2004....2005...whateverquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:39 schreef pberends het volgende:
[..]
40 hoor. Maar goed jij kijkt niet op een jaartje meer.
Kom op zeg, 70% belasting betalen als je over meer capaciteiten beschikt dan iemand die van een uitkerinkje leeft. Achterlijke partij.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:37 schreef pberends het volgende:
[..]
SP onrealistisch noemen is onzin. Hun programma is heel goed uitvoerbaar, allemaal doorberekent door het CBS. Als je de SP onrealitisch noemt, dan is de VVD en PvdA enzovoorts dat net zo goed.
Hoef je niet meteen met een zure PI te reageren hoor. Ik word vaak voor rechts uitgemaakt, maar nu ben ik opeens een communist volgens jou.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:40 schreef BVO het volgende:
[..]
Kom op zeg, 70% belasting betalen als je over meer capaciteiten beschikt dan iemand die van een uitkerinkje leeft. Achterlijke partij.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:42 schreef pberends het volgende:
Hoef je niet meteen met een zure PI te reageren hoor. Ik word vaak voor rechts uitgemaakt, maar nu ben ik opeens een communist volgens jou.
Maar even ontopic; met een SP-beleid zullen de lage, midden en zelfs hogere inkomens er op vooruit gaan in koopkracht. De hoogste inkomens inderdaad niet. Maar dat gaat over inkomens boven 2x dat een minister verdiend (225.000 euro), en dat is slecht 1 of 2 procent van de bevolking. Het gaat dan trouwens om 72% en niet om 70%.
Met de SP aan de macht wordt het verschil tussen de hoogopgeleide, hardwerkende mens en de overzeese gelukszoeker toch wel marginaal.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:42 schreef pberends het volgende:
[..]
Hoef je niet meteen met een zure PI te reageren hoor. Ik word vaak voor rechts uitgemaakt, maar nu ben ik opeens een communist volgens jou.
Maar even ontopic; met een SP-beleid zullen de lage, midden en zelfs hogere inkomens er op vooruit gaan in koopkracht. De hoogste inkomens inderdaad niet. Maar dat gaat over inkomens boven 2x dat een minister verdiend (225.000 euro), en dat is slecht 1 of 2 procent van de bevolking. Het gaat dan trouwens om 72% en niet om 70%.
??.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:44 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Ik geloof er geen fuck van
Nee, als je niet onder een topinkomen valt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:45 schreef BVO het volgende:
[..]
Met de SP aan de macht wordt het verschil tussen de hoogopgeleide, hardwerkende mens en de overzeese gelukszoeker toch wel marginaal.
Nog maar 17 jaarquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:38 schreef Bupatih het volgende:
Ja, genoeg over politiek nu.
We hadden het over sex, dode vrouwen en meisjes van 40/41
SP is best anti-immigrant in tegenstelling tot GroenLinks en de PvdA. Ze ageren vaak tegen werkers uit het buitenland boven burgers die in een uitkering zitten enzo.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:45 schreef Airelle het volgende:
De VVD heeft wat betreft milieu ook een veel realistischer beleid. Je moet roeien met de riemen die je hebt, en niet streven naar iets wat toch niet (op korte termijn) haalbaar is.
(Op dat gebied is Groenlinks nog erger trouwens).
En de SP is ook niet realistisch wat betreft de multi-culturele samenleving.
Het is allemaal erg idealistisch, (mooi streven hoor maar je schiet er weinig mee op).
Over 17 jaar wordt je bruut geneukt door het zoontje van Bupa.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:47 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nog maar 17 jaar [afbeelding]
Wat is Fok ineens traaaaaag...
Ik geloof dat stukje van 1 a 2 procent niet helemaal.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:46 schreef pberends het volgende:
[..]
Nee, als je niet onder een topinkomen valt.
Nu hier ook niet meer... maar die smiley invoegen koste een paar minutenquote:
Onder lijdt? Die mafkezen als Spijkerman in een villa zeker.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:50 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik geloof dat stukje van 1 a 2 procent niet helemaal.
Er is wel een groter deel van de bevolking wat er onder lijdt.
Ja vergelijken met GroenLinksquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:47 schreef pberends het volgende:
[..]
SP is best anti-immigrant in tegenstelling tot GroenLinks en de PvdA. Ze ageren vaak tegen werkers uit het buitenland boven burgers die in een uitkering zitten enzo.
Dat zoontje van Bupa kan nog wel even op zich laten wachten, dus dan word ik bruut geneukt door een tienjarige...?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:48 schreef pberends het volgende:
[..]
Over 17 jaar wordt je bruut geneukt door het zoontje van Bupa.
Oh, net was Fok weer ultiem traag bij mij, zelfs 'page not found'quote:
Nee ik bedoel hardwerkende, hoogopgeleide mensen die meer dan de helft van hun terecht verdiende inkomen moet afstaan aan de staat. Terwijl ze net zo veel gebruik maken van sociale voorzieningen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:52 schreef pberends het volgende:
[..]
Onder lijdt? Die mafkezen als Spijkerman in een villa zeker.
Als ik de Bupa-dynastie doortrek dan zou dat best eens zo kunnen zijn.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:53 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat zoontje van Bupa kan nog wel even op zich laten wachten, dus dan word ik bruut geneukt door een tienjarige...?
De hint kwam over.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:53 schreef timbob het volgende:
* timbob begint een luchtig gesprek over de jurk van katja schuurman tijdens de premiere van een of andere nederlandse B film
beeldig...
Dat bedoel ik jaquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:57 schreef pberends het volgende:
[..]
Als ik de Bupa-dynastie doortrek dan zou dat best eens zo kunnen zijn.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:56 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nee ik bedoel hardwerkende, hoogopgeleide mensen die meer dan de helft van hun terecht verdiende inkomen moet afstaan aan de staat. Terwijl ze net zo veel vaak minder gebruik maken van sociale voorzieningen.
Niet dat ik nou het hele progressieve stelsel afkeur... maar het zou iets minder kunnen.
Tjah... maar dat is wat men waarschijnlijk bedoelt met 'rechtvaardigheid en gelijkheid' enzo bij de SP.quote:
Ik volg het ook altijd niet zo hoor.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:58 schreef timbob het volgende:
ach
ik volg het toch allemaal niet
het enige wat ik van politiek weet is dat ik er geen tot weinig invloed op heb.
Inderdaad, de luie en werkschuwe medemens moet ook te eten hebben.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:01 schreef Airelle het volgende:
Tjah... maar dat is wat men waarschijnlijk bedoelt met 'rechtvaardigheid en gelijkheid' enzo bij de SP.
Ach ik snap het ook wel, waar moet het geld anders vandaag komen?
survival of the fittest!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:01 schreef Airelle het volgende:
[..]
Tjah... maar dat is wat men waarschijnlijk bedoelt met 'rechtvaardigheid en gelijkheid' enzo bij de SP.
Ach ik snap het ook wel, waar moet het geld anders vandaag komen?
Zorgen ze zelf maar voor, ik ga niet voor hen werken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:02 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Inderdaad, de luie en werkschuwe medemens moet ook te eten hebben.
GMTA.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:02 schreef BVO het volgende:
Zorgen ze zelf maar voor, ik ga niet voor hen werken.
vroeger kwammen alle mensen uit afrika.. beetje zaadjes eten enzo.. diertjes eten. en opeens waren er mensen die zeiden van, hey, wij gaan daar verderop even kijken, of daar wat te halen is. en anderen zeiden toen, nou, wij blijven hierquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:02 schreef timbob het volgende:
[..]
survival of the fittest!
laat ze dat zelf maar uitzoeken! daar word het ras sterker van en filteren we de zwakken weg, we zijn toch al overbevolkt!
als je het niet red in deze wereld pas je er gewoon niet in
darwin hoezé!
Je zult helaas wel moeten.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:02 schreef BVO het volgende:
[..]
Zorgen ze zelf maar voor, ik ga niet voor hen werken.
Theo maaaassssuh!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:04 schreef timbob het volgende:
[..]
vroeger kwammen alle mensen uit afrika.. beetje zaadjes eten enzo.. diertjes eten. en opeens waren er mensen die zeiden van, hey, wij gaan daar verderop even kijken, of daar wat te halen is. en anderen zeiden toen, nou, wij blijven hier
das natuurlijk prima, maar dan moet je nu niet zo gaan zeuren van, ooh we hebben zo'n hongeeeer!
Tenzij de mogelijkheid bestaat om naar een land te verkassen waar je zelf mag opgeven waar ze jou belasting geld aan uit geven.quote:
koop je eigen landquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:07 schreef Airelle het volgende:
[..]
Tenzij de mogelijkheid bestaat om naar een land te verkassen waar je zelf mag opgeven waar ze jou belasting geld aan uit geven.
Mijn plan dus.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:07 schreef Airelle het volgende:
[..]
Tenzij de mogelijkheid bestaat om naar een land te verkassen waar je zelf mag opgeven waar ze jou belasting geld aan uit geven.
Das nog eens een idee!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:07 schreef Airelle het volgende:
Ik wil un standebeelt voor Andrej!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:11 schreef Airelle het volgende:.
Ach ja....zoveel verantwoordelijkheid kun je mensen nou ook weer niet geven.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:16 schreef Airelle het volgende:
Weetje wat ik wil?
Slapen!!!!
Dat ga ik dus ook doen.
Adios allemaal, leuk om weer 'ens met jullie over politiek gekeuveld te hebben..
.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:18 schreef Airelle het volgende:
ow wacht nog 1 ding.
Lowlands komt zo op teveee (Ned.3) met die brecht die jij zo leuk vindt tim.
Of was het die andere van het Jeugd-journaal?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |