quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:15 schreef Sai het volgende:
24/7 snobbe kutfilms met minder dan 8 votes op IMDb. Uit Polen.
Zonet gedownload! Vet coolquote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:29 schreef sizzler het volgende:
In de VS heb je "the man show". Briljant. (zoek maar op kazaa) Die zou ik ook uitzenden. En nog wat andere mannen-programma's.
Ik zou dan een zender starten waar 24/7 alles wat met rap te maken heeft gesloopt wordt.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
24/7 Rap-television.
Met de KKK een stuk touw en Snoop Dog grove teksten. Lache joh.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:54 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik zou dan een zender starten waar 24/7 alles wat met rap te maken heeft gesloopt wordt.
Of! Een soort Big Brother met de helft rapgroten als 50 Cent en Snoop Dogg en de andere helft leden van de KKK en de British National Party. Kijk, dán wordt 't pas spannend!
Čn Serving Sara.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:50 schreef AntiChrist het volgende:
een horror kanaal (met uitsluitend bruce campbell films)uiteraard....
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:54 schreef __Saviour__ het volgende:
een Studio100 kanaal
Je hebt hier (USA) ook Spike TV, da's nog zo'n zender. De hele dag auto's, sport, lekkere wijven, worstelen en nog veel meer kerel gedoe. Toffe zender!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:29 schreef sizzler het volgende:
Het mannen-kanaal!
Met autoprogramma's ( top-gear, pimp my ride), sport, techniek (discovery-achtig) intelligente discussies en platte seks. In de VS heb je "the man show". Briljant. (zoek maar op kazaa) Die zou ik ook uitzenden. En nog wat andere mannen-programma's.
TMF NL als je digitale tv hebtquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 03:22 schreef cultheld het volgende:
Een zender met 24 uur per dag Nederlandstalige muziek.
Natuurlijk geen Marco Borsato en Ali B. maar Grad Damen, André Hazes, Frank van Etten etc.quote:
okquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 03:25 schreef cultheld het volgende:
[..]
Natuurlijk geen Marco Borsato en Ali B. maar Grad Damen, André Hazes, Frank van Etten etc.
Spannend zegquote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:54 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik zou dan een zender starten waar 24/7 alles wat met rap te maken heeft gesloopt wordt.
Of! Een soort Big Brother met de helft rapgroten als 50 Cent en Snoop Dogg en de andere helft leden van de KKK en de British National Party. Kijk, dán wordt 't pas spannend!
Te vet. Ik wil ook Clerks zien dan.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 04:13 schreef cerror het volgende:
Cult-tv.
Alleen maar toffe films en series!
GI Joe en Jay&silent bob films.
Niet te vergeten meneer kaktus. want die is ok!
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 03:38 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Een zender met de hele dag marcherende Noord-Koreaanse Chinese soldaten.
En mallrats uiteraars!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 04:21 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Te vet. Ik wil ook Clerks zien dan.
OMG, zo uit mijn hersenpan gegrepen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 05:34 schreef StefanP het volgende:
Het gladiatoren kanaal.
De hele dag in een grote kuil mannen tegen leeuwen, tijgers, beren e.d. vechten. Of tegen elkaar. Of 5 mannen tegen 10 vrouwen. De laatste naakt, natuurlijk. Of 3 mannen met wapens tegen 10 zonder. Enz. Enz.
Ik zou grof geld uitgeven om wat oude Romeinse spelen bij te wonen.
Ik wilde het net zeggen. Als ik een enorme zak geld had, zou ik wel een zender in de trant van 'Mtv anno 1992/1993' terug willen brengen, maar dan met moderne muziek, vormgeving en vj's. Maar met de opzet van dat oude Mtv als basis.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 02:54 schreef evert het volgende:
een echte journalistieke muziekzender. eigenlijk alles wat mtv en tmf laat liggen momenteel. veel concerten, veel achtergronden, interviews, recensies, veel muziekstijlen
Ja, maar die anderen ook niet! Ouderwets op de vuist en dan kun je als kijker via een bookmaker geld wedden en grote prijzen winnen. Heb je dus BB en belspelletjes ineens. Ook kun je als bedrijf via productplacing een hoop waarmaken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 03:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Spannend zeg. Die rappers hebben ook geen pistolen/geweren/wapens enzo
.
Klinkt goed, Kevin Smith films zijn altijd leukquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 04:13 schreef cerror het volgende:
Cult-tv.
Alleen maar toffe films en series!
GI Joe en Jay&silent bob films.
Niet te vergeten meneer kaktus. want die is ok!
Ik had liever een nieuws zender of een discovery zender erbij gehad. Zonder amusement.quote:Sesamstraat voor volwassenen.Pino aan de dope Tommy zo stoned als een garnaal Ieniemienie als crack hoertje
Sport kanaal lijkt me ook wel grappig... als ze maar niet alsmaar dat duffe voetbal gebeuren uitzendenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:04 schreef Ambrosius het volgende:
24/7 Sportkanaal, met vooral veel live-sport. Er zijn er al zat, maar niet in NL.
Ja elke week 24 en als alle 24 afleveringen zijn uitgezonden nog eens een marathon 24quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:56 schreef truSteh het volgende:
Een TV kanaal met alleen maar series. Dat zijn er teveel om hier ff op te schrijven
en bij het grote lancerings-sms-spel kunnen de kijkers een zwart-wit TV winnen!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:02 schreef Mike het volgende:
Ik zou een soort TCM maken, maar dan met films van alle maatschappijen. Er worden dan geen films gedraaid van na 1980. Lijkt me heerlijk.
Blackadder mag niet in hetzelfde rijtje staan met die baggerseries. 'Allo 'allo overigens ook niet.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 07:16 schreef detulp050 het volgende:
TULPa !
Een zender die eigenlijk bijna alleen maar oude comedys herhaalt.
Mash, Allo Allo, Blackadder, Not the nine o'clock news, Home improvement, The powers that be, Frasier, Friends etc. etc.
Een soort TV10 maar dan met wat nieuwer spul en dan 24/7 dus ook in de nacht
Speciaal voor jou dan: www.tvoranje.nlquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 03:25 schreef cultheld het volgende:
[..]
Natuurlijk geen Marco Borsato en Ali B. maar Grad Damen, André Hazes, Frank van Etten etc.
Pracht zenderquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:14 schreef Juichtoon het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan: www.tvoranje.nl
Wat is er mis met Not the nine o'clock newsquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:00 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Blackadder mag niet in hetzelfde rijtje staan met die baggerseries. 'Allo 'allo overigens ook niet.
Dan zou ik gewoon 24/7 Beavis & Butthead uitzendenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 08:46 schreef apestaartje het volgende:
[..]
Ik wilde het net zeggen. Als ik een enorme zak geld had, zou ik wel een zender in de trant van 'Mtv anno 1992/1993' terug willen brengen, maar dan met moderne muziek, vormgeving en vj's. Maar met de opzet van dat oude Mtv als basis.
Weheheheheh.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:55 schreef Herald het volgende:
[..]
en bij het grote lancerings-sms-spel kunnen de kijkers een zwart-wit TV winnen!![]()
Die vage reclames waren zó tof! Ontharingscręme-dingen uit Turkije en reclames voor Noorse radiostations enzo.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 08:46 schreef apestaartje het volgende:
[..]
Inclusief vj's en vage reclames uit alle uithoeken van Europa, zoals toen.
Het is gewoon pulp, niet van NSE-orde, maar gewoon pulp.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:45 schreef Berkery het volgende:
[..]
Wat is er mis met Not the nine o'clock news![]()
Je kent 't dus nietquote:Op zondag 21 augustus 2005 02:04 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Het is gewoon pulp, niet van NSE-orde, maar gewoon pulp.
Helemaal niks!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:45 schreef Berkery het volgende:
[..]
Wat is er mis met Not the nine o'clock news![]()
pracht ideequote:Op zondag 21 augustus 2005 11:29 schreef SeLang het volgende:
Een soort Discovery Channel, maar dan meer op de actualiteit inspelen.
Dus veel geschiedenis, maatschappij, wetenschap, etc.
Themas nu zijn bijvoorbeeld:
- De Israelische ontruiming van Gaza.
Ik zou dan een serie documentaires uitzenden over de geschiedenis van Israel en waarom er kolonisten in Gaza zitten, waarom de Israelische overheid dat in het verleden stimuleerde en subsidieerde, etc
- De stijgende olieprijzen:
Documentaires over de oliecrisis van 1973, geschiedenis van de OPEC, het opraken van de olie ("Peak Oil"), een analyse van de investeringen van oliecompanies en wat dat heeft opgeleverd, etc.
- De huizenbubble:
Documentaires over waarom er zoveel speculatief geld naar de huizenmarkt is gevloeid, hoe de historische prijsontwikkeling is geweest, waarom er een crash aanstaande is en wat de gevolgen van andere huizenprijs crashes waren in andere landen zoals Japan en Taiwan
- Nieuwe marssonde gelanceerd
Wat houdt deze missie precies in en wat zijn de resultaten van voorgaande missies
- 60 jaar na Hiroshima
Geschiedenis van kernwapens, wat zijn de overwegingen geweest om die te gebruiken, etc
etc
Ja, een zender vol linkse propaganda. Die hadden we sinds de val van de USSR al niet meer in Europa.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:34 schreef FrankR het volgende:
Een zender met allemaal NPS/VPRO-kwailiteit programma's
Ik vind het ook een schitterend idee. Het probleem is alleen dat het veel kost en dat er relatief weinig mensen in geďnteresseerd zijn. De meeste mensen willen toch "makkelijke" programma's.quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:40 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
pracht idee
edit: mijn 2500 post is opgedragen aan dit idee![]()
heh.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 05:34 schreef StefanP het volgende:
Het gladiatoren kanaal.
De hele dag in een grote kuil mannen tegen leeuwen, tijgers, beren e.d. vechten. Of tegen elkaar. Of 5 mannen tegen 10 vrouwen. De laatste naakt, natuurlijk. Of 3 mannen met wapens tegen 10 zonder. Enz. Enz.
Ik zou grof geld uitgeven om wat oude Romeinse spelen bij te wonen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |