Wat ben jij een kwal.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:58 schreef patrickt35 het volgende:
Daarom hebben wij nou zo een hekel aan vluggertjes.
Ik bedoel daarmee te zeggen, dat dan alles zp prestatie gericht word.
Geloof het of niet, er zijn zelfs avonden bij, dat we heerlijk knuffelen, ik haar heerlijk op het gemak naar het hoogtepunt(en) breng, en zonder zelf klaar te komen weer ga slapen.
Ik denk dat het voor een vrouw heerlijk is, om lekker verwend te worden, zonder erbij na hoeven denken hoe ze de man kan plezieren.
Mvg P
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:02 schreef robh het volgende:
Ik zal Cynix wel even mailen met wat tips.
lactacyd is echt heel erg slecht voor je kut. natuurlijke balans compleet kapot. geweldige manier om snel gevoelig te worden voor schimmel infecties. de vagina heeft een compleet eigen reinigingsmeganisme en een geheel eigen biocultuur waar je echt NIET aan moet komen, kunstmatig schoonmaken is kapotmaken.quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:18 schreef EdwardSeepers het volgende:
@TS:
Zeg gewoon dat hij zn mond moet houden, seks iets is voor twee personen, douw je clit tegen zijn tong, houd zijn hoofd daar, en zeg dat hij voortaan alleen nog maar door zijn neus mag ademen en maar vrolijk is tot hij jou kreunend ziet kronkelen over de grond.
Komop nou, wat is dat voor kerel?![]()
Oh ja, er bestaat een middel, lacatyd..... dat is een zeep, speciaal voor de vagina, kut, whatever. Daarvan gaat het beter ruiken, én smaken. Is te verkrijgen bij alle drogisten, waaronder Etos en DA e.d.
Oh, trouwens, van vingeren zou ik ook niet vrolijk worden. Zowel als man, als als vrouw niet.
En zolang hij niet wil likken, zie ik ook niet in waarom jij zou moeten zuigen.
quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:18 schreef EdwardSeepers het volgende:
@TS:
Zeg gewoon dat hij zn mond moet houden, seks iets is voor twee personen, douw je clit tegen zijn tong, houd zijn hoofd daar, en zeg dat hij voortaan alleen nog maar door zijn neus mag ademen en maar vrolijk is tot hij jou kreunend ziet kronkelen over de grond.
True!quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:34 schreef roversdochter het volgende:
[..]
lactacyd is echt heel erg slecht voor je kut. natuurlijke balans compleet kapot. geweldige manier om snel gevoelig te worden voor schimmel infecties. de vagina heeft een compleet eigen reinigingsmeganisme en een geheel eigen biocultuur waar je echt NIET aan moet komen, kunstmatig schoonmaken is kapotmaken.
dus dat is totaal geen optie
eigenlijk hebben we het ontzettend leuk met elkaar en buiten de bedproblemen gaan we prima met elkaar om en hebben we heel weinig problemen, voelen elkaar behoorlijk goed aan en ontbreekt er totaal niets aan initiatief, maar in bed zijn we opeens venus en marsquote:Op zondag 21 augustus 2005 11:37 schreef Aventura het volgende:
Ik word zo treurig van dit topic. Ik vraag me af waarom jullie nog een stel zijn. Hij gaat niet echt leuk met jou om, maar jij laat je ook niet al te positief over hem uit. Probeer eerst die vraag eens te beantwoorden, want uit wat ik nu lees hebben jullie eigenlijk helemaal geen zin in elkaar en willen jullie niet eens proberen om het leuker te maken.
Hm, op die manier..quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:44 schreef roversdochter het volgende:
[..]
eigenlijk hebben we het ontzettend leuk met elkaar en buiten de bedproblemen gaan we prima met elkaar om en hebben we heel weinig problemen, voelen elkaar behoorlijk goed aan en ontbreekt er totaal niets aan initiatief, maar in bed zijn we opeens venus en mars
in het begin geniet ik er meestal nog van, maar wanneer alles gestandaardiseerd word en ik eens in de week wel aan mn trekken kom en hij iedere dag, dan begin ik het vervelend te vinden. oneerlijk. dus dan wordt het al snel minder.quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:46 schreef Aventura het volgende:
[..]
Hm, op die manier..
Ik vind wel dat jij het hem ook moeilijk maakt. Stel je eens voor dat jij met iemand in bed zou liggen die sex al per definitie niet leuk vind..dat motiveert jou dan toch ook niet om gigantisch je best te gaan doen?
Waar komt je gebrek aan libido vandaan. Heb je ooit wel eens periodes gehad dat je zin had en ervan genoot? Slik je de pil? Masturbeer je weleens?
Zeg Ronja, wordt het dan niet gewoon tijd voor een minnaar ?!?quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:44 schreef roversdochter het volgende:
[..]
eigenlijk hebben we het ontzettend leuk met elkaar en buiten de bedproblemen gaan we prima met elkaar om en hebben we heel weinig problemen, voelen elkaar behoorlijk goed aan en ontbreekt er totaal niets aan initiatief, maar in bed zijn we opeens venus en mars
Pardon? Aftrekken = op & neer? Lijkt me nietquote:Op zondag 21 augustus 2005 11:34 schreef roversdochter het volgende:
[..]
...maar ik vind het zelf heel vervelend om hem alleen maar af te trekken, dat is verschrikkelijk eentonig...
Het is toch totaal ongeloofwaardig dat je buiten het bed volledig op elkaars golflengte acteert, en dat je, zodra jullie tussen de lakens belanden, elke vorm van communicatie onmogelijk of zelfs zinloos is en dat de jongen die buiten het bed zo leuk en aardig is, in bed een sexuele analfabeet blijkt?quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:44 schreef roversdochter het volgende:
[..]
Tja ik weet ook niet echt of dat zin heeft wat je vraagt. Iedere meid is anders dus ook iedere meid vind misschien weer andere dingen lekker. Mijn vriendin vind veel (lees: allesquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:10 schreef roversdochter het volgende:
nou weet ik nog niet hoe andere mannen vrouwen verwennen of wat andere vrouwen fijn vinden in bed. kan ik nog niks voorstellen, behalve hem te dumpen.
Voor de ts: cursus pijpenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:45 schreef roversdochter het volgende:
hoe krijg ik mijn seksleven op de rails??
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:08 schreef roversdochter het volgende:
is biancavia niet een breezah? kom ik over als zo'n typ?
jesus mens leer communcierenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:45 schreef roversdochter het volgende:
onder een kloon nogwel, whoa!
in ieder geval, ik heb een hele lieve vriend en ik ben heel erg verliefd op hem, maar in bed is het saai, standaard, teveel op hem gericht en niet op mij. we doen wel geinige ondeugende dingetjes, maar ik word er niet geil van, zoals het hem geil maakt. ik hoef maar naar zn pik te kijken en hij wilt er al bovenop, en bij mij duurt dat gewoon veel langer. Er is geen voorspel, er is geen naspel. Voorspel houdt het van de daadwerkelijke zaak, het neuken, af, dus het is voor hem niet zo boeiend, maar voor mij wel.
dan geef ik dat aan, nadat ik na 30 minuten pompen totaal geen zin meer erin heb om hem te bevredigen omdat ik er niks bijvoelt, dan is het "sorry" en begint ie een beetje aan mn kut te plukken, terwijl ik ondertussen weer in een rotbui ben en er dus niet op zit te wachten. sowieso vind ik dat geforceerde vingeren verschrikkelijk, het is niet fijn, het is inactief, en vriend lief is het al snel zat want het doet hem al helemaaaal niks.
hoor ik her en der dat ik maar wat beter moet leren masturberen, en het persoonlijke speeltjes taboe opheffen. Koop een dildo een vibrator, ga met kaarsen aan de gang, speel met jezelf terwijl je vriend naar je kijkt, dan wordt het al leuker,
maar voor mij zit er, vooral bij dat laatste, een gigabarriere, en aan de ene kant wil ik gewoon dat mn vriend wat meer moeite doet om mij te plezieren. zonder dat hij het hoeft te vragen ruk ik hem en geef ik een pijpbeurt, spring ik bovenop hem, en hij loopt al te piepen (en krijgt een slappe) als ik een wat minder gevoelig (voor hem) standje vraag omdat ik zelf dan wat meer voel.
maar wat kan een vent nog meer? wat kan een man nog meer doen om een vrouw te pleasen? tot nu toe waren al mn vorige lovers egoistisch in bed, en ik geef toe dat ik ZELF daar ook aan bijdraag door van HEN te verlangen mij te pleasen, maar ik zou nieteens weten wat een man nog kan doen, en of dat voor hun dan ook plezierig is OM te doen. Wat vinden mannen leuk om bij een vrouw te doen?
en oraal is gewoon totaal niet aan de orde, dat smaakt weer niet. dan kan ie dat wel doen, maar als hij er nog geen seconde van geniet en het alleen voor mij doet, dan heb ik er ook geen zin meer in, dan verdwijnt gewoon alle geilheid.
heftig gefrustreerdhoe krijg ik mijn seksleven op de rails??
quote:Op maandag 22 augustus 2005 02:29 schreef DarkDancer het volgende:
wat een lompe boer heb jij!
erop liggen en beuke. das zo jaren 0.
nou, een dame gek krijgen. na veel zoenen en droogneuken haar langzaam uitkleden, maar dan wel zo dat ze op laatst zo geil is dat ze je de kleren van lijf rukt.
gewoon blijven zoenen en heel licht met je vingertoppen haar lichaam strelen.
nooit direct het kutje aanraken maar lekker plagerig er langs. voorbeffen, beetje 69, zij bovenop, ik hondjes, weer beetje beffen.
ik verveel me eigenlijk nooit in bed. kan me wel een paar uur met een dameslichaam vermaken
maar die vriend van je, zo'n neanderthaler heb ik nog nooit gekend!
wat een onzin, lactacyd is volledig PH-neutraal, ik gebruik het al jaren en heb nog nooit een schimmelinfectie of dergelijke gehad, en mijn moeder is gynaecologe en raadt het me helemaal niet af.quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:34 schreef roversdochter het volgende:
lactacyd is echt heel erg slecht voor je kut. natuurlijke balans compleet kapot. geweldige manier om snel gevoelig te worden voor schimmel infecties. de vagina heeft een compleet eigen reinigingsmeganisme en een geheel eigen biocultuur waar je echt NIET aan moet komen, kunstmatig schoonmaken is kapotmaken.
dus dat is totaal geen optie
ik denk / vind dat het daar beneden best een beetje naar kut mag ruiken en smaken , ipv van een ph neutraal smaakjequote:Op maandag 22 augustus 2005 07:37 schreef petitlapin het volgende:
[..]
Ik denk dat hij veel meer geneigd zal zijn om je te likken als je de boel eens goed wast met lactacyd. het ruikt en smaakt dan zo veel frisser.
Arghh, wat heb ik een hekel aan dit soort uitspraken.quote:
Nee, het hebben over 'een kind in je bezit krijgen' is normaal. En 5 jaar is helegaar niet zo uitzonderlijk.quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:19 schreef patrickt35 het volgende:
Arghh, wat heb ik een hekel aan dit soort uitspraken.
Dit doet me denken aan de tijd dat we er 5 jr over deden, om een kind in ons bezit te krijgen.
Als je het aan hem aangeeft zoals je het hier steld snap ik dat hij weinig motivatie heeft om het beter te doen...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:45 schreef roversdochter het volgende:
in ieder geval, ik heb een hele lieve vriend en ik ben heel erg verliefd op hem, maar in bed is het saai, standaard, teveel op hem gericht en niet op mij. we doen wel geinige ondeugende dingetjes, maar ik word er niet geil van, zoals het hem geil maakt. ik hoef maar naar zn pik te kijken en hij wilt er al bovenop, en bij mij duurt dat gewoon veel langer. Er is geen voorspel, er is geen naspel. Voorspel houdt het van de daadwerkelijke zaak, het neuken, af, dus het is voor hem niet zo boeiend, maar voor mij wel.
dan geef ik dat aan, nadat ik na 30 minuten pompen totaal geen zin meer erin heb om hem te bevredigen omdat ik er niks bijvoelt, dan is het "sorry" en begint ie een beetje aan mn kut te plukken, terwijl ik ondertussen weer in een rotbui ben en er dus niet op zit te wachten. sowieso vind ik dat geforceerde vingeren verschrikkelijk, het is niet fijn, het is inactief, en vriend lief is het al snel zat want het doet hem al helemaaaal niks.
hoor ik her en der dat ik maar wat beter moet leren masturberen, en het persoonlijke speeltjes taboe opheffen. Koop een dildo een vibrator, ga met kaarsen aan de gang, speel met jezelf terwijl je vriend naar je kijkt, dan wordt het al leuker,
maar voor mij zit er, vooral bij dat laatste, een gigabarriere, en aan de ene kant wil ik gewoon dat mn vriend wat meer moeite doet om mij te plezieren. zonder dat hij het hoeft te vragen ruk ik hem en geef ik een pijpbeurt, spring ik bovenop hem, en hij loopt al te piepen (en krijgt een slappe) als ik een wat minder gevoelig (voor hem) standje vraag omdat ik zelf dan wat meer voel.
maar wat kan een vent nog meer? wat kan een man nog meer doen om een vrouw te pleasen? tot nu toe waren al mn vorige lovers egoistisch in bed, en ik geef toe dat ik ZELF daar ook aan bijdraag door van HEN te verlangen mij te pleasen, maar ik zou nieteens weten wat een man nog kan doen, en of dat voor hun dan ook plezierig is OM te doen. Wat vinden mannen leuk om bij een vrouw te doen?
en oraal is gewoon totaal niet aan de orde, dat smaakt weer niet. dan kan ie dat wel doen, maar als hij er nog geen seconde van geniet en het alleen voor mij doet, dan heb ik er ook geen zin meer in, dan verdwijnt gewoon alle geilheid.
heftig gefrustreerdhoe krijg ik mijn seksleven op de rails??
Een kind krijg je, en neem je niet.quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:38 schreef rekenwonder het volgende:
[..]
Nee, het hebben over 'een kind in je bezit krijgen' is normaal. En 5 jaar is helegaar niet zo uitzonderlijk.
je verdiend het..quote:En bedankt hè!
Hoe krijg je je liefdesleven op de rails? Zoek een vriend die echt voor jou gaat en niet alleen voor de seks.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:45 schreef roversdochter het volgende:
30 minuten pompen
mn kut te plukken,
-egoist-
-egoist-
Ook onzin... een kut is niet PH-neutraalquote:Op maandag 22 augustus 2005 07:37 schreef petitlapin het volgende:
[..]
wat een onzin, lactacyd is volledig PH-neutraal
Lactacyd is niet pH-neutraal. De zeepemulsie heeft een pH van ongeveer vijf, wat een beetje zuur is, en qua waarde vergelijkbaar met de vagina. De inwendige vloeistof heeft een pH van 3,-nog-wat, dit is vrij zuur en ook alleen bedoeld om te gebruiken als je vagina uit balans lijkt te zijn.quote:Op maandag 22 augustus 2005 07:37 schreef petitlapin het volgende:
wat een onzin, lactacyd is volledig PH-neutraal, ik gebruik het al jaren en heb nog nooit een schimmelinfectie of dergelijke gehad, en mijn moeder is gynaecologe en raadt het me helemaal niet af.
Ik denk dat hij veel meer geneigd zal zijn om je te likken als je de boel eens goed wast met lactacyd. het ruikt en smaakt dan zo veel frisser.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |