Nou, zo dom bak ik ze zelf nog niet.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:38 schreef hicham het volgende:
Is dit nou een typisch hicham verhaal netzoals pepijn van die pepijn verhalen poste? of is het zo erg nog niet
Ik ben soms wat te perfectionistisch zeg ik vaak.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:38 schreef Fulcrum_X het volgende:
Das wel een goed plan ja![]()
'Ik werk altijd te hard'![]()
Het hele balanseermachientje kost bij Polo 35 euro.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:37 schreef Rietvaerder het volgende:
als we dat met alle motorrijders kopen daar komt het op iets van 40 euro per persoon...
Ik gok op een .TXT bestandje op die cd.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hiesj, heb je nog wat crack voor die adobe zooi??
Das een goeie ja.. en dan hoef ik ook niet te liegen want ik ben soms ook perfectionistischquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:44 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik ben soms wat te perfectionistisch zeg ik vaak.
En werkgevers zijn best dol op mensen die voor hun werk het onderste uit de kan halen.![]()
quote:
hij had em er niet op gezetquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:44 schreef Patrick281 het volgende:
Ik gok op een .TXT bestandje op die cd.![]()
Van Photoshop 6.0 kende ik mijn serienummer nog uit het hoofdje.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:48 schreef ZX-7R het volgende:
hij had em er niet op gezetof ik kijk er over heen
![]()
Was het niet gebakken stinkvis die dat zeiquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:46 schreef Patrick281 het volgende:
@bwt ik ben niet verstandig met de CR, want dan was deze naar de hoogste bieder gegaan.
Maar Makster neemt hem over, dus hij blijft in de Fok! MC familie.![]()
![]()
JaH, maar jij kan niet quoten, na, na, na.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:00 schreef worldpimber het volgende:
Was het niet gebakken stinkvis die dat zei![]()
![]()
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:44 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
JaH, maar jij kan niet quoten, na, na, na.![]()
waarom reageer je danquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:16 schreef Rietvaerder het volgende:
Niet dat mijn advies wordt opgevolgd natuurlijk, al ist alleen maar omdat ik het zeg
faggets betalen wel minderquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:01 schreef worldpimber het volgende:
[..]
schijnt een homo hotel te zijn, niets voor ons jullie dus![]()
Ik heb een uitgebreide mail naar fouwerkerk gestuurd???quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:01 schreef Gebakken_vissie het volgende:
erm, iemand zou mij nog mailen over details aangaande morgen
done...tenminste, zo'n beetje wat er heen en weer gemaild.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:01 schreef Gebakken_vissie het volgende:
erm, iemand zou mij nog mailen over details aangaande morgen
Is mijn groepsmail wel aangekomen?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:09 schreef ZX-7R het volgende:
[..]
done...tenminste, zo'n beetje wat er heen en weer gemaild.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:11 schreef Gebakken_vissie het volgende:
Komt het in kleitabletten versie ofzo.... Niente binnen
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:11 schreef Gebakken_vissie het volgende:
Komt het in kleitabletten versie ofzo.... Niente binnen
Wel vaag, want die mail van OPM had ik niet ontvangen.. ja alleen als quote in jouw mailtjequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:10 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Is mijn groepsmail wel aangekomen?
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:12 schreef Fulcrum_X het volgende:
Moto gewassen - check!
Mugvrij maken combi - check!
Mugvrij maken helm - check!
Bandenspanning controleren - check!
Oliepeil controleren - check!
Ketting smeren - check!
Volle tank - check!
Nu nog een goede nachtrust en mooi weer![]()
n00B'squote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:12 schreef Fulcrum_X het volgende:
Moto gewassen - check!
Mugvrij maken combi - check!
Ketting smeren - check!
Volle tank - check!
Ja ik zou het morgenochtend ook doen.. Maar ik moet morgen al om 7:30 vertrekken dus dan blijf ik liever een uurtje langer liggenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:13 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Muggen, voorwiel, motowash, bandenstift en ketting moet ik nog doen
Morgenochtend dan wel he
En die mail van zojuist van OPM? Kijk jij anders ook ff of ie in je troepbox zit.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:13 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Wel vaag, want die mail van OPM had ik niet ontvangen.. ja alleen als quote in jouw mailtje
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:15 schreef Fulcrum_X het volgende:
Oja en dit was ook mijn 1e keer dat ik de bandenspanning en oliepeil nakeek, en ketting gesmeerd heb![]()
Zijn tijd komt nog wel en ik had nog het idee dat we hem daar nog wel zouden overhalen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:19 schreef ZX-7R het volgende:
[..]
![]()
ik ook maar omdat ik alles vorige week nog heb gedaan
jammer dat je niet mee rijdt met ons fulcrumzoals ik zei, ben je een keer in de buurt ga je een rit doen a la sjopprutss
op zijn ketting zit riet's vloekquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:15 schreef worldpimber het volgende:
Bandenspanning controleren is voor nurts, me ketting staat ook een beetje strak.Ik moet hem terug stellen na de bandenwissel
Mijn ketting gaat beduidend langer mee dan die van Hicham
nog nooit gesteld sinds de aankoop.
toch niet reetsmeerderquote:
mijn 1e meet reed ik als rossiquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:20 schreef worldpimber het volgende:
Magoed, ik was ook bang dat het te hard ging de eerste keer
Een disclaimer op voorhandquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:26 schreef Fulcrum_X het volgende:
Maar ik heb ook niks te bewijzen.. ik ben een broekje en ik rijd mijn eigen tempo![]()
teveel voor mijn gevoel, praktisch niks meer gereden ook de laatste tijd...1e 2 weken iets van 800 km en daarna totaal iets van 150 ofzoquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:27 schreef worldpimber het volgende:
Hoeveel moet jij nog wennen aan je dikke motor OPM?
Goed idee, altijd fijn als er mensen mee denkenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:32 schreef ZX-7R het volgende:
trouwens, morgen ff achterbandje burnen![]()
na de meeting gaat ie naar zaltbommel (voor onderhoud, bandjes en koppeling dus...)
kom je morgen ookquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:51 schreef Rietvaerder het volgende:
Volgens Piet Paulusma word het morgen ''een hele aardige dag''
Dat is best ingewikkeld, en eigenlijk moet je dan al een beetje gewend zijn om met lagen te werken in Photoshop.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:13 schreef ZX-7R het volgende:
..wel ff snel gestart met trial, maar hoe je een gif moet maken...![]()
Is idd wat pepijn zei ff klotenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:13 schreef ZX-7R het volgende:
[..]
kraken niet meer geprobeerdkwam weer wat tussen helaas...wel ff snel gestart met trial, maar hoe je een gif moet maken...
![]()
Moto gewassen - Waarom zou ik dat doen? is toch zo weer vol vliegquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:12 schreef Fulcrum_X het volgende:
Open eens een Gifje, dan kan je zien hoe die opgebouwd is.quote:
Motor in de was gezetquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:17 schreef worldpimber het volgende:
[..]
En die mail van zojuist van OPM? Kijk jij anders ook ff of ie in je troepbox zit.
En voor de rest... [afbeelding]
Kort samengevat voor degenen die de mails niet hebben ontvangen/gereageerd: Op eigen houtje daarheen (11 uur aankomst), kat uit de boom kijken, Posbank/Veluwe rijden, naar huis![]()
worldpimber, fulcrum, OPM, Raus, bwt hebben gereageerd, ralf en ondeugend gaan misschienstinkie ontvangt geen stront
fulcrum durft niet te rijden ... hmm dat was het zo een beetje denk ik
nog een weekjequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:07 schreef Rietvaerder het volgende:
OPM, moet je wel even serieus waarschuwen voor de Ring..
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Het is ZEER verslavend
De meeste zijn niet meer te helpen na 1 rondje
goede tipzzquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:50 schreef Patrick281 het volgende:
Open eens een Gifje, dan kan je zien hoe die opgebouwd is.![]()
De belangrijkste onderdelen in het begin zijn de tijdslijn en het venster met de lagen, die individueel door aan of uit te zetten qua zichtbaarheid het beeld van de animatie op dat moment bepalen.
Voor een buitenstaander lijkt het uitleggen van een programma in 1 zin vast op een cryptische codering van een wetenschappelijk programma.![]()
(of gewoon als een hoop onzin)
juist...en dat ben ik nietquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:28 schreef Patrick281 het volgende:
Dat is best ingewikkeld, en eigenlijk moet je dan al een beetje gewend zijn om met lagen te werken in Photoshop.
geen crack en trial is al een jaar overquote:Waarom moet je eigenlijk Imagereadydie Gif animator van je deed toch prima zijn werk?
![]()
En nu maar hopen op goed weerquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:30 schreef ZX-7R het volgende:
[..]
nog een weekje![]()
krijg er echt zin an
![]()
Oant moarnquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:34 schreef ZX-7R het volgende:
[..]
juist...en dat ben ik nietmorgen nog maar es proberen
[..]
geen crack en trial is al een jaar over
im off
Join the club, alleen omdat jij stinkt en ik rood haar heb krijgen we dit gezeikquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:52 schreef Gebakken_vissie het volgende:
Nog steeds geen mail. Ik voel me een beetje buiten de groep vallen
Hollander zoekt een nieuwe job als paaldanser begreep ikquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:53 schreef Gebakken_vissie het volgende:
Wat zit die Hollander trouwens in sex te lurkenNou
Nee niet wok of fame, das wel lekker maar niet super lekkerquote:Op zondag 21 augustus 2005 00:02 schreef Rietvaerder het volgende:
Heuuuuu waar in welke vreetschuur ben je geweest Sjaco? Wok of Fame zeker
Yups op het hoekiequote:Op zondag 21 augustus 2005 00:06 schreef Rietvaerder het volgende:
Ah, op de Singel
Goed te eten inderdaad
Ja hoorde het van mijn omaquote:Op zondag 21 augustus 2005 00:10 schreef Rietvaerder het volgende:
Is weer eens iets anders dan de Mac inderdaad.
In 2006 komt er trouwens een Mac op de Staart heh, naast de bajes
Hollander zit wel vaker buiten FokMC ideeën op te doenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:53 schreef Gebakken_vissie het volgende:
Wat zit die Hollander trouwens in sex te lurkenNou
Why god, whyquote:
You the manquote:Op zondag 21 augustus 2005 00:19 schreef Makster het volgende:
[..]
Why god, why![]()
![]()
Anders kom ik toch met de auto met aanhanger naar utrecht en start ik daar vandaan![]()
Ik houd het niet meer bij wat voor plannen ze hebben hierquote:Op zondag 21 augustus 2005 00:12 schreef Makster het volgende:
[..]
Ja hoorde het van mijn oma![]()
Er komt ook een mega supermarkt ik dacht dat al die plannen teniet waren gedaan tochNet als die mega bioscoop die er ooit zou komen, of komt die er toch?
![]()
Als het aan mij ligt wel. De eerste meet met die KLX ging ook prima, afgezien van een bonkende reet na 150 kmquote:Op zondag 21 augustus 2005 00:20 schreef worldpimber het volgende:
Maar ik neem aan dat we binnen nu en een maand, wanneer het regenseizoen weer begintwe toch nog wel een keer die rooie tandenraper gaan meeten he?
Die bonkende reet die komt van...quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:25 schreef Makster het volgende:
[..]
Als het aan mij ligt wel. De eerste meet met die KLX ging ook prima, afgezien van een bonkende reet na 150 km
Het is allemaal prima te doen, hoop alleen wel dat die TERINGLIJERS van Braking is ff snel die remklauw leveren en ook die adapter anders rem ik zo kut. En voor het mooie moet ik het ook nog spuiten maar ben nu alles aan het schuren dus in principe ou het snel gefixt kunnen zijn.
Denk nog 2 dagen nodig te hebben om hem klaar te maken (exclusief spuiten wat ik zelf niet doe / kan ).
Ik ook neerquote:Op zondag 21 augustus 2005 00:27 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Die bonkende reet die komt van...
...ah wel, laat maar. Ik ga proberen te slapen zonder deze enge gedachten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |