Nou, zo dom bak ik ze zelf nog niet.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:38 schreef hicham het volgende:
Is dit nou een typisch hicham verhaal netzoals pepijn van die pepijn verhalen poste? of is het zo erg nog niet
Ik ben soms wat te perfectionistisch zeg ik vaak.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:38 schreef Fulcrum_X het volgende:
Das wel een goed plan ja![]()
'Ik werk altijd te hard'![]()
Het hele balanseermachientje kost bij Polo 35 euro.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:37 schreef Rietvaerder het volgende:
als we dat met alle motorrijders kopen daar komt het op iets van 40 euro per persoon...
Ik gok op een .TXT bestandje op die cd.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hiesj, heb je nog wat crack voor die adobe zooi??
Das een goeie ja.. en dan hoef ik ook niet te liegen want ik ben soms ook perfectionistischquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:44 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik ben soms wat te perfectionistisch zeg ik vaak.
En werkgevers zijn best dol op mensen die voor hun werk het onderste uit de kan halen.![]()
quote:
hij had em er niet op gezetquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:44 schreef Patrick281 het volgende:
Ik gok op een .TXT bestandje op die cd.![]()
Van Photoshop 6.0 kende ik mijn serienummer nog uit het hoofdje.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:48 schreef ZX-7R het volgende:
hij had em er niet op gezetof ik kijk er over heen
![]()
Was het niet gebakken stinkvis die dat zeiquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:46 schreef Patrick281 het volgende:
@bwt ik ben niet verstandig met de CR, want dan was deze naar de hoogste bieder gegaan.
Maar Makster neemt hem over, dus hij blijft in de Fok! MC familie.![]()
![]()
JaH, maar jij kan niet quoten, na, na, na.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:00 schreef worldpimber het volgende:
Was het niet gebakken stinkvis die dat zei![]()
![]()
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:44 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
JaH, maar jij kan niet quoten, na, na, na.![]()
waarom reageer je danquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:16 schreef Rietvaerder het volgende:
Niet dat mijn advies wordt opgevolgd natuurlijk, al ist alleen maar omdat ik het zeg
faggets betalen wel minderquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:01 schreef worldpimber het volgende:
[..]
schijnt een homo hotel te zijn, niets voor ons jullie dus![]()
Ik heb een uitgebreide mail naar fouwerkerk gestuurd???quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:01 schreef Gebakken_vissie het volgende:
erm, iemand zou mij nog mailen over details aangaande morgen
done...tenminste, zo'n beetje wat er heen en weer gemaild.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:01 schreef Gebakken_vissie het volgende:
erm, iemand zou mij nog mailen over details aangaande morgen
Is mijn groepsmail wel aangekomen?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:09 schreef ZX-7R het volgende:
[..]
done...tenminste, zo'n beetje wat er heen en weer gemaild.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:11 schreef Gebakken_vissie het volgende:
Komt het in kleitabletten versie ofzo.... Niente binnen
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:11 schreef Gebakken_vissie het volgende:
Komt het in kleitabletten versie ofzo.... Niente binnen
Wel vaag, want die mail van OPM had ik niet ontvangen.. ja alleen als quote in jouw mailtjequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:10 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Is mijn groepsmail wel aangekomen?
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:12 schreef Fulcrum_X het volgende:
Moto gewassen - check!
Mugvrij maken combi - check!
Mugvrij maken helm - check!
Bandenspanning controleren - check!
Oliepeil controleren - check!
Ketting smeren - check!
Volle tank - check!
Nu nog een goede nachtrust en mooi weer![]()
n00B'squote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:12 schreef Fulcrum_X het volgende:
Moto gewassen - check!
Mugvrij maken combi - check!
Mugvrij maken helm - check!
Bandenspanning controleren - check!
Oliepeil controleren - check!
Ketting smeren - check!
Volle tank - check!
Nu nog een goede nachtrust en mooi weer![]()
Ja ik zou het morgenochtend ook doen.. Maar ik moet morgen al om 7:30 vertrekken dus dan blijf ik liever een uurtje langer liggenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:13 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Muggen, voorwiel, motowash, bandenstift en ketting moet ik nog doen
Morgenochtend dan wel he
En die mail van zojuist van OPM? Kijk jij anders ook ff of ie in je troepbox zit.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:13 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Wel vaag, want die mail van OPM had ik niet ontvangen.. ja alleen als quote in jouw mailtje
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:15 schreef Fulcrum_X het volgende:
Oja en dit was ook mijn 1e keer dat ik de bandenspanning en oliepeil nakeek, en ketting gesmeerd heb![]()
Zijn tijd komt nog wel en ik had nog het idee dat we hem daar nog wel zouden overhalen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:19 schreef ZX-7R het volgende:
[..]
![]()
ik ook maar omdat ik alles vorige week nog heb gedaan
jammer dat je niet mee rijdt met ons fulcrumzoals ik zei, ben je een keer in de buurt ga je een rit doen a la sjopprutss
op zijn ketting zit riet's vloekquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:15 schreef worldpimber het volgende:
Bandenspanning controleren is voor nurts, me ketting staat ook een beetje strak.Ik moet hem terug stellen na de bandenwissel
Mijn ketting gaat beduidend langer mee dan die van Hicham
nog nooit gesteld sinds de aankoop.
toch niet reetsmeerderquote:
mijn 1e meet reed ik als rossiquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:20 schreef worldpimber het volgende:
Magoed, ik was ook bang dat het te hard ging de eerste keer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |