Omdat hij dan gelijk op z´n rug gaat liggen en z´n voorpootje omhoog gooit met de mededeling dat je z´n borstje en buikje moet aaien en dan kan ´ie je nog aankijken alsof hij nog nooit is aangehaald ...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:50 schreef miss_c het volgende:
Omdat???? Ik durf de gok wel te wagen, is een schatje
Dus kan je dan maar beter iets nuttigs doen waar je ook van gaat zweten.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:50 schreef Thisbe het volgende:
Zweten als je niks aan het doen bent is vies![]()
voor wie?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:55 schreef miss_c het volgende:
[..]
inkoppertje... En inkoppertjes zijn voor.... juistem
Ach, iemand moet het doenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:54 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik vond hem te matig om te maken![]()
lonijnen sex is niet niksquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:02 schreef fembol het volgende:
![]()
Gaat het nou nog steeds nergens over?
Inderdaad.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:02 schreef fembol het volgende:
![]()
Gaat het nou nog steeds nergens over?
Tis klote weer!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:04 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Inderdaad.
Normaal ga je dan over het weer praten of zo.
Daar ben ik snel over uitgepraat. Het weer is hier kut: regen, regen en nog eens regenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:04 schreef I.R.Baboon het volgende:
Normaal ga je dan over het weer praten of zo.
Ik reageerde wel en dat wordt dan afgedaan als Blofquote:
Wrijf het er nog maar een keer in, trutquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:50 schreef Thisbe het volgende:
Zweten als je niks aan het doen bent is vies![]()
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:15 schreef nozem het volgende:
[..]
Wrijf het er nog maar een keer in, trut![]()
Ze zegt dit indirect tegen mij. Ik ben het grootste zweetmonster van Nijmegen en omstreken en ik kan er niet eens wat aan doen.quote:
Dus je zweet mij eruit ?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:17 schreef nozem het volgende:
[..]
Ze zegt dit indirect tegen mij. Ik ben het grootste zweetmonster van Nijmegen en omstreken en ik kan er niet eens wat aan doen.![]()
Ik zweet al als ik mijn hoofd beweeg bij +18quote:
Hmm, die smoes moet ik onthouden.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:20 schreef nozem het volgende:
Daarom drink ik ook zoveel bier, aangezien water niet altijd voorhanden is.
Jij ook. Teentjes, voetjes, kroeltjes, pootjes, oortjesquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:22 schreef Mukie het volgende:
* Mukie zegt alvast gedag
Fijne avond mensen
Same to youquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:22 schreef Mukie het volgende:
* Mukie zegt alvast gedag
Fijne avond mensen
GADVERDAMME.quote:
Hola, die leejaut is er niet voor niks!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:36 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
GADVERDAMME.:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r.
Excuses. Ik liet me even gaan. Pardon reeds.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:36 schreef nozem het volgende:
[..]
Hola, die leejaut is er niet voor niks!
Een kwartier geleden waren wij er allemaal nog.quote:
Als jij er bent, is het leven sowieso zinvolquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:54 schreef nozem het volgende:
[..]
Een kwartier geleden waren wij er allemaal nog.![]()
Want toen ging het tenminste ergens over!
En ik weet dat je het meent.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:55 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Als jij er bent, is het leven sowieso zinvol![]()
Ja doe maar, eens moet het de eerste keer zijn dat iemand het op deze manier doetquote:
Getuige speel je niet, dat BEN je!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:59 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik wil best voor getuige spelen hoor.
Denk je dat? Ik durf er mijn handen voor in het vuur te steken dat er zeker 5000 Amerikanen al op die manier getrouwd zijn.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:00 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Ja doe maar, eens moet het de eerste keer zijn dat iemand het op deze manier doet
Mag ik van jou dan de schwanz van Baboon?quote:
Ik vond het toch leuker toen zij die had.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:04 schreef nozem het volgende:
[..]
Mag ik van jou dan de schwanz van Baboon?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |