Ik heb die docu over haar gezien jah, heel apartquote:Op vrijdag 16 september 2005 14:02 schreef Ivatje het volgende:
Ik vind deze vrouw Alison Lapper zo cool!
Zij is zo geboren, maar zij schaamt zicht niet voor haar lichaam, echt moedig van haar...
Op deze site zijn meer foto`s van haar (en haar zoon) te vinden!
http://www.britart.co.uk/artist/Alison_Lapper_all.aspx
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Sorry, vind het redelijk tegenvallen zelfs.quote:Op zondag 18 september 2005 00:43 schreef Ivatje het volgende:
Deze foto`s zijn cool!!![]()
Sting, 53
[afbeelding]
Angelina Jolie, 30
[afbeelding]
Jack Nicholson, 68
[afbeelding]
Colin Farell, 29
[afbeelding]
Lance Armstrong, 33
[afbeelding]
Prince, 47
[afbeelding]
Marylin Manson, 36
[afbeelding]
Iggy Pop, 58
[afbeelding]
Jim Carey, 43
[afbeelding]
Bill Clinton, 58
[afbeelding]
Andre Agassi, 35
[afbeelding]
vertel vertel...quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:24 schreef buachaille het volgende:
Stop u maar met zoeken:
[afbeelding]
Overigens pas nadat je weet hoe de foto is gemaakt en waar je naar zit te kijken krijg je een "religieus gevoel".
Nou achteruit dan maar. Excuses als het niet in dit Topic past... Hubbels "diepe veld" opnamen laten zeeeeeer ver weg gelegen sterrenstelsels zien. Op de foto die gemaakt is door de sluiter van de Hubble een paar dagen open te laten staan ziet u er een zooitje. Het licht van sommige heeft er bijna 15 miljard jaar over gedaan om de Hubble te bereiken. Toevalligerwijs zijn er ook bijna 15 miljard van dit soort sterrenstelsels in ons Universum. Ons eigen sterrenstelsel (de melkweg) bevat ongeveer 100.000.000.000 sterren.quote:Vertel Vertel
[..]
Vertel dan
Coole foto.quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:30 schreef ScienceFriction het volgende:
Zeker de mooiste sportfoto ooit. Muhammed Ali tegen Sonny Liston. De kracht spat werkelijk van deze foto af. The greatest ever, zeker op deze foto.
[afbeelding]
verdomme faux, ik wou net james nachtwey noemenquote:
Mooie vrouwquote:Op vrijdag 16 september 2005 14:02 schreef Ivatje het volgende:
Ik vind deze vrouw Alison Lapper zo cool!
Zij is zo geboren, maar zij schaamt zicht niet voor haar lichaam, echt moedig van haar...
Op deze site zijn meer foto`s van haar (en haar zoon) te vinden!
http://www.britart.co.uk/artist/Alison_Lapper_all.aspx
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Van mij mag je!quote:Op donderdag 29 september 2005 19:49 schreef LSS het volgende:
Dit heb ik altijd een mooie gevonden, het is 1 van de vele foto's gemaakt tijdens de landing van de Amerikanen op Omaha Beach. Zo kan ik er nog tig anderen posten die net zo indrukwekkend zijn.
[afbeelding]
waren toch erg veel mislukt van de actie omdat een of andere idioot de ontwikkeling van de rolletjes niet goed deedquote:Op donderdag 29 september 2005 19:49 schreef LSS het volgende:
Dit heb ik altijd een mooie gevonden, het is 1 van de vele weinige foto's gemaakt tijdens de landing van de Amerikanen op Omaha Beach. Zo kan ik er nog tig anderen posten die net zo indrukwekkend zijn.
[afbeelding]
Nou dat valt mij inderdaad ook op, en ook de meeste foto's die hier gepost zijn, tonen ellende. Die foto's zijn wel aangrijpender, tonen meer emotie, dan een foto van een zonnige lentedag in mei, en blijkbaar wordt dat als een belangrijk criterium voor 'mooi' gezien.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:23 schreef Steve.Porter het volgende:
waarom hebben al die World Press foto's betrekking tot de naarheid in deze wereld?
Jezus, wat een leuk (en vooral veilig) moment om een foto te makenquote:Op donderdag 29 september 2005 19:49 schreef LSS het volgende:
Dit heb ik altijd een mooie gevonden, het is 1 van de vele foto's gemaakt tijdens de landing van de Amerikanen op Omaha Beach. Zo kan ik er nog tig anderen posten die net zo indrukwekkend zijn.
[afbeelding]
Volgens mij (kan het ook fout hebben) is die foto van Robert Capa. De eerste echte oorlogsfotograaf. In het veld gestorven. Bekenste foto is die van een vallende spaanse soldaat die net door een kogel getroffen is. Moment van treffen en afdrukken waren nagenoeg gelijktijdig.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:01 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Jezus, wat een leuk (en vooral veilig) moment om een foto te maken![]()
Ik neem aan dat dat kind dood is?quote:Op zondag 21 augustus 2005 22:10 schreef portier het volgende:
Geen mooie foto, maar wel een hele indrukwekkende vind ik;
[afbeelding]
quote:
Ik vrees van niet...quote:Karamoja district, Uganda, April 1980. Starving boy and a missionary.
Alhoewel je grote kans hebt dat je gelijk hebt, er waren niet alleen maar Nederlanders daar. Er liepen ook nog ten minste 3 britse SAS militairen en een Scandinavier. Die laatste had de bijnaam Schwartsenegger. Wil je misschien ook even met hem alleen zijn?quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:03 schreef Opa_vertelt het volgende:
[afbeelding]
Geschreven door een (helaas) onbekende Nederlandse blauwhelm op
een muur van één van de barrakken in Potocari (Srebrenica, 1994/1995)
..en nog steeds voel ik een ongekende woede als ik deze tekst lees.
Ik zou er echt alles voor overhebben om maar even met de schrijver alleen te zijn.
Dit is de "mooiste" voor mij, als je kijkt naar wat voor gevoelens het bij me oproept.
Al noemden ze hem Mike Tyson.quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:59 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Alhoewel je grote kans hebt dat je gelijk hebt, er waren niet alleen maar Nederlanders daar. Er liepen ook nog ten minste 3 britse SAS militairen en een Scandinavier. Die laatste had de bijnaam Schwartsenegger. Wil je misschien ook even met hem alleen zijn?![]()
Als het waar is dan is het waar, ik was er niet bij.quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:03 schreef Opa_vertelt het volgende:
[afbeelding]
Ik zou er echt alles voor overhebben om maar even met de schrijver alleen te zijn.
[
Zal vast wel een enorme zielige mongool zijn als je smel met een L schrijft.quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:03 schreef Opa_vertelt het volgende:
[afbeelding]
Dit is de "mooiste" voor mij, als je kijkt naar wat voor gevoelens het bij me oproept.
zo mooiquote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:11 schreef Elocyp het volgende:
[afbeelding]
Dit heb ik ook altijd wel een mooie foto gevonden.
is dat niet Utah beach?quote:Op donderdag 29 september 2005 19:49 schreef LSS het volgende:
[afbeelding]
De foto is eigenlijk mislukt. Capa viel tijdens de landing in het water met zijn camera. Na terugkomst in Engeland ontwikkelde hij de film, en dit was een van de weinige nog ietwat toonbare platen. De vegen in het scherm voegen een hoop drama toe aan de plaat, en dus werd besloten om hem alsnog te plaatsen.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:33 schreef mwvdlee het volgende:
Deze vind ik persoonlijk bijzonder:
[afbeelding]
Een bekende (de meest bekende?) foto van Robert Capa.
Op 't eerste gezicht niet bijzonder, tot je weet dat deze foto tijdens D-Day gemaakt temidden van de rondvliegende kogels, mortieren en stervende mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |