dat is 150 km.. 300 heen en weer
Psssst.quote:
Tell?quote:
Doet niksquote:
Ligt aan jou dan denk ik.quote:
Leuke meid hoor.quote:
Oke en nu naakte tieten graagquote:
Euhm 15 geloof ik, te jong voor jou dus?quote:
de asus x800xlquote:Op zondag 21 augustus 2005 20:52 schreef ElmarO het volgende:
[..]
En voor welk merk ben je gegaan voor je videokaart?
Heb ik er ook eentje van ergens geloof ik...quote:
quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:55 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Euhm 15 geloof ik, te jong voor jou dus?
Wat?quote:
denk aan de regels hequote:Op zondag 21 augustus 2005 20:55 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Heb ik er ook eentje van ergens geloof ik...
Dat vind ik nou weer net iets te jong.quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:55 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Euhm 15 geloof ik, te jong voor jou dus?
Die ga ik ook niet posten.quote:
Yep had ik al gedaanquote:Op zondag 21 augustus 2005 20:55 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Doet het hier. Anders moet je het adres even kopiëren in een nieuw venster.
Ik niet, ben zelf nog 16.quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:56 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dat vind ik nou weer net iets te jong.
wees er maar trots opquote:
OKE EN NU POSTENquote:Op zondag 21 augustus 2005 20:55 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Heb ik er ook eentje van ergens geloof ik...
Ik kan je persoonlijk melden dat ze goed zijn.quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:57 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
wees er maar trots op
Is te hopen dat ze niet veel meer groeien; dat is echt geen pretje (last van rug dan enzo..)
Toch maar zoeken gaat.quote:
quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:58 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ik kan je persoonlijk melden dat ze goed zijn.
Nee, maar dat is toch ook niet nodig?quote:
quote:
Dat is dan weer een beetje jammerquote:Op zondag 21 augustus 2005 21:01 schreef SpeedyGJ het volgende:
Alleen met een crash ben ik dat kwijt geraakt
Voor hoeveel had jij je 350D?quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:08 schreef Sjowhan het volgende:
28-135mm lens?
ik had een mazzeltjequote:Op zondag 21 augustus 2005 21:12 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Voor hoeveel had jij je 350D?
En hoe lang geleden?
En welke lensen?
Mijn collectie tot nu toe:quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:08 schreef Sjowhan het volgende:
28-135mm lens?
Tamron AF28-200MM F/3.8-5.6 XR Aspherical (IF) Macro ¤ 229,-quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:08 schreef Sjowhan het volgende:
28-135mm lens?
Bevalt ie?quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:15 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ik had een mazzeltje
725 euro, incl 18-55mm lens
2 weken geleden
Mail het anders effequote:Op zondag 21 augustus 2005 21:10 schreef SHERMAN het volgende:
Na 5 minuten haal ik ze weg, weet niet hoe leuk de mods dit vinden.
-
Heb geen zin om de rest te posten.
Mooie collectiequote:Op zondag 21 augustus 2005 21:15 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Mijn collectie tot nu toe:
D70:
[afbeelding]
Nikon 18-70
[afbeelding]
70-300MM
[afbeelding]
Op de programma dus de lens die erboven staan
Tamron 28-200mm MACRO
Lever geweldige plaatjes op
[utl=http://www.fotoclubnop.nl/index.php?topic=1254.0]Zie hier[/url]
Plaatjes van die forum hier posten mag niet!!
Laat dit even duidelijk maken
Yepquote:
Waar dient die Teleconverter precies voor?quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:20 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Yep
Er komt ook nog een Nikon (Nikkor) AF-S Teleconverter TC-20E II bij
[afbeelding]
Wel prijzig hoor, 349 euro.
quote:
Ik wil hem hebbenquote:Op zondag 21 augustus 2005 21:23 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Zekerste weten. Wordt steeds goedkoper, maar ik ben er erg tevreden over.
Een kaartje van 512 is ook wel aan te raden (minimaal, ik heb net ook een 1024-mb kaart besteld)
Voorbeeld:quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:21 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Waar dient die Teleconverter precies voor?
Min 1 gig aan te radenquote:Op zondag 21 augustus 2005 21:23 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Zekerste weten. Wordt steeds goedkoper, maar ik ben er erg tevreden over.
Een kaartje van 512 is ook wel aan te raden (minimaal, ik heb net ook een 1024-mb kaart besteld)
ik zou goed rondkijken voor scherpe prijzen.. Onlangs heeft speedtronic (in leiden) een goede aanbieding gehad; eos350d-body met 18-55 normale lens, een 55-200 USM lens, batterygrib, 1GB kaart, digitale fotocursus en tas voor 1299 euro.quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:23 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik wil hem hebben
En dan komt er zeker 1 gb kaart in
Doe ik dan ook zekerquote:Op zondag 21 augustus 2005 21:27 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ik zou goed rondkijken voor scherpe prijzen.. Onlangs heeft speedtronic (in leiden) een goede aanbieding gehad; eos350d-body met 18-55 normale lens, een 55-200 USM lens, batterygrib, 1GB kaart, digitale fotocursus en tas voor 1299 euro.
Klinkt leukquote:Op zondag 21 augustus 2005 21:25 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Voorbeeld:
80-300mm
Je zet die teleconverter erbij op dan verdubbeld het aantal
Dus: 160-600mm![]()
Klinkt leuk?quote:
foto's makenquote:Op zondag 21 augustus 2005 21:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
Wat wil je gaan doen dan Godlike02?
En wat voor foto's wil je dan gaan maken?quote:
probleem heb ik ook, maar ik weet zeker dat ik em beter in de toekomst ga gebruikenquote:Op zondag 21 augustus 2005 21:30 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Doe ik dan ook zeker
vind het nog steeds smak geld
En weet niet of ik er genoeg mee doe
http://www.godt.nl/caprera/quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
En wat voor foto's wil je dan gaan maken?
Dan is zo'n camera zeker aan te radenquote:Op zondag 21 augustus 2005 21:35 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
http://www.godt.nl/caprera/
Maak daar foto's
Missen dr nog heel veel en let niet op de kwaliteit
Deze is heeeeel erg naar beneden gebracht
Maak maar zo een 5000's foto's per jaar denk ikquote:Op zondag 21 augustus 2005 21:37 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dan is zo'n camera zeker aan te raden
MOet hem wel mee slepenquote:Op zondag 21 augustus 2005 21:43 schreef Sjowhan het volgende:
Digitaal, met een betere kwaliteit kan alleen maar je meer foto's doen maken
dat is helemaal waar.quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:46 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
MOet hem wel mee slepen
En het heeft de prijs van een auto voordat je compleet bent
Ik weet dat het ideaal is voor de foto's die ik maakquote:Op zondag 21 augustus 2005 21:49 schreef SpeedyGJ het volgende:
Met een leuk lens kom je een heel eind.
Neem dat nou maar van mij aan.
Een 18-300mm lens heb je alles in 1![]()
Daarnaast kun je bij digital spiegel reflex de isowaarde gewoon omhoog gooien, bij compact zie je veel ruis, bij reflex met je er maar weinig van
Daarnaast werkt het ook nog eens sneller!
Neem nou maar van mij aan: Als jij spiegel reflex neemt, wil je niet anders meer, net als mij
Dat doe ik dus al 2 maandenquote:Op zondag 21 augustus 2005 21:49 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
dat is helemaal waar.
Ik zou dan goed de voors en tegens naast elkaar op papier zetten, en daarop uit maken of het waard is of niet...
Geld maak ik me niet zo druk omquote:Op zondag 21 augustus 2005 23:13 schreef SpeedyGJ het volgende:
Oke eens kijken:
Een tas:
Een tas nemen waar MEERDERE lensen in kunnen lijkt me wel zo handig
Kaart: Iig een 1 gig kaart gaan nemen, weet je zeker dat je genoeg hebt
Extra lens: Zoomlens zou iig niet overbodig zijn.
Wat is je MAX buget?
Lol nog meer mensen gestressed...quote:Op maandag 22 augustus 2005 09:16 schreef Sjowhan het volgende:
Maar eerst koffie, en dan zien we wel verder
Sterker nog ik sta heel vaak dichtbijquote:Op zondag 21 augustus 2005 23:30 schreef SpeedyGJ het volgende:
Het zal zeker geld waard zijn![]()
Jij zet het ook op internet neer
Vooral bij concerten moet je de isowaarde omhoog gooien, anders kom je niet echt ver met mooie foto's mits je op volle zoom zit.
Of je moet een licht sterke lens hebben maar daar ben je al gauw 1100 euro voor kwijt.
Vraagje: Sta je ook wel eens dicht bij het podium?
Ik voglende week.quote:Op maandag 22 augustus 2005 11:25 schreef Jump het volgende:
Voor mij begint school pas terug op 29 september
school in belgen land gewoon maar een half jaar bij elkaarquote:Op maandag 22 augustus 2005 11:25 schreef Jump het volgende:
Voor mij begint school pas terug op 29 september
sorryquote:Op maandag 22 augustus 2005 12:01 schreef SHERMAN het volgende:
Die Belgen ook altijd.
kom jouw opleiding bij mij op school doenquote:Op maandag 22 augustus 2005 11:59 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
school in belgen land gewoon maar een half jaar bij elkaar![]()
Jij wilt gewoon BC bij je hebben.quote:Op maandag 22 augustus 2005 12:08 schreef Jump het volgende:
[..]
kom jouw opleiding bij mij op school doen
Morgen sherman, morgenquote:Op maandag 22 augustus 2005 12:19 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Jij wilt gewoon BC bij je hebben.
Wat dan?quote:
Je dacht toch niet echt dat ik het was vergeten he?quote:Op maandag 22 augustus 2005 12:31 schreef Jump het volgende:
[..]
http://users.pandora.be/monkeytail/fok/ticket.jpg
check geldigheid, linksboven
Ik ben even voor je aan het kijkenquote:Op maandag 22 augustus 2005 11:32 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Sterker nog ik sta heel vaak dichtbij
Uiteraard ook de mooiste foto´s
Heb ik die nodig?quote:Op maandag 22 augustus 2005 13:32 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik ben even voor je aan het kijken
Mooi dat je dichtbij staat.
Ik hoop dat je voldoende geld hebt voor een lichtsterke lens![]()
Je kan het allemaal bekijken natuurlijkquote:Op maandag 22 augustus 2005 13:40 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Heb ik die nodig?
Komt zoveel licht van het podium af
Gebruik ook geen flitser
Als ik vooraan zit wat ik meestal doen hooguit 10/15 meterquote:Op maandag 22 augustus 2005 13:59 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Je kan het allemaal bekijken natuurlijk(Zie bovenstaande lenzen)
Als er veel licht aanwezig is dan kun je natuurlijk ook voor een andere lens gaan kiezen.
Moet je ver inzoomen?
quote:Op maandag 22 augustus 2005 14:17 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Als ik vooraan zit wat ik meestal doen hooguit 10/15 meter
Geld maakte niks uit hequote:Op maandag 22 augustus 2005 14:17 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Als ik vooraan zit wat ik meestal doen hooguit 10/15 meter
Zou toch in je control panel moeten zijnquote:Op maandag 22 augustus 2005 15:39 schreef Lu_uK het volgende:
Wie weet waar de geluidsinstellingen staan van windowns 2000?
Ik kan geen muziek luisterenik denk dat ik de instellingen perongelijk op mute heb gezet dat was de vorige keer ook zo namelijk. Normaal staat er een icoontje naast mijn klokje maar dat is nu weg
. Ik heb al bij control panel-> sounds and multimedia gekeken maar dat was het niet.
Wie kan me helpen ik heb muziek nodig
Eerst stond er zo'n icoontje naast mijn klok en dan kreeg ik een balk waar ik alle geluidsinstellingen kon veranderen. Hoe hard, links luider, bass meer ect. Die moet ik hebben.quote:Op maandag 22 augustus 2005 15:49 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zou toch in je control panel moeten zijn
Driver even nogmaals installeren?quote:Op maandag 22 augustus 2005 16:09 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
Eerst stond er zo'n icoontje naast mijn klok en dan kreeg ik een balk waar ik alle geluidsinstellingen kon veranderen. Hoe hard, links luider, bass meer ect. Die moet ik hebben.
Mwa voor zulke noodoplossingen vind ik het nog wat te vroegquote:Op maandag 22 augustus 2005 16:34 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Driver even nogmaals installeren?
wbquote:Op maandag 22 augustus 2005 17:02 schreef mschol het volgende:
zo he is weer baggertraag het forum..
en dat wanneer ik terug kom
I'm Back
ex werk ??quote:Op maandag 22 augustus 2005 19:00 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan gaat ff richting ex-werk, bakkie doen + knopen halen voor het hesje
whehehequote:Op maandag 22 augustus 2005 19:55 schreef Sjowhan het volgende:
mja.. digros enzo
Blijkbaar moeten ze me niet, want ik mocht alleen naar boven onder toezicht
quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:30 schreef mschol het volgende:
[..]
whehehe
nu is fok weer snel
en nu moet ik gaan maffen morgen naar school
7.30 de deur uit
quote:
hehe toevallig had ik gevraagd hoe vroeg Jump moet op staanquote:Op maandag 22 augustus 2005 23:30 schreef mschol het volgende:
[..]
whehehe
nu is fok weer snel
en nu moet ik gaan maffen morgen naar school
7.30 de deur uit
drinken welquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 09:00 schreef Sjowhan het volgende:
En een pilske zuupn gaat er dus ook niet in
Jou ook... mij ook.. mooi ga ik die eikels van Dell weer eens bellen... pfff.. Eerst valt het moederbord uit elkaar.. nu is dat goed.. maar nu wordt mijn cpu te heet.. lijkt mij dus dat het maak mannetje het niet goed heeft gedaan... nou dan laten wij gewoon een tweede maakman komen...quote:
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:05 schreef Marty26 het volgende:
Ik ga me verjaardag vieren en koffie drinken enzo
Tot strakjes ik zal wel niet erg veel online zijn dus gedraag jullie he schatjes![]()
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:05 schreef Marty26 het volgende:
Ik ga me verjaardag vieren en koffie drinken enzo
Tot strakjes ik zal wel niet erg veel online zijn dus gedraag jullie he schatjes![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:15 schreef Giem het volgende:
"Bedankt voor het bellen met Dell.. momenteel zijn al onze medewerkers in gesprek.."
Wat klopt er niet aan deze zin...Is het een gratis lijn of moet je er extra voor betalen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Weet ik niet.. tis geen 0800 of 0900 nummer gewoon een 020 nummer.. dus zal wel niet...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:17 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Is het een gratis lijn of moet je er extra voor betalen?
Daar heb je lekker veel aanquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:25 schreef Giem het volgende:
[..]
Ze weten bij Dell niet eens hoe warm een cpu mag worden...![]()
![]()
Niet dus.. maar ik heb bij intel al ff opgezocht dat de CPU overlijdt bij een temp van 125 graden.. dus zolang hij daar onder zit zou het het aan moeten kunnen..quote:
Maar bij een bepaalde temperatuur klokt dat ding zichzelf ook terug. Dus ik zou ook kijken of hij wel op de goede snelheid draait.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:34 schreef Giem het volgende:
[..]
Niet dus.. maar ik heb bij intel al ff opgezocht dat de CPU overlijdt bij een temp van 125 graden.. dus zolang hij daar onder zit zou het het aan moeten kunnen..
En dat is dan webloggerquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:45 schreef Sjowhan het volgende:
Sherman, die kwartet heb je niet verdiend.
Prutser met je imageshack
Niet?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:00 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ja
Hoe kan ik je nog geloven als je nu al schijnheilig doet
Niks?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:06 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
je zegt het zelf al
Wat ga je er tegen doen?
En mij dan?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:15 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
* Sjowhan ignored Sherman for 2400 hours
Dat is een tijd hoor.quote:
Ik heb jou dan ook niet boos gemaakt.quote:
Weet je het zeker?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:23 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ik heb jou dan ook niet boos gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |