Wie niet?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Je hebt echt een hekel aan me CDP?
Je vergeet wat in de OPquote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:00 schreef petre86 het volgende:
@G_E: maar het was wel leuk
en je kon tenmisnte zien dat ik me èrgens voor inzette ( al was het de verkeerde kant)
Nee dat nietquote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Je hebt echt een hekel aan me CDP?
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee dat niet.. daar heb k Vlarp voor
Ahhhquote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee dat niet.. daar heb k Vlarp voor
Liever hem dan jijquote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:08 schreef SlimShady het volgende:
Hee hoi hallo.
En nu terug op neutraal.
Het is officieel: ben geen homo. Iemand anders mag mijn plaats innemen in de 'H'.
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:08 schreef SlimShady het volgende:
Hee hoi hallo.
En nu terug op neutraal.
Het is officieel: ben geen homo. Iemand anders mag mijn plaats innemen in de 'H'.
Al kwam ie uit Portugaal..dan nogquote:
Daar woon ik niet..quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Al kwam ie uit Portugaal..dan nog![]()
D. ?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:11 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Daar woon ik niet..
Woont wel een kennis van me trouwens
en hoe is zoiets officieel dan? krijg je een certificaat?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:08 schreef SlimShady het volgende:
Hee hoi hallo.
En nu terug op neutraal.
Ah dan issie weg daarquote:
Met een stempel op z'n voorhoofd...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:14 schreef error het volgende:
[..]
en hoe is zoiets officieel dan? krijg je een certificaat?
Je bent sowieso bezet toch...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:16 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Zeg, ik heb een naam hoog te houden.
Geen ideequote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:14 schreef error het volgende:
[..]
en hoe is zoiets officieel dan? krijg je een certificaat?
Ach.. je leven lang verbergen is ook zowat..quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:20 schreef SlimShady het volgende:
[..]
![]()
ook een goeie:
meisje: hou op. straks maken jullie hem homo.
eerst een maaltijd koken, de vloer schrobben, de was doen en me een voetmassage geven jaquote:
Trust me, ik ben niet zo leuk om ernaast te doenquote:
Okquote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:24 schreef petre86 het volgende:
[..]
eerst een maaltijd koken, de vloer schrobben, de was doen en me een voetmassage geven ja
*weer weg is
que?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Trust me, ik ben niet zo leuk om ernaast te doen
Zelfkennisquote:
Niemand..het was ALSquote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:32 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik jou ernaast wil doen?
Dan nog.quote:
Regel #1: geen bezette mannen (ook geen uitzonderingen)quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:37 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dan nog.
Maar vertel, wat als iemand dat zou willen doen? Ik neem aan dat je dat niet accepteert?
En als de persoon in kwestie daar niet eerlijk over is. Screen je dan iemand eerst?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Regel #1: geen bezette mannen (ook geen uitzonderingen)
...is okee!quote:
Ben niet iemand die zo snel t bed induikt met iemand (mag ik toch hopen)quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:41 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En als de persoon in kwestie daar niet eerlijk over is. Screen je dan iemand eerst?
Dus ook geen one night stands voor jou?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ben niet iemand die zo snel t bed induikt met iemand (mag ik toch hopen)
En als het na afloop zo is, denk ik dat de relatie ook geen lang leven is beschoren
Ze zijn op 1 hand te tellenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:43 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dus ook geen one night stands voor jou?
Je bent dan ook de enige puber met 50 vingers aan zijn handen.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ze zijn op 1 hand te tellen
5quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je bent dan ook de enige puber met 50 vingers aan zijn handen.
Och, waarom zou je dat niet zijn als het incidenteel is?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je bent er iig wel eerlijk over.
Naja het is zo...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je bent er iig wel eerlijk over.
Gelijk heb je..quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:48 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Och, waarom zou je dat niet zijn als het incidenteel is?
Denk dat vrijwel niemand helemaal onschuldig is op dat vlak...
Ikquote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:48 schreef Vlarp het volgende:
[..]
*steekt hand op*quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:48 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ach, niet iedereen zal ooit een one-night-stand hebben gehad.. respect voor die personenquote:
uhm..quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:52 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik wou dat ik het kon.
Ik kan ook niet afspreken als sex het doel is....quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:52 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik wou dat ik het kon.
Shit happens..quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Gelijk heb je..
Bedoel het is misschien niet altijd bedoeld geweest als 1 Night Stand of zo afgesproken..maar gebeurd is het en ik ga er niet moeilijk over doen.
Dat heet zelfrespect en zo.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:53 schreef Vlarp het volgende:
[..]
uhm..
ok.. je durft wel nichten voor schut te zetten in de Soho, maar je durft niet via internet zomaar met iemand af te spreken voor euhm.. vandatum.. ?
Dan spoel ik je mond met zeep, vlegel!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:54 schreef Sunjammer het volgende:
Wat gebeurt er als ik hard 'kut' roep?
Jij? Neeeeeeh...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:55 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dan spoel ik je mond met zeep, vlegel!
Dat is bij mij zelfs nooit het doel geweest.. alleen euhm.. soms gebeurt het min-of-meer ineens..quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik kan ook niet afspreken als sex het doel is....
Dan negeren we je?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:54 schreef Sunjammer het volgende:
Wat gebeurt er als ik hard 'kut' roep?
Dan nog liever met een ex. Die zijn nog te vertrouwen.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik kan ook niet afspreken als sex het doel is....
En dan vind ik het niet erg.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:55 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat is bij mij zelfs nooit het doel geweest.. alleen euhm.. soms gebeurt het min-of-meer ineens..
Mwoa.. 'k weet niet..quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat heet zelfrespect en zo.
Niet altijdquote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dan nog liever me een ex. Die zijn nog te vertrouwen.
Nou, de euhm.. dinges waar ik echt een naar gevoel aan over heb gehouden was idd.. echt sexgericht.. dus dat moet echt het doel niet zijnquote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
En dan vind ik het niet erg.
Dan doe je het beiden omdat je toch nog een beetje (tenminste dat maak ik mezelf wijs) aantrekkingskracht hebt tot elkaar ipv dat je elkaar "gebruikt' voor sex en oprot.
Persoonlijk stoor ik me er niet echt aan en aangezien ik een relatie heb hoef ik me eigenlijk niet in de materie te verdiepen. Als dat niet zo zou zijn, zou het misschien wel prettig zijn als je zo nu en dan een leukiets tegenkomt waar je even intiem mee samen zou kunnen zijn.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:57 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mwoa.. 'k weet niet..
mensen willen soms gewoon sex. En als je er voor jezelf vrede mee hebt dat het soms eens voorkomt.. sja, ik zie geen problemen eik.
Yupquote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:58 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou, de euhm.. dinges waar ik echt een naar gevoel aan over heb gehouden was idd.. echt sexgericht.. dus dat moet echt het doel niet zijn
Een leuke avond stappen en als het klikt, mja, who knows what will happen
*agree*quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:58 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou, de euhm.. dinges waar ik echt een naar gevoel aan over heb gehouden was idd.. echt sexgericht.. dus dat moet echt het doel niet zijn
Een leuke avond stappen en als het klikt, mja, who knows what will happen
Ik weet uit betrouwbare bron dat één van mijn exen al lange tijd droog staat.quote:
Dan moet ie inderdaad echt leuk zijn.. en moet het wel iemand zijn waar ik het ook zonder de sex leuk mee kan hebbenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Yup
En om na een tijdje opnieuw af te spreken met een One Night Stand voor een vervolg, vind ik opzich ook nog kunnen![]()
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik weet uit betrouwbare bron dat één van mijn exen al lange tijd droog staat.
Ja dat is wel t geval geweest toenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:00 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dan moet ie inderdaad echt leuk zijn.. en moet het wel iemand zijn waar ik het ook zonder de sex leuk mee kan hebben
Moehahaquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:03 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Moet ik alleen de vrouw des huizes even wegjagen![]()
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja dat is wel t geval geweest toen
De SoHo... daar ben ik al een jaar of 4 niet meer geweestquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:05 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Alhoewel er in de SoHo niemand is waar ik op wat voor manier dan ook sex mee wil hebben.
Er stond met de gaypride wel een fijn ventje achter de bar..quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:05 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Alhoewel er in de SoHo niemand is waar ik op wat voor manier dan ook sex mee wil hebben.
Daten?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:05 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
De SoHo... daar ben ik al een jaar of 4 niet meer geweest
Komt nog welquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:05 schreef Vlarp het volgende:
[..]
't is alleen nog nooit voorgekomen..
Ik zei toch dat ik werkzaam ben in de horeca.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:05 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Er stond met de gaypride wel een fijn ventje achter de bar..
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:06 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Er kwam vrijdag een nicht met z'n faghag naar me toe. Zegt dat wijf: "Hij is nog vrij hoor"
Ik: "no shit?" en ik loop weg.
FagHags:quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:06 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Er kwam vrijdag een nicht met z'n faghag naar me toe. Zegt dat wijf: "Hij is nog vrij hoor"
*proest*quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:06 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik je herkend sjembek..quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:06 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik zei toch dat ik werkzaam ben in de horeca.
Neeeeeh.... 2quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:09 schreef Vlarp het volgende:
[..]
't is alweer 3 maanden geleden ofzo..
Ik heb geen vriendinnen, nog makkelijker..quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
FagHags:
Thuis laten..
Neem mijn vriendinnen ook niet mee i/d Reguliers
Ik heb welgeteld één vriendin... en dat is géén faghag. Struin ik concerten mee afquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:09 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb geen vriendinnen, nog makkelijker..
of is het Wishful Thinking?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:07 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Volgens mij vat ik deze post verkeerd op
Jou mag ik..quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:10 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ik heb welgeteld één vriendin... en dat is géén faghag. Struin ik concerten mee af
Is er nog iets boeiends aan het handje geweest?quote:
Weinig..quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:11 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Is er nog iets boeiends aan het handje geweest?
A dirty mind is a joy forever..quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
of is het Wishful Thinking?
*kuch*quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:11 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik word met de dag lekkerder.
Wat is de definitie van faghag dan?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:10 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ik heb welgeteld één vriendin... en dat is géén faghag. Struin ik concerten mee af
Hm, jullie hebben een heel topic volgeflikkert in een paar uur.quote:
Ja, we hebben het over éénmalig neuken. Heb jij nog iets in te brengen in deze discussie?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:11 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Is er nog iets boeiends aan het handje geweest?
De laatste keer dat je mij voor de laatste keer zag had ik zelfs nog een matje in m'n nek.quote:
Van het type Patty Brard... anders kan ik het niet omschrijvenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wat is de definitie van faghag dan?
Een wijf.. err.. vrouw die meer met homo's omgaat dan met andere meiden en die overal achter haar favo homo aanloopt..quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wat is de definitie van faghag dan?
Opeth - The Baying of the Houndsquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:13 schreef Vlarp het volgende:
Evanescence - Bring Me To Life
*headbang*
Ik ken het gevalquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:12 schreef Vlarp het volgende:
[..]
A dirty mind is a joy forever..
En soms verdomd irritant
Ik klamp me vast aan die foto op postzegelformaat op msnquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:13 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
De laatste keer dat je mij voor de laatste keer zag had ik zelfs nog een matje in m'n nek.
Te klein?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik ken het geval
Ook zoiets..
Gister leuke jongen i/d metro..tot ie zn mond open deed...
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:13 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Van het type Patty Brard... anders kan ik het niet omschrijven
Ze moeten hun mond houden.. dan blijft het goed gaanquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik ken het geval
Ook zoiets..
Ik blaas je wegquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
* GJ doet ook een poging tot headbangen op Joss Stone - Whatever Happened to the Heroes
Mag ik je heel hard uitlachen?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
* GJ doet ook een poging tot headbangen op Joss Stone - Whatever Happened to the Heroes
Was je bezig met een jongen in de metro?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik ken het geval
Ook zoiets..
As a matter of fact: I havequote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:17 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Heb jij wel eens met windkracht 10 buiten gelopen?
Afschuwelijk stemmetje, en geen inhoudquote:
Ja hoorquote:
Postzegel? 80x80quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:14 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik klamp me vast aan die foto op postzegelformaat op msn
Als je er iets insteekt heb je er niet zon last van.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Afschuwelijk stemmetje, en geen inhoud
Nou dit was echt een huge afknapperquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:20 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Als je er iets insteekt heb je er niet zon last van.![]()
Oh, gelukkig. Daar voldoe ik niet aanquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:14 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Een wijf.. err.. vrouw die meer met homo's omgaat dan met andere meiden en die overal achter haar favo homo aanloopt..
Die foto staat er al een tijdje niet meer hoor.quote:
O ja..:+quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Die foto staat er al een tijdje niet meer hoor.
I love Evanescence, maar die DVD is echt... euh... slechtquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:21 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ohw..
*Evanescence - Fallen in DVD speler pleur*
't is de CD ook..quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:23 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
I love Evanescence, maar die DVD is echt... euh... slecht
Just as bad... de zang van Amy Lee is af en toe echt over het randjequote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
't is de CD ook..
Maar be gebrek aan een CD-speler moet ie in m'n DVD speler
kindje toch..quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
GdverHaal ik de season finale van Veronica Mars 2x binnen..allebei lopen ze vast
Niet zeiken.. 't gaat erom dat ik ff m'n stress eruit kan raggen..quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:24 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Just as bad... de zang van Amy Lee is af en toe echt over het randje
Ja , word dr echt niet goed vanquote:
Dan heb ik nog wel tips voor jequote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:26 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Niet zeiken.. 't gaat erom dat ik ff m'n stress eruit kan raggen..
Nah.. even diep adem halen en tot 10 tellen..quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja , word dr echt niet goed van
Joh...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:27 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Dan heb ik nog wel tips voor je
Heb nix aanstaanquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:28 schreef SlimShady het volgende:
hey CDP, mss helpt het als je je pron downloads op pause zet.
![]()
Been there done that... ik wil m gewoon zien!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:28 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nah.. even diep adem halen en tot 10 tellen..
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:31 schreef anne1982 het volgende:
keizerdinges krijg nu naailes van zijn mama![]()

Hé!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:28 schreef SlimShady het volgende:
hey CDP, mss helpt het als je je pron downloads op pause zet.
![]()
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:35 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Hé!
Die grappen mag alleen ik maken
TE grappigquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:31 schreef anne1982 het volgende:
keizerdinges krijg nu naailes van zijn mama![]()
Ik moet toegeven dat hij wel heel snel leertquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:34 schreef Vlarp het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zo progressief is mijn mama niet hoor..
Je bent gewoon niet grappig meer..quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:35 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Hé!
Die grappen mag alleen ik maken
O my god...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:36 schreef creno het volgende:
ik keek toe
Ja, doe jij je mondje maar alvast open.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:36 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je bent gewoon niet grappig meer..
Ben je in je relatie/bed ook zo dominant?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja, doe jij je mondje maar alvast open.
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja, doe jij je mondje maar alvast open.
Dit klinkt echt een beetje vaag.quote:
Je huisslaaf is weer aan het werk?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:42 schreef Vlarp het volgende:
"Goh Herbert, wil je een Hertog Jan!?"
"Ja, lekker. Doe maar!"
"Even halen hoor"
Dat heb je als je voorheen de bottom bent geweest..quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
O MY GOD...
is hij zo'n erge homo dat hij het gaatje niet kan vinden?
Wat is er gebeurd??quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:41 schreef wizarddragon het volgende:
Zo dat was eerste hulp.. ben flauwgevallen na teveel bloedverlies, maar het was maar een sneetje in m'n duim
en jullie krijgen trouwens nog de groeten van Ang3l vanuit 'superstoute' New Orleans..
Ikzelf..quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je huisslaaf is weer aan het werk?
Beterschap!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:41 schreef wizarddragon het volgende:
Zo dat was eerste hulp.. ben flauwgevallen na teveel bloedverlies, maar het was maar een sneetje in m'n duim
en jullie krijgen trouwens nog de groeten van Ang3l vanuit 'superstoute' New Orleans..
Aaahw wat schattig..galmt het ook nog na?quote:
Ik hoor het niet door de muziek..quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Aaahw wat schattig..galmt het ook nog na?
Ah okquote:
Nee, dat was.. ikquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ah ok
Ik heb hier iedereen verdreven![]()
bedoelde meer HIER THUISquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:48 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee, dat was.. ik
Ik deed 10 posts per minuut.. dat was angstaanjagend..
Al denk ik dat ik hier ook redelijk wat mensen wegjaag hoorquote:
Don't flatter yourselfquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Al denk ik dat ik hier ook redelijk wat mensen wegjaag hoor
uhm ja. Ik hielp me ma met koken. Per ongeluk snee ik me diep met een aardappelmesje. Ff onder de kraan en afgetaped. Dus ik weer verder met snijden, m'n hoofd voelde zwaar en toen was ik weg.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:43 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd??
Ben je afgevoerd in een ambulance, heb je een ongeluk gehad?
Mwoa..quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Al denk ik dat ik hier ook redelijk wat mensen wegjaag hoor
Ohw, da's wel kut ja..quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:52 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
uhm ja. Ik hielp me ma met koken. Per ongeluk snee ik me diep met een aardappelmesje. Ff onder de kraan en afgetaped. Dus ik weer verder met snijden, m'n hoofd voelde zwaar en toen was ik weg.. M'n ma had m'n pa geroepen en toen naar eerste hulp. Snee in m'n duim was niet gestopt met bloeden en ik had nog niks gegeten, dat waren dus de redenen. Maar goed alles afgebonden en mocht weer naar huis.
Geez... dat voelt idd niet prettig...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:52 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
uhm ja. Ik hielp me ma met koken. Per ongeluk snee ik me diep met een aardappelmesje. Ff onder de kraan en afgetaped. Dus ik weer verder met snijden, m'n hoofd voelde zwaar en toen was ik weg.. M'n ma had m'n pa geroepen en toen naar eerste hulp. Snee in m'n duim was niet gestopt met bloeden en ik had nog niks gegeten, dat waren dus de redenen. Maar goed alles afgebonden en mocht weer naar huis.
Nu ga k ook gapenquote:
Flauwvallen is zo'n apart gevoel, weet ik nog....Maar eigenlijk was het dus een combinatie van bloedverlies en te weinig gegeten?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:52 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet op m'n hoofd gevallenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:53 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ohw, da's wel kut ja..
Niet op je hoofd gevallen ofzo?
Wat dan?quote:
te lage bloeddruk denk ik...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:55 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Flauwvallen is zo'n apart gevoel, weet ik nog....Maar eigenlijk was het dus een combinatie van bloedverlies en te weinig gegeten?
lage bloeddruk... niet gegeten, dus te laag bloedsuiker gehalte -> flauwvallen.quote:
waarom zou ik dát dan willen?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:56 schreef anne1982 het volgende:
heeft iemand van jullie het wel eens opgewekt om flauw te vallen???
Ok.. ik heb minder ervaring op dat vlakquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:57 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
lage bloeddruk... niet gegeten, dus te laag bloedsuiker gehalte -> flauwvallen.
Ik had gewoon nog helemaal niks gegeten en idd in combinatie van bloedverlies kwam het gevoel van flauwvallen. M'n ma voelde het wel komen, want ik werd ook steeds stiller en bleker, vooral met nadruk op stillerquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:55 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Flauwvallen is zo'n apart gevoel, weet ik nog....Maar eigenlijk was het dus een combinatie van bloedverlies en te weinig gegeten?
Nah, zo'n enorme prater ben je toch ook weer niet?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:59 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ik had gewoon nog helemaal niks gegeten en idd in combinatie van bloedverlies kwam het gevoel van flauwvallen. M'n ma voelde het wel komen, want ik werd ook steeds stiller en bleker, vooral met nadruk op stiller. Maar inderdaad een raar gevoel. Je voelt je een beetje draaierig, tinteling rond je lippen. Je voelt gewoon dat je wat bloed mist.
Thuis welquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:00 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nah, zo'n enorme prater ben je toch ook weer niet?
Mooizo.. trustequote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:05 schreef petre86 het volgende:
trusten alvast
( weer geen internet heeft)
wilde ik nog ff benadrukkenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:41 schreef wizarddragon het volgende:
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:07 schreef petre86 het volgende:terugleest
Des! wel goed dichtplakken die snee heeen homo met snee is hier niet gewenst
zeker niet 1 die niet meer op eigen benen kan staan
*weg is
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:07 schreef petre86 het volgende:terugleest
Des! wel goed dichtplakken die snee heeen homo met snee is hier niet gewenst
zeker niet 1 die niet meer op eigen benen kan staan
*weg is
De groeten terugquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:06 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
wilde ik nog ff benadrukken
Waar zit je ergens in 24?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
ik ga weer 24 kijken..tot strakkies![]()
Ik vertel ook niet alles aan m'n ouders. Maar als we eenmaal aan het praten zijn, dan is er gewoon geen einde meer, dus blijven we doorratelen.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:10 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mwoa.. niet echt..
Vertel liever alles aan vrienden
Almost.. ben een vampier nu.. HAPquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:18 schreef TehRockstar het volgende:
wizarddragon is doodgebloed?
Neh, dat heb ik nietquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:16 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ik vertel ook niet alles aan m'n ouders. Maar als we eenmaal aan het praten zijn, dan is er gewoon geen einde meer, dus blijven we doorratelen.
wiens moeder?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:26 schreef TehRockstar het volgende:
Jouw moeder is grappig.Voorzover ik dat kan zien.
) knopje eens
*des naar www.griezel.net schopt* Soortgenoten te over daarquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:21 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Almost.. ben een vampier nu.. HAP![]()
Jouw moeder.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:28 schreef Vlarp het volgende:
[..]
wiens moeder?
gebruik dat quote ([afbeelding]) knopje eens
ow.. dan nietquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:23 schreef TehRockstar het volgende:
Hee! Afblijven van mijn maagdelijke nekje.
Dan moet je je handen uit je zakken halen.quote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:35 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Bleeeh, ik voel me klote belabberd.
quote:
Life is what you make of itquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:51 schreef TehRockstar het volgende:
NeeEcht helemaal geen feest.
Een bodemloze put van miserie
Post een poll, wat is je favoriete musicalquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:55 schreef Great_Expectations het volgende:
Mjah. Wat zal ik eens posten..
ik stem op: tief op met je musicalquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Post een poll, wat is je favoriete musical
*Phantom luistert*
Want?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:10 schreef creno het volgende:
ik ben geselecteerd om mee te doen met de nieuwe videoclip van Belle Perez
ik had een mailtje gestuurd om mee te doen, en kreeg vandaag een mailtje terug !quote:
ikkequote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:56 schreef anne1982 het volgende:
heeft iemand van jullie het wel eens opgewekt om flauw te vallen???
Ik haat musicals.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Post een poll, wat is je favoriete musical
*Phantom luistert*
Nou zegquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:06 schreef error het volgende:
[..]
ik stem op: tief op met je musical
Je gaat nu als een kloon klinkenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:12 schreef TehRockstar het volgende:
Omdat hij er geil uitziet, natuurlijk, debiele Vlarp, dat weet je zelf ook wel.
omdat als je dan bij komt je even het besef niet hebt wat er gebeurd is en waar je bent en als je dat wel weer hebt lig je echt kompleet in een scheur!!!quote:
Tssk, die jeugd van tegenwoordig.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mensjes..ik zet mn pc uit voor vanavond..
Slaap/Werk ze
hallo JLo is ook zo begonnen bij de clip van jannet Jacksonquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:22 schreef creno het volgende:
ik twijfel wel hoor of ik het moet doen, tis op zondag, geen idee hoe ik er moet komen (routeplanners zijn niet echt betrouwbaar), geen idee hoe lang het duurt, ik krijg geen vergoeding, tis op zondag...
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:26 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
echt?! je schoot zeker in de lach jou kennende?!![]()
Ow zomerhitje.... ja dat soort belangrijk nieuws krijg ik hier niet mee hoor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |