Omdat hij dan gelijk op z´n rug gaat liggen en z´n voorpootje omhoog gooit met de mededeling dat je z´n borstje en buikje moet aaien en dan kan ´ie je nog aankijken alsof hij nog nooit is aangehaald ...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:50 schreef miss_c het volgende:
Omdat???? Ik durf de gok wel te wagen, is een schatje
Dus kan je dan maar beter iets nuttigs doen waar je ook van gaat zweten.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:50 schreef Thisbe het volgende:
Zweten als je niks aan het doen bent is vies![]()
voor wie?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:55 schreef miss_c het volgende:
[..]
inkoppertje... En inkoppertjes zijn voor.... juistem
Ach, iemand moet het doenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:54 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik vond hem te matig om te maken![]()
lonijnen sex is niet niksquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:02 schreef fembol het volgende:
![]()
Gaat het nou nog steeds nergens over?
Inderdaad.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:02 schreef fembol het volgende:
![]()
Gaat het nou nog steeds nergens over?
Tis klote weer!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:04 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Inderdaad.
Normaal ga je dan over het weer praten of zo.
Daar ben ik snel over uitgepraat. Het weer is hier kut: regen, regen en nog eens regenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:04 schreef I.R.Baboon het volgende:
Normaal ga je dan over het weer praten of zo.
Ik reageerde wel en dat wordt dan afgedaan als Blofquote:
Wrijf het er nog maar een keer in, trutquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:50 schreef Thisbe het volgende:
Zweten als je niks aan het doen bent is vies![]()
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:15 schreef nozem het volgende:
[..]
Wrijf het er nog maar een keer in, trut![]()
Ze zegt dit indirect tegen mij. Ik ben het grootste zweetmonster van Nijmegen en omstreken en ik kan er niet eens wat aan doen.quote:
Dus je zweet mij eruit ?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:17 schreef nozem het volgende:
[..]
Ze zegt dit indirect tegen mij. Ik ben het grootste zweetmonster van Nijmegen en omstreken en ik kan er niet eens wat aan doen.![]()
Ik zweet al als ik mijn hoofd beweeg bij +18quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |