Nee en onbekend. Ik ga sowieso niet.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:36 schreef freako het volgende:
[..]
Is daar een apart topic over? En wat is de datum van die meet?
Lekker voorbeeld voor al die Amerikaanse arbeiders die net een weekje kunnen. Overigens is Bush amper op vakantie, president zijn is toch wel een fulltime baan. Ik denk dat ie meer uren maakt dan de gemiddelde Amerikaan.quote:
Dat denk ik ook wel. Het bericht komt ook van The Washington Post.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:40 schreef pberends het volgende:
Lekker voorbeeld voor al die Amerikaanse arbeiders die net een weekje kunnen. Overigens is Bush amper op vakantie, president zijn is toch wel een fulltime baan. Ik denk dat ie meer uren maakt dan de gemiddelde Amerikaan.
met een bijl kun je allesquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:22 schreef MrX1982 het volgende:
Ja in Fahrenheit 9/11 komt dat volgens mij naar voren.
Maar net alsof je op die ranch niet kunt werken
Heeft Snoop Dogg weer een nieuwe look?quote:
Dan zou ze der veel mooier uit moeten zien. Ze heeft echt altijd zo'n zonnebankkop, net zoals Klaas Wiltink.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:59 schreef MrX1982 het volgende:
Zonnebank kop zal wel meevallen ze heeft Indonesisch bloed
Nope, dit is een copij van wijlen Rick James, je weet wel: she's a very geeky girl, the type you won't take home to your mother, she will never let your spirit down.. She's a superfreak, superfreak, she's super freaky.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:55 schreef pberends het volgende:
[..]
Heeft Snoop Dogg weer een nieuwe look?
Toch heeft ze indonesisch bloed. Stond laatst in de krant.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:14 schreef pberends het volgende:
Dan zou ze der veel mooier uit moeten zien. Ze heeft echt altijd zo'n zonnebankkop, net zoals Klaas Wiltink.
Dat nummer is compleet gejat van MC Hammer.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:16 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Nope, dit is een copij van wijlen Rick James, je weet wel: she's a very geeky girl, the type you won't take home to your mother, she will never let your spirit down.. She's a superfreak, superfreak, she's super freaky.
Hij heeft nog optgetreden met the A-Team![]()
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:32 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat nummer is compleet gejat vandoor MC Hammer.
Het AD liegt nooitquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:31 schreef pberends het volgende:
indo's staan niet bekend om hun mislukte zonnebank huidkleur.
ook 50 cent?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:40 schreef JanMichiel het volgende:
Alle buitenlanders eruit.
Vengaboys?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:43 schreef Johan_de_With het volgende:
Verga, verga en o! verga.
Krakerstuig. Zoek liever werkquote:Link radicalen trots op vernieling abortusstand
Stem PSP, diskussieren doen we in het krakerskafeEen stel Leidse links-radicaaltjes schept op Indymedia op over hun vernieling van een standje van radicale christenen van VBOK (Vereniging Bescherming Ongeboren Kind), een organisatie die tegen abortus is. Tja, moeten ze zelf weten. De links-radicalen zijn 'pro-choice' en dat betekent dus vooral oren dichtproppen en keuzes ontnemen. Oftewel wegcensureren door de sprookjesvertellers met geweld van straat te schoppen en spullen te jatten. Zie hier een staaltje typisch oud-links discussieren: "In plaats van ellenlange discussies hierover aan te gaan hebben we de kraam gewoon leeg gehaald... En we staan dan ook geen psychologische terreur toe die de keuze van vrouwen een richting op dwingt." Abortus was voor dit gelegenheidsgroepje 'Committee opgeruimd staat netjes ' inderdaad een goede goede oplossing geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |