Onder welke steen kom jij vandaanquote:
sorry hoorquote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:35 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Onder welke steen kom jij vandaan
Zo nu even de titel bekijken.![]()
En daar ging die vergadering over ?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:35 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Onder welke steen kom jij vandaan
Zo nu even de titel bekijken.![]()
grooooote bigtwinquote:
't is ook noooooit goed hequote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:35 schreef hicham het volgende:Geen motorTT Topic openen duurde veeeeel te lang, mijn F5 knop is nu kapot
en ik ga pitten nu![]()
Deel het maar met ons onwetenden dan.....quote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:37 schreef RB het volgende:
Ik geloof niet dat iemand hat straks in de gaten heeft bwt, maar
![]()
Na deze hint welquote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:37 schreef RB het volgende:
![]()
mwah, kweste van klikken hequote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:37 schreef RB het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:38 schreef hicham het volgende:
[..]
Na deze hint welJe hebt de motor van Mercy in het lijstje vervangen door een Buell
Ja we hadden mondeling afgesproken dat we wat motorgerelateerdere TT's zouden nemen tochquote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:38 schreef bwt het volgende:
[..]
't is ook noooooit goed he
poberen we mercy eens te ondersteunen in zijn zoektocht en hebben we er een mooi iets voro gezocht - is het nog niet goed
nog niet, maar als je snel bent red je het nogquote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:48 schreef bwt het volgende:
danm.
toch maar weer eens na 3 uur geworden
En ik wens dat ook jaquote:Op donderdag 18 augustus 2005 08:15 schreef worldpimber het volgende:![]()
Namens popijn wil ik graag om een beetje niveau vragen, ook in de late avonduurtjes.
Owkee, owkee geef mij ook maar weer de schuldquote:Op donderdag 18 augustus 2005 08:38 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Jij was zelf ook een keer schuldig.
1 keer slechts, dat wel.![]()
Ik ben met die stomme tomaat hierbovenquote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:38 schreef bwt het volgende:
[..]
't is ook noooooit goed he
poberen we mercy eens te ondersteunen in zijn zoektocht en hebben we er een mooi iets voro gezocht - is het nog niet goed
Hmmm, subje verkeerd geplaatst?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 08:47 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
![]()
dank voor jullie support
![]()
![]()
ben er nog steeds niet uit wat het moet worden![]()
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 08:48 schreef worldpimber het volgende:
Martie, is de Mergelland route soms een ANWB route net als Lek en Lingen e.d.![]()
/niveau![]()
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:40 schreef hicham het volgende:
Ja we hadden mondeling afgesproken dat we wat motorgerelateerdere TT's zouden nemen tochJe had als titel ook kunnen nemen Buell Firebolt met nog een eyecatcher erachteraan ofzo
Het is nooit goed nee, maar dat komt omdat jij het fout doet
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 08:36 schreef hicham het volgende:
Pepijn is ons weer aan het boycotten![]()
Ik had te zeggen: Dealquote:Op donderdag 18 augustus 2005 08:59 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ben je nu cynisch + ironisch over mij of over BWT.![]()
![]()
[..]
Heb er aan gedacht, maar wil niet de lulligste zijn, moest even bijlezen en ik moet oppassen voor de chef die al de hele week op oorlogspad is.
![]()
Dus ik kon het eerste uur alleen ff op M-F posten.![]()
![]()
Topictitels heb ik voorgesteld, en dat zoekt iedereen maar voor zichzelf uit verder.![]()
Makster, de prijs van de CR is met 6 euro verhoogd.![]()
Zal zo eens mijn mail checken wat je te zeggen had.![]()
![]()
![]()
![]()
Als dat de training van de super bikes is zijn ze mooi twee weken tevroegquote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:07 schreef ZX7R het volgende:
Oohhh......
wat mooi![]()
Brullende superbike motoren![]()
Muziek in mijn oren. De trainingen zijn net begonnen op Assen![]()
Ik wil de ramen op mijn werk open zetten maar dat mag van mijn collega's niet![]()
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:13 schreef Makster het volgende:
Ik had te zeggen: Deal![]()
M.a.w. jij bent je CR kwijt aan mij en zo blijft hetbeesje toch in de "familie"![]()
Maar regel wel ff een kentekenplaat aub![]()
en wat is er trouwens met de voorvorkHelemaal niks toch, behalve dan de kansloze gebruiks sporen van Zot
![]()
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:58 schreef RB het volgende:
Als dat de training van de super bikes is zijn ze mooi twee weken tevroeg![]()
Hihihi....quote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
wie de nόïck is u eigenlijk
Ik moest net aan u denken n.a.v. de styl van de laatste post van ZX-7R, maar ik kon even niet aan uw relkloon naam komen vanuit mijn almachtig geheugenarchief.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:21 schreef Georgina_Verbaan het volgende:
Hihihi....
Zo duidelijker?
@RB, vergissinkje![]()
Hihihihi.....
Hier komen jij snolletje... rrrrauwquote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:21 schreef Georgina_Verbaan het volgende:
[..]
Hihihi....
Zo duidelijker?
@RB, vergissinkje![]()
Hihihihi.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |