Ze moet haar groeispurt nog krijgenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:38 schreef Imperium het volgende:
Hoe bedoel je dat??
Maak je niet dik. Natuurlijk groeiproces e.d.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:37 schreef Imperium het volgende:
hej. mijn vriendin en ik doen het al een tijd zonder condoom. ze neemt elke dag netjes de pil. maar ze is 15 (ik 17 voor de belangstellende) en nu is het zo dat haar borsten ineens wat voller en dikker worden.. mischien is dit maar een illusie.. maar kan dat binnen een week nadat je zwanger bent geraakt? of duurt dat ruim een maand? volgende week hoort ze weer haar menstruatie te krijgen.. maar een week in deze onzekerheid zitten is killing me! dus kan het zou ze bevrucht zijn na een 1-2 weken al gevuldere borsten krijgen? of is dit gewoon haar groei?
thx voor de antwoorden
of ze is natuurlijk gewoon zwangerquote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:43 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Maak je niet dik. Natuurlijk groeiproces e.d.
ze is 15quote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:38 schreef Imperium het volgende:
Hoe bedoel je dat??
als ze de pil neemt wordt ze niet zwanger en anders maak je het snel uit.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:37 schreef Imperium het volgende:
hej. mijn vriendin en ik doen het al een tijd zonder condoom. ze neemt elke dag netjes de pil. maar ze is 15 (ik 17 voor de belangstellende) en nu is het zo dat haar borsten ineens wat voller en dikker worden.. mischien is dit maar een illusie.. maar kan dat binnen een week nadat je zwanger bent geraakt? of duurt dat ruim een maand? volgende week hoort ze weer haar menstruatie te krijgen.. maar een week in deze onzekerheid zitten is killing me! dus kan het zou ze bevrucht zijn na een 1-2 weken al gevuldere borsten krijgen? of is dit gewoon haar groei?
thx voor de antwoorden
Maar voor hetzelfde geld is ze zwangerquote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:45 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ze is 15
dus nog lang niet uitgegroeid.
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:45 schreef cerror het volgende:
Schop die foetus alvast maar aan stront.
Heb je voetbalschoenen met van die spikes?
ach, dan koop je een kinderwagen.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Maar voor hetzelfde geld is ze zwanger.
Sodemieter gewoon een stuk of 10 misoprostolletjes door haar breezer, dan hoef je je iig geen zorgen meer te maken over ongewenste zwangerschap.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:47 schreef MissyMirjaM het volgende:
ach, dan koop je een kinderwagen.
of een zwangerschapstest.
die bestaan ook tegenwoordig.
Sorry. Ik zat net mijn borsten te betasten en bedacht me dat ze deze week weer wat gegroeid zijn. Ik denk dat het binnenkort tijd wordt voor een behaatjequote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:54 schreef Imperium het volgende:
is het nou zo moeilijk om eens serieus te reageren?!
Inkoppertje JAquote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:54 schreef Imperium het volgende:
is het nou zo moeilijk om eens serieus te reageren?!
Komop vent. Lees de Tina eens, genoeg verhalen over meisjes die, ondanks de pil, knocked up worden hun vrindje.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:56 schreef Imperium het volgende:
maar als ze elke dag gewoon de pil slikt. dan kan ze toch niet zwanger worden?? verder heeft ze ook geen last van misselijkheid zegt ze..
... leuk dat helpt me echt slapen straks..quote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:57 schreef robh het volgende:
[..]
Komop vent. Lees de Tina eens, genoeg verhalen over meisjes die, ondanks de pil, knocked up worden hun vrindje.
Binnen 1 à 2 wekenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:55 schreef zhe-devilll het volgende:
Ja dat kan snel gaan als je een dame zwanger is geworden
Sorry, father to bequote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:57 schreef Imperium het volgende:
FLIKKER OP MET JE DEBIELE REACTIES!
Tja, dat je nee wilt horen terwijl het ja is kan ik niet helpen.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:57 schreef Imperium het volgende:
... leuk dat helpt me echt slapen straks..
Pil en condoomquote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:01 schreef Imperium het volgende:
maar de kans is toch ook zo dat het niet zo is??
1. Zachte borsten/tepels: Als je zwanger bent zal je merken dat je borsten en tepels drie weken na de bevruchting zachter worden ( je bent dan een week overtijd). Ze kunnen ook gezwollen aanvoelen, net zoals ze voelen voorafgaand aan je ongesteldheid.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:01 schreef Imperium het volgende:
maar de kans is toch ook zo dat het niet zo is??
DAmn stukov, een serieuze reactiequote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:03 schreef stukovich het volgende:
[..]
1. Zachte borsten/tepels: Als je zwanger bent zal je merken dat je borsten en tepels drie weken na de bevruchting zachter worden ( je bent dan een week overtijd). Ze kunnen ook gezwollen aanvoelen, net zoals ze voelen voorafgaand aan je ongesteldheid.
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:05 schreef APK het volgende:
Er was toch ook ergens een onderzoek dat 10% van de kinderen door een ander dan de beweerde vader verwekt zijn
Yep, check de link: http://www.babyplein.nl/signalen.aspquote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:05 schreef Imperium het volgende:
pffffffffff opluchting.... ze zijn gewoon net als normaal.. alleen wat groter.. in iedergeval zo lijkt het.. en dit is pas wanneer je een week overtijd bent?
Hahhaha, ja idd. TS denkt nu dat zijn vriendin niet zwanger is, maar over 3 weken gaat hij naar jouw sitequote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:09 schreef robh het volgende:
http://www.prenatal.nl/ShopAndServices/enlistnewsletter.aspx?
Oeps. Binnen die week natuurlijkquote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:12 schreef Imperium het volgende:
die werken pas als ze 1 week overtijd is. terwijl ze zaterdag haar stopweek gaat houden dus zou ze vanaf wanneer ongesteld moeten worden?
Wat voor soort allochtoon ben je eigenlijk?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:55 schreef zhe-devilll het volgende:
Ja dat kan snel gaan als je een dame zwanger is geworden
Ja.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:05 schreef APK het volgende:
Er was toch ook ergens een onderzoek dat 10% van de kinderen door een ander dan de beweerde vader verwekt zijn
iets tegen allochtonen? racist!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:13 schreef Nympholientje het volgende:
[..]
Wat voor soort allochtoon ben je eigenlijk?
Zit vol verbazing je zinsopbouw te bestuderen in diverse topics en kom er niet uit
Fries?
Vraag alleen van welk soort dat mens isquote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:16 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
iets tegen allochtonen? racist!
"welk soort"quote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:21 schreef Nympholientje het volgende:
[..]
Vraag alleen van welk soort dat mens is
Beledig haar nergens, mishandel haar niet .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |