Waha, ben je bekend als user?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:51 schreef roversdochter het volgende:
heb ik al aan hem verteld. en nee, geen biancavia.
Pfffffquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:51 schreef roversdochter het volgende:
en nee, geen biancavia.
En wat was zijn reactie?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:51 schreef roversdochter het volgende:
heb ik al aan hem verteld. en nee, geen biancavia.
been there done that.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:54 schreef patrickt35 het volgende:
Praat over sex. Geef beide aan wat jullie prettig, en vooral niet prettig vinden.
Leer elkaar te respecteren.
Ga anders eens lekker een avondje knuffelen, en niet gericht op je kut of zijn lul.
En probeer beide met maar 1 gedachte in bed te stappen, hoe meer ik geef, hoe meer ik krijg, dan komt het vanzelf goed.
Mvg P
ik heb gezegd dat het ook gedeeltelijk bij mij ligt in mn eerste post. wat ik geil vind is dat hij mij plezieren niet als een "last" ervaart, maar dat hebben ze voorlopig wel allemaal gedaan, behalve die mannen waar ik dan eens een avond mee naar bed ben geweest.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:57 schreef miss_c het volgende:
Ik denk toch echt dat je ook bij jezelf moet kijken en niet alleen bij hem moet zoeken dat hij niet goed zijn best doet.... Jij weet ook niet wat je wilt en lekker vindt en schuift alles meteen af....
Probeer eerst wat de mensen om je heen al zeggen....
En natuurlijk moet je vriend ook meer zijn best doen en jou geil maken door is een avond alleen maar jou te plezieren... Maar goed, daar moet je wel duidelijk in zijn en als hij echt van je houdt, dan wilt hij ook echt dat jij het naar je zin hebt en daar moeite voor doet en het leuk vindt!!!
Sterkte en succes iig
Stellen Dagonet en Heatwave dit wel op prijs?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:45 schreef roversdochter het volgende:
tot nu toe waren al mn vorige lovers egoistisch in bed,
Ik probeer gewoon veel op lichaams taal te letten maar ik weet onderhand haar gevoelige plekjes wel. Meestal doe ik het eigenlijk zo lang tot zij zegt dat ik moet stoppen omdat ze mijn pik wil. Maar daar heb ik misschien dan ook wel een makkelijke vriendin in.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:10 schreef roversdochter het volgende:
nou weet ik nog niet hoe andere mannen vrouwen verwennen of wat andere vrouwen fijn vinden in bed. kan ik nog niks voorstellen, behalve hem te dumpen.
inderdaad. Als hij je echt zo leuk vind waarom wil hij jou dan niet verwennen?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:12 schreef Gapert het volgende:
En bij mij te komen
Nee als hij het álleen voor zichzelf doet koopt hij maar een opblaaspop, niet?
Gebeurd dat vaak dan? ik kan me niet voorstellen dat iemand zich dan niet schaamt of op zijn minst in de gaten heeft dat ie iets fout doet.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:18 schreef roversdochter het volgende:
Ik fake niks, ik hou dr op een gegeven moment mee op. Als iets me weinig opwind dan word ik ook gewoon droog en dan is gewoon neuken ook niet fijn meer, voor hem. Dan heb ik ook zoiets van eigen schuld dikke bult.
hij weet dat het niet goed zit, maar weet ook niet wat ie er wel aan kan doen. als ie er wel wat aan doet, dan is het zo nep, zo passieloos, zo "verplicht" dat ik dat ook niet fijn vind, en hij ook niet.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:20 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
Gebeurd dat vaak dan? ik kan me niet voorstellen dat iemand zich dan niet schaamt of op zijn minst in de gaten heeft dat ie iets fout doet.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:02 schreef robh het volgende:
Ik zal Cynix wel even mailen met wat tips.
Daar kom je achter als je een partner treft die op JOU gericht is, op onderzoek uitgaat om erachter te komen wat JIJ lekker vindt. En daar vervolgens z'n eigen genot uithaalt.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:22 schreef Ben_soms_best_lief het volgende:
Maar om te weten te komen wat JIJ lekker vindt, zul je moeten gaan experimenteren. Dit hoeft natuurlijk niet in het bijzijn van je partner, maar kan wel met behulp van eventuele speeltjes. Ik denk dat je moeilijk iets van iemand kunt verlangen, als je zelf niet eens goed weet wat je eigenlijk opwindt...![]()
ik weet opzich wat ik wel fijne plekjes vind, maar voor aanwijzingen zijn ze allemaal heftig allergisch. zoveel gedoe, waarom duurt het zo lang, je bent niet nat meer, dat soort gezeik.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:30 schreef Lu_uK het volgende:
Wat Bensonsbestlief zegt: als je met jezef gaat spelen, je gevoeligste plekjes opzoekt en die weet te vertellen wijzen aan je vriend zou dat al een hele verbetering zijn denk ik. Iedereen heeft wel bepaalde plekken op/in hun lichaam die extra gevoelig zijn. En als iemand anders ze aanraakt helemaal.
Het klinkt echt onzettend alsof alles wat hij met goede wil probeert gewoon door jou wordt afgeketst als "verplicht en passieloos". Serieus, ik zou eerst maar eens voor jezelf gaan uitzoeken of je niet bij voorbaat al met een "quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:22 schreef roversdochter het volgende:
[..]
hij weet dat het niet goed zit, maar weet ook niet wat ie er wel aan kan doen. als ie er wel wat aan doet, dan is het zo nep, zo passieloos, zo "verplicht" dat ik dat ook niet fijn vind, en hij ook niet.
Het is gewoon erg egoistisch eigenlijk. Dan heb je dus nog nooit goeie sex gehad. Misschien moet je is gewoon een tijdje geen sex met hem hebben of zeggen als je droog wordt en daar heel erg de nadruk op leggen zodat hij het echt door heeft. Misschien wel wat hard maar misschien is ie hardleers.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:37 schreef roversdochter het volgende:
[..]
ik weet opzich wat ik wel fijne plekjes vind, maar voor aanwijzingen zijn ze allemaal heftig allergisch. zoveel gedoe, waarom duurt het zo lang, je bent niet nat meer, dat soort gezeik.
Als jij niet geil wordt van hem en wat hij in sexueel opzicht met je doet, dan houdt het toch gewoon op?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:10 schreef roversdochter het volgende:
nou weet ik nog niet hoe andere mannen vrouwen verwennen of wat andere vrouwen fijn vinden in bed. kan ik nog niks voorstellen, behalve hem te dumpen.
Pijnlijk wellicht, maar toch waar....quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:38 schreef Argento het volgende:
Ik ga er even vanuit dat je niet overdrijft, maar tering, wat een neanderthaler. Maar goed, je moet het zelf weten.
Yep.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:42 schreef Argento het volgende:
[..]
Als jij niet geil wordt van hem en wat hij in sexueel opzicht met je doet, dan houdt het toch gewoon op?
Zo simpel kan sex zijn.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:44 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Yep.
Vandaar ook de laatste alinea van m'n eerdere post.
Werkt dat niet dan zou het wat mij betreft einde verhaal zijn.
ik weet zo langzamerhand wel hoe hij daarop reageert en zoiets ervaart. hij vind het niet vervelend om te doen (zolang het maar minder dan 10 minuten is) maar hij vind het behoorlijk a-boeiend.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:39 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Het klinkt echt onzettend alsof alles wat hij met goede wil probeert gewoon door jou wordt afgeketst als "verplicht en passieloos". Serieus, ik zou eerst maar eens voor jezelf gaan uitzoeken of je niet bij voorbaat al met een "" houding begint aan seks.
Wat ben jij een kwal.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:58 schreef patrickt35 het volgende:
Daarom hebben wij nou zo een hekel aan vluggertjes.
Ik bedoel daarmee te zeggen, dat dan alles zp prestatie gericht word.
Geloof het of niet, er zijn zelfs avonden bij, dat we heerlijk knuffelen, ik haar heerlijk op het gemak naar het hoogtepunt(en) breng, en zonder zelf klaar te komen weer ga slapen.
Ik denk dat het voor een vrouw heerlijk is, om lekker verwend te worden, zonder erbij na hoeven denken hoe ze de man kan plezieren.
Mvg P
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:02 schreef robh het volgende:
Ik zal Cynix wel even mailen met wat tips.
lactacyd is echt heel erg slecht voor je kut. natuurlijke balans compleet kapot. geweldige manier om snel gevoelig te worden voor schimmel infecties. de vagina heeft een compleet eigen reinigingsmeganisme en een geheel eigen biocultuur waar je echt NIET aan moet komen, kunstmatig schoonmaken is kapotmaken.quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:18 schreef EdwardSeepers het volgende:
@TS:
Zeg gewoon dat hij zn mond moet houden, seks iets is voor twee personen, douw je clit tegen zijn tong, houd zijn hoofd daar, en zeg dat hij voortaan alleen nog maar door zijn neus mag ademen en maar vrolijk is tot hij jou kreunend ziet kronkelen over de grond.
Komop nou, wat is dat voor kerel?![]()
Oh ja, er bestaat een middel, lacatyd..... dat is een zeep, speciaal voor de vagina, kut, whatever. Daarvan gaat het beter ruiken, én smaken. Is te verkrijgen bij alle drogisten, waaronder Etos en DA e.d.
Oh, trouwens, van vingeren zou ik ook niet vrolijk worden. Zowel als man, als als vrouw niet.
En zolang hij niet wil likken, zie ik ook niet in waarom jij zou moeten zuigen.
quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:18 schreef EdwardSeepers het volgende:
@TS:
Zeg gewoon dat hij zn mond moet houden, seks iets is voor twee personen, douw je clit tegen zijn tong, houd zijn hoofd daar, en zeg dat hij voortaan alleen nog maar door zijn neus mag ademen en maar vrolijk is tot hij jou kreunend ziet kronkelen over de grond.
True!quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:34 schreef roversdochter het volgende:
[..]
lactacyd is echt heel erg slecht voor je kut. natuurlijke balans compleet kapot. geweldige manier om snel gevoelig te worden voor schimmel infecties. de vagina heeft een compleet eigen reinigingsmeganisme en een geheel eigen biocultuur waar je echt NIET aan moet komen, kunstmatig schoonmaken is kapotmaken.
dus dat is totaal geen optie
eigenlijk hebben we het ontzettend leuk met elkaar en buiten de bedproblemen gaan we prima met elkaar om en hebben we heel weinig problemen, voelen elkaar behoorlijk goed aan en ontbreekt er totaal niets aan initiatief, maar in bed zijn we opeens venus en marsquote:Op zondag 21 augustus 2005 11:37 schreef Aventura het volgende:
Ik word zo treurig van dit topic. Ik vraag me af waarom jullie nog een stel zijn. Hij gaat niet echt leuk met jou om, maar jij laat je ook niet al te positief over hem uit. Probeer eerst die vraag eens te beantwoorden, want uit wat ik nu lees hebben jullie eigenlijk helemaal geen zin in elkaar en willen jullie niet eens proberen om het leuker te maken.
Hm, op die manier..quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:44 schreef roversdochter het volgende:
[..]
eigenlijk hebben we het ontzettend leuk met elkaar en buiten de bedproblemen gaan we prima met elkaar om en hebben we heel weinig problemen, voelen elkaar behoorlijk goed aan en ontbreekt er totaal niets aan initiatief, maar in bed zijn we opeens venus en mars
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |