En ook je 1e topic in POLquote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dit is het 10.000e topic in POL
Tenzij je in de VS woont en een wapen hebt.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:50 schreef yvonne het volgende:
Ja hallo, vers bloed is wel leuk, maar je moet hier wel meteen zeggen of je links of rechts bent.
En daar bedoelen ze hier niet dragend mee
Een en al liefde inderdaad.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:55 schreef Posdnous het volgende:.
Zoveel topics, en dat zonder onvriendelijkheden..
Ik stem VVD. Is dat goed of slecht?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:50 schreef yvonne het volgende:
Ja hallo, vers bloed is wel leuk, maar je moet hier wel meteen zeggen of je links of rechts bent.
En daar bedoelen ze hier niet dragend mee
Ja.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik stem VVD. Is dat goed of slecht?
Gelukkig.quote:
Hier staan de laatste stats. Ik denk dat BHFH je onderhand wel voorbij gestreeft is. Daarnaast zal Johan_de_With met zijn POL-SC topics ook een kans maken op de top 3 onderhand. En we hebben McCarthy/Landmass die flink is komen opzetten. Het wordt wachten op nieuwe cijfers vn Arcee.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:17 schreef Kozzmic het volgende:
Hebben we ook een ranglijst van topicstarters, of is dat met de search-die-er-niet-is niet te achterhalen?
Per direct inderdaad.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:12 schreef ShaoliN het volgende:
Alle boomknuffelaars tegen de muur.
quote:Hoogervorst wil investeren in medicijnonderzoek
DEN HAAG - Minister Hoogervorst (Volksgezondheid) wil 130 miljoen euro investeren in een instituut, dat onderzoek moet doen naar nieuwe geneesmiddelen. Het instituut, dat nog moet worden opgericht, moet de kennis van farmaceutische bedrijven en universiteiten bundelen.
Hoogervorst maakte dat plan donderdag bekend in een interview met NRC Handelsblad. Met de oprichting van het topinstituut Pharma wil de bewindsman voorkomen dat wetenschappers die onderzoek doen naar de ontwikkeling van nieuwe medicijnen hun werkterrein verleggen naar de Verenigde Staten.
Het kabinet heeft nog geen goedkeuring gegeven aan het plan van Hoogervorst. Het geld voor het instituut moet komen uit het Fonds Economische Structuurversterking (FES).
Een aantal farmaceutische bedrijven heeft al toegezegd mee te werken aan het nieuwe instituut. Daarbij zijn Organon, Solvay en Crucell. Ook is het de bedoeling Amerikaanse wetenschappers naar Nederland te halen. Hoogervorst wil dat de farmaceutische bedrijven en universiteiten samen ook 130 miljoen in het nieuwe instituut investeren.
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik stem VVD. Is dat goed of slecht?
Zo eentje die warm is? Zo'n knuffelmuur dus?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:12 schreef ShaoliN het volgende:
Wat kun je met (2x) 130 miljoen op dat gebied betekenen? Hier moet toch veel meer achterzitten. Als je op dit gebied 'de concurentie' aan wil gaan met de VS zul je er toch structureel (veel) meer geld im moeten pompen? Of zouden ze verwachten dat wanneer het eenmaal in het leven geroepen is, het bedrijfsleven de rekening gaat betalen? Iemand meer info?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:36 schreef kLowJow het volgende:
Laat ik er maar een politiek tintje aan geven...
[..]
JE moest eens wetenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
POL users zijn niet echt feestbeesten he?
Er zijn geen gebande gebruikers.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:09 schreef McCarthy het volgende:
zullen we tijdelijk een aantal gebande users unbannen. Ook zij moeten deel kunnen nemen aan het feest
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:12 schreef ShaoliN het volgende:
Alle boomknuffelaars tegen de muur. boom
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:12 schreef ShaoliN het volgende:
quote:Knuffelmuur verraadt hennepplantage
Agenten hebben maandag een in werking zijnde hennepplantage aangetroffen in het Westelijk Havengebied in Amsterdam.
De gebruiker van een pand was verbaasd over het feit dat een van de muren van zijn pand een onverklaarbare warmte uitstraalde. Daar hij bij het afsluiten van de huurovereenkomst zich niet kon herinneren dat hij ook een knuffelmuur kreeg, belde hij de politie.
Agenten stelden vast dat er in het aangrenzende pand een hennepplantage in werking was. De dienders namen de installatie en de 550 planten in beslag.
topics, 10.000 topics; géén posts ... altijd die gemanipuleerde werkelijkheidsbeleving van PvdA-leden weerquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:08 schreef Monidique het volgende:
Dus in feite heeft Fok! nu 10.000 posts?
Dat bedoel ik, Fok! heeft 10000 topics.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:10 schreef RM-rf het volgende:
[..]
topics, 10.000 topics; géén posts ... altijd die gemanipuleerde werkelijkheidsbeleving van PvdA-leden weer
Fok! = POL ?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:17 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, Fok! heeft 10000 topics.
Die 260 mln is idd maar het begin. Een deel zal waarschijnlijk als een soort startsubsidie gaan functioneren.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 09:24 schreef kLowJow het volgende:
Als je op dit gebied 'de concurentie' aan wil gaan met de VS zul je er toch structureel (veel) meer geld im moeten pompen? Of zouden ze verwachten dat wanneer het eenmaal in het leven geroepen is, het bedrijfsleven de rekening gaat betalen? Iemand meer info?
Tja er blijven toch altijd conflictenquote:Op donderdag 8 september 2005 23:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik blijf POL een beetje een suffe bedoeling vinden eigenlijk. Het zijn iig geen feestbeesten
Nee, die hebben we nodigquote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:17 schreef Kozzmic het volgende:
Hebben we ook een ranglijst van topicstarters, of is dat met de search-die-er-niet-is niet te achterhalen?
Moslims wel.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:40 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tja er blijven toch altijd conflicten. Al zal ik er nooit een biertje minder om drinken
.
Je bent zelfs te dom om een fatsoenlijke slechte moslim-grap te verzinnen he?quote:
Ja dat krijg je als je naar Jensen kijktquote:Op vrijdag 9 september 2005 08:37 schreef Parabola het volgende:
[..]
Je bent zelfs te dom om een fatsoenlijke slechte moslim-grap te verzinnen he?![]()
Ook moslims zullen er geen biertje minder om drinken.
![]()
![]()
In het kader van integratie tussen bevolkingsgroepen is het een goed idee dat Buckler weer geintroduceerd zou worden, in een Halal-variant ... zodat onze moslims medebroeders de mogelijkheid kunnen benutten zich beter te mengen in de allochtone POL-slowchat ....quote:Op vrijdag 9 september 2005 08:37 schreef Parabola het volgende:
[..]
Je bent zelfs te dom om een fatsoenlijke slechte moslim-grap te verzinnen he?![]()
Ook moslims zullen er geen biertje minder om drinken.
![]()
![]()
We hebben pberends toch?quote:Op donderdag 8 september 2005 23:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik blijf POL een beetje een suffe bedoeling vinden eigenlijk. Het zijn iig geen feestbeesten
de sociale partners romen hiervan 30% af, om dit te verdelen aan de minderbedeelden ... ik vermoed dat van de drie jaar die jij in POL cq. Fok! gestoken heeft, meerdere drukbezette topmanagers een welverdiende vakantie genoten hebbenquote:
nee, die gamers van je zijn regelrechte party-animals!quote:Op donderdag 8 september 2005 23:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |