Bron: http://www.michielsmit.nl/?p=14quote:Ghettorapbelasting
Door Michiel Smit in Binnenhof
De afgelopen weken stonden de kranten bol van de groepsverkrachtingen in Rotterdam. Al sinds 2002 waarschuw ik voor het gevaar van de ghettocultuur onder jongeren, veroorzaakt door MTV-achtige programma’s. Volgens mij is het tijd om de maatschappelijke schade op deze media te verhalen door het invoeren van een ‘ghettorapbelasting’. We moeten als Nederlanders niet langer toekijken, maar ingrijpen in dat soort verheerlijking van pooiers, misdadigers en ander soortig tuig. Zie ook moord leraar gelegimiteerd door verheerlijking ghettocultuur
En dus stel je voor om een extra belasting te heffen.quote:We moeten als Nederlanders niet langer toekijken, maar ingrijpen in dat soort verheerlijking van pooiers, misdadigers en ander soortig tuig.
Yeah, want ongeacht dat je nog steeds kan kijken, als die belasting er eenmaal is, dan is het niet meer de schuld van de televisiequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:48 schreef Sidekick het volgende:
[..]
En dus stel je voor om een extra belasting te heffen.
Het is wel een origineel concept, criminaliteit belasten.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:49 schreef boyv het volgende:
[..]
Yeah, want ongeacht dat je nog steeds kan kijken, als die belasting er eenmaal is, dan is het niet meer de schuld van de televisie![]()
Ja, ik vind ook dat er voortaan 6% btw op de tasjes van tasjesdieven geheven moeten worden.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:52 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Het is wel een origineel concept, criminaliteit belasten.
hij verzint het wel steeds weer.....quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:20 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
[..]
Bron: http://www.michielsmit.nl/?p=14
Roept u maar!
bron: http://www.michielsmit.nl/?cat=1quote:Op twee mei schreef ik een column met als titel Nijlganzen. Vervolgens verschenen er artikelen in kranten waar er lacherig over gedaan werd, bijvoorbeeld met kop ‘eigen ganzen eerst’. Nu lees ik in de Volkskrant van 18 augustus 2005: “Uitheemse diersoorten kunnen voor inheemse diersoorten dodelijk zijn”. Zo ziet u maar weer dat ik gewoon net iets eerder ben dan alle anderen. Het ministerie van landbouw gaat nu een lijst opstellen van schadelijke dieren en planten die moeten worden bestreden. Bingo!
Wat kunnen mensen zich toch toetakelen en belachelijk maken gezien deze afbeelding.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:49 schreef Monidique het volgende:
En die verheerlijking van de duivel dan? Het aanzetten tot het opeten van baby's, het goedpraten van het verkrachten van jonge maagden, het toejuichen van automutilatie?
[afbeelding]
Kun je bronnen geven dat het is toegenomen?quote:Op zondag 21 augustus 2005 14:53 schreef Esc het volgende:
je kunt zeggen wat je wil, maar de multicul in combinatie met ghettocultuur vormt een steeds groter probleem, de laatste tijd worden we overspoeld met meldingen van groepsverkrachtingen, steek- en schietpartijen, loverboy-praktijken, straatbendes, etc
Lekker een huisje in Wassenaar scoren door een paar oudjes te beroven.quote:Op zondag 21 augustus 2005 14:53 schreef Esc het volgende:
je kunt zeggen wat je wil, maar de multicul in combinatie met ghettocultuur vormt een steeds groter probleem, de laatste tijd worden we overspoeld met meldingen van groepsverkrachtingen, steek- en schietpartijen, loverboy-praktijken, straatbendes, etc
nou lijkt mij belasting niet een goede oplossing, maar er moet toch wel iets gebeuren
Ik denk aan intrekken van verblijfsvergunning, indien niet van toepassing: hard straffen in combinatie met gedwongen verhuizing uit ghetto omgeving en stopzetten van sociale bijstand.
Proestquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:59 schreef lionsguy18 het volgende:
Obscene muziek zou sowieso verboden moeten worden.
Zenders die het uitzenden zouden hun machtiging moeten verliezen.
Dus als het aan mij ligt gaan BNN, TMF, MTV en The Box voor altijd van de buis.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:23 schreef MrX1982 het volgende:![]()
Dat zegt iemand die zelf een halve-neger is?
Minderwaardigheidscomplex in optima forma
Wat betreft die belasting, dat is natuurlijk ridicuul en totaal onuitvoerbaar. Zelfs in komkommertijd is dit te belachelijk voor woorden.
quote:Er is één ding erger dan een neger en dat is een blanke neger.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |