Rob Oudkerk.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:13 schreef pberends het volgende:
[..]
Nog erger: vaste commentatoren worden de oh zo vernieuwende Bart Chabot en last but not least: Rob Oudkerk.
Ik dacht: 'Ik zeg er eens niks over...'quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:15 schreef Airelle het volgende:
MissBliss zal wel bij met me zijn... Ik ben nog geen 5 uur terug en het gaat alweer over politiek..
Alsof we die vliegende panters niet al 1000 keer voorbij hebben zien komen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:15 schreef Airelle het volgende:
MissBliss zal wel bij met me zijn... Ik ben nog geen 5 uur terug en het gaat alweer over politiek..
(soms)?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat heb je (soms) toch een goede smaak.![]()
Ja, maar dit niet.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:17 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ach ja.
Politiek hoort bij je algemene ontwikkeling vind ik..
Het was een tegenreactiequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:17 schreef BVO het volgende:
[..]
Alsof we die vliegende panters niet al 1000 keer voorbij hebben zien komen..
Ging ie daarna samenwerken met de Bin Laden van Amsterdam rapper Rhrymther ofzo. Wat een opperkneus onder de moslims is dat.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:17 schreef BVO het volgende:
[..]
Rob Oudkerk.. Met z'n "KutMarokkaantjes"
.
Niet 'Broodje Bapao'.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:17 schreef BVO het volgende:
[..]
Alsof we die vliegende panters niet al 1000 keer voorbij hebben zien komen..
Raymzter.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:18 schreef pberends het volgende:
[..]
Ging ie daarna samenwerken met de Bin Laden van Amsterdam rapper Rhrymther ofzo. Wat een opperkneus onder de moslims is dat.
Ja...quote:
Wil je het hebben over de toekomst van de SP als rel-partij?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, maar dit niet.
Dit heeft niks met algemene ontwikkeling te maken.
Allereerst is het niks nieuws onder de zon (ik wist het dus al) en ten tweede heb ik dit riedeltje al tig keer moeten aanhoren hier.
ik heb liever raymtzer dan ali blehquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:18 schreef pberends het volgende:
[..]
Ging ie daarna samenwerken met de Bin Laden van Amsterdam rapper Rhrymther ofzo. Wat een opperkneus onder de moslims is dat.
Hé, doe eens niet zo bijdehand!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:19 schreef Airelle het volgende:
[..]
Wil je het hebben over de toekomst van de SP als rel-partij?.
Ik ben voor alles in....
Ik voel het als een missiequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hé, doe eens niet zo bijdehand! [afbeelding]
Ik ook.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:21 schreef timbob het volgende:
[..]
ik heb liever raymtzer dan ali bleh
Dat heeft niks met mijn smaak te makenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja...
Je weet toch...van ons...wij...ik....jij...40....
Dadelijk gaat dat niet meer door, door die ene....HW!!
Het feestje gaat zeker niet door, hè?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat heeft niks met mijn smaak te maken [afbeelding]
Eerder met de extreem goede smaak van die HWOk, dat zei ik niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |