Te laat, tot een uur of half negen zou het moeten kunnen, dus je bent een uurtje te laat voor de statst van morgenquote:Op zondag 21 augustus 2005 21:49 schreef Roeji het volgende:
tot hoe laat kun je vandaag flushen zodat dat nog in de stats terecht komt?
HAPquote:Op zondag 21 augustus 2005 20:52 schreef DukeBox het volgende:
Heb er hier een met rating 540(computed cpu power ~ 13Ghz)
owkee.. tot zover geluktquote:Op zondag 21 augustus 2005 21:58 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Bij "general" kun je je team nummer kwijt, onderaan..
Oke, ik heb je toegevoegd bij mij in MSN. Neem contact op en ik help je er verder doorheen.quote:Op zondag 21 augustus 2005 22:20 schreef just me het volgende:
[..]
owkee.. tot zover gelukt
als ik me wil registreren gewoon onder de naam just me die ik ook zo heb opgegeven krijg ik: Error: No user found with given name
Je kan wel vast flushen toch? Als je nu je connection plan op "when online" hebt staan upload ie je punten zodra je online bent, so why wait, maakt niet uit in principequote:Op zondag 21 augustus 2005 22:14 schreef Roeji het volgende:
hmmm dan wacht ik wel tot morgen. Ik zag dat ik m weer op connection none had staan, heb dus weer wat verzameld.
quote:Op zondag 21 augustus 2005 22:29 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Oke, ik heb je toegevoegd bij mij in MSN. Neem contact op en ik help je er verder doorheen.![]()
Het is een cluster van 6 dual nodes, waarvan op dit moment maar 20% van nodig is... de andere 80% is op dit moment de fad clientquote:
Ah... dat zal me een beste score geven...quote:Op zondag 21 augustus 2005 22:48 schreef DukeBox het volgende:
[..]
Het is een cluster van 6 dual nodes, waarvan op dit moment maar 20% van nodig is... de andere 80% is op dit moment de fad client(6*2*1,4Ghz*0.8)
zo, en dat is ook gedaan. gaat even met horten en stoten door de drukte hierquote:Op zondag 21 augustus 2005 00:20 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Nou alleen nog Fokschaap selecteren als subteam en ik kan je toevoegen
Welkom, je zit erbij.quote:Op zondag 21 augustus 2005 23:29 schreef Againzender het volgende:
[..]
zo, en dat is ook gedaan. gaat even met horten en stoten door de drukte hier
Tja, maar de toevoer begint weer terug te lopen.quote:Op zondag 21 augustus 2005 23:36 schreef mcintosh het volgende:
Gaat goed, het aftellen naar de 100 is toch wel een beetje begonnen ondertussen...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |