Met wat?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:24 schreef zoalshetis het volgende:
iemand anders zin in pink grapefruitsap?
Ik heb net de regels aangepast, reeksen mogenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:23 schreef Nympholientje het volgende:
[..]
Doel niet op HVJJV deel 32651336521351627 in het crewforum
Ah, unban dan die twee orginele accounts ook ff.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb net de regels aangepast, reeksen mogen
quote:
So?quote:
Heb ik even face to face contact voor nodig, komt goed.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:27 schreef Nympholientje het volgende:
[..]
Ah, unban dan die twee orginele accounts ook ff.
So?quote:
nou mijn tepels hebben wel degelijk een functie. voelt erg lekker aan als ze gezogen dan wel zachtjes geknepen of gekriebeld worden. (ja ja ik weet het tmi)quote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:29 schreef Nympholientje het volgende:
zoals tepels en borstklieren die geen functie meer hebben.
nou ok, scheutje wodka dan?quote:
onderaan je topic staat dat je het topic in toaal zovaak bewerkt hebtquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
http://www.forumeerstewereldoorlog.nl/viewtopic.php?t=1244
Leuker!
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:31 schreef Blinky het volgende:
Nympholientje, gefelicteerd!
Is jouw ondertrouwige vriendje ook een Fok!ker?
Dat weet je nooit zeker, niets is zeker in het levenquote:Of Fok! hji jou alleen?
Kijk, dàt soort berichten maakt me blij om vrouw te zijn!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:31 schreef Nympholientje het volgende:
Omgekeerd kunnen vrouwen naar alle mooie mannen kijken zonder dat hun partner ook maar iets in de gaten heeft.
Kijk, nu komen we ergensquote:
en dan wil ik graag toasten op nympholientje...quote:
Goed zijn we hè, om jullie dat gevoel te gevenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:35 schreef zoalshetis het volgende:
een beetje man snapt wel dat vrouwen dit soort stukjes nodig hebben om zich enigszins íets te voelen naast de dominerende man.
Cheers!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:36 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en dan wil ik graag toasten op nympholientje...
ja. en dat is dan ook gelijk de essentie van het vrouwenbestaan; de man een goed gevoel geven. daarom mogen mannen wel vreemdgaan en moeten vrouwen de was doen.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Goed zijn we hè, om jullie dat gevoel te geven
De man spreekt dit uitquote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:35 schreef zoalshetis het volgende:
een beetje man snapt wel dat vrouwen dit soort stukjes nodig hebben om zich enigszins íets te voelen naast de dominerende man.
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:38 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja. en dat is dan ook gelijk de essentie van het vrouwenbestaan; de man een goed gevoel geven. daarom mogen mannen wel vreemdgaan en moeten vrouwen de was doen.
ach ze komt toch nooit aan de hoeveelheid die ik per maand verslind. maar ze doet dapper mee.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:39 schreef Nympholientje het volgende:
[..]
Daarom laten vrouwen de mannen denken dat ze thuis braaf alleen de was doen
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:38 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja. en dat is dan ook gelijk de essentie van het vrouwenbestaan; de man een goed gevoel geven. daarom mogen mannen wel vreemdgaan en moeten vrouwen de was doen.
quote:Daar staat tegenover dat de vrouw in staat is om glashard in het gezicht van een man te liegen zonder dat hij iets in de gaten heeft
quote:
Denk dat we het nog een keer of tien moeten herhalen doordat hij het door heeftquote:
zie mijn post van 10:40quote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:43 schreef Nympholientje het volgende:
[..]
Denk dat we het nog een keer of tien moeten herhalen doordat hij het door heeft
Jaja, en dan wel onder een kloon gaan lopen janken in R&P dat ze niet snappen dat ze noooooit doorhadden dat hun vriendin 2 extra vriendjes had en dat hun eerstgeborene eigenlijk een andere vader heeftquote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:43 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
(dat denken ze, mannen zijn gewoon niet écht geïnteresseerd in het leven van een vrouw)
Eén op de 25 mannen voedt het kind van een ander op, zonder dat hij dat weet. Dat stellen Britse wetenschappers na bestudering van onderzoeken uit alle delen van de wereld, die in de afgelopen 54 jaar zijn gepubliceerd.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:44 schreef Nympholientje het volgende:
[..]
Jaja, en dan wel onder een kloon gaan lopen janken in R&P dat ze niet snappen dat ze noooooit doorhadden dat hun vriendin 2 extra vriendjes had en dat hun eerstgeborene eigenlijk een andere vader heeft
moet toch een andere kerel lekker geneukt hebben dan...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Eén op de 25 mannen voedt het kind van een ander op, zonder dat hij dat weet. Dat stellen Britse wetenschappers na bestudering van onderzoeken uit alle delen van de wereld, die in de afgelopen 54 jaar zijn gepubliceerd.
Volgens de wetenschappers wijzen de studies uit dat wereldwijd gemiddeld 4% van de mannen 'een vreemd kind' opvoedt. De resultaten van de onderzochte onderzoeken liepen overigens enorm uiteen. Sommige onderzoeken hielden het op 1% en anderen kwamen tot wel 30%. Maar 4% is volgens de Britten het percentage waar het rond zal liggen.
De oorzaak van de door de mannen niet vermoede bastaardkinderen ligt vrijwel in alle gevallen bij de moeder die vreemd ging. Slechts heel zelden ging het om een fout bij kunstmatige inseminatie.
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:48 schreef zoalshetis het volgende:
volgens mij heb jij vooral erg veel onzekere mannetjes gehad nympholientje... zijn die voor jou makkelijker te krijgen ofzo?
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:49 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
moet toch een andere kerel lekker geneukt hebben dan...
kregen ze wel een erectie van jou? of deden ze soms net of ze impotent waren?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:51 schreef Nympholientje het volgende:
[..]
![]()
Ik had keuze zat
Maar neen, er zat geen enkele onzekere man tussen, integendeel
terwijl mevrouw vreemd ging.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |