wou je vechten?quote:Op zondag 21 augustus 2005 01:12 schreef George-Butters het volgende:
leuk hier, stelletje oorlogsfanaten.
tof.
Om je de waarhaid te zeggen, augustus is een beetje ongelukkig gekozen, dan geef je namelijk het meeste geld uit, meer dan in december. Bovendien gebeurt er vanalles.quote:Op zondag 21 augustus 2005 01:13 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Kom jij nu eerst maar s op een meeting. Meneer G. Rootspraak.
Kun je hier eens een leuke index van maken?quote:Op zondag 21 augustus 2005 01:07 schreef Drugshond het volgende:
Mijn boekenkast.....En ontelbare gedownloade e-books.
Opdat we dezelfde fout niet nog eens maken.quote:Op zondag 21 augustus 2005 01:12 schreef George-Butters het volgende:
leuk hier, stelletje oorlogsfanaten.
tof.
Doe maar niet....quote:Op zondag 21 augustus 2005 01:16 schreef kLowJow het volgende:
Kun je hier eens een leuke index van maken?
De vlagquote:Op zondag 21 augustus 2005 01:21 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Doe maar niet....(zegt de naam Jolly Roger jou iets
)
Je zit niet meer in je Warcraft-fantasiewereld, hoor.quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:46 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Ik heb gelijk en jij niet.
Hij begreep je wel:quote:
Bij het begin van het einde.quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:34 schreef George-Butters het volgende:
[..]
waar moet ik zoeken om m te vinden?
quote:Op zondag 21 augustus 2005 01:29 schreef Sidekick het volgende:
Hij begreep je wel:
Komt er een vrouwelijke agente langs met handboeien ?quote:Je vindt het niet erg dat ik je aangeef bij de internetpolitie?
Wie is dit ?!?quote:[01:25:43] <DrSeuss> Ahoy
Ik ben wie dat isquote:Op zondag 21 augustus 2005 01:37 schreef Drugshond het volgende:
Wie is dit ?!?
En we gaan nog niet naar huis.... nog lange nog lange niet.quote:Top general: Army preparing for 4 more years
Troop level in Iraq would remain the same thru 2009
bron : CNN
Saturday, August 20, 2005; Posted: 7:49 p.m. EDT (23:49 GMT)
WASHINGTON (AP) -- The U.S. Army is making plans to keep the current number of soldiers in Iraq -- well over 100,000 -- for four more years, the Army's top general said Saturday.
quote:Op zondag 21 augustus 2005 01:29 schreef Sidekick het volgende:
Je vindt het niet erg dat ik je aangeef bij de internetpolitie?
Londsdale Lohanquote:Op zondag 21 augustus 2005 01:31 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Bij het begin van het einde.
Oftewel, mijn provider is er in de tussentijd mee gekapt.
Hier, Lindsay Lohan before and after she lost some weight .. za'k ma' zegguh:
[afbeelding]
Vrouw rijdt met auto van pontquote:Op zondag 21 augustus 2005 11:10 schreef pberends het volgende:
'Vader Big Brother-baby weet van niks'
Zometeen is het kindje een mongooltje. Kunnen we meteen aan John de Mol vragen of dat typerend is voor de gemiddelde Talpa-kijker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |