abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29994763
Hij is er financieel op vooruitgegaan, maar de TV kijker is er flink op achteruit gegaan. Wat een drama dat 'sport' programma. Ook al was kopspijkers een beetje achterhaald, het was toch vele malen leuker.
pi_29995876
Best betaald, minst bekeken!
Nothing takes the past away like the future!
pi_29996803
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 14:35 schreef Hapertje het volgende:
Best betaald, minst bekeken!
pi_29997465
Dat De Mol het in z'n hoofd haalt om dat walgelijke presentatortje überhaupt in dienst te nemen, er lopen genoeg mensen met talent rond in Nederland.

Nee, die zijn niet bekend. So fucking what!

En dat hij nog meer betaald krijgt dan het minimumloon is helemaal om te
Alleen al dat is een goede reden om die zender te boycotten.

[ Bericht 6% gewijzigd door DaveM op 26-08-2005 15:25:33 ]
pi_29998172
Spijkerman zelf is geen reet aan, het concept van Kopspijkers is alleen geniaal (geweest). Heeft z'n langste tijd ook wel gehad.
pi_29999864
Ik snap de hele ophef niet eigenlijk.

Talpa is geen publieke zender, dus geen belastinggeld.
Je hebt keuze uit andere zenders, dus je hoeft niet te kijken

Zijn jullie masochistisch ingesteld ofzo dat je toch gaat kijken, terwijl jullie je er aan ergeren
pi_30000298
Spijkerman maakte nogal ophef over de salarissen van de topmannen van Nuon en Essent. Terwijl dit om wezen ook niet om belastinggeld ging, omdat het gewoon geprivatiseerde bedrijven zijn.

Dus het is niet gek dat er nu ophef over het salaris van Spijkerman is, dat schat ik zo 4 keer zo hoog is al een topman van Nuon.
pi_30000635
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 16:10 schreef Rekkie het volgende:
Ik snap de hele ophef niet eigenlijk.

Talpa is geen publieke zender, dus geen belastinggeld.
Je hebt keuze uit andere zenders, dus je hoeft niet te kijken

Zijn jullie masochistisch ingesteld ofzo dat je toch gaat kijken, terwijl jullie je er aan ergeren
Nee hoor, toen ik doorhad dat er geen f*ck aan was, heb ik gelijk weer weggezapt. Ben alleen bedroefd dat ze mij niet hebben genomen. Ik had voor de helft van dat salaris net zo'n saaie show gemaakt.
pi_30001145
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 16:17 schreef pberends het volgende:
Spijkerman maakte nogal ophef over de salarissen van de topmannen van Nuon en Essent. Terwijl dit om wezen ook niet om belastinggeld ging, omdat het gewoon geprivatiseerde bedrijven zijn.

Dus het is niet gek dat er nu ophef over het salaris van Spijkerman is, dat schat ik zo 4 keer zo hoog is al een topman van Nuon.
Dus had hij geen recht van spreken destijds. Maar wat maakt dat nu uit. Zijn salaris is ook geen belastinggeld.
pi_30002169
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 16:40 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Dus had hij geen recht van spreken destijds. Maar wat maakt dat nu uit. Zijn salaris is ook geen belastinggeld.
Dat geld moet wel opgebracht worden door de mensen. Dat verdwijnt dan in de zakken van Spijkerman.
pi_30003653
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 16:27 schreef kenz het volgende:

[..]

Ik had voor de helft van dat salaris net zo'n saaie show gemaakt.

Iemand hierboven schreef dat het geen belastinggeld is en dat er dus geen reden is om je druk te maken.

Maar als ik nou gewoon vind dat het een slechte ontwikkeling is als hypocriete onder-de-gordel "helden" als hij nog beloond worden ook voor hun - in mijn ogen - walgelijke karakter?

John de Mol mag imo best wakker geschud worden als het gaat om het soort figuren waar hij zijn geld aan uitgeeft.

En ik denk dat hij pas wakker wordt als de kijkcijfers tegenvallen, dus ik hoop dat veel mensen die vent zijn programma's gaan boycotten om De Mol duidelijk te maken hoe ze denken over zijn vriendje.
pi_31281379
Spijkerman slaat terug naar VARA AMSTERDAM, 8 oktober (Frank van Zijl/Volkskrant) - ‘Ik ben ongelooflijk aangepakt, alsof ik een NSB’er was geworden. Ik ben jankend naar bed gegaan en ook weer jankend opgestaan.’ Jack Spijkerman, na zijn overstap van de VARA naar Talpa de nationale kop van Jut, pareert voor één keer de aanvallen van moraalridders’ die hem betichtten van zakkenvullen en contractbreuk. VARA-voorzitter Vera Keur, en coryfeeën als Ivo de Wijs en Youp van ’t Hek hebben boter op het hoofd, zegt de tv-presentator in Volkskrant magazine.

De band tussen het team van Kopspijkers, goed voor drie miljoen kijkers op zaterdagavond, en de VARA-leiding was veel minder innig dan de omroep wil doen geloven. Keur en programmadirecteur Frans Klein hebben het bij hem verbruid. ‘Vera Keur kwam één keer per jaar naar een aflevering kijken omdat haar nichtjes erheen wilden. Wat nou, warme belangstelling? Hou nou toch op. Toen ik met een klaplong in het ziekenhuis lag, heb ik niemand van de VARA gezien. En dan roept Frans Klein: ‘‘Ik ben bij elke aflevering van Kopspijkers geweest’’. Hij liegt! De cabaretiers weten niet eens wie die man is. Nooit ontmoet!’

Spijkerman (57) is nog steeds emotioneel. Over Youp van ’t Hek, die hem ‘een kwal zonder ruggengraat’ noemde: ‘Meneer Van ’t Hek, wat heb ik u misdaan? Dat is die man die altijd op het podium roept: je moet vrij zijn! Je moet doen waar je zin in hebt! (. . .) Die grote waffel. (. . .) Miljoenen op de bank en maar schreeuwen. Hou toch op, Youp van ’t Hek. Ik kreeg alles over me heen. Maar dat Vera Keur vier jaar geleden zelf met de VARA commercieel wilde gaan, daar hoor je niemand over.’ ‘De VARA heeft echt geprobeerd mij te beuken, mij te slaan.’ Even heeft hij overwogen te stoppen met televisie. ‘Is het me dit waard? Ik heb met mijn vrouw gesproken: zal ik stoppen?’ Geld, zegt hij, is nooit zijn drijfveer geweest. ‘Als ik dat hakblok met twee hamers achter in mijn auto laad, kan ik een godsvermogen verdienen. Ik heb het niet gedaan.’ Half januari komt Spijkerman terug op de televisie, met een show onder een nieuwe naam op Talpa. Het team cabaretiers, althans het overgrote deel, zal hem volgen, zegt hij. ‘Ik sta niet alleen.’ mediatrefpunt.
quote:
Geld, zegt hij, is nooit zijn drijfveer geweest. ‘Als ik dat hakblok met twee hamers achter in mijn auto laad, kan ik een godsvermogen verdienen. Ik heb het niet gedaan.’
Uh Jack toch! >
quote:
De Kopspijkers-formule wordt verkocht aan Duitsland en België, met wisselend succes. De Duitse versie wordt na enkele afleveringen al van het scherm gehaald. bron
Klopt dus niet echt, ze zijn er wél de boer mee op geweest. Zie ook: http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=33798 Voor mij zijn het allemaal zakkenvullers, Jack niet uitgezonderd, hij wilde ook een eigen produktiemaatschappij beginnen, voor Kopspijkers en nog te maken programma's, dat zou óók veel geld in het laadje brengen. Nee, we doen het niet om 't geld Jack.
pi_31281397
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 13:44 schreef Rekkie het volgende:
Oe dit is een topic voor de "links-lullen__rechts-vullen" roepende gefrustreerde users.

Ben benieuwd hoeveel van dit soort reacties er komen
hierbij
pi_31281512
Dan heeft Jack het goed gedaan door naar Talpa over te stappen
stupidity has become as common as common sense was before
pi_31283250
Spijkerman is naief of speelt een raar spelletje. Hij kon weten dat hij het kop van jut werd.
pi_31296982
Wat een zielepoot die Spijkerman. Zelf haalt hij altijd iedereen door het slijk en deelt zelfs trofeeën uit aan de grootste eikel enzo. En nu is-ie zelf een keer aan de beurt en dan is-ie verontwaardigd. Wat een huilebalk, zeg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')