Wil je het fijne van weten, hoe het allemaal werkt klik dan hierquote:Voor Linux installatie:
1) Download de linux client op: http://www.find-a-drug.org.uk/fadv125g.tgz
2) Pak de tar file uit, bijvoorbeeld door mkdir fadv; cd fadv; tar zxvf ../fadv125g.tgz
3) Vul de correcte gegevens in bij het fadsetup programma, bv ./fadsetup -email jouw@email.com -nickname fokker -country Netherlands -team 2047. Gebruik ./fadsetup -help voor alle mogelijke opties.
4) Fadsetup start think direct op. Je kunt think (opnieuw) starten met het loader programma.
5) Voortgang kun je bekijken door ./server -list.
voor het verdere instelllen van oa het subteam FOKschaap kijk hier
Hier jij lekker jong dingquote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:25 schreef Sanne het volgende:
ik heb op msn een koetjessmiley met pompons zoals die van static.
maar kan hem niet vinden, zou hem graag hier gebruiken, maar lijkt genesteld in msn...
enne behhhh fad.qik.nl is nog niet aangepast behhhhquote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:14 schreef Eronymus het volgende:
wie waar wat whoezo....![]()
pssssst heeft iedereen signature aangepast...
Dat is idd de smiley die ik bedoelde. Tx!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:54 schreef Maggie het volgende:
[..]
Hier jij lekker jong ding [afbeelding]
Houd ik jullie aan.quote:'t is weer geweldig fjoll, ge bent turbo....... Als er straks 100 leden zijn mag je 1 dag gratis vrij nemen
En hier houd ik je zeker aan.quote:en als haar man het toestaat, dan zal ik fjolle een massage geven
béééééééhquote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:16 schreef joosd het volgende:
[..]
enne behhhh fad.qik.nl is nog niet aangepast behhhh
Ik zou wel willen maar na 90.000 sec en nog steeds een rating van 225 is ie nog niet klaar (99.42%....quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:26 schreef mcintosh het volgende:
Nieuw deel, nieuwe deelnemers!!!
Wie wordt nummer 75??!
Houdt moed, je krijgt er genoeg punten voor denk ik! Hoeveel is ie opgeschoten ten op zichte van gisteren?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:31 schreef rickyB het volgende:
[..]
Ik zou wel willen maar na 90.000 sec en nog steeds een rating van 225 is ie nog niet klaar (99.42%....![]()
Voor de punten dan maar....![]()
Ik heb em vannacht niet aangelaten, maar vanaf 17:00 uur tot nu.....quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:32 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Houdt moed, je krijgt er genoeg punten voor denk ik! Hoeveel is ie opgeschoten ten op zichte van gisteren?
Done !quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:24 schreef Fjolle het volgende:
Maggie, maak je even een linkje naar deze pagina in de laatste post?
Dat kan ze niet, topic is gesloten.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:24 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Maggie, maak je even een linkje naar deze pagina in de laatste post?
Vannacht uitgezetquote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:34 schreef rickyB het volgende:
[..]
Ik heb em vannacht niet aangelaten, maar vanaf 17:00 uur tot nu.....![]()
0.41%
![]()
Wat nou dat kan ze niet, dat kan ze wél!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:35 schreef Sanne het volgende:
[..]
Dat kan ze niet, topic is gesloten.
Ik doe het wel ff.
Ken ze wel gek joh héquote:
Heeft de nacht daarvoor al de hele tijd aangestaan.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:35 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Vannacht uitgezet![]()
![]()
Mwah zal ie einde van de avond wel klaar zijn...
beter van niet, anders wacht iedereen af tot we bij de 99 zijnquote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:13 schreef Delnoy het volgende:
jeetje.. deeltje 9 alweer! mooi mooi mooi...
kunnen osn beter niet afvragen wie #75 wordt! WE kunnen ons beter afvragen wie de #100 wordt![]()
![]()
![]()
![]()
Top, veel plezier terwijl je voor het goede doel aan het werk gaatquote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:41 schreef Troel het volgende:
Okok, ik doe mee...
Tja, daar is niks aan te doen. Maar eigenlijk maakt het helemaal niks uit, je krijgt ook veel meer punten voor een grote job...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:49 schreef Molluck het volgende:
Ik word er ook een beetje simpel van hoor, hij is echt al een paar uur bezig met die laatste procent
Ik zit nu vanaf 17:00 van 99.01 naar 99.60....quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:00 schreef Molluck het volgende:
Hij loopt wel door, hij staat iig niet stil, ik hoop hem vanavond nog af te maken en me dan te registreren (99.40%)
Maar ik heb nu al 111 hits, zo'n gouden vondst lijkt dit programma me dan eigenlijk toch niet, als ze die reacties allemaal in het echt moeten uit gaan proberen
Zo werkt het niet. Des te meer hits, des te groter de kans dat er wat met die molecuul wat te doen valt mbt een medicijn.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:00 schreef Molluck het volgende:
Hij loopt wel door, hij staat iig niet stil, ik hoop hem vanavond nog af te maken en me dan te registreren (99.40%)
Maar ik heb nu al 111 hits, zo'n gouden vondst lijkt dit programma me dan eigenlijk toch niet, als ze die reacties allemaal in het echt moeten uit gaan proberen
Ja dat principe snap ik wel en ookal zullen ze waarschijnlijk ik die laboratoria van die 'megapipetten' gebruiken (10 naast elkaar, waar je zonder bij te vullen meerdere 'Uppjes' (minireageeerbuisjes) kunt vullen) maar dan nog wordt het veel werk om alle gegevens daadwerkelijk te testenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:09 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Zo werkt het niet. Des te meer hits, des te groter de kans dat er wat met die molecuul wat te doen valt mbt een medicijn.
Dus het is wel een gouden vondst, want op deze manier helpen heel veel mensen met het zoeken naar de goede moleculen, waardoor je geen enorme supercomputer hoeft te hebben. Die zijn wij namelijk met zijn allen. Dus iedereen doet een klein beetje, en met zijn allen, enkele duizenden mensen, doen een heeeeleboel
Dat zal ongetwijfeld, maar je moet zo denken, zonder ons allemaal zou het nog veeel meer werk zijn, misschien wel onmogelijk werk.. en het enige wat je hoeft te doen is je computer aan hebben staan, mooi tochquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:14 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ja dat principe snap ik wel en ookal zullen ze waarschijnlijk ik die laboratoria van die 'megapipetten' gebruiken (10 naast elkaar, waar je zonder bij te vullen meerdere 'Uppjes' (minireageeerbuisjes) kunt vullen) maar dan nog wordt het veel werk om alle gegevens daadwerkelijk te testen
zoals ik het begreep is dat ze nu eerst de stoffen pakken die de meeste hits hebben... bij deze is de kans groter dat er wat gebeurd, ipv gewoon alles in lab uit te proberen...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:14 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ja dat principe snap ik wel en ookal zullen ze waarschijnlijk ik die laboratoria van die 'megapipetten' gebruiken (10 naast elkaar, waar je zonder bij te vullen meerdere 'Uppjes' (minireageeerbuisjes) kunt vullen) maar dan nog wordt het veel werk om alle gegevens daadwerkelijk te testen
Ja absoluut, maar als je er over nadenkt dan is de belofte dat je de grondslag legt aan het eerste medicijn voor een ziekte die al miljoenen levens heeft gekost een beetje overdreven...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:17 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Dat zal ongetwijfeld, maar je moet zo denken, zonder ons allemaal zou het nog veeel meer werk zijn, misschien wel onmogelijk werk.. en het enige wat je hoeft te doen is je computer aan hebben staan, mooi toch
Lees dit eens rustig door, zul je zien dat dat toch wel degelijk de bedoeling is, en dat we daar bezig voor zijn...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:22 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ja absoluut, maar als je er over nadenkt dan is de belofte dat je de grondslag legt aan het eerste medicijn voor een ziekte die al miljoenen levens heeft gekost een beetje overdreven...
Je hoeft je compu ook niet speciaal aan te zetten hiervoor als je dat niet wilt, alle kleine beetjes helpen in ieder gevalquote:En in dit daglicht zou ik ook nooit mijn pc hier 24/7 voor laten draaien of er zelfs meerdere pc's alleen voor inzetten, het is dat ik vanacht downloads had lopen en hij toch aanstond...
zelfs meer dan het dubbele...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:49 schreef joosd het volgende:
en alweer nog steeds eerste in de daily tot vanaag 21:45
1. 261260 [DPC] Fokschaap 18813619
2. 117490 Team Elteor Borislav 25371705
Behh
Kan het zijn dat je je laptop dan niet aan de stroom hebt hangen? Als die van mij alleen op batterij draait gaat think automatisch uit.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 07:44 schreef Bruce117 het volgende:
Ook ik heb nu een raar probleempje te pakken.
Als mijn laptop niet aan het internet hangt, dan wil Think niet meer starten.
Dat wil zeggen de applicatie loopt wel, maar hij staat op snooze en daar krijg ik hem niet meer vanaf. Als ik hem daarna aan het netwerk koppel is het probleem weer opgelost. De vraag is alleen voor hoelang.
Iemand hier ervaring mee ?
Misschien een beetje, ze zijn namelijk gebasseerd op een gemiddeldequote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:31 schreef Fjolle het volgende:
Zijn die cijfers niet optimistisch vanwege onze output afgelopen maandag?
Kun je ook posten welke foutmeldingen?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:30 schreef Troel het volgende:
Ik snap er niets van, ik krijg telkens foutmeldingen, bepaalde bestanden kunnen niet aangemaakt worden, en tot slot van ergenis, ik ben dus ook mijn jobs van gisteren kwijt
Gewoon bij ons als je je aanmeld. Je E-mail is verstuurd.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:44 schreef Molluck het volgende:
*wacht op een e-mail
Hij heeft er wel vanacht al één geupload, waar komt die terecht, gewoon bij DPC?
yeps bij DPC... en straks neem je de punten ook mee naar subteam FOKschaapquote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:44 schreef Molluck het volgende:
*wacht op een e-mail
Hij heeft er wel vanacht al één geupload, waar komt die terecht, gewoon bij DPC?
Oh ok danquote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:49 schreef Eronymus het volgende:
[..]
yeps bij DPC... en straks neem je de punten ook mee naar subteam FOKschaap![]()
consider it donequote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:57 schreef Fjolle het volgende:
[...]
Wil iemand deze laatste stap even uit de handleiding halen?
Ik kreeg in eerste instantie een foutmelding dat de map beveiligd was. Dat had ik opgelost. Nu krijg ik de fout dat hij een bepaald bestand niet kan wegschrijven.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:42 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Kun je ook posten welke foutmeldingen?
Of screenshots?
En is de map die je gebruikt beveiligd tegen schrijven?
Als jullie wekelijks 3mil flushen wel jaquote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:24 schreef sk888er het volgende:
FaD user When do you get them stats (17 August 2005)
Los Alcoholicos 6,20 dagen
Team Elteor Borislav 14,10 dagen
Cureseekers 17,33 dagen
nog 2 en een halve week![]()
Top DukeBox.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:46 schreef DukeBox het volgende:
[..]
Als jullie wekelijks 3mil flushen wel ja
* DukeBox heeft de client ook maar weer eens een slinger gegeven
Ja grmbl. Timmo zou eens wat minder krachtvoer moeten eten.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:11 schreef Gromba het volgende:
De stats \o/
3 overall inhalers
..........
Gewoon je schapies scheren zijn ze gestroomlijnderquote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:14 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Ja grmbl. Timmo zou eens wat minder krachtvoer moeten eten.![]()
"nee sorry baas, ik ga die video niet bewerken... mn schaapjes moeten meer uitvoeren!"quote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:49 schreef Timmo het volgende:
[..]
Gewoon je schapies scheren zijn ze gestroomlijnder
of minder hard werken op je pc
Kun je Bert niet vragen er even naar te kijken? Die draaide toch ook fad?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:45 schreef Troel het volgende:
Ik heb de boel inmiddel smaar weer geuninstalled.
Je gaat het nog fixen, of moeten we je uit het team halen?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:45 schreef Troel het volgende:
Ik heb de boel inmiddel smaar weer geuninstalled.
Haal nou die Joker maar inquote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:58 schreef devzero het volgende:
Ik zie net dat ik de members top 400 ben binnen gekomen op find-a-drug
Zo'n screensaver verlangt toch wel het een en ander van je CPU dus...quote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:06 schreef Roeji het volgende:
Ik heb trouwens ontdekt dat een screensaver FaD dusdanig in de war schopt. FaD doet dan dus niks meer of zeer weinig.
Ik weet niet of het al bekend was, maar het kan dus dat bij sommige mensen daardoor de jobs 's nachts zo langzaam zijn.
Was dus bij mij het geval![]()
Ja hoe die kerel dat voor elkaar krijgt is voor mij echt een raadsel!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Die grapjurk flushed per dag meer dan het hele fokschaap team samen.
Ja gewoon flushen als je er zin in hebt.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:40 schreef Maerycke het volgende:
Ik heb het hier weer werkend gekregen (wat een toestand). Kan ik nu weer flushen zodra een job klaar is of moet er weer gespaard worden?
RIP compquote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:59 schreef valing het volgende:
een van mn computers is dood![]()
![]()
gelukkig had ie net zn job af en heb ik die nog kunnen flushen
Ok thanks!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 17:04 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Ja gewoon flushen als je er zin in hebt.
Dat kan je zelf weten. Ik heb hem op iedere 12 uur staan. En vragen daar zijn we voor.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:22 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ok thanks!En waarop moet ik 'm dan instellen? Flushen na bevestiging of iedere zoveel uur (of iets anders) ? (Sorry voor alle vragen
)
Ik had een scripje gemaakt die alle nieuwe leden gelijk van fad.qik.nl haald, maar ik kan daar niet meer komenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:30 schreef Sanne het volgende:
Waar blijven Marty26 en Yvonne?
* Gromba kijkt DukeBox lief aan.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:11 schreef DukeBox het volgende:
Is er ergens een overzict met wat cpu doet voor cpu rating, heb hier namelijk een leuk iets waar ik mee wil patsen
icoon doet het voor niemand denk, boeit me ook niet eigenlijk... zal wel es kijken of ik daar iets mee kan doen.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:15 schreef Gromba het volgende:
[..]
* Gromba kijkt DukeBox lief aan.
Het is zelfs zo dat je icon het niet doet, heb je een hekel aan mij?![]()
-edit-
Thnx! :>
cliffhangerquote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:52 schreef DukeBox het volgende:
das inderdaad vreemd.. ik heb wel een vermoeden maar moet het ff checken
Ik kan het nu helaas niet oplossen, misschien dat het met de volgende run is opgelost. Anders kijk ik er morgen verder naar. Hoe dan ook, klopt het eerste getal (de users opgeteld)quote:
Nog niks over gehoord, linkje?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:22 schreef Jumparound het volgende:
Gaan we mee doen met de Tweakers-7-jarig-bestaan mega flush?
Ik heb er wel (schape)oren naar...
Ik doe al mee met folding @ home, maar dan op een laag pitje.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:31 schreef mcintosh het volgende:
Wat ik me ook afvraag is of het bespreekbaar is om ons team voor een ander project in te zetten waar het wellicht wat moeilijker is om nummer 1 te worden...
DPC op nr 1 zal niet zo snel lukken met FaDquote:Bij FaD kun je er van uitgaan dat de nummer 1 positie zonder ons team ook wel gehaald kan worden namelijk..
Niet? Als bv. de helft van alle leden van FaD exclusief Fokschaap voor 1 maand sparen, en als ze dan een beetje tactisch flushen komen ze denk ik wel boven de Russen uit, of zou ik dan misrekenen...quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik doe al mee met folding @ home, maar dan op een laag pitje.
[..]
DPC op nr 1 zal niet zo snel lukken met FaD
Nette site, complimenten voor... wie?quote:
hij linkt naar de site van gomba..quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:58 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Nette site, complimenten voor... wie?
Pas jij wel op. Ik begreep dat die MF pas in october is. Dan verlopen er een hoop jobs eerst.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:56 schreef wiqu2 het volgende:
tja megaflushe blijft leukik zet 3 schaapjes vanaf zondag op sparen
Doe maar.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:07 schreef Chris.nl het volgende:
ff overleggen met think ?
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:08 schreef Fjolle het volgende:
* Fjolle geeft Timmo zijn scheermes terug![]()
You are most welcomequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 08:22 schreef Againzender het volgende:
Hm, ik draai sinds SETI@Home naar BOINC gegaan is eigenlijk geen rekenprogramma's meer.
Misschien dit maar eens gaan draaien....
Dus een totale rating van 234, is toch netjes voor zo'n processor?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 09:19 schreef gateway het volgende:
hmmzz... goede fan in me kast! cpu wordt niet warmer dan 55 Graden, en de case temp niet warmer dan een graad of 28....
(daarvoor wel een boel kabaal van de fans!!!)
ik weer bijna job klaar.....en dan ga ik proberen 1 think queue te runnen, kijken of me cpu rating dan omhaag gaat.... hij snu maar 117... (bij beide jobs...) en dat voor een P4 3 GHz....
Heb em zojuist toegevoegd, welkom nummer 78quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:01 schreef Sanne het volgende:
Marty26 blijkt wel DPC'er inmiddels en voert nú de laaste stappen uit.
wat wordt hier nu mee bedoeld? ik snap dit niet zo goed. zit het me al een paar dagen af te vragenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:40 schreef Sanne het volgende:
FaD user When do you get them stats (18 August 2005)
Based on weekly average of 589.490 points per day
user day(s) average output
Los Alcoholicos 5,67 105.097 points
Team Elteor Borislav 13,28 105.011 points
Cureseekers 15,47 129.827 points
Hoeveel tijd het nog kost om die teams in te halen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:37 schreef Delnoy het volgende:
[..]
wat wordt hier nu mee bedoeld? ik snap dit niet zo goed. zit het me al een paar dagen af te vragen
gemiddeld scoren we een half mln punten.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:37 schreef Delnoy het volgende:
[..]
wat wordt hier nu mee bedoeld? ik snap dit niet zo goed. zit het me al een paar dagen af te vragen
Tnxquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:03 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Heb em zojuist toegevoegd, welkom nummer 78
Ik doe ook mee voor 4 weken uiteraardquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:15 schreef Fjolle het volgende:
Ik doe wel mee voor 4 weken (met alle PC's die dat kunnen), maar dan moeten wel weten welke jobs safe zijn.
quote:Voor FaD geldt devolgende regel:
Als alle jobs van een bepaalde query ingeleverd zijn, dan wordt er na een tijd op hun forum
(http://www.find-a-drug.or...da87637e2a5bd9b0c547806eb => Zie topics "Results for completed queries") een post gedaan met alle queries die zullen vervallen.
Dan heb je ongeveer een maand de tijd om ze te flsuhen vooraleer ze hun punten verliezen...
Nu denk ik dat we geluk hebben. De eerstkomende "closure" valt op 10 september. Bij mijn weten wordt er geen nieuwe closure aangekondigd vooraleer de andere vervallen is. Dus met andere woorden, denk ik dat er geen nieuwe closure zal aangekondigd worden waarbij jobs vervallen voor onze MF.
Dus enkel zien dat je nog wel jobs inlevert die op 10 september vervallen (maar die jobs kan je op dit ogenblik al niet meer downloaden, dus als je vanaf nu begint te sparen, zou je in principe geen puntenverlies mogen hebben)
We gaan niet per direct beginnen, eerste even inventariseren of er een beetje animo voor is.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:35 schreef Roeji het volgende:
12Oktober zou dan de flush datum zijn (of de 11e, ik weet t effe niet meer wat ze nu precies willen). Da's ruim anderhalve maand, bijna 2 maanden sparen!! Jeetje ben benieuwd hoeveel we er dan uit gaan gooien.
Faddict vind ik wat betrouwbaarder..quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:23 schreef Roeji het volgende:
Volgens mij is fadspy een beetje wacko.
Hij geeft aan voor mn huidige job (net gestart) :total count time: 48 dagen en 9 uur.?????
einddatum 5-10-2005?????
Zie link in de OPquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:33 schreef Roeji het volgende:
nee doet t niet.
Nu heb ik die vorige job even op Hold gezet. Begint ie aan een nieuwe: einddatum 24-11-2005???
Het zijn beide 1gs4 jobs. Die duren allemaal zo ontzettend lang, maar deze springen er toch echt uit.
Iemand een idee welke maar kort duren?
Welkom.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:55 schreef Againzender het volgende:
OK, mijn computer staat ondertussen ook te grazen.
Ik zou gewoon het logo dat we op fad.qik.nl gebruiken nemen, maar dan wat kleinerquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:00 schreef Gromba het volgende:
Kleine oproep,
op www.fokschaap.nl is weinig 'schaap' te bekenen, zou iemand een leuk logo kunnen maken voor bovenin?
ik ben ervoor om met 't fokschaap gewoon alleen maar met fad bezig te blijven...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:43 schreef mcintosh het volgende:
[..]
We gaan niet per direct beginnen, eerste even inventariseren of er een beetje animo voor is.
En dan inderdaad bedenken of we alleen FaD gaan doen, of ook een ander project..
Ik vermoed dat ik ergens een client zonder teamnummer heb draaien.. denk dat het mijn tv-pc isquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 01:04 schreef mcintosh het volgende:
Hey dukebox , paniek in de tent
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/24004211
FaD is een van de weinige projecten waar 'massa power' zeer bruikbaar is. andere projecten staan allemaal wel redelijk hoog.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:25 schreef Chris.nl het volgende:
[..]
ik ben ervoor om met 't fokschaap gewoon alleen maar met fad bezig te blijven...
daar is het allemaal om begonnen, het zoeken van medicijnen tegen kanker/hiv etc,
met die topic werven "we" al een tijdje nieuwe mensen en daarom doen er (denk ik) zoveel mee
'k weet niet of de andere DPCprojecten dezelfde of een betere moraal hebben....
Misschien DukeBox opnieuw meegeteld?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:53 schreef mcintosh het volgende:
De stats zijn weer wat apart vandaag.... hoe komen we aan ruim 900k aan punten
Heeft DukeBox dan extra gedaan.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:06 schreef sk888er het volgende:
omg![]()
![]()
en ik dacht dat door die flush van cowcrunchers wij een keer 2de staan![]()
Ja, zo kan ik het ook. Ik zal mij uitschrijven bij DPC en dan dit weekend weer aanmelden. Misschien hebben we dan weer een nieuwe megaflushquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:59 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Misschien DukeBox opnieuw meegeteld?
Zie in de grafiek negatieve output bij gisteren.
* devzero moppelt iets over schouderklopjesquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:32 schreef yvonne het volgende:
Dank je
Fjolle heeft zooooooooooo veel geduld met me gehad
Tuurlijk sta je er al inquote:
hee hoo, niet alle moeite voor nop hè?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:23 schreef Fjolle het volgende:
Onze nummer 1 positie is weg?Met een datum van meer dan een jaar oud?
![]()
FaD user Megaflush top 5 (20 August 2005)
Updated once a day (the highest flushs per user is counted)
pos user date output (k)
1. Team Elteor Borislav (2004-05-05) 3.344.215 points
2. [DPC] Fokschaap (2005-08-15) 3.155.524 points
Lijkt me enigszins raarquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:23 schreef Fjolle het volgende:
Onze nummer 1 positie is weg?Met een datum van meer dan een jaar oud?
![]()
FaD user Megaflush top 5 (20 August 2005)
Updated once a day (the highest flushs per user is counted)
pos user date output (k)
1. Team Elteor Borislav (2004-05-05) 3.344.215 points
2. [DPC] Fokschaap (2005-08-15) 3.155.524 points
Dat team staat toch al langer tussen de stats, of vergis ik me nuquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:18 schreef sk888er het volgende:
Het is blijkbaar een nieuw team, en ze nemen dan denk ik waarscheinlijk hun flush mee.....
dat wel jah. Maar ik kan dus net zogoed 2 jobs runnen (doen ik nu oook)quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:00 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Dus een totale rating van 234, is toch netjes voor zo'n processor?
Welkom. Je bent nu toegevoegd, als ons 81ste schaap.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:34 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
'k doe nou ook mee![]()
als 't goed is![]()
Als je op fad.qik.nl kijkt met die datum (deze) dan zie je dat er weldegelijk een flinke flush was. Ik denk eerlijk gezegd dat recentelijk iemand het team heeft gejoined en het lijkt er op dat het eddie is. Maar ik ben te lui om het echt uit te pluizenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:19 schreef Fjolle het volgende:
Ik vermoed nog steeds een fout ofzo, maar anyway: We willen onze 1ste plaats terug!![]()
Je zit erg warmquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Als je op fad.qik.nl kijkt met die datum (deze) dan zie je dat er weldegelijk een flinke flush was. Ik denk eerlijk gezegd dat recentelijk iemand het team heeft gejoined en het lijkt er op dat het eddie is. Maar ik ben te lui om het echt uit te pluizen![]()
Wat is oververhit?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:24 schreef Beezz het volgende:
Mn P4 prescott raakt nog steeds overhit na 1 minuut mn CPU voor de volle 100% te gebruiken. Ik ga volgende week nieuwe coolers erin laten zetten, in de hoop dat dat het probleem is.
Ondertussen is mn output zo laag dat het wel lijkt alsof er 1 486'er draait op halve toeren.![]()
Netjes trouwens dat we alweer TIMO en Anandtech voorbij zijnDat heb ik effe gemist.
Ach van de 81quote:
Vroegah, ongeveer 2 maanden geleden, was 'ie 73 graden op volle toeren.quote:
Maakt niet uit, met zijn allen zijn wij het allersnelst van DPCquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:53 schreef Vonkenboer het volgende:
Zie nu dat ik al 75ste sta![]()
Mijn pc is gewoon niet zo snel met berekenen. Met zijn P4 1800 mhz van een jaar of 3 oud onder de kap![]()
Ja is vrij hoog, apart. Heb een AMD 64 3200+ die 24/7 staat te draaien, gewoon netjes 40 graden, wel met open kast trouwens...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:33 schreef Beezz het volgende:
[..]
Vroegah, ongeveer 2 maanden geleden, was 'ie 73 graden op volle toeren.
Nu haalt ie na 1 minuut 75 graden, en na 2 staat ie alweer bijna op de 80, en hoger wilde ik liever niet gaan. Met de kast open trouwens.
heb een AMD 2000+, standaard 60 gradenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:52 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ja is vrij hoog, apart. Heb een AMD 64 3200+ die 24/7 staat te draaien, gewoon netjes 40 graden, wel met open kast trouwens...
Toch maar overstappen op AMD denk ik
Ook nog redelijk hoor, niet extreem hoog... nog wat oudere generatie ookquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:54 schreef qu63 het volgende:
[..]
heb een AMD 2000+, standaard 60 graden
maar wel erg warmquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:55 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ook nog redelijk hoor, niet extreem hoog... nog wat oudere generatie ook
Kast open of dicht? Open scheelt ook al een heleboelquote:
dicht, open weinig verschil geloof ikquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:03 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Kast open of dicht? Open scheelt ook al een heleboel
yepquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:19 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Againzender, je zou je mail moeten hebben.![]()
Nou alleen nog Fokschaap selecteren als subteam en ik kan je toevoegenquote:
DukeBox, je bent the best.quote:Op zondag 21 augustus 2005 01:26 schreef DukeBox het volgende:
Heb weer 2 kleine bugjes verwijderd. Een ervan zal wel nooit zijn opgevallen maar kwam ik toevallig tegen bij het testen. FoK staat weer op #1
hoe kom ik nu bij fokschaap?quote:Op zondag 21 augustus 2005 09:52 schreef Sanne het volgende:
FaD user daily stats (20 August 2005)
[knip]
FaD user Friends overall stats (20 August 2005)
[knip]
74. (6) 6559 Polleke83 0 (-)
Dat zit je dus al, anders zou je er niet bij staan.quote:
Dan kun je je dus aanmelden voor fokschaap!quote:
Nou denk niet dat ie boven de 3 miljoen uitkomt voorlopigquote:Op zondag 21 augustus 2005 12:08 schreef sk888er het volgende:
ben benieuwd hoelang en hoeveel iffi gaat flushen![]()
Als je naar de punten kijkt dan zou je bij de tweede slechts een rating ban 55 hebben. Zo'n groot verschil lijkt me toch onmogelijk op 1 PC.quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:28 schreef mcintosh het volgende:
Hmm das apart.
Een job van zo'n 13 uur leverde mij 2260 punten op en een job van bijna 23 uur leverde mij net 1270 punten op
CPU rating was in het eerste geval 181 en in het tweede geval 176 ...
Ja er is iets fout gegaan, maar wat weet ik niet. Mijn rating schommelt tussen de 170 en 180 op het moment, dus daar kan het niet aan liggen.quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:23 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Als je naar de punten kijkt dan zou je bij de tweede slechts een rating ban 55 hebben. Zo'n groot verschil lijkt me toch onmogelijk op 1 PC.
1 op zichzelfstaande pc? wtf?quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:52 schreef DukeBox het volgende:
Heb er hier een met rating 540(computed cpu power ~ 13Ghz)
Bij "general" kun je je team nummer kwijt, onderaan..quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:49 schreef just me het volgende:
JustBlond snapt er niks van..
2) Start de installatie, vul je correcte gegevens in, en klik op het menu advanced.
ik kan nergens dat menu "advanced"vinden
Te laat, tot een uur of half negen zou het moeten kunnen, dus je bent een uurtje te laat voor de statst van morgenquote:Op zondag 21 augustus 2005 21:49 schreef Roeji het volgende:
tot hoe laat kun je vandaag flushen zodat dat nog in de stats terecht komt?
HAPquote:Op zondag 21 augustus 2005 20:52 schreef DukeBox het volgende:
Heb er hier een met rating 540(computed cpu power ~ 13Ghz)
owkee.. tot zover geluktquote:Op zondag 21 augustus 2005 21:58 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Bij "general" kun je je team nummer kwijt, onderaan..
Oke, ik heb je toegevoegd bij mij in MSN. Neem contact op en ik help je er verder doorheen.quote:Op zondag 21 augustus 2005 22:20 schreef just me het volgende:
[..]
owkee.. tot zover gelukt
als ik me wil registreren gewoon onder de naam just me die ik ook zo heb opgegeven krijg ik: Error: No user found with given name
Je kan wel vast flushen toch? Als je nu je connection plan op "when online" hebt staan upload ie je punten zodra je online bent, so why wait, maakt niet uit in principequote:Op zondag 21 augustus 2005 22:14 schreef Roeji het volgende:
hmmm dan wacht ik wel tot morgen. Ik zag dat ik m weer op connection none had staan, heb dus weer wat verzameld.
quote:Op zondag 21 augustus 2005 22:29 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Oke, ik heb je toegevoegd bij mij in MSN. Neem contact op en ik help je er verder doorheen.![]()
Het is een cluster van 6 dual nodes, waarvan op dit moment maar 20% van nodig is... de andere 80% is op dit moment de fad clientquote:
Ah... dat zal me een beste score geven...quote:Op zondag 21 augustus 2005 22:48 schreef DukeBox het volgende:
[..]
Het is een cluster van 6 dual nodes, waarvan op dit moment maar 20% van nodig is... de andere 80% is op dit moment de fad client(6*2*1,4Ghz*0.8)
zo, en dat is ook gedaan. gaat even met horten en stoten door de drukte hierquote:Op zondag 21 augustus 2005 00:20 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Nou alleen nog Fokschaap selecteren als subteam en ik kan je toevoegen
Welkom, je zit erbij.quote:Op zondag 21 augustus 2005 23:29 schreef Againzender het volgende:
[..]
zo, en dat is ook gedaan. gaat even met horten en stoten door de drukte hier
Tja, maar de toevoer begint weer terug te lopen.quote:Op zondag 21 augustus 2005 23:36 schreef mcintosh het volgende:
Gaat goed, het aftellen naar de 100 is toch wel een beetje begonnen ondertussen...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |