abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30412684
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 08:37 schreef Parabola het volgende:

[..]

Je bent zelfs te dom om een fatsoenlijke slechte moslim-grap te verzinnen he? Ook moslims zullen er geen biertje minder om drinken.
In het kader van integratie tussen bevolkingsgroepen is het een goed idee dat Buckler weer geintroduceerd zou worden, in een Halal-variant ... zodat onze moslims medebroeders de mogelijkheid kunnen benutten zich beter te mengen in de allochtone POL-slowchat ....

Eventuele vergelijkingen met Youp van het Hek en de opkomst van Fortuyn hierna laat ik over aan een volgende poster (hooguit geef ik als tip mee Paars II te zien als een lauw flesje Buckler-bier)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_30416499
quote:
Op donderdag 8 september 2005 23:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik blijf POL een beetje een suffe bedoeling vinden eigenlijk. Het zijn iig geen feestbeesten
We hebben pberends toch?
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_30433914
Drie jaar, waar blijft de tijd.
  vrijdag 9 september 2005 @ 22:39:49 #54
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_30437831
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 20:54 schreef Kozzmic het volgende:
Damn, ik loop hier ook al bijna drie jaar rond.
pi_30438575
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 20:54 schreef Kozzmic het volgende:
de sociale partners romen hiervan 30% af, om dit te verdelen aan de minderbedeelden ... ik vermoed dat van de drie jaar die jij in POL cq. Fok! gestoken heeft, meerdere drukbezette topmanagers een welverdiende vakantie genoten hebben
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_30438650
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 22:58 schreef RM-rf het volgende:
POL cq. Fok!
pi_30438743
quote:
Op donderdag 8 september 2005 23:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik blijf POL een beetje een suffe bedoeling vinden eigenlijk. Het zijn iig geen feestbeesten
nee, die gamers van je zijn regelrechte party-animals!
Scheren is voor schapen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')