Ik doe al mee met folding @ home, maar dan op een laag pitje.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:31 schreef mcintosh het volgende:
Wat ik me ook afvraag is of het bespreekbaar is om ons team voor een ander project in te zetten waar het wellicht wat moeilijker is om nummer 1 te worden...
DPC op nr 1 zal niet zo snel lukken met FaDquote:Bij FaD kun je er van uitgaan dat de nummer 1 positie zonder ons team ook wel gehaald kan worden namelijk..
Niet? Als bv. de helft van alle leden van FaD exclusief Fokschaap voor 1 maand sparen, en als ze dan een beetje tactisch flushen komen ze denk ik wel boven de Russen uit, of zou ik dan misrekenen...quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik doe al mee met folding @ home, maar dan op een laag pitje.
[..]
DPC op nr 1 zal niet zo snel lukken met FaD
Nette site, complimenten voor... wie?quote:
hij linkt naar de site van gomba..quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:58 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Nette site, complimenten voor... wie?
Pas jij wel op. Ik begreep dat die MF pas in october is. Dan verlopen er een hoop jobs eerst.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:56 schreef wiqu2 het volgende:
tja megaflushe blijft leukik zet 3 schaapjes vanaf zondag op sparen
Doe maar.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:07 schreef Chris.nl het volgende:
ff overleggen met think ?
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:08 schreef Fjolle het volgende:
* Fjolle geeft Timmo zijn scheermes terug![]()
You are most welcomequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 08:22 schreef Againzender het volgende:
Hm, ik draai sinds SETI@Home naar BOINC gegaan is eigenlijk geen rekenprogramma's meer.
Misschien dit maar eens gaan draaien....
Dus een totale rating van 234, is toch netjes voor zo'n processor?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 09:19 schreef gateway het volgende:
hmmzz... goede fan in me kast! cpu wordt niet warmer dan 55 Graden, en de case temp niet warmer dan een graad of 28....
(daarvoor wel een boel kabaal van de fans!!!)
ik weer bijna job klaar.....en dan ga ik proberen 1 think queue te runnen, kijken of me cpu rating dan omhaag gaat.... hij snu maar 117... (bij beide jobs...) en dat voor een P4 3 GHz....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |