Beterschap!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:41 schreef wizarddragon het volgende:
Zo dat was eerste hulp.. ben flauwgevallen na teveel bloedverlies, maar het was maar een sneetje in m'n duim
en jullie krijgen trouwens nog de groeten van Ang3l vanuit 'superstoute' New Orleans..
Aaahw wat schattig..galmt het ook nog na?quote:
Ik hoor het niet door de muziek..quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Aaahw wat schattig..galmt het ook nog na?
Ah okquote:
Nee, dat was.. ikquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ah ok
Ik heb hier iedereen verdreven![]()
bedoelde meer HIER THUISquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:48 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee, dat was.. ik
Ik deed 10 posts per minuut.. dat was angstaanjagend..
Al denk ik dat ik hier ook redelijk wat mensen wegjaag hoorquote:
Don't flatter yourselfquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Al denk ik dat ik hier ook redelijk wat mensen wegjaag hoor
uhm ja. Ik hielp me ma met koken. Per ongeluk snee ik me diep met een aardappelmesje. Ff onder de kraan en afgetaped. Dus ik weer verder met snijden, m'n hoofd voelde zwaar en toen was ik weg.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:43 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd??
Ben je afgevoerd in een ambulance, heb je een ongeluk gehad?
Mwoa..quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Al denk ik dat ik hier ook redelijk wat mensen wegjaag hoor
Ohw, da's wel kut ja..quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:52 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
uhm ja. Ik hielp me ma met koken. Per ongeluk snee ik me diep met een aardappelmesje. Ff onder de kraan en afgetaped. Dus ik weer verder met snijden, m'n hoofd voelde zwaar en toen was ik weg.. M'n ma had m'n pa geroepen en toen naar eerste hulp. Snee in m'n duim was niet gestopt met bloeden en ik had nog niks gegeten, dat waren dus de redenen. Maar goed alles afgebonden en mocht weer naar huis.
Geez... dat voelt idd niet prettig...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:52 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
uhm ja. Ik hielp me ma met koken. Per ongeluk snee ik me diep met een aardappelmesje. Ff onder de kraan en afgetaped. Dus ik weer verder met snijden, m'n hoofd voelde zwaar en toen was ik weg.. M'n ma had m'n pa geroepen en toen naar eerste hulp. Snee in m'n duim was niet gestopt met bloeden en ik had nog niks gegeten, dat waren dus de redenen. Maar goed alles afgebonden en mocht weer naar huis.
Nu ga k ook gapenquote:
Flauwvallen is zo'n apart gevoel, weet ik nog....Maar eigenlijk was het dus een combinatie van bloedverlies en te weinig gegeten?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:52 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet op m'n hoofd gevallenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:53 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ohw, da's wel kut ja..
Niet op je hoofd gevallen ofzo?
Wat dan?quote:
te lage bloeddruk denk ik...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:55 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Flauwvallen is zo'n apart gevoel, weet ik nog....Maar eigenlijk was het dus een combinatie van bloedverlies en te weinig gegeten?
lage bloeddruk... niet gegeten, dus te laag bloedsuiker gehalte -> flauwvallen.quote:
waarom zou ik dát dan willen?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:56 schreef anne1982 het volgende:
heeft iemand van jullie het wel eens opgewekt om flauw te vallen???
Ok.. ik heb minder ervaring op dat vlakquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:57 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
lage bloeddruk... niet gegeten, dus te laag bloedsuiker gehalte -> flauwvallen.
Ik had gewoon nog helemaal niks gegeten en idd in combinatie van bloedverlies kwam het gevoel van flauwvallen. M'n ma voelde het wel komen, want ik werd ook steeds stiller en bleker, vooral met nadruk op stillerquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:55 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Flauwvallen is zo'n apart gevoel, weet ik nog....Maar eigenlijk was het dus een combinatie van bloedverlies en te weinig gegeten?
Nah, zo'n enorme prater ben je toch ook weer niet?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:59 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ik had gewoon nog helemaal niks gegeten en idd in combinatie van bloedverlies kwam het gevoel van flauwvallen. M'n ma voelde het wel komen, want ik werd ook steeds stiller en bleker, vooral met nadruk op stiller. Maar inderdaad een raar gevoel. Je voelt je een beetje draaierig, tinteling rond je lippen. Je voelt gewoon dat je wat bloed mist.
Thuis welquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:00 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nah, zo'n enorme prater ben je toch ook weer niet?
Mooizo.. trustequote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:05 schreef petre86 het volgende:
trusten alvast
( weer geen internet heeft)
wilde ik nog ff benadrukkenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:41 schreef wizarddragon het volgende:
en jullie krijgen trouwens nog de groeten van Ang3l vanuit 'superstoute' New Orleans..
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:07 schreef petre86 het volgende:terugleest
Des! wel goed dichtplakken die snee heeen homo met snee is hier niet gewenst
zeker niet 1 die niet meer op eigen benen kan staan
*weg is
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:07 schreef petre86 het volgende:terugleest
Des! wel goed dichtplakken die snee heeen homo met snee is hier niet gewenst
zeker niet 1 die niet meer op eigen benen kan staan
*weg is
De groeten terugquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:06 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
wilde ik nog ff benadrukken
Waar zit je ergens in 24?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
ik ga weer 24 kijken..tot strakkies![]()
Ik vertel ook niet alles aan m'n ouders. Maar als we eenmaal aan het praten zijn, dan is er gewoon geen einde meer, dus blijven we doorratelen.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:10 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mwoa.. niet echt..
Vertel liever alles aan vrienden
Almost.. ben een vampier nu.. HAPquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:18 schreef TehRockstar het volgende:
wizarddragon is doodgebloed?
Neh, dat heb ik nietquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:16 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ik vertel ook niet alles aan m'n ouders. Maar als we eenmaal aan het praten zijn, dan is er gewoon geen einde meer, dus blijven we doorratelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |