abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29779452
quote:
LAREN (ANP) - Jack Spijkerman is de bestbetaalde presentator van tv-zender Talpa. Zonder bedragen te noemen zei Talpa-programmadirecteur Remko van Westerloo dat vrijdag in een interview in vakblad Broadcast Magazine.

Geen Linda de Mol dus, ook geen Beau van Erven Dorens of Caroline Tensen, maar Jack Spijkerman krijgt het hoogste salaris bij het nieuwe tv-station.

Van Westerloo: ,,Ik krijg nu natuurlijk hel en verdoemenis van de anderen over me heen, maar ik denk wel dat Jack met stip bovenaan staat. Dat komt ook omdat het in zijn geval een veelomvattende deal betreft die ook voorziet in een wezenlijke creatieve bijdrage aan de zender. Ik merk nu al dat het heel plezierig is om met hem te werken. Hij is ontketend.''
bron

Hoeveel zou het zijn? Wat verdiende Linda bijvoorbeeld bij de Tros? Iemand die dat weet?
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 13:04:57 #2
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_29779523
ik gok dat jack spijkerbroek een miljoentje of 5-6 toucheerd.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 13:06:02 #3
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_29779554
Jack heeft et goed bekeken
pi_29779570
Wordt een beetje moe van dat Talpa gezeur...
There are times we will remember, there are nights we won't forget.
If we value every moment we will never feel regret.
pi_29779686
Ik vind het overigens niet erg chique dat Remko, zijn baas, dit zo meldt. Het zal de onderlinge verstandhouding misschien wel niet ten goede komen. Scheve gezichten enzo .
pi_29779959
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 13:04 schreef zoalshetis het volgende:
ik gok dat jack spijkerbroek een miljoentje of 5-6 toucheerd.
Ik heb even met Google gezocht:
quote:
Tv-presentatrices
1) Linda de Mol (TROS): ¤ 900.000
2) Caroline Tensen (TROS): ¤ 450.000
3) Wendy van Dijk (SBS): ¤ 350.000
4) Irene Moors (RTL): ¤ 350.000
5) Chazia Mourali (RTL): ¤ 250.000

Tv-presentatoren
1) Robert Ten Brink (SBS): ¤ 650.000
2) Beau van Erven Dorens (RTL): ¤ 600.000
3) Albert Verlinde (RTL): ¤ 600.000
4) Frits Barend (RTL): ¤ 450.000
5) Henk van Dorp (RTL): ¤ 450.000
(Quote)
bron

Het zal wel ongeveer het dubbele zijn van wat Robert ten Brink verdient .
pi_29780469
Niet echt netjes van Van Westerloo om dit openbaar te maken...
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 13:32:46 #8
111313 OnaNia
Per seconde bijster
pi_29780495
Ik vind dat hij het ook het minst verdiend. Zeer onleuke, vreselijke man. Hij is niets zonder zijn cabaretiers.
Het geloof is een stok om op te leunen, niet om anderen mee te slaan.
pi_29780869
Oe dit is een topic voor de "links-lullen__rechts-vullen" roepende gefrustreerde users.

Ben benieuwd hoeveel van dit soort reacties er komen
pi_29780941
Zoveel geld om zoveel bullshit te praten op TV Respect
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 19:46:39 #11
521 ruby
Hell yeah!
pi_29790896
Wat is er nou weer zo bijzonder aan Jack Spijkerman?
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_29792893
Wat een zakkenvuller. Nog even en hij gaat Wilders stemmen.
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 21:28:24 #13
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_29793950
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 20:51 schreef pberends het volgende:
Wat een zakkenvuller. Nog even en hij gaat Wilders stemmen.
. denk eerder dat de vrouwen die heel veel ijsjes eten en zo, wilders stemmen. mensen met geld zullen wel link(s) uitkijken...
pi_29794381
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 13:32 schreef MrBadGuy het volgende:
Niet echt netjes van Van Westerloo om dit openbaar te maken...
Jack Spijkerman ontmaskeren (geheel terecht) is al genoeg gedaan, maar dat die Talpa-programmadirecteur Westerloo dit verteld vind ik op z'n zachts gezegd, zeer onprofessioneel. Heer de Mol, op het matje met die man!
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 21:45:38 #15
54787 nweenink
Er is altijd wat te vieren!
pi_29794418
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 13:06 schreef mcintosh het volgende:
Wordt een beetje moe van dat Talpa gezeur...
Ik ook. En ik kijk er geeneens naar! Ben blij dat ik van Gordon, Spijkerman, Joling en die andere pauper BN-ers af ben.
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 21:51:30 #16
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_29794603
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 21:45 schreef nweenink het volgende:

[..]

Ik ook. En ik kijk er geeneens naar! Ben blij dat ik van Gordon, Spijkerman, Joling en die andere pauper BN-ers af ben.
ik vind het ook heerlijk dat al het gepeupel nu in een ghetto zit. lekker makkelijk te omzeilen zeg maar.
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 22:00:04 #17
54787 nweenink
Er is altijd wat te vieren!
pi_29794833
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 21:51 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik vind het ook heerlijk dat al het gepeupel nu in een ghetto zit. lekker makkelijk te omzeilen zeg maar.
Alleen jammer dat ik hiervoor Bassie & Adriaan en Kuifje moet opofferen, maar dat heb ik er heel graag voor over.
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 22:01:53 #18
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_29794870
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 22:00 schreef nweenink het volgende:

[..]

Alleen jammer dat ik hiervoor Bassie & Adriaan en Kuifje moet opofferen, maar dat heb ik er heel graag voor over.
kuifje ken ik alleen van tin tin en milou. in de harde kaft versie. tv verloedert en is fantasie slurpend.
pi_29794929
Wel frappant dat Spijkerman 4 ton bij de Publieke omroep wegtrok (lees: belastingelden). Oftewel 45 bijstandsuikeringen.
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 22:09:31 #20
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_29795146
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 22:03 schreef pberends het volgende:
Wel frappant dat Spijkerman 4 ton bij de Publieke omroep wegtrok (lees: belastingelden). Oftewel 45 bijstandsuikeringen.
dan kan je waarschijnlijk helemaal wit wegtrekken bij het zien van het salaris van ons aller marcel van dam gedurende onze belastingjaren...
pi_29796942
Ik denk dat hij zo rond de 1 miljoen verdiend.
Eigenlijk echt belachelijk als je er overnadenkt .
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 13:55:34 #22
116760 dutchheroin
heldinnen zijn schaars!!!
pi_29994332
Jack Spijkerman is een geldwolf en een overloper.... ik heb er geen andere woorden voor! Maar goed, dat geldt wel voor meer presentatoren bij Talpa. Bij hem is het alleen extra erg omdat het altijd zo?n zogenaamde sociale linkse rakker was!
De gouden eikel is dus voor hem!
pi_29994376
Hij brengt z'n geld beter op dan Beau. Als je kijkcijfers van Café Sport tenminste vergelijkt met NSE.
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 14:02:46 #24
116760 dutchheroin
heldinnen zijn schaars!!!
pi_29994624
Dat is ook wel weer waar.... haha!
pi_29994684
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 13:55 schreef dutchheroin het volgende:
Jack Spijkerman is een geldwolf en een overloper.... ik heb er geen andere woorden voor! Maar goed, dat geldt wel voor meer presentatoren bij Talpa. Bij hem is het alleen extra erg omdat het altijd zo?n zogenaamde sociale linkse rakker was!
De gouden eikel is dus voor hem!
Yeah we hebben er een, "links lullen, rechts vullen"
pi_29994763
Hij is er financieel op vooruitgegaan, maar de TV kijker is er flink op achteruit gegaan. Wat een drama dat 'sport' programma. Ook al was kopspijkers een beetje achterhaald, het was toch vele malen leuker.
pi_29995876
Best betaald, minst bekeken!
Nothing takes the past away like the future!
pi_29996803
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 14:35 schreef Hapertje het volgende:
Best betaald, minst bekeken!
pi_29997465
Dat De Mol het in z'n hoofd haalt om dat walgelijke presentatortje überhaupt in dienst te nemen, er lopen genoeg mensen met talent rond in Nederland.

Nee, die zijn niet bekend. So fucking what!

En dat hij nog meer betaald krijgt dan het minimumloon is helemaal om te
Alleen al dat is een goede reden om die zender te boycotten.

[ Bericht 6% gewijzigd door DaveM op 26-08-2005 15:25:33 ]
pi_29998172
Spijkerman zelf is geen reet aan, het concept van Kopspijkers is alleen geniaal (geweest). Heeft z'n langste tijd ook wel gehad.
pi_29999864
Ik snap de hele ophef niet eigenlijk.

Talpa is geen publieke zender, dus geen belastinggeld.
Je hebt keuze uit andere zenders, dus je hoeft niet te kijken

Zijn jullie masochistisch ingesteld ofzo dat je toch gaat kijken, terwijl jullie je er aan ergeren
pi_30000298
Spijkerman maakte nogal ophef over de salarissen van de topmannen van Nuon en Essent. Terwijl dit om wezen ook niet om belastinggeld ging, omdat het gewoon geprivatiseerde bedrijven zijn.

Dus het is niet gek dat er nu ophef over het salaris van Spijkerman is, dat schat ik zo 4 keer zo hoog is al een topman van Nuon.
pi_30000635
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 16:10 schreef Rekkie het volgende:
Ik snap de hele ophef niet eigenlijk.

Talpa is geen publieke zender, dus geen belastinggeld.
Je hebt keuze uit andere zenders, dus je hoeft niet te kijken

Zijn jullie masochistisch ingesteld ofzo dat je toch gaat kijken, terwijl jullie je er aan ergeren
Nee hoor, toen ik doorhad dat er geen f*ck aan was, heb ik gelijk weer weggezapt. Ben alleen bedroefd dat ze mij niet hebben genomen. Ik had voor de helft van dat salaris net zo'n saaie show gemaakt.
pi_30001145
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 16:17 schreef pberends het volgende:
Spijkerman maakte nogal ophef over de salarissen van de topmannen van Nuon en Essent. Terwijl dit om wezen ook niet om belastinggeld ging, omdat het gewoon geprivatiseerde bedrijven zijn.

Dus het is niet gek dat er nu ophef over het salaris van Spijkerman is, dat schat ik zo 4 keer zo hoog is al een topman van Nuon.
Dus had hij geen recht van spreken destijds. Maar wat maakt dat nu uit. Zijn salaris is ook geen belastinggeld.
pi_30002169
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 16:40 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Dus had hij geen recht van spreken destijds. Maar wat maakt dat nu uit. Zijn salaris is ook geen belastinggeld.
Dat geld moet wel opgebracht worden door de mensen. Dat verdwijnt dan in de zakken van Spijkerman.
pi_30003653
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 16:27 schreef kenz het volgende:

[..]

Ik had voor de helft van dat salaris net zo'n saaie show gemaakt.

Iemand hierboven schreef dat het geen belastinggeld is en dat er dus geen reden is om je druk te maken.

Maar als ik nou gewoon vind dat het een slechte ontwikkeling is als hypocriete onder-de-gordel "helden" als hij nog beloond worden ook voor hun - in mijn ogen - walgelijke karakter?

John de Mol mag imo best wakker geschud worden als het gaat om het soort figuren waar hij zijn geld aan uitgeeft.

En ik denk dat hij pas wakker wordt als de kijkcijfers tegenvallen, dus ik hoop dat veel mensen die vent zijn programma's gaan boycotten om De Mol duidelijk te maken hoe ze denken over zijn vriendje.
pi_31281379
Spijkerman slaat terug naar VARA AMSTERDAM, 8 oktober (Frank van Zijl/Volkskrant) - ‘Ik ben ongelooflijk aangepakt, alsof ik een NSB’er was geworden. Ik ben jankend naar bed gegaan en ook weer jankend opgestaan.’ Jack Spijkerman, na zijn overstap van de VARA naar Talpa de nationale kop van Jut, pareert voor één keer de aanvallen van moraalridders’ die hem betichtten van zakkenvullen en contractbreuk. VARA-voorzitter Vera Keur, en coryfeeën als Ivo de Wijs en Youp van ’t Hek hebben boter op het hoofd, zegt de tv-presentator in Volkskrant magazine.

De band tussen het team van Kopspijkers, goed voor drie miljoen kijkers op zaterdagavond, en de VARA-leiding was veel minder innig dan de omroep wil doen geloven. Keur en programmadirecteur Frans Klein hebben het bij hem verbruid. ‘Vera Keur kwam één keer per jaar naar een aflevering kijken omdat haar nichtjes erheen wilden. Wat nou, warme belangstelling? Hou nou toch op. Toen ik met een klaplong in het ziekenhuis lag, heb ik niemand van de VARA gezien. En dan roept Frans Klein: ‘‘Ik ben bij elke aflevering van Kopspijkers geweest’’. Hij liegt! De cabaretiers weten niet eens wie die man is. Nooit ontmoet!’

Spijkerman (57) is nog steeds emotioneel. Over Youp van ’t Hek, die hem ‘een kwal zonder ruggengraat’ noemde: ‘Meneer Van ’t Hek, wat heb ik u misdaan? Dat is die man die altijd op het podium roept: je moet vrij zijn! Je moet doen waar je zin in hebt! (. . .) Die grote waffel. (. . .) Miljoenen op de bank en maar schreeuwen. Hou toch op, Youp van ’t Hek. Ik kreeg alles over me heen. Maar dat Vera Keur vier jaar geleden zelf met de VARA commercieel wilde gaan, daar hoor je niemand over.’ ‘De VARA heeft echt geprobeerd mij te beuken, mij te slaan.’ Even heeft hij overwogen te stoppen met televisie. ‘Is het me dit waard? Ik heb met mijn vrouw gesproken: zal ik stoppen?’ Geld, zegt hij, is nooit zijn drijfveer geweest. ‘Als ik dat hakblok met twee hamers achter in mijn auto laad, kan ik een godsvermogen verdienen. Ik heb het niet gedaan.’ Half januari komt Spijkerman terug op de televisie, met een show onder een nieuwe naam op Talpa. Het team cabaretiers, althans het overgrote deel, zal hem volgen, zegt hij. ‘Ik sta niet alleen.’ mediatrefpunt.
quote:
Geld, zegt hij, is nooit zijn drijfveer geweest. ‘Als ik dat hakblok met twee hamers achter in mijn auto laad, kan ik een godsvermogen verdienen. Ik heb het niet gedaan.’
Uh Jack toch! >
quote:
De Kopspijkers-formule wordt verkocht aan Duitsland en België, met wisselend succes. De Duitse versie wordt na enkele afleveringen al van het scherm gehaald. bron
Klopt dus niet echt, ze zijn er wél de boer mee op geweest. Zie ook: http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=33798 Voor mij zijn het allemaal zakkenvullers, Jack niet uitgezonderd, hij wilde ook een eigen produktiemaatschappij beginnen, voor Kopspijkers en nog te maken programma's, dat zou óók veel geld in het laadje brengen. Nee, we doen het niet om 't geld Jack.
pi_31281397
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 13:44 schreef Rekkie het volgende:
Oe dit is een topic voor de "links-lullen__rechts-vullen" roepende gefrustreerde users.

Ben benieuwd hoeveel van dit soort reacties er komen
hierbij
pi_31281512
Dan heeft Jack het goed gedaan door naar Talpa over te stappen
stupidity has become as common as common sense was before
pi_31283250
Spijkerman is naief of speelt een raar spelletje. Hij kon weten dat hij het kop van jut werd.
pi_31296982
Wat een zielepoot die Spijkerman. Zelf haalt hij altijd iedereen door het slijk en deelt zelfs trofeeën uit aan de grootste eikel enzo. En nu is-ie zelf een keer aan de beurt en dan is-ie verontwaardigd. Wat een huilebalk, zeg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')