Niemand wist wat te vindenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:32 schreef michiel_merk het volgende:
zoeken is het slechtste wat je kunt doen![]()
check de kinderboerderij als ie dicht isquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:38 schreef miss_c het volgende:
Ik zoek geen discussie, maar een knuffel en silence... ook ergens te vinden?
In welke vorm??? op welk gebied, wanneer?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:37 schreef PPWB84 het volgende:
Ik had last van paniekaanvallen
Al geprobeerd, niet bepaald stil kan ik je vertellenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:39 schreef k3_kill_me het volgende:
[..]
check de kinderboerderij als ie dicht is
ook niet bij de konijntjes?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:40 schreef miss_c het volgende:
[..]
Al geprobeerd, niet bepaald stil kan ik je vertellen
Dat noem ik niet meer knuffelenquote:
Nee, dan hoor ik nog de kippen en varkens op de achtergrond, oordopjes helpen daarbij niet.. En konijntjes houden niet van knuffelenquote:
*Geeft knuffel*quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:38 schreef miss_c het volgende:
Ik zoek geen discussie, maar een knuffel en silence... ook ergens te vinden?
Wat een instellingquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:41 schreef CherryLips het volgende:
waar de discussie ook over gaat; ik vind van niet!
konijnen en de niet zo stille kinderboerderijquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:43 schreef Godlike02 het volgende:
Hebben we al een onderwerp?
Dat noem ik nou nog eens lief... Mag ik ook een knuffel van die blondine van je?quote:
Dates regelen in de sauna laat meteen zien wat je voor vlees in de kuip hebt!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:43 schreef Godlike02 het volgende:
Hebben we al een onderwerp?
Konijnen kunnen best knuffelenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:43 schreef k3_kill_me het volgende:
[..]
konijnen en de niet zo stille kinderboerderij
Ja, maar is het niet echt spannend meer...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dates regelen in de sauna laat meteen zien wat je voor vlees in de kuip hebt!
verkeerde saunaquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:45 schreef miss_c het volgende:
[..]
Ja, maar is het niet echt spannend meer...
Er komen nou nooit potentiele dates/neukertjes/liefdespartners in de sauna....
quote:
Ben jij de kleindochter van Boer Koekoek of zo ??quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:41 schreef CherryLips het volgende:
waar de discussie ook over gaat; ik vind van niet!
knuffelen dat uitloopt op neuken... dat zoek ik ook, maar niet met konijnen, voel je zo weinigquote:
Tuurlijk, van mij mag je maar be carefull what you wish for ...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:44 schreef miss_c het volgende:
Dat noem ik nou nog eens lief... Mag ik ook een knuffel van die blondine van je?
Ervaring?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:48 schreef miss_c het volgende:
[..]
knuffelen dat uitloopt op neuken... dat zoek ik ook, maar niet met konijnen, voel je zo weinig
oplossingen zat.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:48 schreef miss_c het volgende:
[..]
knuffelen dat uitloopt op neuken... dat zoek ik ook, maar niet met konijnen, voel je zo weinig
Omdat???? Ik durf de gok wel te wagen, is een schatjequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:48 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Tuurlijk, van mij mag je maar be carefull what you wish for ...![]()
Jij kent het konijn van monthy python nog nietquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:48 schreef miss_c het volgende:
[..]
Ga je dan douchenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:50 schreef Thisbe het volgende:
Zweten als je niks aan het doen bent is vies![]()
gewoon hyperventilatie..overal..toen ik over paranromale dingen aan t lezen was op internet begon t..dus doe dat maar niet en val mij dr vooral niet me lastig want ik kan dr niet tegen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:39 schreef miss_c het volgende:
[..]
In welke vorm??? op welk gebied, wanneer?
pak je toch een takje en een touwtje maar je kan ook natuurlijk gewoon je adres in de krant zettenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:50 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
volgens mij bestaat er geen voorbind dildo voor konijnen
Tuurlijk,je moet alles geprobeerd hebben in je leven, dus ook sex met konijnen....quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:48 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ervaring?
En stille sex is dat nou lekker?
sex zonder lullen?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:52 schreef miss_c het volgende:
[..]
Tuurlijk,je moet alles geprobeerd hebben in je leven, dus ook sex met konijnen....
En stille sex kan niet... Ik bedoelde meer silence in de zin van niet praten/zeiken/lullen
Zeiken doe ik nooitquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:52 schreef miss_c het volgende:
[..]
Tuurlijk,je moet alles geprobeerd hebben in je leven, dus ook sex met konijnen....
En stille sex kan niet... Ik bedoelde meer silence in de zin van niet praten/zeiken/lullen
ochja af en toe ff alles laten lopenquote:
Omdat hij dan gelijk op z´n rug gaat liggen en z´n voorpootje omhoog gooit met de mededeling dat je z´n borstje en buikje moet aaien en dan kan ´ie je nog aankijken alsof hij nog nooit is aangehaald ...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:50 schreef miss_c het volgende:
Omdat???? Ik durf de gok wel te wagen, is een schatje
Dus kan je dan maar beter iets nuttigs doen waar je ook van gaat zweten.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:50 schreef Thisbe het volgende:
voor wie?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:55 schreef miss_c het volgende:
[..]
inkoppertje... En inkoppertjes zijn voor.... juistem
Ach, iemand moet het doenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:54 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik vond hem te matig om te maken![]()
lonijnen sex is niet niksquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:02 schreef fembol het volgende:
![]()
Gaat het nou nog steeds nergens over?
Inderdaad.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:02 schreef fembol het volgende:
![]()
Gaat het nou nog steeds nergens over?
Tis klote weer!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:04 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Inderdaad.
Normaal ga je dan over het weer praten of zo.
Daar ben ik snel over uitgepraat. Het weer is hier kut: regen, regen en nog eens regenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:04 schreef I.R.Baboon het volgende:
Normaal ga je dan over het weer praten of zo.
Ik reageerde wel en dat wordt dan afgedaan als Blofquote:
Wrijf het er nog maar een keer in, trutquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:50 schreef Thisbe het volgende:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:15 schreef nozem het volgende:
[..]
Wrijf het er nog maar een keer in, trut![]()
Ze zegt dit indirect tegen mij. Ik ben het grootste zweetmonster van Nijmegen en omstreken en ik kan er niet eens wat aan doen.quote:
Dus je zweet mij eruit ?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:17 schreef nozem het volgende:
[..]
Ze zegt dit indirect tegen mij. Ik ben het grootste zweetmonster van Nijmegen en omstreken en ik kan er niet eens wat aan doen.![]()
Ik zweet al als ik mijn hoofd beweeg bij +18quote:
Hmm, die smoes moet ik onthouden.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:20 schreef nozem het volgende:
Daarom drink ik ook zoveel bier, aangezien water niet altijd voorhanden is.
Jij ook. Teentjes, voetjes, kroeltjes, pootjes, oortjesquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:22 schreef Mukie het volgende:
* Mukie zegt alvast gedag
Fijne avond mensen
Same to youquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:22 schreef Mukie het volgende:
* Mukie zegt alvast gedag
Fijne avond mensen
GADVERDAMME.quote:
Hola, die leejaut is er niet voor niks!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:36 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
GADVERDAMME.:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r.
Excuses. Ik liet me even gaan. Pardon reeds.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:36 schreef nozem het volgende:
[..]
Hola, die leejaut is er niet voor niks!
Een kwartier geleden waren wij er allemaal nog.quote:
Als jij er bent, is het leven sowieso zinvolquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:54 schreef nozem het volgende:
[..]
Een kwartier geleden waren wij er allemaal nog.![]()
Want toen ging het tenminste ergens over!
En ik weet dat je het meent.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:55 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Als jij er bent, is het leven sowieso zinvol![]()
Ja doe maar, eens moet het de eerste keer zijn dat iemand het op deze manier doetquote:
Getuige speel je niet, dat BEN je!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:59 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik wil best voor getuige spelen hoor.
Denk je dat? Ik durf er mijn handen voor in het vuur te steken dat er zeker 5000 Amerikanen al op die manier getrouwd zijn.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:00 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Ja doe maar, eens moet het de eerste keer zijn dat iemand het op deze manier doet
Mag ik van jou dan de schwanz van Baboon?quote:
Ik vond het toch leuker toen zij die had.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:04 schreef nozem het volgende:
[..]
Mag ik van jou dan de schwanz van Baboon?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |