Hoe zou jij aan een mogelijke allochtoon vragen wat haar afkomst is dan?quote:
btw. als ze dus zaterdag stopt met de pil. wanneer kan ze ongeveer ongesteld worden? meteen zondag? of zou maandag/dinsdag meer in de buurt komen?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:25 schreef Imperium het volgende:
Ik heb nog nooit zo erg er naar uitgekeken dat mn vriendin ongesteld word...
Je weet wat ze zeggen, een echte kapitein..quote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:25 schreef Imperium het volgende:
Ik heb nog nooit zo erg er naar uitgekeken dat mn vriendin ongesteld word...
waarom zou ik dat moeten vragen? ben toch geen neo-nazi ofzoquote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:25 schreef Nympholientje het volgende:
[..]
Hoe zou jij aan een mogelijke allochtoon vragen wat haar afkomst is dan?
ligt aan haarzelf, zal ze zelf het beste weten. Maar ma/di komt beter in de buurt iig...quote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:25 schreef Imperium het volgende:
[..]
btw. als ze dus zaterdag stopt met de pil. wanneer kan ze ongeveer ongesteld worden? meteen zondag? of zou maandag/dinsdag meer in de buurt komen?
thx
Na het weekend pas. Je kunt haar dus gewoon neuken dit weekend.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:25 schreef Imperium het volgende:
[..]
btw. als ze dus zaterdag stopt met de pil. wanneer kan ze ongeveer ongesteld worden? meteen zondag? of zou maandag/dinsdag meer in de buurt komen?
thx
Dat si strafbaar mijn beste.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:27 schreef RijstNatie het volgende:
Ik heb een vriendin van 12 ik ben zelf 23, ze begint nu ook net borsten te krijgen.. ik zie ze gewoon groeien.. jummy
Interesse in je medemens, ook in allochtonenquote:
sjeez, ik vraag het alleen maar!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:36 schreef Nympholientje het volgende:
[..]
Interesse in je medemens, ook in allochtonen![]()
Alleen als hij naast het knikkeren en touwtje springen ook sex met haar heeft.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:36 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Dat si strafbaar mijn beste.
Das waarquote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:36 schreef Nympholientje het volgende:
[..]
Alleen als hij naast het knikkeren en touwtje springen ook sex met haar heeft.
ga jij je mond eens spoelen!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:38 schreef RijstNatie het volgende:
hoort zoenen ook tot sex?
dan zal ik dr maar niet lastig vallen met mijn spanning... (dan moet ik maar de condooms weer uit de kast pakken..)quote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:28 schreef Enil het volgende:
[..]
ligt aan haarzelf, zal ze zelf het beste weten. Maar ma/di komt beter in de buurt iig...
De grap is: hoe spannender je het maakt, hoe onregelmatiger het wordt. ALs een meid uit spanning op dr ongesteldheid zit te wachten, wil die nog wel eens tot een dag of 3 later komen. Niet altijd dus, maar soms wel...
Heb je al een naam verzonnenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:17 schreef robh het volgende:
En? En? En?
Mogen we je al feliciteren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |