Ik heb die docu over haar gezien jah, heel apartquote:Op vrijdag 16 september 2005 14:02 schreef Ivatje het volgende:
Ik vind deze vrouw Alison Lapper zo cool!
Zij is zo geboren, maar zij schaamt zicht niet voor haar lichaam, echt moedig van haar...
Op deze site zijn meer foto`s van haar (en haar zoon) te vinden!
http://www.britart.co.uk/artist/Alison_Lapper_all.aspx
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Sorry, vind het redelijk tegenvallen zelfs.quote:Op zondag 18 september 2005 00:43 schreef Ivatje het volgende:
Deze foto`s zijn cool!!![]()
Sting, 53
[afbeelding]
Angelina Jolie, 30
[afbeelding]
Jack Nicholson, 68
[afbeelding]
Colin Farell, 29
[afbeelding]
Lance Armstrong, 33
[afbeelding]
Prince, 47
[afbeelding]
Marylin Manson, 36
[afbeelding]
Iggy Pop, 58
[afbeelding]
Jim Carey, 43
[afbeelding]
Bill Clinton, 58
[afbeelding]
Andre Agassi, 35
[afbeelding]
vertel vertel...quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:24 schreef buachaille het volgende:
Stop u maar met zoeken:
[afbeelding]
Overigens pas nadat je weet hoe de foto is gemaakt en waar je naar zit te kijken krijg je een "religieus gevoel".
Nou achteruit dan maar. Excuses als het niet in dit Topic past... Hubbels "diepe veld" opnamen laten zeeeeeer ver weg gelegen sterrenstelsels zien. Op de foto die gemaakt is door de sluiter van de Hubble een paar dagen open te laten staan ziet u er een zooitje. Het licht van sommige heeft er bijna 15 miljard jaar over gedaan om de Hubble te bereiken. Toevalligerwijs zijn er ook bijna 15 miljard van dit soort sterrenstelsels in ons Universum. Ons eigen sterrenstelsel (de melkweg) bevat ongeveer 100.000.000.000 sterren.quote:Vertel Vertel
[..]
Vertel dan
Coole foto.quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:30 schreef ScienceFriction het volgende:
Zeker de mooiste sportfoto ooit. Muhammed Ali tegen Sonny Liston. De kracht spat werkelijk van deze foto af. The greatest ever, zeker op deze foto.
[afbeelding]
verdomme faux, ik wou net james nachtwey noemenquote:
Mooie vrouwquote:Op vrijdag 16 september 2005 14:02 schreef Ivatje het volgende:
Ik vind deze vrouw Alison Lapper zo cool!
Zij is zo geboren, maar zij schaamt zicht niet voor haar lichaam, echt moedig van haar...
Op deze site zijn meer foto`s van haar (en haar zoon) te vinden!
http://www.britart.co.uk/artist/Alison_Lapper_all.aspx
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Van mij mag je!quote:Op donderdag 29 september 2005 19:49 schreef LSS het volgende:
Dit heb ik altijd een mooie gevonden, het is 1 van de vele foto's gemaakt tijdens de landing van de Amerikanen op Omaha Beach. Zo kan ik er nog tig anderen posten die net zo indrukwekkend zijn.
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |