Dat bedoel ik jaquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:57 schreef pberends het volgende:
[..]
Als ik de Bupa-dynastie doortrek dan zou dat best eens zo kunnen zijn.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:56 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nee ik bedoel hardwerkende, hoogopgeleide mensen die meer dan de helft van hun terecht verdiende inkomen moet afstaan aan de staat. Terwijl ze net zo veel vaak minder gebruik maken van sociale voorzieningen.
Niet dat ik nou het hele progressieve stelsel afkeur... maar het zou iets minder kunnen.
Tjah... maar dat is wat men waarschijnlijk bedoelt met 'rechtvaardigheid en gelijkheid' enzo bij de SP.quote:
Ik volg het ook altijd niet zo hoor.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:58 schreef timbob het volgende:
ach
ik volg het toch allemaal niet
het enige wat ik van politiek weet is dat ik er geen tot weinig invloed op heb.
Inderdaad, de luie en werkschuwe medemens moet ook te eten hebben.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:01 schreef Airelle het volgende:
Tjah... maar dat is wat men waarschijnlijk bedoelt met 'rechtvaardigheid en gelijkheid' enzo bij de SP.
Ach ik snap het ook wel, waar moet het geld anders vandaag komen?
survival of the fittest!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:01 schreef Airelle het volgende:
[..]
Tjah... maar dat is wat men waarschijnlijk bedoelt met 'rechtvaardigheid en gelijkheid' enzo bij de SP.
Ach ik snap het ook wel, waar moet het geld anders vandaag komen?
Zorgen ze zelf maar voor, ik ga niet voor hen werken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:02 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Inderdaad, de luie en werkschuwe medemens moet ook te eten hebben.
GMTA.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:02 schreef BVO het volgende:
Zorgen ze zelf maar voor, ik ga niet voor hen werken.
vroeger kwammen alle mensen uit afrika.. beetje zaadjes eten enzo.. diertjes eten. en opeens waren er mensen die zeiden van, hey, wij gaan daar verderop even kijken, of daar wat te halen is. en anderen zeiden toen, nou, wij blijven hierquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:02 schreef timbob het volgende:
[..]
survival of the fittest!
laat ze dat zelf maar uitzoeken! daar word het ras sterker van en filteren we de zwakken weg, we zijn toch al overbevolkt!
als je het niet red in deze wereld pas je er gewoon niet in
darwin hoezé!
Je zult helaas wel moeten.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:02 schreef BVO het volgende:
[..]
Zorgen ze zelf maar voor, ik ga niet voor hen werken.
Theo maaaassssuh!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:04 schreef timbob het volgende:
[..]
vroeger kwammen alle mensen uit afrika.. beetje zaadjes eten enzo.. diertjes eten. en opeens waren er mensen die zeiden van, hey, wij gaan daar verderop even kijken, of daar wat te halen is. en anderen zeiden toen, nou, wij blijven hier
das natuurlijk prima, maar dan moet je nu niet zo gaan zeuren van, ooh we hebben zo'n hongeeeer!
Tenzij de mogelijkheid bestaat om naar een land te verkassen waar je zelf mag opgeven waar ze jou belasting geld aan uit geven.quote:
koop je eigen landquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:07 schreef Airelle het volgende:
[..]
Tenzij de mogelijkheid bestaat om naar een land te verkassen waar je zelf mag opgeven waar ze jou belasting geld aan uit geven.
Mijn plan dus.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:07 schreef Airelle het volgende:
[..]
Tenzij de mogelijkheid bestaat om naar een land te verkassen waar je zelf mag opgeven waar ze jou belasting geld aan uit geven.
Das nog eens een idee!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:07 schreef Airelle het volgende:
Ik wil un standebeelt voor Andrej!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:11 schreef Airelle het volgende:.
Ach ja....zoveel verantwoordelijkheid kun je mensen nou ook weer niet geven.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:16 schreef Airelle het volgende:
Weetje wat ik wil?
Slapen!!!!
Dat ga ik dus ook doen.
Adios allemaal, leuk om weer 'ens met jullie over politiek gekeuveld te hebben..
.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:18 schreef Airelle het volgende:
ow wacht nog 1 ding.
Lowlands komt zo op teveee (Ned.3) met die brecht die jij zo leuk vindt tim.
Of was het die andere van het Jeugd-journaal?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |