De SoHo... daar ben ik al een jaar of 4 niet meer geweestquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:05 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Alhoewel er in de SoHo niemand is waar ik op wat voor manier dan ook sex mee wil hebben.
Er stond met de gaypride wel een fijn ventje achter de bar..quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:05 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Alhoewel er in de SoHo niemand is waar ik op wat voor manier dan ook sex mee wil hebben.
Daten?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:05 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
De SoHo... daar ben ik al een jaar of 4 niet meer geweest
Komt nog welquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:05 schreef Vlarp het volgende:
[..]
't is alleen nog nooit voorgekomen..
Ik zei toch dat ik werkzaam ben in de horeca.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:05 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Er stond met de gaypride wel een fijn ventje achter de bar..
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:06 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Er kwam vrijdag een nicht met z'n faghag naar me toe. Zegt dat wijf: "Hij is nog vrij hoor"
Ik: "no shit?" en ik loop weg.
FagHags:quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:06 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Er kwam vrijdag een nicht met z'n faghag naar me toe. Zegt dat wijf: "Hij is nog vrij hoor"
*proest*quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:06 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik je herkend sjembek..quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:06 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik zei toch dat ik werkzaam ben in de horeca.
Neeeeeh.... 2quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:09 schreef Vlarp het volgende:
[..]
't is alweer 3 maanden geleden ofzo..
Ik heb geen vriendinnen, nog makkelijker..quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
FagHags:
Thuis laten..
Neem mijn vriendinnen ook niet mee i/d Reguliers
Ik heb welgeteld één vriendin... en dat is géén faghag. Struin ik concerten mee afquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:09 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb geen vriendinnen, nog makkelijker..
of is het Wishful Thinking?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:07 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Volgens mij vat ik deze post verkeerd op
Jou mag ik..quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:10 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ik heb welgeteld één vriendin... en dat is géén faghag. Struin ik concerten mee af
Is er nog iets boeiends aan het handje geweest?quote:
Weinig..quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:11 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Is er nog iets boeiends aan het handje geweest?
A dirty mind is a joy forever..quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
of is het Wishful Thinking?
*kuch*quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:11 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik word met de dag lekkerder.
Wat is de definitie van faghag dan?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:10 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ik heb welgeteld één vriendin... en dat is géén faghag. Struin ik concerten mee af
Hm, jullie hebben een heel topic volgeflikkert in een paar uur.quote:
Ja, we hebben het over éénmalig neuken. Heb jij nog iets in te brengen in deze discussie?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:11 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Is er nog iets boeiends aan het handje geweest?
De laatste keer dat je mij voor de laatste keer zag had ik zelfs nog een matje in m'n nek.quote:
Van het type Patty Brard... anders kan ik het niet omschrijvenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wat is de definitie van faghag dan?
Een wijf.. err.. vrouw die meer met homo's omgaat dan met andere meiden en die overal achter haar favo homo aanloopt..quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wat is de definitie van faghag dan?
Opeth - The Baying of the Houndsquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:13 schreef Vlarp het volgende:
Evanescence - Bring Me To Life
*headbang*
Ik ken het gevalquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:12 schreef Vlarp het volgende:
[..]
A dirty mind is a joy forever..
En soms verdomd irritant
Ik klamp me vast aan die foto op postzegelformaat op msnquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:13 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
De laatste keer dat je mij voor de laatste keer zag had ik zelfs nog een matje in m'n nek.
Te klein?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik ken het geval
Ook zoiets..
Gister leuke jongen i/d metro..tot ie zn mond open deed...
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:13 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Van het type Patty Brard... anders kan ik het niet omschrijven
Ze moeten hun mond houden.. dan blijft het goed gaanquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik ken het geval
Ook zoiets..
Ik blaas je wegquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
* GJ doet ook een poging tot headbangen op Joss Stone - Whatever Happened to the Heroes
Mag ik je heel hard uitlachen?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
* GJ doet ook een poging tot headbangen op Joss Stone - Whatever Happened to the Heroes
Was je bezig met een jongen in de metro?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik ken het geval
Ook zoiets..
As a matter of fact: I havequote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:17 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Heb jij wel eens met windkracht 10 buiten gelopen?
Afschuwelijk stemmetje, en geen inhoudquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |