Ik ben even voor je aan het kijkenquote:Op maandag 22 augustus 2005 11:32 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Sterker nog ik sta heel vaak dichtbij
Uiteraard ook de mooiste foto´s
Heb ik die nodig?quote:Op maandag 22 augustus 2005 13:32 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik ben even voor je aan het kijken
Mooi dat je dichtbij staat.
Ik hoop dat je voldoende geld hebt voor een lichtsterke lens![]()
Je kan het allemaal bekijken natuurlijkquote:Op maandag 22 augustus 2005 13:40 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Heb ik die nodig?
Komt zoveel licht van het podium af
Gebruik ook geen flitser
Als ik vooraan zit wat ik meestal doen hooguit 10/15 meterquote:Op maandag 22 augustus 2005 13:59 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Je kan het allemaal bekijken natuurlijk(Zie bovenstaande lenzen)
Als er veel licht aanwezig is dan kun je natuurlijk ook voor een andere lens gaan kiezen.
Moet je ver inzoomen?
quote:Op maandag 22 augustus 2005 14:17 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Als ik vooraan zit wat ik meestal doen hooguit 10/15 meter
Geld maakte niks uit hequote:Op maandag 22 augustus 2005 14:17 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Als ik vooraan zit wat ik meestal doen hooguit 10/15 meter
Zou toch in je control panel moeten zijnquote:Op maandag 22 augustus 2005 15:39 schreef Lu_uK het volgende:
Wie weet waar de geluidsinstellingen staan van windowns 2000?
Ik kan geen muziek luisterenik denk dat ik de instellingen perongelijk op mute heb gezet dat was de vorige keer ook zo namelijk. Normaal staat er een icoontje naast mijn klokje maar dat is nu weg
. Ik heb al bij control panel-> sounds and multimedia gekeken maar dat was het niet.
Wie kan me helpen ik heb muziek nodig
Eerst stond er zo'n icoontje naast mijn klok en dan kreeg ik een balk waar ik alle geluidsinstellingen kon veranderen. Hoe hard, links luider, bass meer ect. Die moet ik hebben.quote:Op maandag 22 augustus 2005 15:49 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zou toch in je control panel moeten zijn
Driver even nogmaals installeren?quote:Op maandag 22 augustus 2005 16:09 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
Eerst stond er zo'n icoontje naast mijn klok en dan kreeg ik een balk waar ik alle geluidsinstellingen kon veranderen. Hoe hard, links luider, bass meer ect. Die moet ik hebben.
Mwa voor zulke noodoplossingen vind ik het nog wat te vroegquote:Op maandag 22 augustus 2005 16:34 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Driver even nogmaals installeren?
wbquote:Op maandag 22 augustus 2005 17:02 schreef mschol het volgende:
zo he is weer baggertraag het forum..
en dat wanneer ik terug kom
I'm Back
ex werk ??quote:Op maandag 22 augustus 2005 19:00 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan gaat ff richting ex-werk, bakkie doen + knopen halen voor het hesje
whehehequote:Op maandag 22 augustus 2005 19:55 schreef Sjowhan het volgende:
mja.. digros enzo
Blijkbaar moeten ze me niet, want ik mocht alleen naar boven onder toezicht
quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:30 schreef mschol het volgende:
[..]
whehehe
nu is fok weer snel
en nu moet ik gaan maffen morgen naar school
7.30 de deur uit
quote:
hehe toevallig had ik gevraagd hoe vroeg Jump moet op staanquote:Op maandag 22 augustus 2005 23:30 schreef mschol het volgende:
[..]
whehehe
nu is fok weer snel
en nu moet ik gaan maffen morgen naar school
7.30 de deur uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |