wiens moeder?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:26 schreef TehRockstar het volgende:
Jouw moeder is grappig.Voorzover ik dat kan zien.
) knopje eens
*des naar www.griezel.net schopt* Soortgenoten te over daarquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:21 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Almost.. ben een vampier nu.. HAP![]()
Jouw moeder.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:28 schreef Vlarp het volgende:
[..]
wiens moeder?
gebruik dat quote ([afbeelding]) knopje eens
ow.. dan nietquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:23 schreef TehRockstar het volgende:
Hee! Afblijven van mijn maagdelijke nekje.
Dan moet je je handen uit je zakken halen.quote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:35 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Bleeeh, ik voel me klote belabberd.
quote:
Life is what you make of itquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:51 schreef TehRockstar het volgende:
NeeEcht helemaal geen feest.
Een bodemloze put van miserie
Post een poll, wat is je favoriete musicalquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:55 schreef Great_Expectations het volgende:
Mjah. Wat zal ik eens posten..
ik stem op: tief op met je musicalquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Post een poll, wat is je favoriete musical
*Phantom luistert*
Want?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:10 schreef creno het volgende:
ik ben geselecteerd om mee te doen met de nieuwe videoclip van Belle Perez
ik had een mailtje gestuurd om mee te doen, en kreeg vandaag een mailtje terug !quote:
ikkequote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:56 schreef anne1982 het volgende:
heeft iemand van jullie het wel eens opgewekt om flauw te vallen???
Ik haat musicals.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Post een poll, wat is je favoriete musical
*Phantom luistert*
Nou zegquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:06 schreef error het volgende:
[..]
ik stem op: tief op met je musical
Je gaat nu als een kloon klinkenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:12 schreef TehRockstar het volgende:
Omdat hij er geil uitziet, natuurlijk, debiele Vlarp, dat weet je zelf ook wel.
omdat als je dan bij komt je even het besef niet hebt wat er gebeurd is en waar je bent en als je dat wel weer hebt lig je echt kompleet in een scheur!!!quote:
Tssk, die jeugd van tegenwoordig.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mensjes..ik zet mn pc uit voor vanavond..
Slaap/Werk ze
hallo JLo is ook zo begonnen bij de clip van jannet Jacksonquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:22 schreef creno het volgende:
ik twijfel wel hoor of ik het moet doen, tis op zondag, geen idee hoe ik er moet komen (routeplanners zijn niet echt betrouwbaar), geen idee hoe lang het duurt, ik krijg geen vergoeding, tis op zondag...
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:26 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
echt?! je schoot zeker in de lach jou kennende?!![]()
Ow zomerhitje.... ja dat soort belangrijk nieuws krijg ik hier niet mee hoor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |