bronquote:LAREN (ANP) - Jack Spijkerman is de bestbetaalde presentator van tv-zender Talpa. Zonder bedragen te noemen zei Talpa-programmadirecteur Remko van Westerloo dat vrijdag in een interview in vakblad Broadcast Magazine.
Geen Linda de Mol dus, ook geen Beau van Erven Dorens of Caroline Tensen, maar Jack Spijkerman krijgt het hoogste salaris bij het nieuwe tv-station.
Van Westerloo: ,,Ik krijg nu natuurlijk hel en verdoemenis van de anderen over me heen, maar ik denk wel dat Jack met stip bovenaan staat. Dat komt ook omdat het in zijn geval een veelomvattende deal betreft die ook voorziet in een wezenlijke creatieve bijdrage aan de zender. Ik merk nu al dat het heel plezierig is om met hem te werken. Hij is ontketend.''
Ik heb even met Google gezocht:quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:04 schreef zoalshetis het volgende:
ik gok dat jack spijkerbroek een miljoentje of 5-6 toucheerd.
bronquote:Tv-presentatrices
1) Linda de Mol (TROS): ¤ 900.000
2) Caroline Tensen (TROS): ¤ 450.000
3) Wendy van Dijk (SBS): ¤ 350.000
4) Irene Moors (RTL): ¤ 350.000
5) Chazia Mourali (RTL): ¤ 250.000
Tv-presentatoren
1) Robert Ten Brink (SBS): ¤ 650.000
2) Beau van Erven Dorens (RTL): ¤ 600.000
3) Albert Verlinde (RTL): ¤ 600.000
4) Frits Barend (RTL): ¤ 450.000
5) Henk van Dorp (RTL): ¤ 450.000
(Quote)
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:51 schreef pberends het volgende:
Wat een zakkenvuller. Nog even en hij gaat Wilders stemmen.
Jack Spijkerman ontmaskeren (geheel terecht) is al genoeg gedaan, maar dat die Talpa-programmadirecteur Westerloo dit verteld vind ik op z'n zachts gezegd, zeer onprofessioneel. Heer de Mol, op het matje met die man!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:32 schreef MrBadGuy het volgende:
Niet echt netjes van Van Westerloo om dit openbaar te maken...
Ik ook. En ik kijk er geeneens naar! Ben blij dat ik van Gordon, Spijkerman, Joling en die andere pauper BN-ers af ben.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:06 schreef mcintosh het volgende:
Wordt een beetje moe van dat Talpa gezeur...
ik vind het ook heerlijk dat al het gepeupel nu in een ghetto zit. lekker makkelijk te omzeilen zeg maar.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:45 schreef nweenink het volgende:
[..]
Ik ook. En ik kijk er geeneens naar! Ben blij dat ik van Gordon, Spijkerman, Joling en die andere pauper BN-ers af ben.
Alleen jammer dat ik hiervoor Bassie & Adriaan en Kuifje moet opofferen, maar dat heb ik er heel graag voor over.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:51 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik vind het ook heerlijk dat al het gepeupel nu in een ghetto zit. lekker makkelijk te omzeilen zeg maar.
kuifje ken ik alleen van tin tin en milou. in de harde kaft versie. tv verloedert en is fantasie slurpend.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:00 schreef nweenink het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ik hiervoor Bassie & Adriaan en Kuifje moet opofferen, maar dat heb ik er heel graag voor over.
dan kan je waarschijnlijk helemaal wit wegtrekken bij het zien van het salaris van ons aller marcel van dam gedurende onze belastingjaren...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:03 schreef pberends het volgende:
Wel frappant dat Spijkerman 4 ton bij de Publieke omroep wegtrok (lees: belastingelden). Oftewel 45 bijstandsuikeringen.
Yeah we hebben er een, "links lullen, rechts vullen"quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:55 schreef dutchheroin het volgende:
Jack Spijkerman is een geldwolf en een overloper.... ik heb er geen andere woorden voor! Maar goed, dat geldt wel voor meer presentatoren bij Talpa. Bij hem is het alleen extra erg omdat het altijd zo?n zogenaamde sociale linkse rakker was!
De gouden eikel is dus voor hem!
Nee hoor, toen ik doorhad dat er geen f*ck aan was, heb ik gelijk weer weggezapt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:10 schreef Rekkie het volgende:
Ik snap de hele ophef niet eigenlijk.
Talpa is geen publieke zender, dus geen belastinggeld.
Je hebt keuze uit andere zenders, dus je hoeft niet te kijken
Zijn jullie masochistisch ingesteld ofzo dat je toch gaat kijken, terwijl jullie je er aan ergeren
Dus had hij geen recht van spreken destijds. Maar wat maakt dat nu uit. Zijn salaris is ook geen belastinggeld.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:17 schreef pberends het volgende:
Spijkerman maakte nogal ophef over de salarissen van de topmannen van Nuon en Essent. Terwijl dit om wezen ook niet om belastinggeld ging, omdat het gewoon geprivatiseerde bedrijven zijn.
Dus het is niet gek dat er nu ophef over het salaris van Spijkerman is, dat schat ik zo 4 keer zo hoog is al een topman van Nuon.
Dat geld moet wel opgebracht worden door de mensen. Dat verdwijnt dan in de zakken van Spijkerman.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:40 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dus had hij geen recht van spreken destijds. Maar wat maakt dat nu uit. Zijn salaris is ook geen belastinggeld.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:27 schreef kenz het volgende:
[..]
Ik had voor de helft van dat salaris net zo'n saaie show gemaakt.![]()
![]()
Uh Jack toch! >quote:Geld, zegt hij, is nooit zijn drijfveer geweest. ‘Als ik dat hakblok met twee hamers achter in mijn auto laad, kan ik een godsvermogen verdienen. Ik heb het niet gedaan.’
Klopt dus niet echt, ze zijn er wél de boer mee op geweest. Zie ook: http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=33798 Voor mij zijn het allemaal zakkenvullers, Jack niet uitgezonderd, hij wilde ook een eigen produktiemaatschappij beginnen, voor Kopspijkers en nog te maken programma's, dat zou óók veel geld in het laadje brengen. Nee, we doen het niet om 't geld Jack.quote:De Kopspijkers-formule wordt verkocht aan Duitsland en België, met wisselend succes. De Duitse versie wordt na enkele afleveringen al van het scherm gehaald. bron
hierbijquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:44 schreef Rekkie het volgende:
Oe dit is een topic voor de "links-lullen__rechts-vullen" roepende gefrustreerde users.
Ben benieuwd hoeveel van dit soort reacties er komen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |