Hoe zou jij aan een mogelijke allochtoon vragen wat haar afkomst is dan?quote:
btw. als ze dus zaterdag stopt met de pil. wanneer kan ze ongeveer ongesteld worden? meteen zondag? of zou maandag/dinsdag meer in de buurt komen?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:25 schreef Imperium het volgende:
Ik heb nog nooit zo erg er naar uitgekeken dat mn vriendin ongesteld word...
Je weet wat ze zeggen, een echte kapitein..quote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:25 schreef Imperium het volgende:
Ik heb nog nooit zo erg er naar uitgekeken dat mn vriendin ongesteld word...
waarom zou ik dat moeten vragen? ben toch geen neo-nazi ofzoquote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:25 schreef Nympholientje het volgende:
[..]
Hoe zou jij aan een mogelijke allochtoon vragen wat haar afkomst is dan?
ligt aan haarzelf, zal ze zelf het beste weten. Maar ma/di komt beter in de buurt iig...quote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:25 schreef Imperium het volgende:
[..]
btw. als ze dus zaterdag stopt met de pil. wanneer kan ze ongeveer ongesteld worden? meteen zondag? of zou maandag/dinsdag meer in de buurt komen?
thx
Na het weekend pas. Je kunt haar dus gewoon neuken dit weekend.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:25 schreef Imperium het volgende:
[..]
btw. als ze dus zaterdag stopt met de pil. wanneer kan ze ongeveer ongesteld worden? meteen zondag? of zou maandag/dinsdag meer in de buurt komen?
thx
Dat si strafbaar mijn beste.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:27 schreef RijstNatie het volgende:
Ik heb een vriendin van 12 ik ben zelf 23, ze begint nu ook net borsten te krijgen.. ik zie ze gewoon groeien.. jummy
Interesse in je medemens, ook in allochtonenquote:
sjeez, ik vraag het alleen maar!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:36 schreef Nympholientje het volgende:
[..]
Interesse in je medemens, ook in allochtonen![]()
Alleen als hij naast het knikkeren en touwtje springen ook sex met haar heeft.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:36 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Dat si strafbaar mijn beste.
Das waarquote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:36 schreef Nympholientje het volgende:
[..]
Alleen als hij naast het knikkeren en touwtje springen ook sex met haar heeft.
ga jij je mond eens spoelen!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:38 schreef RijstNatie het volgende:
hoort zoenen ook tot sex?
dan zal ik dr maar niet lastig vallen met mijn spanning... (dan moet ik maar de condooms weer uit de kast pakken..)quote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:28 schreef Enil het volgende:
[..]
ligt aan haarzelf, zal ze zelf het beste weten. Maar ma/di komt beter in de buurt iig...
De grap is: hoe spannender je het maakt, hoe onregelmatiger het wordt. ALs een meid uit spanning op dr ongesteldheid zit te wachten, wil die nog wel eens tot een dag of 3 later komen. Niet altijd dus, maar soms wel...
Heb je al een naam verzonnenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:17 schreef robh het volgende:
En? En? En?
Mogen we je al feliciteren?
Hoezo?¿ 'n zwangershap duurt toch zo'n 36 weken (9 maanden) gewoon door rampetampen dusquote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:59 schreef robh het volgende:
[..]
Tja, dat je nee wilt horen terwijl het ja is kan ik niet helpen.
Ik zou er nog even van genieten, af en toe een wipje maken, na 5 maand is het namelijk gebeurt met de sex![]()
Dat grietje krijgt 'n kind jij hebt 'n vriendin of .... baren mannen inmiddels ook al hun eigen speelmaatjequote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:22 schreef Enil het volgende:
Imperium, ook vrouwen hebben reacties, en daarmee bedoel ik:
Toen ik m'n vriendin kreeg, kreeg ik meer borsthaar. Hormoontjes...
Tuurlijk ligt het voor een vrouw anders, maar idd: ze is 15, dat groeit ook nog prima door. M'n vriendin zei btw zelf ook enige groei te merken sinds ze mij heeft...
No reason to panic, kdenk dat je straks wel een 'rood feestje' kan vieren hoor
Nee, lekker is dat. Het is al erg dat zo'n opgeblazen pad naast je in bed moet liggen, zou je er zeker ook nog 's vrijwillig opklimmen? Dacht het niet.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:27 schreef marlieske het volgende:
Hoezo?¿ 'n zwangershap duurt toch zo'n 36 weken (9 maanden) gewoon door rampetampen dus![]()
Hormonaal zijn ze meestal ook niet meer te houden.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:29 schreef robh het volgende:
[..]
Nee, lekker is dat. Het is al erg dat zo'n opgeblazen pad naast je in bed moet liggen, zou je er zeker ook nog 's vrijwillig opklimmen? Dacht het niet.
"mondje open, ogen dicht"quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:33 schreef marlieske het volgende:
de hormonen van een vrouw schijnen dan behoorlijk te werken, en hoe beter een band op te bouwen met je ongeboren telg, als je hem/haar al je intieme plekjes te laten zien
Ik snap je niet, bedoel je te zeggen dat je je kind al je intieme plekjes wil laten zien?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:33 schreef marlieske het volgende:
de hormonen van een vrouw schijnen dan behoorlijk te werken, en hoe beter een band op te bouwen met je ongeboren telg, als hem/haar al je intieme plekjes te laten zien![]()
Test kan pas nadat je overtijd bent en zelfs als je ongesteld bent kun je zwanger zijn. MAar anders ga je naar de dokter als er niks gebeurd, dan is de test ook gratis. Scheelt weer geld.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:20 schreef littledrummergirl het volgende:
door de pil kan de boel daar ook allemaal een beetje groeien/opzetten hoordikke kans dat er niks aan de hand is ( je kunt er tenslotte ook van aankomen ).
en ongesteld worden nadat je gestopt bent met de pil duurt ongeveer 3 dagen ( tenzij stress ed ), maar als ik het zo hoor valt het allemaal best mee.
en anders voor je eigen gemoedsrust even een testje doen, ben je van je zenuwen af
Nope, je maakt je druk om niets!...Binnen een week kan dat nog niet.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:37 schreef Imperium het volgende:
....dus kan het zou ze bevrucht zijn na een 1-2 weken al gevuldere borsten krijgen? of is dit gewoon haar groei?
thx voor de antwoorden
Nee ik zal het even uitleggen in duidelijke niets verhullende taal: Man ram je lul gewoon tegen de baarmoeder en zeik niet over n kilotje meer of minder. En als de buik in de weg zit .... draai je haar op d'r buik.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:34 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ik snap je niet, bedoel je te zeggen dat je je kind al je intieme plekjes wil laten zien?
Zwangere vrouwen zijn viesquote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:11 schreef marlieske het volgende:
[..]
Nee ik zal het even uitleggen in duidelijke niets verhullende taal: Man ram je lul gewoon tegen de baarmoeder en zeik niet over n kilotje meer of minder. En als de buik in de weg zit .... draai je haar op d'r buik.
Dat was op de grove manier, ik dacht laten we het redelijk beschaafd houden.
Maar ff on topic, kerel maak je niet te druk. Als ze na n dagje of 3 niet ongesteld is dan mag je gaan zweten.
Misselijkmakende asociale opmerking...*walgt*quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:21 schreef Houzer het volgende:
Je kan haar over 3 maanden ook gewoon vol in dr buik trappen?
There you have it. Als ik ongesteld moet worden worden mijn borsten ook iets groter. Niks om je druk over te maken dus.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:15 schreef TheSilentEnigma het volgende:Sommige vrouwen hebben ook wat meer opgezette borsten in een bepaalde tijd van de cyclus
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:06 schreef Imperium het volgende:
ja eh wat bedoelen jullie met op tijd? soms als ze wakker word neemt ze em om 09:00 en soms weer om 15:00 als ze wakker word... zolang er maar geen 36 uur tussen zit toch?
Voor sommige mensen is dat, helaas, wel de enige oplossing..quote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:19 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Misselijkmakende asociale opmerking...*walgt*![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |