abonnement Unibet Coolblue
pi_29824947
onder een kloon nogwel, whoa!

in ieder geval, ik heb een hele lieve vriend en ik ben heel erg verliefd op hem, maar in bed is het saai, standaard, teveel op hem gericht en niet op mij. we doen wel geinige ondeugende dingetjes, maar ik word er niet geil van, zoals het hem geil maakt. ik hoef maar naar zn pik te kijken en hij wilt er al bovenop, en bij mij duurt dat gewoon veel langer. Er is geen voorspel, er is geen naspel. Voorspel houdt het van de daadwerkelijke zaak, het neuken, af, dus het is voor hem niet zo boeiend, maar voor mij wel.

dan geef ik dat aan, nadat ik na 30 minuten pompen totaal geen zin meer erin heb om hem te bevredigen omdat ik er niks bijvoelt, dan is het "sorry" en begint ie een beetje aan mn kut te plukken, terwijl ik ondertussen weer in een rotbui ben en er dus niet op zit te wachten. sowieso vind ik dat geforceerde vingeren verschrikkelijk, het is niet fijn, het is inactief, en vriend lief is het al snel zat want het doet hem al helemaaaal niks.

hoor ik her en der dat ik maar wat beter moet leren masturberen, en het persoonlijke speeltjes taboe opheffen. Koop een dildo een vibrator, ga met kaarsen aan de gang, speel met jezelf terwijl je vriend naar je kijkt, dan wordt het al leuker,
maar voor mij zit er, vooral bij dat laatste, een gigabarriere, en aan de ene kant wil ik gewoon dat mn vriend wat meer moeite doet om mij te plezieren. zonder dat hij het hoeft te vragen ruk ik hem en geef ik een pijpbeurt, spring ik bovenop hem, en hij loopt al te piepen (en krijgt een slappe) als ik een wat minder gevoelig (voor hem) standje vraag omdat ik zelf dan wat meer voel.

maar wat kan een vent nog meer? wat kan een man nog meer doen om een vrouw te pleasen? tot nu toe waren al mn vorige lovers egoistisch in bed, en ik geef toe dat ik ZELF daar ook aan bijdraag door van HEN te verlangen mij te pleasen, maar ik zou nieteens weten wat een man nog kan doen, en of dat voor hun dan ook plezierig is OM te doen. Wat vinden mannen leuk om bij een vrouw te doen?

en oraal is gewoon totaal niet aan de orde, dat smaakt weer niet. dan kan ie dat wel doen, maar als hij er nog geen seconde van geniet en het alleen voor mij doet, dan heb ik er ook geen zin meer in, dan verdwijnt gewoon alle geilheid.


heftig gefrustreerd :') hoe krijg ik mijn seksleven op de rails??
pi_29824965
Biancavia
pi_29824966
quote:
en begint ie een beetje aan mn kut te plukken
.
pi_29824971
Andere vent nemen.
pi_29824980
Maar schatje, dat kon je toch ook gewoon zeggen?
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_29824991
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 22:46 schreef Conflict het volgende:
Biancavia
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
  Moderator zaterdag 20 augustus 2005 @ 22:47:51 #7
9859 crew  Karina
Woman
pi_29824998
Wat je hier vertelt aan hem vertellen?
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_29825096
heb ik al aan hem verteld. en nee, geen biancavia.
pi_29825123
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 22:51 schreef roversdochter het volgende:
heb ik al aan hem verteld. en nee, geen biancavia.
Waha, ben je bekend als user?
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_29825130
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 22:51 schreef roversdochter het volgende:
en nee, geen biancavia.
Pfffff
pi_29825136
hij weet niet wat ie met zo'n boodschap aanmoet. vind het heel erg moeilijk te begrijpen dat als iets leuk en fijn is voor hem, waarom het dan niet leuk en fijn voor mij is.

en andere vent is geen optie. heb er al genoeg gehad en ik heb een neus voor sad sex cases, wat niet zo vreemd is daar ik ook onder die categorie val. trekken elkaar aan, he.
pi_29825137
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 22:51 schreef roversdochter het volgende:
heb ik al aan hem verteld. en nee, geen biancavia.
En wat was zijn reactie?
Tegenwoordig moet je Dr. Ir. zijn om een beetje correct Nederlands te kunnen neerpleuren.
Abusing semicolons since 1987.
pi_29825155
Praat over sex. Geef beide aan wat jullie prettig, en vooral niet prettig vinden.
Leer elkaar te respecteren.

Ga anders eens lekker een avondje knuffelen, en niet gericht op je kut of zijn lul.

En probeer beide met maar 1 gedachte in bed te stappen, hoe meer ik geef, hoe meer ik krijg, dan komt het vanzelf goed.

Mvg P
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 22:57:38 #14
46329 miss_c
It's lonely at the top
pi_29825224
Ik denk toch echt dat je ook bij jezelf moet kijken en niet alleen bij hem moet zoeken dat hij niet goed zijn best doet.... Jij weet ook niet wat je wilt en lekker vindt en schuift alles meteen af....

Probeer eerst wat de mensen om je heen al zeggen....

En natuurlijk moet je vriend ook meer zijn best doen en jou geil maken door is een avond alleen maar jou te plezieren... Maar goed, daar moet je wel duidelijk in zijn en als hij echt van je houdt, dan wilt hij ook echt dat jij het naar je zin hebt en daar moeite voor doet en het leuk vindt!!!

Sterkte en succes iig
Was ik maar rijk en niet zo knap.....
pi_29825263
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 22:54 schreef patrickt35 het volgende:
Praat over sex. Geef beide aan wat jullie prettig, en vooral niet prettig vinden.
Leer elkaar te respecteren.

Ga anders eens lekker een avondje knuffelen, en niet gericht op je kut of zijn lul.

En probeer beide met maar 1 gedachte in bed te stappen, hoe meer ik geef, hoe meer ik krijg, dan komt het vanzelf goed.

Mvg P
been there done that.
daar ik last heb van sexuele barrieres praat ik regelmatig over wat ik vooral NIET fijn vind. ik weet nieteens wat ik wel fijn vind, ik weet alleen dat ik het een total turn-off vind wanneer iemand gedemotiveerd mij probeert te pleasen, wat dus vrijwel altijd zo is. er zit geen spanning, het is een verplicht vervelend ritueel, wat we dus meestal ook niet doen, omdat mn zin dan helemaal weg is. heel vreemd allemaal.

maar goed, het verplichte ritueel bestaat uit op tepels bijten/zoenen en dus het standaard door mn doos heen woelen, zo banaal als ik het opschrijf komt het ook bij mij over, ik word er totaal niet geil van, want het heeft niks, geen emotie, geen passie.
pi_29825320
Volgens mij moet je eerst voor jezelf eens goed uit zien te vogelen wat je allemaal leuk vindt alvorens dit met iemand anders te delen. En dan niet noodzakelijkerwijs met deze partner dus.
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 23:02:15 #17
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_29825321
Ik zal Cynix wel even mailen met wat tips.
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_29825362
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 22:57 schreef miss_c het volgende:
Ik denk toch echt dat je ook bij jezelf moet kijken en niet alleen bij hem moet zoeken dat hij niet goed zijn best doet.... Jij weet ook niet wat je wilt en lekker vindt en schuift alles meteen af....

Probeer eerst wat de mensen om je heen al zeggen....

En natuurlijk moet je vriend ook meer zijn best doen en jou geil maken door is een avond alleen maar jou te plezieren... Maar goed, daar moet je wel duidelijk in zijn en als hij echt van je houdt, dan wilt hij ook echt dat jij het naar je zin hebt en daar moeite voor doet en het leuk vindt!!!

Sterkte en succes iig
ik heb gezegd dat het ook gedeeltelijk bij mij ligt in mn eerste post. wat ik geil vind is dat hij mij plezieren niet als een "last" ervaart, maar dat hebben ze voorlopig wel allemaal gedaan, behalve die mannen waar ik dan eens een avond mee naar bed ben geweest.
het is altijd maar zo snel mogelijk erboven op, want neuken schijn ik dan weer wel te kunnen, maar ja, dan ga ik ook weer geheel aan mezelf voorbij. als ik zeg dat IK een bepaald standje prettiger vind, dan doen we dat 10 seconden en dan weer naar een standje wat HIJ prettiger vind, want anders wordt zijn lul weer slap. Nou, dan komt het er al snel op neer dat ik beneden achter de computer ga zitten met een glaasje fris. Niet tof als dat iedere dag gebeurd.
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 23:04:05 #19
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_29825373
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 22:45 schreef roversdochter het volgende:
tot nu toe waren al mn vorige lovers egoistisch in bed,
Stellen Dagonet en Heatwave dit wel op prijs?
Bij tweakers zitten er constant 20 kutnerds hun vinger blauw te hengsten aan de F5 knop, om vervolgens alleen maar binnen 30 seconden "deze vraag is ooit al gesteld, UTFS, slotje" te kunnen antwoorden... - Creativemind
pi_29825474
Ik vraag me af met wat voor een boer jij het bed deelt...
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_29825483
Ik ben helemaal niet egoistisch in bed, proberen? Aan passie geen gebrek

Nee ff serieus, als je er niet uitkomt, en je weet niet goed wat je nou eigenlijk wél lekker vindt dan zou je misschien eens een p*rno film o.i.d. kunnen huren, om inspiratie op te doen. Klinkt inderdaad wel gek maar toch.

Aan de andere kant, je kunt een vrouw toch wel verwennen... wat is dat voor een vent?
pi_29825490
is biancavia niet een breezah? kom ik over als zo'n typ?
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 23:08:32 #23
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_29825493
Damn zoek een echte vent ofzo
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
pi_29825519
Wat een waardeloze gast
Als met jou bezig is heeft hij dan ook niet door dat het bij jou niks doet of fake je de boel (lijkt me wel heel erg). Gaat er bij hem dan geen lampje branden van hé ik doe iets fout.

Verder vind ik zelf het een van de leukste dingen om mijn vriendin geil te maken en daar word ik zelf ook opgewonden van. Is dat bij hem dan totaal niet zo?
pi_29825539
nou weet ik nog niet hoe andere mannen vrouwen verwennen of wat andere vrouwen fijn vinden in bed. kan ik nog niks voorstellen, behalve hem te dumpen.
pi_29825609
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 23:10 schreef roversdochter het volgende:
nou weet ik nog niet hoe andere mannen vrouwen verwennen of wat andere vrouwen fijn vinden in bed. kan ik nog niks voorstellen, behalve hem te dumpen.
Ik probeer gewoon veel op lichaams taal te letten maar ik weet onderhand haar gevoelige plekjes wel. Meestal doe ik het eigenlijk zo lang tot zij zegt dat ik moet stoppen omdat ze mijn pik wil. Maar daar heb ik misschien dan ook wel een makkelijke vriendin in.
pi_29825612
En bij mij te komen

Nee als hij het álleen voor zichzelf doet koopt hij maar een opblaaspop, niet?
pi_29825670
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 23:12 schreef Gapert het volgende:
En bij mij te komen

Nee als hij het álleen voor zichzelf doet koopt hij maar een opblaaspop, niet?
inderdaad. Als hij je echt zo leuk vind waarom wil hij jou dan niet verwennen?
pi_29825781
Goed ik ga m'n nestje opzoeken, ik hoop dat je eruit komt met je vriend. Succes he?
pi_29825808
ipv te focussen op wat je niet wil, probeer eens wat je wel wil
lijkt me een stuk makkelijker voor jezelf en voor hem, dan kun je sturen wat je wil
He had alot to say.
He had alot of nothing to say.
We'll miss him.
pi_29825810
Ik fake niks, ik hou dr op een gegeven moment mee op. Als iets me weinig opwind dan word ik ook gewoon droog en dan is gewoon neuken ook niet fijn meer, voor hem. Dan heb ik ook zoiets van eigen schuld dikke bult.
pi_29825828
thanks
pi_29825838
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 23:18 schreef roversdochter het volgende:
Ik fake niks, ik hou dr op een gegeven moment mee op. Als iets me weinig opwind dan word ik ook gewoon droog en dan is gewoon neuken ook niet fijn meer, voor hem. Dan heb ik ook zoiets van eigen schuld dikke bult.
Gebeurd dat vaak dan? ik kan me niet voorstellen dat iemand zich dan niet schaamt of op zijn minst in de gaten heeft dat ie iets fout doet.
pi_29825928
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 23:20 schreef Lu_uK het volgende:

[..]

Gebeurd dat vaak dan? ik kan me niet voorstellen dat iemand zich dan niet schaamt of op zijn minst in de gaten heeft dat ie iets fout doet.
hij weet dat het niet goed zit, maar weet ook niet wat ie er wel aan kan doen. als ie er wel wat aan doet, dan is het zo nep, zo passieloos, zo "verplicht" dat ik dat ook niet fijn vind, en hij ook niet.
pi_29825932
Ik vind het zelf (als meisje zijnde) erg geil om hem op te winden. Allereerst gaan dan een aantal kaarsjes aan en een rustig muziekje. Daarna kun je denken aan hem overal kusjes geven, likken, zachtjes bijten, blinddoeken, etc. Aan de andere kant kan ik er ook erg van genieten als hij mij opwindt, meestal geeft hij mij dan kusjes over mij hele lijf. Ligt net aan de stemming, de ene keer wordt hij "verwend", de andere keer ik.

Het zogenaamde "teasen" vind ik ook wel erg leuk om te doen. Zeker in een openbare ruimte, zoals discotheek, zwembad, etc. DIt kan ons zo erg opwinden dat we op het moment supreme geen voorspel meer nodig hebben...

Maar om te weten te komen wat JIJ lekker vindt, zul je moeten gaan experimenteren. Dit hoeft natuurlijk niet in het bijzijn van je partner, maar kan wel met behulp van eventuele speeltjes. Ik denk dat je moeilijk iets van iemand kunt verlangen, als je zelf niet eens goed weet wat je eigenlijk opwindt...
Probeer niet subtiel te zijn, als je iets belangrijks wilt zeggen!
pi_29826177
Wat Bensonsbestlief zegt: als je met jezef gaat spelen, je gevoeligste plekjes opzoekt en die weet te vertellen wijzen aan je vriend zou dat al een hele verbetering zijn denk ik. Iedereen heeft wel bepaalde plekken op/in hun lichaam die extra gevoelig zijn. En als iemand anders ze aanraakt helemaal.
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 23:31:36 #37
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_29826209
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 23:02 schreef robh het volgende:
Ik zal Cynix wel even mailen met wat tips.
.

Wel een makkelijke gok, zo sluit je weinig mensen uit.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_29826354
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 23:22 schreef Ben_soms_best_lief het volgende:

Maar om te weten te komen wat JIJ lekker vindt, zul je moeten gaan experimenteren. Dit hoeft natuurlijk niet in het bijzijn van je partner, maar kan wel met behulp van eventuele speeltjes. Ik denk dat je moeilijk iets van iemand kunt verlangen, als je zelf niet eens goed weet wat je eigenlijk opwindt...
Daar kom je achter als je een partner treft die op JOU gericht is, op onderzoek uitgaat om erachter te komen wat JIJ lekker vindt. En daar vervolgens z'n eigen genot uithaalt.
Spreekt (wmb) vanzelf dat het andersom ook geldt.

Maar goed, lang niet iedereen treft het met zo'n partner.... de seks krijgt een ietwat ondergeschikte rol, men 'schikt' zich in de situatie van mindere kwaliteit seks, omdat de liefde toch meestal zegeviert. Ik weet zeker dat er op deze manier heel wat stellen samenleven.

Ik zou eens een openhartig gesprek met 'm aangaan, volgens mij mis je een stuk tederheid bij deze jongen.
Laat 'm je lichaam eens goed 'verkennen' zonder de druk van te 'moeten' seksen. Neuken is geen verplichting.
Ik denk dat jij er dan ook wel achter komt wat je fijn vindt.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_29826380
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 23:30 schreef Lu_uK het volgende:
Wat Bensonsbestlief zegt: als je met jezef gaat spelen, je gevoeligste plekjes opzoekt en die weet te vertellen wijzen aan je vriend zou dat al een hele verbetering zijn denk ik. Iedereen heeft wel bepaalde plekken op/in hun lichaam die extra gevoelig zijn. En als iemand anders ze aanraakt helemaal.
ik weet opzich wat ik wel fijne plekjes vind, maar voor aanwijzingen zijn ze allemaal heftig allergisch. zoveel gedoe, waarom duurt het zo lang, je bent niet nat meer, dat soort gezeik.
pi_29826435
En daar ben je dan verliefd op. Sommige mensen maken echt geen grapje als ze zeggen dat liefde en sex los van elkaar staan.

Hoe dan ook, wil je uberhaupt wel een uitstekend sexleven? Misschien vind je sex gewoon niet zo leuk. Nergens staat geschreven dat je sex per se fijn en lekker moet vinden. Dat je dan behept bent met een vriend die tussen de lakens kennelijk de belevingswereld van een tosti heeft, is dan inderdaad een zege.

Ik ga er even vanuit dat je niet overdrijft, maar tering, wat een neanderthaler. Maar goed, je moet het zelf weten.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_29826452
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 23:22 schreef roversdochter het volgende:

[..]

hij weet dat het niet goed zit, maar weet ook niet wat ie er wel aan kan doen. als ie er wel wat aan doet, dan is het zo nep, zo passieloos, zo "verplicht" dat ik dat ook niet fijn vind, en hij ook niet.
Het klinkt echt onzettend alsof alles wat hij met goede wil probeert gewoon door jou wordt afgeketst als "verplicht en passieloos". Serieus, ik zou eerst maar eens voor jezelf gaan uitzoeken of je niet bij voorbaat al met een " " houding begint aan seks.
pi_29826499
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 22:46 schreef Conflict het volgende:
Biancavia
pi_29826517
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 23:37 schreef roversdochter het volgende:

[..]

ik weet opzich wat ik wel fijne plekjes vind, maar voor aanwijzingen zijn ze allemaal heftig allergisch. zoveel gedoe, waarom duurt het zo lang, je bent niet nat meer, dat soort gezeik.
Het is gewoon erg egoistisch eigenlijk. Dan heb je dus nog nooit goeie sex gehad. Misschien moet je is gewoon een tijdje geen sex met hem hebben of zeggen als je droog wordt en daar heel erg de nadruk op leggen zodat hij het echt door heeft. Misschien wel wat hard maar misschien is ie hardleers.
pi_29826535
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 23:10 schreef roversdochter het volgende:
nou weet ik nog niet hoe andere mannen vrouwen verwennen of wat andere vrouwen fijn vinden in bed. kan ik nog niks voorstellen, behalve hem te dumpen.
Als jij niet geil wordt van hem en wat hij in sexueel opzicht met je doet, dan houdt het toch gewoon op?
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_29826544
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 23:38 schreef Argento het volgende:


Ik ga er even vanuit dat je niet overdrijft, maar tering, wat een neanderthaler. Maar goed, je moet het zelf weten.
Pijnlijk wellicht, maar toch waar....
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 23:44:03 #46
54787 nweenink
Er is altijd wat te vieren!
pi_29826587
Lastig! Ik probeerde bij mijn vriendinnetjes uit te vinden wat zij leuk en lekker vinden, en dat kostte even tijd soms. Maar dat je vriendje een slappe krijgt zodra jullie een standje doen wat jij wél lekker vindt en hij niet... Geeft denk ik aan dat er iets goed mis zit tussen jullie op sexgebied.

Heb je 'm wel eens vastgebonden? Of geblindoekt? In het kader van 'ik doe nu wat ík wil...'? Is wel teasing, en het kan heel opwindend zijn.
pi_29826593
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 23:42 schreef Argento het volgende:

[..]

Als jij niet geil wordt van hem en wat hij in sexueel opzicht met je doet, dan houdt het toch gewoon op?
Yep.

Vandaar ook de laatste alinea van m'n eerdere post.
Werkt dat niet dan zou het wat mij betreft einde verhaal zijn.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_29826659
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 23:44 schreef CartWOman het volgende:

[..]

Yep.

Vandaar ook de laatste alinea van m'n eerdere post.
Werkt dat niet dan zou het wat mij betreft einde verhaal zijn.
Zo simpel kan sex zijn.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_29826716
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 23:39 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Het klinkt echt onzettend alsof alles wat hij met goede wil probeert gewoon door jou wordt afgeketst als "verplicht en passieloos". Serieus, ik zou eerst maar eens voor jezelf gaan uitzoeken of je niet bij voorbaat al met een " " houding begint aan seks.
ik weet zo langzamerhand wel hoe hij daarop reageert en zoiets ervaart. hij vind het niet vervelend om te doen (zolang het maar minder dan 10 minuten is) maar hij vind het behoorlijk a-boeiend.
pi_29827096
Daarom hebben wij nou zo een hekel aan vluggertjes.
Ik bedoel daarmee te zeggen, dat dan alles zp prestatie gericht word.

Geloof het of niet, er zijn zelfs avonden bij, dat we heerlijk knuffelen, ik haar heerlijk op het gemak naar het hoogtepunt(en) breng, en zonder zelf klaar te komen weer ga slapen.

Ik denk dat het voor een vrouw heerlijk is, om lekker verwend te worden, zonder erbij na hoeven denken hoe ze de man kan plezieren.

Mvg P
  zondag 21 augustus 2005 @ 00:31:34 #51
111313 OnaNia
Per seconde bijster
pi_29828109
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 23:58 schreef patrickt35 het volgende:
Daarom hebben wij nou zo een hekel aan vluggertjes.
Ik bedoel daarmee te zeggen, dat dan alles zp prestatie gericht word.

Geloof het of niet, er zijn zelfs avonden bij, dat we heerlijk knuffelen, ik haar heerlijk op het gemak naar het hoogtepunt(en) breng, en zonder zelf klaar te komen weer ga slapen.

Ik denk dat het voor een vrouw heerlijk is, om lekker verwend te worden, zonder erbij na hoeven denken hoe ze de man kan plezieren.

Mvg P
Wat ben jij een kwal.
Het geloof is een stok om op te leunen, niet om anderen mee te slaan.
pi_29830491
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 23:02 schreef robh het volgende:
Ik zal Cynix wel even mailen met wat tips.
pi_29832589
De tering wat een lol in bed Voorspel moet juist lang duren , naja komt natuurlijk ook dat "neuken" opzich niet zo lang duurt
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_29833645
@TS:

Zeg gewoon dat hij zn mond moet houden, seks iets is voor twee personen, douw je clit tegen zijn tong, houd zijn hoofd daar, en zeg dat hij voortaan alleen nog maar door zijn neus mag ademen en maar vrolijk is tot hij jou kreunend ziet kronkelen over de grond.

Komop nou, wat is dat voor kerel?

Oh ja, er bestaat een middel, lacatyd..... dat is een zeep, speciaal voor de vagina, kut, whatever. Daarvan gaat het beter ruiken, én smaken. Is te verkrijgen bij alle drogisten, waaronder Etos en DA e.d.

Oh, trouwens, van vingeren zou ik ook niet vrolijk worden. Zowel als man, als als vrouw niet.

En zolang hij niet wil likken, zie ik ook niet in waarom jij zou moeten zuigen.
pi_29833992
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 11:18 schreef EdwardSeepers het volgende:
@TS:

Zeg gewoon dat hij zn mond moet houden, seks iets is voor twee personen, douw je clit tegen zijn tong, houd zijn hoofd daar, en zeg dat hij voortaan alleen nog maar door zijn neus mag ademen en maar vrolijk is tot hij jou kreunend ziet kronkelen over de grond.

Komop nou, wat is dat voor kerel?

Oh ja, er bestaat een middel, lacatyd..... dat is een zeep, speciaal voor de vagina, kut, whatever. Daarvan gaat het beter ruiken, én smaken. Is te verkrijgen bij alle drogisten, waaronder Etos en DA e.d.

Oh, trouwens, van vingeren zou ik ook niet vrolijk worden. Zowel als man, als als vrouw niet.

En zolang hij niet wil likken, zie ik ook niet in waarom jij zou moeten zuigen.
lactacyd is echt heel erg slecht voor je kut. natuurlijke balans compleet kapot. geweldige manier om snel gevoelig te worden voor schimmel infecties. de vagina heeft een compleet eigen reinigingsmeganisme en een geheel eigen biocultuur waar je echt NIET aan moet komen, kunstmatig schoonmaken is kapotmaken.
dus dat is totaal geen optie

ik hoef hem overigens niet te zuigen als ik dat niet wil, hij ziet dat geloof ik als extraatje. maar ik vind het zelf heel vervelend om hem alleen maar af te trekken, dat is verschrikkelijk eentonig. en ik vind het ook helemaal niet erg om hem wel z'n plezier te gunnen, ik vind het alleen vervelend dat ik daarbij zelden aan de beurt kom. als ik daarmee stop hebben we helemaal geen sex meer, en in princiepe dus een groter probleem. das dus eingelijk ook geen optie lijkt me.
  zondag 21 augustus 2005 @ 11:36:44 #56
97065 la-nina
Ladidaninananaaa
pi_29834063
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 11:18 schreef EdwardSeepers het volgende:
@TS:

Zeg gewoon dat hij zn mond moet houden, seks iets is voor twee personen, douw je clit tegen zijn tong, houd zijn hoofd daar, en zeg dat hij voortaan alleen nog maar door zijn neus mag ademen en maar vrolijk is tot hij jou kreunend ziet kronkelen over de grond.
Nix mis met een beetje begeleiding.

Helemaal in dat bed zou het niet misstaan als mevrouw eens de touwtjes
in handen nam, en dan bedoel ik niet het voor wat hoort wat zuig en trekwerk.
| | @ | Overal zanikt bagger...
  zondag 21 augustus 2005 @ 11:37:05 #57
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_29834070
Ik word zo treurig van dit topic. Ik vraag me af waarom jullie nog een stel zijn. Hij gaat niet echt leuk met jou om, maar jij laat je ook niet al te positief over hem uit. Probeer eerst die vraag eens te beantwoorden, want uit wat ik nu lees hebben jullie eigenlijk helemaal geen zin in elkaar en willen jullie niet eens proberen om het leuker te maken.
  zondag 21 augustus 2005 @ 11:38:34 #58
97065 la-nina
Ladidaninananaaa
pi_29834106
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 11:34 schreef roversdochter het volgende:

[..]

lactacyd is echt heel erg slecht voor je kut. natuurlijke balans compleet kapot. geweldige manier om snel gevoelig te worden voor schimmel infecties. de vagina heeft een compleet eigen reinigingsmeganisme en een geheel eigen biocultuur waar je echt NIET aan moet komen, kunstmatig schoonmaken is kapotmaken.
dus dat is totaal geen optie
True!
Het verscheelt nogal per vrouw, maar het is troep idd
| | @ | Overal zanikt bagger...
pi_29834113
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 00:31 schreef OnaNia het volgende:

[..]

Wat ben jij een kwal.
Verklaar je nader.
pi_29834263
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 11:37 schreef Aventura het volgende:
Ik word zo treurig van dit topic. Ik vraag me af waarom jullie nog een stel zijn. Hij gaat niet echt leuk met jou om, maar jij laat je ook niet al te positief over hem uit. Probeer eerst die vraag eens te beantwoorden, want uit wat ik nu lees hebben jullie eigenlijk helemaal geen zin in elkaar en willen jullie niet eens proberen om het leuker te maken.
eigenlijk hebben we het ontzettend leuk met elkaar en buiten de bedproblemen gaan we prima met elkaar om en hebben we heel weinig problemen, voelen elkaar behoorlijk goed aan en ontbreekt er totaal niets aan initiatief, maar in bed zijn we opeens venus en mars
  zondag 21 augustus 2005 @ 11:46:30 #61
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_29834308
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 11:44 schreef roversdochter het volgende:

[..]

eigenlijk hebben we het ontzettend leuk met elkaar en buiten de bedproblemen gaan we prima met elkaar om en hebben we heel weinig problemen, voelen elkaar behoorlijk goed aan en ontbreekt er totaal niets aan initiatief, maar in bed zijn we opeens venus en mars
Hm, op die manier..
Ik vind wel dat jij het hem ook moeilijk maakt. Stel je eens voor dat jij met iemand in bed zou liggen die sex al per definitie niet leuk vind..dat motiveert jou dan toch ook niet om gigantisch je best te gaan doen?
Waar komt je gebrek aan libido vandaan. Heb je ooit wel eens periodes gehad dat je zin had en ervan genoot? Slik je de pil? Masturbeer je weleens?
pi_29834447
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 11:46 schreef Aventura het volgende:

[..]

Hm, op die manier..
Ik vind wel dat jij het hem ook moeilijk maakt. Stel je eens voor dat jij met iemand in bed zou liggen die sex al per definitie niet leuk vind..dat motiveert jou dan toch ook niet om gigantisch je best te gaan doen?
Waar komt je gebrek aan libido vandaan. Heb je ooit wel eens periodes gehad dat je zin had en ervan genoot? Slik je de pil? Masturbeer je weleens?
in het begin geniet ik er meestal nog van, maar wanneer alles gestandaardiseerd word en ik eens in de week wel aan mn trekken kom en hij iedere dag, dan begin ik het vervelend te vinden. oneerlijk. dus dan wordt het al snel minder.

mn gebrek aan libido kan ik aan verschillende dingen toeschrijven, maar ik ben ergens bang dat ik toch of te bi-seksueel ben, of te a-seksueel ben. ik ben er nog niet uit welke.
maar goed, ik gebruik ook de pil, en dat doet ook niet veel goeds, maar stoppen daarmee is geen optie, been there done that, werden we allebei niet veel vrolijker van op seksueel gebied.
  zondag 21 augustus 2005 @ 12:12:25 #63
70990 Bas028
Are you talking to me ?!?
pi_29834975
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 11:44 schreef roversdochter het volgende:

[..]

eigenlijk hebben we het ontzettend leuk met elkaar en buiten de bedproblemen gaan we prima met elkaar om en hebben we heel weinig problemen, voelen elkaar behoorlijk goed aan en ontbreekt er totaal niets aan initiatief, maar in bed zijn we opeens venus en mars
Zeg Ronja, wordt het dan niet gewoon tijd voor een minnaar ?!?
  zondag 21 augustus 2005 @ 17:32:01 #64
93643 DumDaDum
We Have Unfinished Business
pi_29843642
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 11:34 schreef roversdochter het volgende:

[..]

...maar ik vind het zelf heel vervelend om hem alleen maar af te trekken, dat is verschrikkelijk eentonig...
Pardon? Aftrekken = op & neer? Lijkt me niet

Probeer 'ns goed vochtig te maken en afwisselend te spelen met ruk- en draaibewegingen; stimuleer 't randje onder aan z'n eikel, het toompje, de ballen enz... Breng hem zo tot het punt van orgasme en hou hem daar een poosje, cq herhaal dit een paar keer Direct nadat ie dan wel is gekomen ga je *voorzichtig* (dus niet 'afrukken' !!!) door met spelen, dan is alles supergevoelig; hij gaat echt door het dak hoor
“I'm not touched but I'm aching to be”
— Heather Nova
| myHiFi | myMusic | Chuck Norris
pi_29844985
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 11:44 schreef roversdochter het volgende:

[..]

eigenlijk hebben we het ontzettend leuk met elkaar en buiten de bedproblemen gaan we prima met elkaar om en hebben we heel weinig problemen, voelen elkaar behoorlijk goed aan en ontbreekt er totaal niets aan initiatief, maar in bed zijn we opeens venus en mars
Het is toch totaal ongeloofwaardig dat je buiten het bed volledig op elkaars golflengte acteert, en dat je, zodra jullie tussen de lakens belanden, elke vorm van communicatie onmogelijk of zelfs zinloos is en dat de jongen die buiten het bed zo leuk en aardig is, in bed een sexuele analfabeet blijkt?

Of jullie relatie werkt gewoon niet en heb je dat nog niet door, of jij vindt sex gewoon niet zo leuk.

Ik krijg sowieso niet de indruk dat jij hem sexueel opwindend vind en hoe je op die manier een liefdesrelatie kunt onderhouden, is mij een raadsel. Mensen met wie ik een relatie heb maar geen sex en ook geen sex mee zou willen hebben, zijn mijn vrienden, meer niet.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  zondag 21 augustus 2005 @ 19:36:29 #66
66250 Dumbert
Don't fuck with this duck
pi_29847450
heftig gefrustreerd hoe krijg ik mijn seksleven op de rails??
[/quote]

Huur eens een paar leuke porno films, en ga daar samen naar kijken.Misschien krijgen jullie zo leuke voorbeelden voorgeschoteld waar jullie beide opgewonden van worden, en eens een keer in de praktijk na kunnen doen...
Doe ff normaal
  Moderator zondag 21 augustus 2005 @ 21:58:47 #67
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_29853080
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 23:10 schreef roversdochter het volgende:
nou weet ik nog niet hoe andere mannen vrouwen verwennen of wat andere vrouwen fijn vinden in bed. kan ik nog niks voorstellen, behalve hem te dumpen.
Tja ik weet ook niet echt of dat zin heeft wat je vraagt. Iedere meid is anders dus ook iedere meid vind misschien weer andere dingen lekker. Mijn vriendin vind veel (lees: alles ) bijna wel lekker maar goed, dat is dan ook weer afhankelijk van de manier waarop je het doet. Mijn manier van uh...aanpak werkt bij jou misschien niet, maar de aanpak van iemand anders weer wel. Meestal is het echter iets wat je door elkaar te leren kennen, en op elkaar te letten leert kennen. Het is een afstemming van beiden op elkaar. Daar moet je de tijd voor nemen, en dat moet je ook willen.

Alleen als je een eikel bent doe je dat niet, en jouw vriend lijkt er zo een te zijn. Beetje jammer. Natuurlijk, ik ben ook soms alleen met mezelf bezig maar dan ben ik zo geil dat ik gewoon MOET klaarkomen. Bij mijn vriendin is dat anders, die hoeft niet per sé klaar te komen, vrouwen zijn daar blijkbaar op een andere manier mee bezig.

Op een enkele uitzondering na ben ik vooral bezig met mijn vriendin. Zij komt klaar voordat ik klaarkom. Daar zorg ik voor, want ik weet heel goed, dat als ik klaar ben gekomen, dat ik geen zin meer heb (bij mannen werkt dat dan weer anders), dus zorg ik dat mijn vriendin eerst aan dr trekken komt

Als hij dat niet voor je over heeft, dan wordt t vervelend, want uiteindelijk gaat dat heel zwaar tellen.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_29854831
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 22:45 schreef roversdochter het volgende:
hoe krijg ik mijn seksleven op de rails??
Voor de ts: cursus pijpen
Voor de vriend van de ts: cursus beffen

Voor jullie allebei: cursusje voorspel en een lijstje van alle erogene zones op jullie lichamen.

En die vent van je moet niet zeiken dat het niet ruikt of smaakt, zijn lul ruikt ook niet naar bloemetjes.

Hop, hop! En nu het bed in! Vrijen! Zoenen! Likken! Strelen! Masseren! Beffen! Pijpen! En niet eerder terugkomen op dit forum voordat je minstens 10x hebt gesquirt!

Als je daarna toch nog wat energie over hebt om te neuken is hier een overzicht met leuke standjes om te proberen.

Hier nog een extra link voor je vriend, om jou nog wat extra te laten genieten tijdens het neuken: CAT.
En laat hem dan ook gelijk even dit landkaartje bestuderen, want het klinkt alsof hij dat wel nodig heeft.
  maandag 22 augustus 2005 @ 00:06:19 #69
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_29856335
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 23:08 schreef roversdochter het volgende:
is biancavia niet een breezah? kom ik over als zo'n typ?


Biancavia is geen breezah, trouwens.

Ontopic, hoelang hebben jullie al een relatie, of heb ik daar overheen gelezen.
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
pi_29857641
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 22:45 schreef roversdochter het volgende:
onder een kloon nogwel, whoa!

in ieder geval, ik heb een hele lieve vriend en ik ben heel erg verliefd op hem, maar in bed is het saai, standaard, teveel op hem gericht en niet op mij. we doen wel geinige ondeugende dingetjes, maar ik word er niet geil van, zoals het hem geil maakt. ik hoef maar naar zn pik te kijken en hij wilt er al bovenop, en bij mij duurt dat gewoon veel langer. Er is geen voorspel, er is geen naspel. Voorspel houdt het van de daadwerkelijke zaak, het neuken, af, dus het is voor hem niet zo boeiend, maar voor mij wel.

dan geef ik dat aan, nadat ik na 30 minuten pompen totaal geen zin meer erin heb om hem te bevredigen omdat ik er niks bijvoelt, dan is het "sorry" en begint ie een beetje aan mn kut te plukken, terwijl ik ondertussen weer in een rotbui ben en er dus niet op zit te wachten. sowieso vind ik dat geforceerde vingeren verschrikkelijk, het is niet fijn, het is inactief, en vriend lief is het al snel zat want het doet hem al helemaaaal niks.

hoor ik her en der dat ik maar wat beter moet leren masturberen, en het persoonlijke speeltjes taboe opheffen. Koop een dildo een vibrator, ga met kaarsen aan de gang, speel met jezelf terwijl je vriend naar je kijkt, dan wordt het al leuker,
maar voor mij zit er, vooral bij dat laatste, een gigabarriere, en aan de ene kant wil ik gewoon dat mn vriend wat meer moeite doet om mij te plezieren. zonder dat hij het hoeft te vragen ruk ik hem en geef ik een pijpbeurt, spring ik bovenop hem, en hij loopt al te piepen (en krijgt een slappe) als ik een wat minder gevoelig (voor hem) standje vraag omdat ik zelf dan wat meer voel.

maar wat kan een vent nog meer? wat kan een man nog meer doen om een vrouw te pleasen? tot nu toe waren al mn vorige lovers egoistisch in bed, en ik geef toe dat ik ZELF daar ook aan bijdraag door van HEN te verlangen mij te pleasen, maar ik zou nieteens weten wat een man nog kan doen, en of dat voor hun dan ook plezierig is OM te doen. Wat vinden mannen leuk om bij een vrouw te doen?

en oraal is gewoon totaal niet aan de orde, dat smaakt weer niet. dan kan ie dat wel doen, maar als hij er nog geen seconde van geniet en het alleen voor mij doet, dan heb ik er ook geen zin meer in, dan verdwijnt gewoon alle geilheid.


heftig gefrustreerd hoe krijg ik mijn seksleven op de rails??
jesus mens leer communcieren ga even pabootje doen ofzo
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_29858446
wat een lompe boer heb jij!
erop liggen en beuke. das zo jaren 0.

nou, een dame gek krijgen. na veel zoenen en droogneuken haar langzaam uitkleden, maar dan wel zo dat ze op laatst zo geil is dat ze je de kleren van lijf rukt.
gewoon blijven zoenen en heel licht met je vingertoppen haar lichaam strelen.

nooit direct het kutje aanraken maar lekker plagerig er langs. voorbeffen, beetje 69, zij bovenop, ik hondjes, weer beetje beffen.
ik verveel me eigenlijk nooit in bed. kan me wel een paar uur met een dameslichaam vermaken

maar die vriend van je, zo'n neanderthaler heb ik nog nooit gekend!
Islam=facisme
pi_29858567
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 02:29 schreef DarkDancer het volgende:
wat een lompe boer heb jij!
erop liggen en beuke. das zo jaren 0.

nou, een dame gek krijgen. na veel zoenen en droogneuken haar langzaam uitkleden, maar dan wel zo dat ze op laatst zo geil is dat ze je de kleren van lijf rukt.
gewoon blijven zoenen en heel licht met je vingertoppen haar lichaam strelen.

nooit direct het kutje aanraken maar lekker plagerig er langs. voorbeffen, beetje 69, zij bovenop, ik hondjes, weer beetje beffen.
ik verveel me eigenlijk nooit in bed. kan me wel een paar uur met een dameslichaam vermaken

maar die vriend van je, zo'n neanderthaler heb ik nog nooit gekend!
Hou maar op voor de pil was half nederland zo!
Ik vind het ook maar erg egoistisch van die gozer enne ik zou hem aanpakken, gewoon geen neukpartijen meer tot ie wel gevoel krijgt.
Tss kijk hier kweek je nu gevoelloze vrouwen van! Dus mannen als ze je niet meer wil op den duur dan heb je te weinig passie
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_29859657
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 11:34 schreef roversdochter het volgende:

lactacyd is echt heel erg slecht voor je kut. natuurlijke balans compleet kapot. geweldige manier om snel gevoelig te worden voor schimmel infecties. de vagina heeft een compleet eigen reinigingsmeganisme en een geheel eigen biocultuur waar je echt NIET aan moet komen, kunstmatig schoonmaken is kapotmaken.
dus dat is totaal geen optie
wat een onzin, lactacyd is volledig PH-neutraal, ik gebruik het al jaren en heb nog nooit een schimmelinfectie of dergelijke gehad, en mijn moeder is gynaecologe en raadt het me helemaal niet af.

Ik denk dat hij veel meer geneigd zal zijn om je te likken als je de boel eens goed wast met lactacyd. het ruikt en smaakt dan zo veel frisser.
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
pi_29859759
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 07:37 schreef petitlapin het volgende:

[..]


Ik denk dat hij veel meer geneigd zal zijn om je te likken als je de boel eens goed wast met lactacyd. het ruikt en smaakt dan zo veel frisser.
ik denk / vind dat het daar beneden best een beetje naar kut mag ruiken en smaken , ipv van een ph neutraal smaakje
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_29863072
Als ik de TS zo zie typen over haar relate, denk ik dat het klinkt misschien lullig eens een lesbische escapde moet aangaan. Ik heb hierzelf geen ervaring mee, maar geloof/verwacht dat vrouwen het meer zoeken in strelen en stimuleren, de wat zachtere variant van sex, en wie kent de plekjes van een vrouw beter als een vrouw zelf.
Ik denk dat een vrouw jou misschien wel vrijer in bed krijgt, laten we eerlijk wezen niet iedereen is hetero.
Ik denk dat alles wat hij doet of zou doen toch niet goed zou zijn.
Val je wel op mannen?
heb je daar wel eens over nagedacht zonder te denken aaaah nee dat ben ik niet!!!
hellemaal geen schande hoor, maar ik zou toch eerder bij mezelf te rade gaan, het lijkt mij sterk dat elke man waar jij een relatie mee hebt gehad een kluns/ego is in bed.

Suc6 iig
Mama van Isa en Ties
pi_29869299
Nodig mij eens uit ofzo
Lambo of Rekt
pi_29871297
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 19:22 schreef EggsTC het volgende:
Nodig mij eens uit ofzo
Arghh, wat heb ik een hekel aan dit soort uitspraken.
Dit doet me denken aan de tijd dat we er 5 jr over deden, om een kind in ons bezit te krijgen.

Dan kreeg je dit soort uitspraken ook altijd te horen.
Dan werd ik heel rood, en moest je maken dat je weg kwam.
pi_29871778
Je taalgebruik is walgelijk .
pi_29872136
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 23:19 schreef patrickt35 het volgende:
Arghh, wat heb ik een hekel aan dit soort uitspraken.
Dit doet me denken aan de tijd dat we er 5 jr over deden, om een kind in ons bezit te krijgen.
Nee, het hebben over 'een kind in je bezit krijgen' is normaal. En 5 jaar is helegaar niet zo uitzonderlijk.
Tegenwoordig moet je Dr. Ir. zijn om een beetje correct Nederlands te kunnen neerpleuren.
Abusing semicolons since 1987.
  maandag 22 augustus 2005 @ 23:47:39 #80
120647 BadKeukenTegel
Heer ende Meester
pi_29872556
Hoi EmMyKuHh
Al sterven er miljoenen kleine Afrikaantjes van de dorst, ik loop tenminste rond met een puik merk op m'n borst.
pi_29872651
Emmykuhh? Is ze dan eindelijk ontmaagd ?
pi_29884818
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 22:45 schreef roversdochter het volgende:
onder een kloon nogwel, whoa!

in ieder geval, ik heb een hele lieve vriend en ik ben heel erg verliefd op hem, maar in bed is het saai, standaard, teveel op hem gericht en niet op mij. we doen wel geinige ondeugende dingetjes, maar ik word er niet geil van, zoals het hem geil maakt. ik hoef maar naar zn pik te kijken en hij wilt er al bovenop, en bij mij duurt dat gewoon veel langer. Er is geen voorspel, er is geen naspel. Voorspel houdt het van de daadwerkelijke zaak, het neuken, af, dus het is voor hem niet zo boeiend, maar voor mij wel.

dan geef ik dat aan, nadat ik na 30 minuten pompen totaal geen zin meer erin heb om hem te bevredigen omdat ik er niks bijvoelt, dan is het "sorry" en begint ie een beetje aan mn kut te plukken, terwijl ik ondertussen weer in een rotbui ben en er dus niet op zit te wachten. sowieso vind ik dat geforceerde vingeren verschrikkelijk, het is niet fijn, het is inactief, en vriend lief is het al snel zat want het doet hem al helemaaaal niks.

hoor ik her en der dat ik maar wat beter moet leren masturberen, en het persoonlijke speeltjes taboe opheffen. Koop een dildo een vibrator, ga met kaarsen aan de gang, speel met jezelf terwijl je vriend naar je kijkt, dan wordt het al leuker,
maar voor mij zit er, vooral bij dat laatste, een gigabarriere, en aan de ene kant wil ik gewoon dat mn vriend wat meer moeite doet om mij te plezieren. zonder dat hij het hoeft te vragen ruk ik hem en geef ik een pijpbeurt, spring ik bovenop hem, en hij loopt al te piepen (en krijgt een slappe) als ik een wat minder gevoelig (voor hem) standje vraag omdat ik zelf dan wat meer voel.

maar wat kan een vent nog meer? wat kan een man nog meer doen om een vrouw te pleasen? tot nu toe waren al mn vorige lovers egoistisch in bed, en ik geef toe dat ik ZELF daar ook aan bijdraag door van HEN te verlangen mij te pleasen, maar ik zou nieteens weten wat een man nog kan doen, en of dat voor hun dan ook plezierig is OM te doen. Wat vinden mannen leuk om bij een vrouw te doen?

en oraal is gewoon totaal niet aan de orde, dat smaakt weer niet. dan kan ie dat wel doen, maar als hij er nog geen seconde van geniet en het alleen voor mij doet, dan heb ik er ook geen zin meer in, dan verdwijnt gewoon alle geilheid.


heftig gefrustreerd hoe krijg ik mijn seksleven op de rails??
Als je het aan hem aangeeft zoals je het hier steld snap ik dat hij weinig motivatie heeft om het beter te doen...
Als iemand er een beetje verveeld bij ligt enzo dan is dat niet echt stimulerend te noemen.

Maak hem eens goed gek, terwijl hij zachtjes neukt vinger jij jezelf klaar, wedden dat hij daarna het ineens een stuk interresanter vindt jou te laten komen?
Of doe het eens voor zijn neus terwijl hij toekijkt.
Bind hem vast en ga op zijn gezicht zitten, spoel je kutje van te voren eens uit met gewoon lauw water, dan weet je 100% zeker dat je een lekker fris kutje hebt, want als hij over de smaak klaagt zal je misschien wat sterk smaken, dat kan...

Het probleem met dit soort dingen is dat je in een visueuse circel terrecht komt, dat moet gewoon even goed doorbroken worden, een vers begin, doe eens wat geks om de boel te doorbreken, om de lol weer terug te brengen of er alsnog in te brengen.

Praat niet zoveel over wat je allemaal niet wil, dat is demotiverend, praat eens over fantasieen, dingen die je wel lekker vindt enzo, dingen waar je nieuwschierig naar bent, dus niet vanuit een dat en dat kan/mag niet, maar vanuit wat allemaal misschien wel mogelijk is en ga dat lekker samen ontdekken.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_29904531
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 23:38 schreef rekenwonder het volgende:

[..]

Nee, het hebben over 'een kind in je bezit krijgen' is normaal. En 5 jaar is helegaar niet zo uitzonderlijk.
Een kind krijg je, en neem je niet.
En 5 jaar erover doen is toch ruim boven het gemiddelde.

Je bent dan al een aardig eindje op weg in de medische molen.
En ik kan je vertellen dat dit geen pretje is.

Mvg P
pi_29908203
Het is absoluut niet lullig bedoeld, maar ik krijg toch echt wel het idee dat het probleem op zijn minst ook bij de TS ligt... Volgens mij vind je je vriend gewoon niet (meer) geil en moet hij dus sowieso al steeds met een achterstand beginnen als hij jou wil opgeilen.

Als het dan óók nog eens zo is dat hij daar niet al te goed en/of niet al te gul mee is, tja, dan moet het wel mis gaan. Dan kom je dus in een vicieuze cirkel terecht: hij moet iemand opgeilen die niet echt makkelijk op te geilen is, zodat het niet leuk is om te doen - jij wordt er niet geil van omdat het met tegenzin gebeurt, enz. enz.

Ook sluit ik me aan bij de al gemaakte opmerking dat ik me in ieder geval zelf erg moeilijk kan voorstellen dat het hier, behalve voor wat betreft de seks, om een fantastische relatie gaat. Voor mij zelf is seks in ieder geval toch wel erg belangrijk in een relatie. Niet dat een relatie alleen daar om draait, maar als de seks niet goed is dan loopt het verder ook niet soepel en omgekeerd... Een heel goede relatie zonder seksuele intimiteit = vriendschap, vind ik, geen relatie.

Moet TS niet eens hard nadenken:
  • of deze vent het echt wel is, of dat je iemand moet vinden op wie je ook lichamelijk (voor langere tijd) gek en geil kunt zijn;
  • of je echt wel op kerels valt;
  • wat je zelf nou eigenlijk lekker vindt en of je dat dan niet aan een kerel moet leren (ook al beschik je over techniek en ervaring, elke vrouw is toch weer anders en vindt bepaalde dingen lekker en andere totaal niet - 't scheelt een hoop wederzijdse frustratie als ze dat een beetje inzichtelijk maakt); en
  • of je niet eerst zelf je seksuele barrières moet overwinnen om met een partner een geslaagd seksleven te kunnen hebben.

    'k hoop dat je hier iets aan hebt, volgens mij zit je toch met een behoorlijk groot probleem, dat je huidige relatie overstijgt.
  • pi_29922979
    Je kunt zeg maar in het normale leven wel goed bij elkaar passen, tussen de lakens kan dit compleet anders zijn. Zoals je zelf al aangeeft heb je een historie van relaties met mannen die alleen met zichzelf bezig waren (of misschien voelde jij dat zo). Ik denk dat het dan ook deels aan jou ligt en je sexuele uitstraling. De manier hoe jij de normale gang van zaken omschrijft, dan zou ik nog niet opgewonden van je raken in bed al zag je er uit al een topmodel bij wijze van spreken.

    Er zit nu volgens mij een soort van blokkade in je hoofd, omdat je probeert om geforceerd te genieten. Goede sex gaat vanzelf en forceer je niet. Geen dingen aan je hoofd, geen stress, geen alcohol, geen plasdrang, een rustige stille sfeer met wat kaarsjes, de lichten gedimt, een relaxed muziekje en eventueel wat leuke dingen zoals speeltjes, massageolie, bakje aardbeien met slagroom. Neem zo veel mogelijk de tijd voor elkaar, niets moet. Die prestatiedrang, tijdsdruk etc. moet weg. Een jointje roken voor de sex kan erg stimulerend zijn (ik ken veel meiden die enorm opgewonden raken), omdat je meer connectie met elkaar voelt en meer aandacht hebt voor elkaar ipv jezelf.

    Ik geloof niet dat de meeste mannen alleen op eigenbelang uit zijn en ook daadwerkelijk hun partner willen bevredigen, alleen weten ze vaak niet wat ze wel of niet moeten doen. Afhankelijk van de ervaring kun je een vrouw "lezen". Nu ben ik vrij laat begonnen met serieuze sex (jaartje of 20) en mijn eerste lange relatie was een drama wat sex betreft. Ik kon deze vrouw gewoon heel lastig bevredigen omdat ik niet echt begreep wat ze nou echt wilde. Na verloop van tijd draait het dan dus uit op sex waarbij ik wel aan m'n trekken kwam en zij niet (ik had de moed gewoon opgegeven, omdat ze zelf al had aangegeven bijna niet klaar te kunnen komen)

    Nu heb ik door de loop der jaren aardig wat sex gehad en heb een hoop bijgeleerd over het vrouwelijk lichaam. Nu vindt elke vrouw wat anders (on)prettig. Zo zijn er vrouwen die zich ongemakkelijk voelen met beffen, vingeren en bepaalde standjes. De kunst is om dit te ontdekken zonder er naar te vragen, want praten over sex onder de sex is vaak een dooddoener. Grapjes of een beetje lol maken zijn dat absoluut niet. Vrouwen laten je echt wel met bepaalde lichaamstaal merken of ze iets op prijs stellen op niet.

    Ik persoonlijk haal mijn genot uit sex als mijn partner het ook naar z'n zin heeft. Ik word gruwelijk opgewonden als ik merk dat een meisje ook opgewonden raakt. Ik vind een mooi vrouwenlichaam gewoon heerlijk om mee te spelen en ik probeer er dan ook zo lang mogelijk van te genieten. En als er een lang opbouwend voorspel aan vooraf is gegaan, dan is het neuken ook een stuk lekkerder als ze nat en heet is. En na het grote werk even knuffelen, zoenen, wat drinken of misschien een sigaretje en daarna weer...

    Toevallig dat ik afgelopen weekend met een wildvreemde meid in bed belandde (jaja alles safe). Van tevoren samen een joint gerookt en daarna ging het helemaal los. Ik heb zelden zo'n hete nacht beleeft en dat was van weerszijden. Ben nu niet echt op zoek naar een relatie, maar we gaan het zeker weer een keertje doen.
      woensdag 24 augustus 2005 @ 16:07:30 #86
    58200 Breemz
    A New Form Of Intelligence
    pi_29923263
    lesbisch?
    I love to be in charge
    Heracles Black & White Army!!
    Ere-divisie here we are, 3th year in a row!
    pi_29923451
    Verkapt overtuig-me-dat-ik-lesbisch-ben topic.

    <enter signature>
    pi_29923542
    wat een prutser, die gast
    pi_29923596
    quote:
    Op woensdag 24 augustus 2005 16:14 schreef Salvad0R het volgende:
    wat een prutser, die gast
    En bedankt hè!
    pi_29927308
    quote:
    En bedankt hè!
    je verdiend het..

    ontopic:
    als hij een klein beetje interesse heeft, had ie al een plekje/manier gevonden om je op te geilen.. maar daarnaast weet jij ook niet wat je lekker vind, maar daar kun je (lijkt mij) weinig aan doen (kende een meisje die dat ook niet wist.. zij kan zichzelf niet opwinden,.. moest een ander voor zijn.. niks mis mee )

    doe gewoon es een spelletje met hem..
    ontdek mijn plekje(s)

    ipv dat je gelijk hem blij maakt...
    maar dan moet je hem niet bang maken met een waslijst van dingen die hij niet mag doen..
    ─_(º.0)_/─
    pi_29927641
    arme ronja

    zo'n gast dump je toch in principe

    het geilste dat er bestaat is dat een vrouw het geil vindt.
      woensdag 24 augustus 2005 @ 18:22:59 #92
    70990 Bas028
    Are you talking to me ?!?
    pi_29928006
    Ben het met DrazTic eens.

    Beleef daar het meeste plezier aan

      zaterdag 27 augustus 2005 @ 22:37:41 #93
    119078 McCarthy
    communistenjager
    pi_30041867
    wat een leuke OP zeg
    Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
      zaterdag 27 augustus 2005 @ 22:39:36 #94
    119078 McCarthy
    communistenjager
    pi_30041950
    een vrouw die sex niet leuk vind. Wat is er mis gegaan in de evolutie!
    Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
    pi_30050518
    quote:
    Op zaterdag 20 augustus 2005 22:45 schreef roversdochter het volgende:
    onder een kloon nogwel, whoa!

    30 minuten pompen

    mn kut te plukken,


    hoor ik her en der dat ik maar wat beter moet leren masturberen, en het persoonlijke speeltjes taboe opheffen. Koop een dildo een vibrator, ga met kaarsen aan de gang, speel met jezelf terwijl je vriend naar je kijkt, dan wordt het al leuker,

    -egoist-

    -egoist-

    en oraal is gewoon totaal niet aan de orde, dat smaakt weer niet. dan kan ie dat wel doen, maar als hij er nog geen seconde van geniet en het alleen voor mij doet, dan heb ik er ook geen zin meer in, dan verdwijnt gewoon alle geilheid.
    Hoe krijg je je liefdesleven op de rails? Zoek een vriend die echt voor jou gaat en niet alleen voor de seks.

    Het lijkt me niet te zitten in a-seksualiteit of biseksualiteit, als je honderd keer zo weinig aan je trekken komt in bed als vrouw dan heb je er ook geen zin meer in en ga je twijfelen. Pech voor je dat je een kat in de zak hebt met die vriend van je.

    Met zo'n egoist gaat het niks meer worden, hij zal wel wat neukertjes ernaast hebben ook.
    pi_30071546
    wat een boerenlul kruip er bij jou in bed en hoezo smaakt het oraal niet? hij mag ook wel eens jou verwennen.. er is haast niks leukers dan je vriendin te zien kronkelen en haar na 2x komen te horen smeken dat je haar moet neuken
    Ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg!
    pi_30072423
    Ehm, het moet wel van twee kanten komen toch?

    Naar mijn bescheiden mening kun je niet met kaarsen en touwen en blinddoeken beginnen als je je daar niet lekker bij voelt.

    Dus... zou ik zeggen: Geef hem eens een koekje van eigen deeg. Gebruik zijn eigen voortplantingsdrift tegen hem. Maar wel positief. Kom niet met verwijten, maar pak het 100% positief aan.
    Hij wordt al opgewonden als jij naar hem kijkt? Prima! Doe eens wat meer dan kijken, leg je hand erop en vertel (met woorden!) wat je daar mee zou kunnen doen... En dan ga je naar de supermarkt. Echt, niet laten bespringen, wegwezen!
    Verder gewoon doen, ontwijken, zeg maar dat JIJ bepaalt wanneer het gaat gebeuren, laat je NIET bespringen.
    En bel hem eens op (als hij in gezelschap is), en fantaseer eens aan de telefoon hoe een jongen jou zou kunnen opwarmen... niet als les, maar om hem gek te maken.

    Hij dacht dat hij heet werd als jij naar hem keek? Hou dit een dag of twee/drie vol en hij ontploft zowat.
    Als je denkt dat dit punt een beetje bereikt is, doe dan het volgende: ga lekker naar buiten of doe het via de telefoon: Laat hem uitgebreid vertellen wat hij met jou van plan is. Niet goed genoeg? Jammer voor hem zeg! Vertel hem even hoe je hem beloond had als je we tevreden zou zijn geweest (details!).

    Volg je het een beetje? Wachten, uitstellen, afhouden en... gekmaken.
    En natuurlijk komt het element van de man jou uitgebreid bevredigt telkens terug in jouw verhalen.
    En pas als dit voldoende terugkomt in zijn reacties, gaan jullie samen iets leuks doen. En als het niet is wat jij wilt... och wat jammer! Wat had je hem kunnen verwennen! Hop, weer een dagje erbij. Duurt niet lang, hij krijgt het snel door.

    Dus lang verhaal, 3 dingen:
    1) Positief blijven, niet verwijten of met kritiek komen. Nadruk alleen op het spetterende plezier tussen jullie twee als het goed gaat.
    2) Uitstellen
    3) Uitstellen!
    pi_30085752
    Ben het eens met de meningen dat TS ook aandeel heeft. Ze gaat er al zo in van: "Het zal wel niks worden" en heeft bij voorbaat al geen zin. Tijdens de daad is ze natuurlijk gefixeerd op elk vleugje, elk beetje vocht. En dat komt er natuurlijk niet.

    Dus idd of:

    -je vriend windt je niet op
    -of je bent lesbisch/-asexueel
    -of je moet er wat onbevanger tegenover staan

    Als je voor het laatste gaat draai het dan eens om. En leer ook je eigen plekjes kennen. Waar kom je klaar van als je masturbeert?

    Gebruik die kennis dan door keer zelf het heft in handen te nemen. Bind hem vast, sla hem in de boeien. Laat je dan likken en zoek de juiste positie. En bespring hem dan en berijd hem zo tot je het lekkerste gevoel hebt te pakken. En stja als je dan nog afknapt op hem zit er toch iets niet goed. Je moet je echt een beetje kunnen laten gaan anders lukt het gewoon niet. Dan kan je hem idd beter dumpen en iets anders uitproberen.

    Suc6
    [b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
    Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
    Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
      dinsdag 30 augustus 2005 @ 02:01:51 #99
    46435 Big_Fat_Wombat
    Number of the Bitch
    pi_30085968
    quote:
    Op maandag 22 augustus 2005 07:37 schreef petitlapin het volgende:

    [..]

    wat een onzin, lactacyd is volledig PH-neutraal
    Ook onzin... een kut is niet PH-neutraal en daarom Lactacyd ook niet De vaginale flora maakt melkzuur aan... Waardoor de huid bij de vagina zuurder is dan op andere plekken van het lichaam. En die hogere pH beschermt tegen alle mogelijke invloeden van buitenaf...
    Lactacyd bevat lichaamseigen melkzuur, dezelfde substantie die je vagina zelf ook aanmaakt..

    Toch beter naar mammie luisteren dan de volgende keer
    Op maandag 37 juli 1742 01:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
    Whehehe.
    pi_30087936
    quote:
    Op maandag 22 augustus 2005 07:37 schreef petitlapin het volgende:
    wat een onzin, lactacyd is volledig PH-neutraal, ik gebruik het al jaren en heb nog nooit een schimmelinfectie of dergelijke gehad, en mijn moeder is gynaecologe en raadt het me helemaal niet af.

    Ik denk dat hij veel meer geneigd zal zijn om je te likken als je de boel eens goed wast met lactacyd. het ruikt en smaakt dan zo veel frisser.
    Lactacyd is niet pH-neutraal. De zeepemulsie heeft een pH van ongeveer vijf, wat een beetje zuur is, en qua waarde vergelijkbaar met de vagina. De inwendige vloeistof heeft een pH van 3,-nog-wat, dit is vrij zuur en ook alleen bedoeld om te gebruiken als je vagina uit balans lijkt te zijn.

    Van zowel de gyn als verschillende huisartsen heb ik het advies gekregen om zo min mogelijk van die zooi te gebruiken in verband met schimmelinfecties. De vagina is heel goed in staat zichzelf te reguleren (hoe deden al die legers vrouwen voor lactacyd het anders???), hoe meer je gaat lopen kutten met middeltjes, hoe meer je je vagina lui maakt.

    Wat betreft lekkerder ruiken of frisser smaken, met water wassen is in principe gewoon voldoende. Sterker nog, ik persoonlijk vind het nogal vreemd als een vagina naar bloemetjes ruikt, ik vind die geur er ook helemaal niet horen. Frisser smaken is hier al helemaal niet aan de orde, toen ik lactacyd gebruikte smaakte de boel zo zuur als wat, terwijl het van zichzelf een veel neutraler smaakje heeft...
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')