Tja, dat weet ik pas over een jaar of 17quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het feestje gaat zeker niet door, hè?
Eerlijk, waarover?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:24 schreef pberends het volgende:
SP is tenminste eerlijk.
You lost me at 'pragmatisch'...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:28 schreef Airelle het volgende:
[..]
Eerlijk, waarover?
Het is partij met onrealistische denkbeelden enz enz.
Altijd overal tegen zijn en tegen aan schoppen, lekker makkelijk als oppositie, maar ik weet zeker dat ze het geen haar beter zouden doen als ze mochten regeren.
Waarom snappen mensen nou nooit dat politiek ook pragmatisch moet zijn?.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:28 schreef Airelle het volgende:
[..]
Eerlijk, waarover?
Altijd overal tegen zijn en tegen aan schoppen, lekker makkelijk als oppositie, maar ik weet zeker dat ze het geen haar beter zouden doen als ze mochten regeren.
Oke, See you when you're 40quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Tja, dat weet ik pas over een jaar of 17
Ik haakte bij het woordje 'Eerlijk' al af....quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
You lost me at 'pragmatisch'...
Whehequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:30 schreef pberends het volgende:
Man woont jaar met overleden vrouw in huis.
Het was natuurlijk ook niet bedoeld als uitnodiging voor extra uitleg...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik haakte bij het woordje 'Eerlijk' al af....
HARMKE IS OKE!!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:30 schreef pberends het volgende:
= (uitvoerbaar) in de praktijkquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
You lost me at 'pragmatisch'...
En nog gewoon 3x per week sex!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:30 schreef pberends het volgende:
Meisjes van 40.quote:
Firewall tijdelijk uitschakelen?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:33 schreef Nano het volgende:
Ik heb een vraag, iemand probeert mij iets te sturen, maar mijn PC zegt dat het mischien onveilig is en blokkeert het. Daarom heb ik NORTON al uitgezet, maar het lukt nog steeds niet. Iemand een idee?
Het lijkt me niet dat je PC het zélf blokkeert. Lijkt me eerder dat een programma dat doet...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:33 schreef Nano het volgende:
Ik heb een vraag, iemand probeert mij iets te sturen, maar mijn PC zegt dat het mischien onveilig is en blokkeert het. Daarom heb ik NORTON al uitgezet, maar het lukt nog steeds niet. Iemand een idee?
Vuurmuur.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:33 schreef Nano het volgende:
In Outlook?? Dat kan je ook ergens uitzetten in het programma zelf... Ik weet alleen niet waar want ik heb het programma niet (meer).quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:33 schreef Nano het volgende:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:32 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
En nog gewoon 3x per week sex!![]()
quote:
SP onrealistisch noemen is onzin. Hun programma is heel goed uitvoerbaar, allemaal doorberekent door het CBS. Als je de SP onrealitisch noemt, dan is de VVD en PvdA enzovoorts dat net zo goed.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:28 schreef Airelle het volgende:
[..]
Eerlijk, waarover?
40 hoor. Maar goed jij kijkt niet op een jaartje meer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |