drinken welquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 09:00 schreef Sjowhan het volgende:
En een pilske zuupn gaat er dus ook niet in
Jou ook... mij ook.. mooi ga ik die eikels van Dell weer eens bellen... pfff.. Eerst valt het moederbord uit elkaar.. nu is dat goed.. maar nu wordt mijn cpu te heet.. lijkt mij dus dat het maak mannetje het niet goed heeft gedaan... nou dan laten wij gewoon een tweede maakman komen...quote:
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:05 schreef Marty26 het volgende:
Ik ga me verjaardag vieren en koffie drinken enzo
Tot strakjes ik zal wel niet erg veel online zijn dus gedraag jullie he schatjes![]()
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:05 schreef Marty26 het volgende:
Ik ga me verjaardag vieren en koffie drinken enzo
Tot strakjes ik zal wel niet erg veel online zijn dus gedraag jullie he schatjes![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:15 schreef Giem het volgende:
"Bedankt voor het bellen met Dell.. momenteel zijn al onze medewerkers in gesprek.."
Wat klopt er niet aan deze zin...Is het een gratis lijn of moet je er extra voor betalen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Weet ik niet.. tis geen 0800 of 0900 nummer gewoon een 020 nummer.. dus zal wel niet...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:17 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Is het een gratis lijn of moet je er extra voor betalen?
Daar heb je lekker veel aanquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:25 schreef Giem het volgende:
[..]
Ze weten bij Dell niet eens hoe warm een cpu mag worden...![]()
![]()
Niet dus.. maar ik heb bij intel al ff opgezocht dat de CPU overlijdt bij een temp van 125 graden.. dus zolang hij daar onder zit zou het het aan moeten kunnen..quote:
Maar bij een bepaalde temperatuur klokt dat ding zichzelf ook terug. Dus ik zou ook kijken of hij wel op de goede snelheid draait.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:34 schreef Giem het volgende:
[..]
Niet dus.. maar ik heb bij intel al ff opgezocht dat de CPU overlijdt bij een temp van 125 graden.. dus zolang hij daar onder zit zou het het aan moeten kunnen..
En dat is dan webloggerquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:45 schreef Sjowhan het volgende:
Sherman, die kwartet heb je niet verdiend.
Prutser met je imageshack
Niet?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:00 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ja
Hoe kan ik je nog geloven als je nu al schijnheilig doet
Niks?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:06 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
je zegt het zelf al
Wat ga je er tegen doen?
En mij dan?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:15 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
* Sjowhan ignored Sherman for 2400 hours
Dat is een tijd hoor.quote:
Ik heb jou dan ook niet boos gemaakt.quote:
Weet je het zeker?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:23 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ik heb jou dan ook niet boos gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |