Doe ik dan ook zekerquote:Op zondag 21 augustus 2005 21:27 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ik zou goed rondkijken voor scherpe prijzen.. Onlangs heeft speedtronic (in leiden) een goede aanbieding gehad; eos350d-body met 18-55 normale lens, een 55-200 USM lens, batterygrib, 1GB kaart, digitale fotocursus en tas voor 1299 euro.
Klinkt leukquote:Op zondag 21 augustus 2005 21:25 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Voorbeeld:
80-300mm
Je zet die teleconverter erbij op dan verdubbeld het aantal
Dus: 160-600mm![]()
Klinkt leuk?quote:
foto's makenquote:Op zondag 21 augustus 2005 21:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
Wat wil je gaan doen dan Godlike02?
En wat voor foto's wil je dan gaan maken?quote:
probleem heb ik ook, maar ik weet zeker dat ik em beter in de toekomst ga gebruikenquote:Op zondag 21 augustus 2005 21:30 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Doe ik dan ook zeker
vind het nog steeds smak geld
En weet niet of ik er genoeg mee doe
http://www.godt.nl/caprera/quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
En wat voor foto's wil je dan gaan maken?
Dan is zo'n camera zeker aan te radenquote:Op zondag 21 augustus 2005 21:35 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
http://www.godt.nl/caprera/
Maak daar foto's
Missen dr nog heel veel en let niet op de kwaliteit
Deze is heeeeel erg naar beneden gebracht
Maak maar zo een 5000's foto's per jaar denk ikquote:Op zondag 21 augustus 2005 21:37 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dan is zo'n camera zeker aan te raden
MOet hem wel mee slepenquote:Op zondag 21 augustus 2005 21:43 schreef Sjowhan het volgende:
Digitaal, met een betere kwaliteit kan alleen maar je meer foto's doen maken
dat is helemaal waar.quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:46 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
MOet hem wel mee slepen
En het heeft de prijs van een auto voordat je compleet bent
Ik weet dat het ideaal is voor de foto's die ik maakquote:Op zondag 21 augustus 2005 21:49 schreef SpeedyGJ het volgende:
Met een leuk lens kom je een heel eind.
Neem dat nou maar van mij aan.
Een 18-300mm lens heb je alles in 1![]()
Daarnaast kun je bij digital spiegel reflex de isowaarde gewoon omhoog gooien, bij compact zie je veel ruis, bij reflex met je er maar weinig van
Daarnaast werkt het ook nog eens sneller!
Neem nou maar van mij aan: Als jij spiegel reflex neemt, wil je niet anders meer, net als mij
Dat doe ik dus al 2 maandenquote:Op zondag 21 augustus 2005 21:49 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
dat is helemaal waar.
Ik zou dan goed de voors en tegens naast elkaar op papier zetten, en daarop uit maken of het waard is of niet...
Geld maak ik me niet zo druk omquote:Op zondag 21 augustus 2005 23:13 schreef SpeedyGJ het volgende:
Oke eens kijken:
Een tas:
Een tas nemen waar MEERDERE lensen in kunnen lijkt me wel zo handig
Kaart: Iig een 1 gig kaart gaan nemen, weet je zeker dat je genoeg hebt
Extra lens: Zoomlens zou iig niet overbodig zijn.
Wat is je MAX buget?
Lol nog meer mensen gestressed...quote:Op maandag 22 augustus 2005 09:16 schreef Sjowhan het volgende:
Maar eerst koffie, en dan zien we wel verder
Sterker nog ik sta heel vaak dichtbijquote:Op zondag 21 augustus 2005 23:30 schreef SpeedyGJ het volgende:
Het zal zeker geld waard zijn![]()
Jij zet het ook op internet neer
Vooral bij concerten moet je de isowaarde omhoog gooien, anders kom je niet echt ver met mooie foto's mits je op volle zoom zit.
Of je moet een licht sterke lens hebben maar daar ben je al gauw 1100 euro voor kwijt.
Vraagje: Sta je ook wel eens dicht bij het podium?
Ik voglende week.quote:Op maandag 22 augustus 2005 11:25 schreef Jump het volgende:
Voor mij begint school pas terug op 29 september
school in belgen land gewoon maar een half jaar bij elkaarquote:Op maandag 22 augustus 2005 11:25 schreef Jump het volgende:
Voor mij begint school pas terug op 29 september
sorryquote:Op maandag 22 augustus 2005 12:01 schreef SHERMAN het volgende:
Die Belgen ook altijd.
kom jouw opleiding bij mij op school doenquote:Op maandag 22 augustus 2005 11:59 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
school in belgen land gewoon maar een half jaar bij elkaar![]()
Jij wilt gewoon BC bij je hebben.quote:Op maandag 22 augustus 2005 12:08 schreef Jump het volgende:
[..]
kom jouw opleiding bij mij op school doen
Morgen sherman, morgenquote:Op maandag 22 augustus 2005 12:19 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Jij wilt gewoon BC bij je hebben.
Wat dan?quote:
Je dacht toch niet echt dat ik het was vergeten he?quote:Op maandag 22 augustus 2005 12:31 schreef Jump het volgende:
[..]
http://users.pandora.be/monkeytail/fok/ticket.jpg
check geldigheid, linksboven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |