Dat zeg ikquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:49 schreef Chanandler het volgende:
Verdomme, geen FiPo.
Kerel, het is #108 alweer![]()
quote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:54 schreef Vector_SLD het volgende:
aad.bmp
En dat kan ik nu niet meer veranderen.quote:
Je hebt de reeks helemaal naar de klote geholpenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:55 schreef -Mo- het volgende:
[..]
En dat kan ik nu niet meer veranderen.
Neajah, ik ga het ijsmeis niet vragen, want dan blíjft ze bezig![]()
Oh, ik ga er altijd vanuit dat diegene die een topic aanmaakt, de Wiki ook update...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En jij nog even deel 107 toevoegen hè.
[ code verwijderd ]
Nou, ik zal je even helpenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:55 schreef -Mo- het volgende:
[..]
En dat kan ik nu niet meer veranderen.
Neajah, ik ga het ijsmeis niet vragen, want dan blíjft ze bezig![]()
Niemand die even een 'topgozer' opmerking maakt?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:56 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Oh, ik ga er altijd vanuit dat diegene die een topic aanmaakt, de Wiki ook update...
Ik zal 107 en 108 toevoegen.![]()
Nóch OP plaatje vergetenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:48 schreef -Mo- het volgende:
Pauper wordt niet gewaardeerd.
Nóch verkeerde nummers aan topics geven![]()
Mits het werktquote:
quote:Het forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen opnieuw. (De verbinding met de database server werd verbroken tijdens een handeling.)
Nee Moquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:08 schreef Molluck het volgende:
![]()
Goed topic dit, naamtopics voor jezelf maken is not-done trouwens
Goh, je meent hetquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:08 schreef Molluck het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:10 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Nee Mo
Ik vraag daarom een TT-wijziging aan, de kosten kunnen worden opgezocht ergens in Onzin.
ijsmeis, wat is je rekeningnummer?
jaloers?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:08 schreef Molluck het volgende:
![]()
Ik wilde zeggen..kom online en ik vermaak je, maar je bent al onlinequote:
Eenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:21 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen..kom online en ik vermaak je, maar je bent al online![]()
Begin dan maar een gesprek met mij![]()
Je ziet, hij is gewoon niet meer.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:53 schreef MaRySe het volgende:
nee hij was eerst anders3 weken geleden of zo.. ben op vakans namelijk
Zeg dat danquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:58 schreef MaRySe het volgende:
Maar ik ben er nog
whehe
ik kom volgende week terug
Doeiquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:32 schreef MaRySe het volgende:
ik ga weer mijn tijd is om
Eten, en er was geen volk meer daar wat ik ken...quote:
Wil je niet eens nieuwe vriendjes makenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:49 schreef Eix het volgende:
[..]
Eten, en er was geen volk meer daar wat ik ken...![]()
Al genoeg gedaan vandaag.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:52 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Wil je niet eens nieuwe vriendjes maken?
quote:
Homo's zijn eng!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:55 schreef Eix het volgende:
[..]
![]()
Maar ben geen homo, als je dat maar weet...![]()
Ik wou net zeggen. Je eigen naam vernoemend in een TT van zelfgemaakte topic: vaud.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:38 schreef Casparovvv het volgende:
dude, je eigen eigen naamtopic maken
We naderen het dieptepunt mensen
Wat n timing Trinity.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:11 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen. Je eigen naam vernoemend in een TT van zelfgemaakte topic: vaud.
Zometeen TopGear.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:11 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen. Je eigen naam vernoemend in een TT van zelfgemaakte topic: vaud.
Zometeen TopGear.
Ze is terug hoor.quote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:14 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
jij bent een vrouw waar ik van hou(dtddt)!![]()
Topgear = puik.
Heb geen tv op mn kamer, dus helaas.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:29 schreef -Trinity- het volgende:
[..].
TopGear is geniaal Eix, zet Veronica aan.
Ja. En als die kudtbeesten nog wel hadden geleefd, hadden ze er een McMammoet van gemaakt. Hypocryte patatjosti'squote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:13 schreef -Trinity- het volgende:
Wat een domme McDonalds reclame. "Negenduizendachthonderd jaar te laat." Zeg gewoon achtennegentighonderd mafkees.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:42 schreef -Trinity- het volgende:
Caravans bash ik altijd. Grafdingen.
eensch.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:47 schreef -Trinity- het volgende:
Dat AMG tagje doet 't 'm.
Zelfs je oma kan dat Eix.quote:
Voor jou is het ook nooit vorlijk of wel?quote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:07 schreef Casparovvv het volgende:
neen.
haha, jij komt uit Limburgquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:17 schreef Eix het volgende:
Ik heb maar s gebeld.
Schijnbaar is ff een smsje terugsturen lastig (is t eigenlijk ook zonder beltegoed....).
En daar ben ik trots op.quote:
Chrisquote:
quote:
Ik altijd maar denken dat als je daar werkt je er echt niet meer durft te etenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:41 schreef Knoekie het volgende:
Avond. terug van werken en eten bij McDonalds :p
Een semi-fanquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:35 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Qua reacties lijkt het wel een kloontje van BioslockHet sarcasme, geweldig, maar soms een beetje teveel van het goeie
Ik werk bij Ahold.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:42 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik altijd maar denken dat als je daar werkt je er echt niet meer durft te eten
Sarcasme is leuk, maar het zegt meer over degene die sarcastisch is dan over degene waar de opmerking over gaatquote:
Mijn vergaande stoerheid bijvoorbeeld ja.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:59 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Sarcasme is leuk, maar het zegt meer over degene die sarcastisch is dan over degene waar de opmerking over gaat
naam: Chrisquote:
Vergane stoerheid: je bent 15, schei uit wil jequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:00 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Mijn vergaande stoerheid bijvoorbeeld ja.
Tsk!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:02 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Vergane stoerheid: je bent 15, schei uit wil je
Dat vergane glorie geblaat hoort pas te komen als je in de 30/40 bentquote:
Er stond vergaande, gekkie.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:04 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat vergane glorie geblaat hoort pas te komen als je in de 30/40 bentMaar goed, misschien ben je erg oud voor je leeftijd ofzo
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:00 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Mijn vergaande stoerheid bijvoorbeeld ja.
Ik dacht dat je het had over wat ik zei, maar ok. Dat vergaande stoerheid moet nog maar blijkenquote:
Dat heb ik toch wel al bewezen?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:14 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het had over wat ik zei, maar ok. Dat vergaande stoerheid moet nog maar blijken
Ken je mijn beroemde uitspraken en topics niet?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:18 schreef Gizmore het volgende:
[..]
In welk opzicht, ik weet van niets
Behalve het extreme sarcasme: niet echt nee..quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:19 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ken je mijn beroemde uitspraken en topics niet?
\quote:
Koedijker kermisquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:24 schreef Chanandler het volgende:
[..]
\
Galmt dat helemaal door naar Alkmaar?
Het is dat de search stuk is!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:22 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Behalve het extreme sarcasme: niet echt nee..
Al vanaf dat ik me geregistreerd heb is dat kutding al down ongeveerquote:
Misschien over een jaarquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:28 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Al vanaf dat ik me geregistreerd heb is dat kutding al down ongeveerZal dat ooit nog goed komen
Daarom is het ook offline gehaald denk ikquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:32 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Misschien over een jaar.
En zelfs toen hij het wel deed was hij ook niet bar goed.
Neh, heb winamp niet geinstalleerd atm.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:46 schreef Chriz2k het volgende:
http://64.236.34.4:80/stream/2007 in je winamp doen.
Okidoki.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:47 schreef Eix het volgende:
[..]
Neh, heb winamp niet geinstalleerd atm.
ocharmequote:
Werken in een café is ook leukquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:01 schreef Saarah het volgende:
[..]
ocharmeik kan lekker lang uitslapen, moet wel 's nachts werken maarja das niet erg, eigenlijk zelfs nog leuk ook
![]()
Ja vooral 's nachts in de weekendsquote:
Ben je Belgisch?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:11 schreef Saarah het volgende:
[..]
Ja vooral 's nachts in de weekends
Pff ik denk dat ik bijna ga slapen, hier is toch nx meer te zien![]()
wat 'n stomme vraag was dat dan zegquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:17 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Nouja ik ken niet zoveel Nederlanders die in Antwerpen wonen![]()
Vind je het gekquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:21 schreef Rabrynil het volgende:
Wat is het rustig hier...
Dat is laatquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:43 schreef Imberr het volgende:
eej iedereen![]()
ik ben ook weer terug van de bieb
vanaf de week na volgende week wel jaquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Mag je nu alleen nog maar in de weekenden laat opblijven
I don't have any set boundariesquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:05 schreef Imberr het volgende:
[..]
vanaf de week na volgende week wel ja
Och germ meissie toch.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:05 schreef Imberr het volgende:
[..]
vanaf de week na volgende week wel ja
jij ook al?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:06 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dronken enzo![]()
Valt wel mee hoor, ging om de smiliequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:07 schreef Imberr het volgende:
[..]
jij ook al?men halve lijst op msn is dronken vanavond
![]()
![]()
Maar ik ben dan ook geen puber meerquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Pubers zijn toch nooit dronken
oohwquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:08 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, ging om de smilie![]()
Ik dan welquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:10 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Maar ik ben dan ook geen puber meer![]()
leuke plaatjes staan op die eerste site van je sigquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:20 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ach, zolang je je puber voeltIk ben liever een puber dan een oude kerel hoor
![]()
Dankquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:21 schreef Imberr het volgende:
[..]
leuke plaatjes staan op die eerste site van je sig![]()
![]()
Daarom.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:20 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ach, zolang je je puber voeltIk ben liever een puber dan een oude kerel hoor
![]()
goed ideequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Daarom.
Er is niks meer op tvZo maar even wat te eten maken
ik nietquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:30 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ga maar niet frituren, wordt je dik van![]()
Ik ook niet hoor, heb er geen aanleg voorquote:
Idd, ik kan dat ook niet door me strot krijgen... Gelukkig heb ik hier nog een koelkast vol met echt bierquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:43 schreef ChicaneBT het volgende:
[..]
Neen, neen dat is geen optie.
ik heb nog eristoff blue en zo'n klein flesje Kleiner Feiglich of hoe heet da spul?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:48 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Idd, ik kan dat ook niet door me strot krijgen... Gelukkig heb ik hier nog een koelkast vol met echt bier![]()
Die met die oogjes bedoel je?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:49 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik heb nog eristoff blue en zo'n klein flesje Kleiner Feiglich of hoe heet da spul?![]()
geen idee.. t etiketje is van t flesje afquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:51 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Die met die oogjes bedoel je?
Moet jij niet eens gaan slapenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:54 schreef Imberr het volgende:
[..]
geen idee.. t etiketje is van t flesje af
waarom?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:56 schreef ChicaneBT het volgende:
[..]
Moet jij niet eens gaan slapen.
Hmm, kijk maar uit enzoquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:54 schreef Imberr het volgende:
[..]
geen idee.. t etiketje is van t flesje af
das flugelquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 02:58 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Hmm, kijk maar uit enzo![]()
ziet het flesje er zo uit:
[afbeelding]
Foto heb ik zelf gemaakt![]()
Ging om het flesje, die zijn hetzelfde volgensmij...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:00 schreef Imberr het volgende:
[..]
das flugelmaar t is wel zo'n klein rotflesje ja
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:01 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ging om het flesje, die zijn hetzelfde volgensmij...
10%, maar vergeet niet dat het maar een klein flesje is hé. 10% van dat flesje is alc...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:01 schreef Imberr het volgende:
hoeveel % zit er eig in flugel??
Eigenlijk nietquote:
in feigling zit 20%quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:02 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
10%, maar vergeet niet dat het maar een klein flesje is hé. 10% van dat flesje is alc...
Ach, friteuse is toch alleen maar vet... Pizza enz. is daarintegen wel lekker. Ga me zo ook maar ff één in de oven zettenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Eigenlijk niet
Had geen zin in pizza of broodjes kaas of een tosti. De friteuse oid krijg ik hier niet aan en dus maar twee croissantjes gegeten
Het blijft 20% hoorquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:09 schreef Imberr het volgende:
[..]
in feigling zit 20%wel jammer dat een vriendin van me vanmiddag t halve flesje al heeft leeggedronken
Alles is vet, maar het vult wel.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:11 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ach, friteuse is toch alleen maar vet... Pizza enz. is daarintegen wel lekker. Ga me zo ook maar ff één in de oven zetten![]()
Nog 5 mensen on bij mij. Maar ik MSN bijna nooit. Heb een hekel aan dat progsel...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:14 schreef Imberr het volgende:
en er is gvd niemand op msnof nja.. er zijn wel mensen online maar die zijn afwezig of willen gewoon niet met me praten ofzo
![]()
![]()
Ik zit wel op msn.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:14 schreef Imberr het volgende:
en er is gvd niemand op msnof nja.. er zijn wel mensen online maar die zijn afwezig of willen gewoon niet met me praten ofzo
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:16 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Ik zit wel op msn.
Alleen heb jij mijn adres gewoon niet.
Zit ik.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:22 schreef Imberr het volgende:
de fok!kers die overdag op fok zitten dan
Kan ik me goed voorstellenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:25 schreef Imberr het volgende:
[..]
dan ben je gewoon raar ofzo als je mij niet op msn hebt
![]()
of je wíl me niet op msn natuurlijk
![]()
Het is meer dat jij of ik elkander nooit hebben gevraagd voor msn denk ik.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:25 schreef Imberr het volgende:
[..]
dan ben je gewoon raar ofzo als je mij niet op msn hebt
![]()
of je wíl me niet op msn natuurlijk
![]()
let ik nooit opquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:25 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Kan ik me goed voorstellen
Ok, maar ik denk dat het merendeel hier niet eensch weet wat dat betekend.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:29 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Geeft niet, hier gelden PI's ook vind ik![]()
een PI? weet ik niet neequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:30 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Ok, maar ik denk dat het merendeel hier niet eensch weet wat dat betekend.
Standaard is hetquote:
oh.. dacht ik al jaquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:33 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Post Icon, hoor je te weten![]()
Doe deze maar eens na danquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:34 schreef Imberr het volgende:
[..]
oh.. dacht ik al jamaar dat leek me te simpel
8.00quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:37 schreef Duncan-Death het volgende:
Zeg hoelaat gaan de winkels morgen open?
Geniale prijzen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:55 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Een strop en een encyclopedie.
20 maagden of iets met wolken en je zus?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:57 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Indedaad, misschien ga ik naar een betere wereld![]()
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 04:15 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Idd, ik ga ook slapen... Weltrusten![]()
moet nog naar bed.. hoezo?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 04:33 schreef PLAE@ het volgende:
zeg nou eens eerlijk imberr. Ontwaak je nu net of moet je nog naar bed?
De tijd vliegt wanneer je het gezellig hebtquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 04:33 schreef Imberr het volgende:
[..]
is t al halluf 5?!ik dacht 2 uur vroeger
leukquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 04:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
De tijd vliegt wanneer je het gezellig hebt
Ik moet nog een stel reserveringen in een map stoppen en dan ben ik klaar. Kan ik wachten tot het 7.00 is
Ken ik...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 09:32 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Zo keek ik ook toen ik de uitslag kreeg.
Ik heb nog voordat ik haar in huis kreeg bloed laten prikken. Allergie in klasses 1-6, 1 = licht, 6 = zwaar. Katten - 1, Huisstofmijt - 4(nooit geweten), grassporen - 2 (heb hooikoorts gehad 1 seizoen vroeger). En het werd me, ondanks de klasse, sterk afgeraden een kat te nemen. Toch blij dat ik het nu weet, en niet als het beestje hier al rondloopt. Zou ontzettend pijn doen om haar dan nog weg te doen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 09:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ken ik...
Wij hadden een lieffff hondje.
Mijn broer bleek (ergens) allergisch voor te zijn.
weg hond.
broer wás niet allergisch!
Nogal ja!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 09:38 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik heb nog voordat ik haar in huis kreeg bloed laten prikken. Allergie in klasses 1-6, 1 = licht, 6 = zwaar. Katten - 1, Huisstofmijt - 4(nooit geweten), grassporen - 2 (heb hooikoorts gehad 1 seizoen vroeger). En het werd me, ondanks de klasse, sterk afgeraden een kat te nemen. Toch blij dat ik het nu weet, en niet als het beestje hier al rondloopt. Zou ontzettend pijn doen om haar dan nog weg te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |