Ik ookquote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:21 schreef Chocobo het volgende:
Nog steeds zeer veel interesse in http://www.magnacarta.co.kr/
De echte grote zijn uiteraard FFXII en DQVIII maar die komen pas over dik een jaar uit hierquote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:29 schreef Jebus het volgende:
[..]
Ik ookIs er al een releasedate?
Wat is van al die grote RPG's trouwens de eerste die uit gaat komen? of brengen ze ze gewoon allemaal tegelijk uit over een jaar
grapje zeker?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:18 schreef BMH het volgende:
Ik ga mijn gamecube inruilen voor een PStwo met Gran tourismo 4.
Dies te moeilijk voor je, real time gevechten ...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:02 schreef Chocobo het volgende:
Level 5's Rogue Galaxy ziet er eeeerg cool uitHeb erg veel respect voor de levensduur van die PS2 zeg.... ze blijven top games maken
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dies te moeilijk voor je, real time gevechten ...
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dies te moeilijk voor je, real time gevechten ...
Er is een dikke kans dat de PS2 binnen nu en twee maanden een prijsverlaging krijgt!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:20 schreef King_of_cubes het volgende:
Zou de PS2 na de launch van de XBOX 360 goedkoper worden? Als ie goedkoper wordt moet ik er misschien maar eens een gaan halen, geld voor een next gen heb ik toch niet.Bovendien kan ik dan eindelijk mgs 3 gaan spelen
Dan wacht ik daar denk ik op, het begint een beetje te kriebelenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 03:10 schreef P-Style het volgende:
[..]
Er is een dikke kans dat de PS2 binnen nu en twee maanden een prijsverlaging krijgt!
Dan heb je een hoop extra top games tot je beschikkingquote:Op donderdag 18 augustus 2005 08:56 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Dan wacht ik daar denk ik op, het begint een beetje te kriebelen
Ik koop eigelijk een vooral een PS2 vanwege Metal Gear Solid, wat natuurlijk een fantastische reeks is.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dan heb je een hoop extra top games tot je beschikking
Ik meen ergens gelezen te hebben dat de PS2 rond de 99 euro gaat kosten, en dan nog maakt Sony er winst op.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:20 schreef King_of_cubes het volgende:
Zou de PS2 na de launch van de XBOX 360 goedkoper worden? Als ie goedkoper wordt moet ik er misschien maar eens een gaan halen, geld voor een next gen heb ik toch niet.Bovendien kan ik dan eindelijk mgs 3 gaan spelen
Als je dat betrichtje weer mocht vinden kun je het dan hier ff plaatsen?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:46 schreef Showtime het volgende:
[..]
Ik meen ergens gelezen te hebben dat de PS2 rond de 99 euro gaat kosten, en dan nog maakt Sony er winst op.
ff gegoogled, blijkt volgens marktanalisten te zijn, time will tellquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:31 schreef King_of_cubes het volgende:
Als je dat betrichtje weer mocht vinden kun je het dan hier ff plaatsen?
quote:Volgens marktanalisten kan Sony tot 2007 gaan wachten met het uitbrengen van de PS3. Dit hangt af van het succes van de Xbox 360. Klinkt raadselachtig...
Volgens de analisten zal Sony de prijs van de PS2 verlagen tot 99 dollar (80 euro) zodra de 360 uit is. Met deze actie hopen ze de verkoop van Microsoft’s machine te verstoren. Als dit ervoor zorgt dat de 360 flopt kan Sony in alle rust haar nieuwe console afbouwen. Zeker als de line-up van Xbox-games tegenvalt, lacht Sony in haar vuistje. Zij maken ondertussen nog steeds winst met de populairste console van het moment de PS2. Als Bill Gates straks misschien genadeloos op zijn bek gaat heeft Sony geen haast meer.
Als blijkt dat de 360 verkoopt als limonade in de Sahara, en er veel goede games zijn, zal Sony natuurlijk niet achter kunnen blijven. Dan moeten ze wel opschieten met de nieuwe Playstation om de schade te beperken.
Het blijft natuurlijk een theorie van een stel zakenmannen, maar het klinkt best aannemelijk. De tactiek verdient geen schoonheidsprijs, maar business is business.
http://www.powerweb.nl/nieuws.jsp?rubriek=423263&id=760822
Ah,... weer een RPG lijstjequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:03 schreef knater het volgende:
welke goede rpg's zijn er nu uit in europa? ik ben van plan om WEER een pstwo te halenmet name door suikoden tactics
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:15 schreef peristilius het volgende:
Het is ook vooral druk, voor de rest grafisch niet geweldig, maar wel mooi voor een PS2 titel ja.
Ik dacht dat dat alleen in next-gen mogenlijk was.quote:The game promises to feature battle scenes with up to 65,535 units
Ik hoop eropquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:47 schreef Showtime het volgende:
[..]
ff gegoogled, blijkt volgens marktanalisten te zijn, time will tell
[..]
quote:Actually, the game's pretty sucky. Have a look in the official Grandia III thread
Poor story, poor voice acting, short game overall, and some pretty bad balancing in the battles. It looks good though
Wie schrijft dat? De battle engine van Grandia is altijd briljant geweest dus het lijkt me sterk dat dat ineens weg isquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
PSX Shop stuurt een nieuweDat wachten
Anyway, update on Grandia III:
[..]
Oooooooooooooh een Japanner..... maar is er dan geen famitsu review te vinden dan?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Een Japanner op het Gaming Age forum, die fuckers spelen daar al twee weken dat spel
Dat denk ik ook wel hoor. Famitsu scores komen meestal wel redelijk overeen met mijn meningquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Oooooooooooooh een Japanner..... maar is er dan geen famitsu review te vinden dan?
*googled*
Grandia 3 (PS2, Square Enix): 8 / 9 / 9 / 9 - (35/40)
Gijs.... dat zit wel goed hoor![]()
Dat dacht ik van SO3 ookquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zoveel sfeerDat kan toch bijna niet fout?
welke mediamarkt? utrecht? dan ga ik em zeker halen!quote:Op zondag 21 augustus 2005 21:46 schreef H.Flick het volgende:
Is dat .hack gebeuren leuk? Ik zag er laatst eentje liggen voor 8 euro bij de mediamarkt in zo'n uitverkoop kraampje. Zal ik hem halen?
quote:Op maandag 22 augustus 2005 00:48 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
welke mediamarkt? utrecht? dan ga ik em zeker halen!
ik ben nog jong, ik kan keuzes binnen een seconde maken, chocobo doet er 2 minuten over dus turn based is beter voor em
Ja Gijs ik zag het meteen. Nog erger dan Star Oceanquote:Op maandag 22 augustus 2005 00:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat switchen van mening in 2 minuten ooooook
Ik heb hem gezien in Rotterdam Alexandrium.quote:Op maandag 22 augustus 2005 00:48 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
welke mediamarkt? utrecht? dan ga ik em zeker halen!
ik ben nog jong, ik kan keuzes binnen een seconde maken, chocobo doet er 2 minuten over dus turn based is beter voor em
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.), maar misschien komt dat nog goed.
quote:Op maandag 22 augustus 2005 19:35 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb .hack net even een uurtje gespeeld en tot nu toe vind ik het best leuk. Dat hele simulatie gebeuren met een forum en e-mails is best leuk gedaan. Het verhaal vind ik tot nu toe erg vaag (Jij bent ook geen realtime RPG gamer toch? Hoe is de battle engineSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.), maar misschien komt dat nog goed.?
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Tot nu toe ben ik pas 3 gevechten tegengekomen. Qua battle engine lijkt het een beetje op Dark Chronicle, dus gewoon rondrennen en op de X knop rammen. Er schijnen ook allemaal magic dingen in te zitten, maar daar heb ik nog niet al te veel mee gedaan.quote:Op maandag 22 augustus 2005 19:42 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Jij bent ook geen realtime RPG gamer toch? Hoe is de battle engine?
Maar met DC ben je alleen en met .Hack met 3 of 4 toch? Is er nog wel overzicht?quote:Op maandag 22 augustus 2005 20:39 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Tot nu toe ben ik pas 3 gevechten tegengekomen. Qua battle engine lijkt het een beetje op Dark Chronicle, dus gewoon rondrennen en op de X knop rammen. Er schijnen ook allemaal magic dingen in te zitten, maar daar heb ik nog niet al te veel mee gedaan.
Bij Play is die 39 euro,....quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 08:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
• 1 of: Shin Megami Tensei: Nocturne @ $61.95ea.
Status: Shipped
DVDboxofficequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 08:36 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Bij Play is die 39 euro,....![]()
Lucifer's Call (Shin Megami Tensei: Nocturne )
In stock.
Usually dispatched within 24 hours.
our price: EUR 39.99 Delivered
Of betaal jij in Canadese dollars ?
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 08:39 schreef Tain het volgende:
[..]
DVDboxoffice
alleen 61.95 CAD is 42 euro ongeveer
Misschien lijkt het meer op Kingdom Hearts. Daar ben je ook met 3 en bestuur je er maar eentje.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Maar met DC ben je alleen en met .Hack met 3 of 4 toch? Is er nog wel overzicht?
Het zegt nog niets, maar ik heb er wel zin inquote:I played my copy for about 30-45 mins. Really brief impressions, since I don't have time right now:
- Music is all orchestrated, and very nice
- Anime scenes are really good-looking and well-done
- Voices seem okay so far; nothing spectacular, but nothing bad, either
- The transition between scenes, on first impression, seems a bit rough. Lots of very brief/minor things happening followed by two seconds of black screen/loading, followed by more brief/minor things, etc. etc. It might just be like this at the beginning, though. Who knows
- The low-poly, almost SD in-game character models look straight out of a PS1 game, which is disappointing, and their animations are kinda rough and janky. It's weird, because the animation in battles is really nice
- The game world is really, really beautiful. Perhaps this the SD characters were a trade-off for the nice world visuals?
- Battles... so far, I don't understand them. They seem really overly simple at first, so I don't think I'll be able to appreciate the battle system until I have A) more characters, and B) more skills. Right now, it's just button mashing and running back and forth. FWIW, the battles in the first 30-45 mins of Rebirth were much more exciting and strategic
My first-hour impressions are almost NEVER indicative of my final thoughts on a game after spending many hours with it, so please don't take these brief notes as overly negative. I'm really excited to spend some quality time with it and play more, as it seems to have a lot of promise. It also seems "different" from most of the other Tales games (prolly because it wasn't designed by Tales Studio), which is kind of nice.
Anyway, more to come when I find more time to play...
Ik streep hem door van mijn wishlistquote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:02 schreef Chocobo het volgende:
- Battles... so far, I don't understand them. They seem really overly simple at first, so I don't think I'll be able to appreciate the battle system until I have A) more characters, and B) more skills. Right now, it's just button mashing and running back and forth. FWIW, the battles in the first 30-45 mins of Rebirth were much more exciting and strategic
Klinkt chaotischquote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:05 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik streep hem door van mijn wishlist
Heb geen problemen met random battles mits wel in de juiste proporties.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ohw, en de battles zijn randomJe ziet de vijanden dus niet van te voren zoals in Symphonia wel het geval was.
Ik ook nietquote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heb geen problemen met random battles mits wel in de juiste proporties.
Gruwelijk jahquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die nieuwe ToL screensWat een gezellige screens zijn het
Fantastische art
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:49 schreef GoStop het volgende:
[..]
Gruwelijk jah![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
![]()
quote:
Ja maar zou het spel PAL uitkomenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:33 schreef GoStop het volgende:
[..]
![]()
Teveel werk om de ftp-molen aan te zwengelen..
OT: de deluxe versie van Magna Carta biedt ondermeer:
# A full-color 100+ page art book and mini strategy guide featuring the works of Hyung-Tae Kim.
# A Magna Carta Poster.
# dual-sided cover, similar to Stella Deus.
![]()
Gijs het lijkt net op FFX + die Koreanen maken prachtige verhalenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 01:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Magna Carta heeft me nog niet zo gegrepen als andere RPG's. Zijn er al previews te lezen?
quote:Ok, here are my impressions. I got this 2 hours ago (thx to a relative who works at postal office), thursday morning big present for me xd
Low-risk spoilers ahead...no story related
Graphics: Very good, they are very colorful and have a lot of style. Heights are really awesome.
The first city is really big, you can't enter all places at first but it is still 6 o 7 maps. The design is awesome and very colorful again. When you see a sign, it shows a big map of the city showing interesting places and where you are.
Characters sprites, well, the game has a long range view, so I can see little details from outside. But inside battles, they are very very detalied, very unique although I only have 2 at the moment. When counting exp, gald and such, they move a lot with crazy moments (Senel cracks his bones and falls to the ground xddd). The movement is far better from other tales, motion capture owns.
Animated sequences are awesome as usual, Productions I.G owns. I've seen the opening one, another at starting game...and no more. But there are a few artworks as backgrounds or at special events who are pretty the same quality.
Sound: Hmm...lets start with voice acting. Senel voice doesnt match him, but that can be because I hate Shinn from GSD...The other characters are good matched I think (moses own) but I can see a lack of emotion at early stages. The Phenomenon Bombers (whatever) are really good voice acted. There is a lot of voice action in this early stages.
The OST is pure AWESOMENESS. In a normal forest you can hear a voiced orchestra song, awesome. The 1st city theme matches the style perfectly. It is the really big change I see to tales series. I think this change is for good, we want diversity. The battle theme is also very nice, the winning song isnt.
Gameplay: The menus are very traditional, we have cooking back for good. I noticed that every item shows a 2D-sprited image, very nice.
You can move quickly around maps, not so quickly in the world map. There are random encounters everywhere (not crazy, good timing). I saw a type of healing spot and the normal save spot in the first zone of the game.
Battles: Ok, we reach the core of the series. It does NOT dissapoint. You start with 1 character and 1 skill, that makes the first battles very simple, yeah. If you know the series, I felt like playing Tales of Eternia. At first, you can only slash and guard. But when I got another character, man, thats going better. Battle animations are extremely nice along viewtiful backgrounds.
Skill system looks good and traditional, I got maginken and another skill, used them 50 times and I received a combo skill of the two. I'd say it again, the battles are simple at the beginning, but like in ToE, I'm sure they will be crazy at the end.
Overall: Excluding story, it feels like a good, new tales game. It has its own unique features (characters,environments,OST...) which are very nice. I can't find a low point in the game so early. The battle system is probably very traditional, we have been accustomed to changes lately, this one resembles old tales games, and that is good too. I'm pretty sure it won't dissapoint real tales gamers. I would like to see how story develops but I'll have to wait for USA version
quote:Sony Europe heeft bekend gemaakt dat er voorlopig nog geen plannen zijn om de Europese Playstation2 goedkoper te maken. Op de Amerikaanse en Aziatische markt is de prijs van de PS2 al geruime tijd aan het zinken. Ook de competitie van de PS2 laat hun prijzen al aardig zakken in Europa. Tot aan de kerst zal Sony in ieder geval nog vasthouden aan de huidige prijs.
Preciesquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:45 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ach joh... ¤150,- is toch niet zo vréselijk duur voor een nog altijd leuk apparaat!
Nee klopt maar ik had m toch liever snel voor 99 euro gezienquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:45 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ach joh... ¤150,- is toch niet zo vréselijk duur voor een nog altijd leuk apparaat!
Als 'ie ¤99,- is, dan koop ik er zo drie bij! Omdat het kan!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:08 schreef King_of_cubes het volgende:
Nee klopt maar ik had m toch liever snel voor 99 euro gezien![]()
Het is toch eigenlijk niet normaal hoé verschrikkelijk veel meer games er in Japan worden gereleased dan hier!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:56 schreef Chocobo het volgende:
Rogue Galaxy scans
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Deze komt ook wel hierquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:12 schreef P-Style het volgende:
[..]
Het is toch eigenlijk niet normaal hoé verschrikkelijk veel meer games er in Japan worden gereleased dan hier!
Kan me niet voorstellen dat ze een RPG van Level 5 uitgebracht door Sony zelf onze kust niet bereiktquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:42 schreef P-Style het volgende:
[..]
Echt waar?Dan verschijnen hier toch meer RPG's dan ik door had.
Toevallig dat je het over Jak hebt. Ik heb laatst namelijk eindelijk Jak2 kunnen vinden (voor het nieuwe schitterende platinum prijsje van ¤19,95) en daar ben ik nu dus mee bezig. Jak and Daxter en Jak 3 had ik al gespeeld. Het valt me op dat Jak 2 véél meer op Jak 3 lijkt dan op Jak and Daxter. Zowel qua graphics als qua gameplay als qua settings enz... maar voor het verhaal moet je deze trilogie toch eigenlijk in de juiste volgorde spelen. Wel heb ik het idee dat Jak 3 in alle opzichten wat gebalanceerder is. Ook is deel 3 wat makkelijker.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:50 schreef Chocobo het volgende:
Jak fans..... deel 2 of deel 3. Welke is leuk om mee te beginnen of welke is beter !
Ja, maar jou naam is P-Stylequote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:11 schreef P-Style het volgende:
[..]
Als 'ie ¤99,- is, dan koop ik er zo drie bij! Omdat het kan!
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 08:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nieuwe FFXII screens
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
We krijgen eerst nog Grandia III en Dragon Quest VIII als opwarmers Gijs. En hopelijk deze:quote:
Ik wil al sinds Treasure Hunter G een cursus Japans lezen gaan volgen, en dat is een SNES gamequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 08:25 schreef Strolie75 het volgende:
Ik vraag me onderhand af wat minder lang duurt. Een cursus Japans volgen of wachten op een westerse release van FFXII.
Rogue Galaxy lijkt me echt fantastisch !!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 08:23 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
We krijgen eerst nog Grandia III en Dragon Quest VIII als opwarmers Gijs. En hopelijk deze:
Rogue Galaxy
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:52 schreef Chocobo het volgende:
Rogue Galaxy lijkt me echt fantastisch !!
Het grote PS2 topic deel 42 !
Voor 19 euro zijn het perfecte games. Ik voelde mezelf een beetje genaaid toen ik voor 60 euro Jak3 gekocht had en hem binnen 2 dagen uitgespeeld had. Achteraf waren het wel 2 hele mooie dagenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:03 schreef Chocobo het volgende:
Na Jak 2 besteld te hebben heb ik Jak 3 vandaag ook maar besteld. Kan je niet laten liggen voor die 19 euro
Goede smaakquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:07 schreef H.Flick het volgende:
Voor RPG's zit je goed op de PS2. FF-X is natuurlijk het bekendst, maar ook Shadow Hearts: Covenant en Shin Megamei Tensei zijn enorm goede RPG's. Als je meer van realtime gevechten () houdt schijnt Star Ocean 3 leuk te zijn. Dark Chronicle is ook een enorm goede RPG.
Ja klopt en God of War ook, beiden uitgespeeldquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:19 schreef Gamedemon het volgende:
chocobo over dat realtime gebeuren enzo, jij had ninja gaiden toch uitgespeeld? das ook allemaal realtime
ik zie je probleem eerlijk gezegd niet zo, ik vind radiate stories er persoonlijk net zo chaotisch uitzien als de rest van de real time rpgs, vooral die mannetjes linksonderin beeld die steeds scheeuwen veroorzaken chaosquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:34 schreef Chocobo het volgende:
Down bv eens een filmje van die nieuwe Radiata Stories.... erg overzichtelijk ook al zijn ze met zijn 3-en of 4-en ! Star Ocean, ToS etc hebben dat niet
Ik heb exact hetzelfde, GoW en NG kon ik makkelijk spelen maar realtime RPG trek ik niet (behalve Jade Empire, gek genoeg).quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja klopt en God of War ook, beiden uitgespeeld![]()
Maar dat zijn geen RPG's. Vaak heb je maar kleine battle omgevingen en veel chaotische shit... ik zie niks door dat slechte A.I. team en met God of War en Ninja Gaiden kan ik me rustig op een speler concentreren...
Ik zal wel te oud worden
Dan moet je eens een ToS movie en een SO3 movie naast deze movie zetten. Er is gewoon meer overzichtelijkheid.... maar dat kan een persoonlijk iets zijn uiteraardquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:54 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik zie je probleem eerlijk gezegd niet zo, ik vind radiate stories er persoonlijk net zo chaotisch uitzien als de rest van de real time rpgs, vooral die mannetjes linksonderin beeld die steeds scheeuwen veroorzaken chaos
Kijk maar daar ga je.... overzicht.... je hebt daar maar 1 of 2 characters gecombineerd met een goede A.I. (Jade Empire)... is gewoon netjes te doen dusquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:03 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik heb exact hetzelfde, GoW en NG kon ik makkelijk spelen maar realtime RPG trek ik niet (behalve Jade Empire, gek genoeg).
En zo oud ben ik niet.
Ik skip 'm dus. Trek Suikoden niet.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 10:37 schreef Chocobo het volgende:
Tevens een suikoden recruit systeem
Niet! Je krijgt het beste beeld met een normale TV en een RGB scartkabel. Je PS2 aansluiten op een PC monitor via een tv-kaart levert een verschrikkelijk beeld!quote:Op zondag 28 augustus 2005 01:25 schreef Roy2001 het volgende:
ik vroeg me af wat de beste manier is om ( kwa beeldkwaliteit ) om een PSTwo aan te sluiten op je Pc monitor. Ik gebruik op dit moment een Composiet aansluiting, maar dan word het beeld een stuk "Waziger"
Heeft iemand hier tips of tricks voor ?
( pc beschikt alleen over een s-video tv-out en een Composiet en coax Tv-kaart )
Ik ook nietquote:Op zondag 28 augustus 2005 00:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik skip 'm dus. Trek Suikoden niet.
Dat is waar.... er komt nog heel veel iddquote:Op zondag 28 augustus 2005 10:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nee, heb al besloten om hem te laten liggen. Teveel andere shit op die kut PS2
Dan zou ik eerder voor Disguea gaan, of een van de vervolgen daarop.quote:Op maandag 29 augustus 2005 08:30 schreef Chocobo het volgende:
Suikoden Tactics voor de fans? Ik trek dit denk ik niet.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
La Pucelle tactics lijkt me ook nog steeds echt gaafquote:Op maandag 29 augustus 2005 15:55 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dan zou ik eerder voor Disguea gaan, of een van de vervolgen daarop.
Ahquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:26 schreef Darkzell het volgende:
Totdat je komt bij "Destroy 5 Metalheadleaders". Dat vond ik echt een frustrerende missie.
Dat zou ik echt zoooooooo fijn vindenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:57 schreef Chocobo het volgende:
Xenosaga 2 naar Europa
Vond Xenosaga 1 wel cool maar mijn PS2 met importchip ging molquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:57 schreef Jebus het volgende:
[..]
Dat zou ik echt zoooooooo fijn vinden![]()
Ik ken net... ebay en play.com aanbiedingen zijn dodelijk. Heb net manhunt besteld,... moest ik nog spelen. Geldt ook voor Jak 2 en 3 enzo !quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:46 schreef Darkzell het volgende:
Hmmm...daar heb ik geen last van aangezien ik toch nog geen X360 ga halen. Daarbij moet ik nog een hoop spellen inhalen die ik op de één of andere stomme reden nog niet gekocht heb.
Dat ben ik met je eens.... random wordt minder en minder cool....quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:33 schreef Gamedemon het volgende:
tsja ik ben niet zo'n grote RPG fanaat , zo nu en dan een rpg vind ik prima als het maar geen random encounters meer zijn, die ben ik spuugzat na FFX.
dus de ps2 is voor mij aan het doodbloeden
Rpgs alla kotor vind ik dan wel weer goed
of router gebruiken neem ik aan, want dat heb ik staan...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:15 schreef Chocobo het volgende:
Zeg Gamedemon,... sluit je de PS2 gewoon hetzelfde aan als Xboxlive.... internet verbinding sharen en vanaf een 2e netwerkkaart naar je PS2?
yepquote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:15 schreef Chocobo het volgende:
Zeg Gamedemon,... sluit je de PS2 gewoon hetzelfde aan als Xboxlive.... internet verbinding sharen en vanaf een 2e netwerkkaart naar je PS2?
werkt ook gewoonquote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:35 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
of router gebruiken neem ik aan, want dat heb ik staan...
gewoon via me router ook, maar het zou zo ook kunnen zoals jij het zegtquote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:15 schreef Chocobo het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:09 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
gewoon via me router ook, maar het zou zo ook kunnen zoals jij het zegt
Zoek de verschillen :quote:Op donderdag 1 september 2005 11:43 schreef H.Flick het volgende:
Ik had Legend of Kay bijna meegenomen bij de FRS actie, maar ik wilde eerst wat reviews lezen.
Misschien haal ik hem bij mijn tweede reeks van 3 games
Ik vind hem wel vet, je hebt lekker veel vrijheid in beweging en alles wat je ziet kan kapot.quote:Op donderdag 1 september 2005 11:48 schreef jimjim1983 het volgende:
hoe is The Hulk: Ultimate Destruction op de ps2?
Dat is best slechtquote:Op donderdag 1 september 2005 13:22 schreef H.Flick het volgende:
Had ik ook, volgens mij. Zal wel aan het spel liggen.
ok dopequote:Op donderdag 1 september 2005 12:39 schreef Showtime het volgende:
[..]
Ik vind hem wel vet, je hebt lekker veel vrijheid in beweging en alles wat je ziet kan kapot.
Bij Jak 1 t/m 3 "onthoudt" 'ie inderdaad niet de frequentie. Deze moet je iedere keer weer op 60Hz zetten (als je dat wilt tenminste). Maar de beeldverhouding (breedbeeld of nietquote:Op donderdag 1 september 2005 13:22 schreef Chocobo het volgende:
Ik heb met Jak 2 hetzelfde probleem als met Jak 1. Hij bewaard zijn opties niet. Is dit een platinum iets ofzoGamesaves onthoudt die uiteraard wel, maar ik moet elke keer mijn scherm aanpassen, op 60Hrz zetten en op breedbeeld. Hop.... dag later weer alles.... dit had ik ook met Jak 1
Wat is dat toch ??
Dat snap ik niet,.... maar ok. Ik moet ook mijn screen elke keer weer centeren..... en ook mijn 16:9 of 4:3 verhouding onthoud die nietquote:Op donderdag 1 september 2005 19:54 schreef P-Style het volgende:
[..]
Bij Jak 1 t/m 3 "onthoudt" 'ie inderdaad niet de frequentie. Deze moet je iedere keer weer op 60Hz zetten (als je dat wilt tenminste). Maar de beeldverhouding (breedbeeld of niet) onthoudt 'ie wel hoor!
Bij mij dus wel!quote:Op vrijdag 2 september 2005 08:36 schreef Chocobo het volgende:
...en ook mijn 16:9 of 4:3 verhouding onthoud die niet![]()
Totzover vind hem niet belachelijk moeilijk, moet eerlijk zeggen dat ik nog niet echt veel gespeeld hebt omdat ik nog met Constantine bezig ben. Maar mijn eerste indruk was echt super, precies wat ik voorgesteld had.quote:Op donderdag 1 september 2005 13:48 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ok dope
hij is ook niet belachelijk moeilijk of lang?
Ik heb zitten vloeken op GTA afgelopen weekend.quote:Op maandag 5 september 2005 14:38 schreef Chocobo het volgende:
Zit vast met J&D.... moet 5 van die patrol gun vlieg schepen in de stad mollen maar dat lukt me niet
Drama missiequote:Op maandag 5 september 2005 14:46 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb zitten vloeken op GTA afgelopen weekend.5 koeriers opblazen met behulp van een speelgoedvliegtuigje.
![]()
Niet gelukt. Zero kan de schijt krijgen.quote:
Gijs mij lukte het ook niet.... iedereen K't op die missie !quote:Op maandag 5 september 2005 14:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Niet gelukt. Zero kan de schijt krijgen.
Idd fuck die Zero, als er zulke missies zitten in de Psp Gta verbrand ik die gamequote:Op maandag 5 september 2005 14:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Niet gelukt. Zero kan de schijt krijgen.
quote:Op maandag 5 september 2005 16:14 schreef peristilius het volgende:
Gewoon vliegtuigje landen, schieten en weer wegvliegen, zo moeilijk is het niet.
quote:
quote:Op maandag 5 september 2005 14:38 schreef Chocobo het volgende:
Zit vast met J&D.... moet 5 van die patrol gun vlieg schepen in de stad mollen maar dat lukt me niet
Health idd.... je moet een ander voertuig rammen of kapot schieten maar je verliest altijd wel wat kracht.... en als je er vijf moet doenquote:Op maandag 5 september 2005 17:12 schreef Gamedemon het volgende:
Staat me eigenlijk niet zo veel van bij, maar gewoon een voertuig pakken, vliegschepen mollen en nieuw voertuig jatten i guess?
wat is het probleem de tijd of je health?
Thanks ! Ik ga het proberenquote:Op maandag 5 september 2005 17:41 schreef Gamedemon het volgende:
gewoon er achter hangen met je voertuig en kapot schieten, proberen op het voertuig te blijven totdat je in de buurt van een andere bent, en als je op de grond terecht komt en ze willen je kapot schiet moet je gewoon Rollen + jump, das het snelste manier van vooruit lopen en dan zo snel mogelijk een nieuwe jatten
quote:Not only does the world change with time, but so does your outfit.
Ja ik haal hem ALS die PAL komt puur omdat ik de stijl erg cool vind....quote:Op woensdag 7 september 2005 16:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zoals ik al eerder zei, ik laat hem wel ff schietenWat ik wél tof vond:
[..]
Stijl is erg belangrijk jaquote:Op woensdag 7 september 2005 16:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja ik haal hem ALS die PAL komt puur omdat ik de stijl erg cool vind....
Tja. Anticipation level: 0.3quote:
Je volgende post in dit topic ook !quote:Op woensdag 7 september 2005 16:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tja. Anticipation level: 0.3
leuke scans opzich, ik wil em zeker gamen.quote:Op woensdag 7 september 2005 16:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja ik haal hem ALS die PAL komt puur omdat ik de stijl erg cool vind....
Oh,.. nieuwe KH scans
[afbeelding]
[afbeelding]
Vorig jaar in een hands-on bevestigde IGN al dat de camera issues verholpen zijn en ook het menu systeem. Weet je nog als je bv een item nodig tijdens battlequote:Op woensdag 7 september 2005 19:25 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
leuke scans opzich, ik wil em zeker gamen.
ik game em op de release als de camera nu wel goed is
en als de camera nog zuigt dan wacht ik op platinum versie
De irritaties in deel 1quote:Op woensdag 7 september 2005 19:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Vorig jaar in een hands-on bevestigde IGN al dat de camera issues verholpen zijn en ook het menu systeem. Weet je nog als je bv een item nodig tijdens battle? Allemaal verholpen, maar ja.... het blijft afwachten.
Ik had er dus gewoon helemaal geen last van.quote:Op woensdag 7 september 2005 20:00 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
De irritaties in deel 1
en toch doorspelen
vind het prima om handmatig te besturen maar bij KH was je er echt teveel mee bezig gewoon.quote:Op woensdag 7 september 2005 20:31 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik had er dus gewoon helemaal geen last van.Maar ik vind het sowieso bij bijna alle spellen relaxter om de camera handmatig te besturen.
Had jij geen problemen met dat real-time vechten? Ik vond het echt een te grote chaos.quote:Op woensdag 7 september 2005 19:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Vorig jaar in een hands-on bevestigde IGN al dat de camera issues verholpen zijn en ook het menu systeem. Weet je nog als je bv een item nodig tijdens battle? Allemaal verholpen, maar ja.... het blijft afwachten.
De url van die link...le magnifique....zo waarquote:Op woensdag 7 september 2005 20:25 schreef Chocobo het volgende:
FFXII scans
http://www.playfrance.com(...)I-le-magnifique.html
[afbeelding]
Heerlijk man, beetje rondstuiteren.quote:Op donderdag 8 september 2005 15:49 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Had jij geen problemen met dat real-time vechten? Ik vond het echt een te grote chaos.
Ja dat verschilt per game denk ik. KH had geen kleine battle arena's waar de gevechten zich voordoen. KH ging prima bij me eigenlijk.quote:Op donderdag 8 september 2005 15:49 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Had jij geen problemen met dat real-time vechten? Ik vond het echt een te grote chaos.
he dat zou ook in fable zitten alleen kwamen ze rekenkracht tekort zeiden zequote:Op woensdag 7 september 2005 16:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zoals ik al eerder zei, ik laat hem wel ff schietenWat ik wél tof vond:
[..]
In Fable wilden ze het realtime laten groeien he, dat is waarschijn lijk anders dan hier. Je komt hier waarschijnlijk 'ineens' een grote boom tegen die 5 minuten eerder nog klein was. Zo was het ook bijquote:Op zaterdag 10 september 2005 12:48 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
he dat zou ook in fable zitten alleen kwamen ze rekenkracht tekort zeiden ze
Terranigmaquote:Op zaterdag 10 september 2005 13:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
In Fable wilden ze het realtime laten groeien he, dat is waarschijn lijk anders dan hier. Je komt hier waarschijnlijk 'ineens' een grote boom tegen die 5 minuten eerder nog klein was. Zo was het ook bijTerranigma
op de SNES. Daar evolueerden steden gewoon op gezette tijden.
Niet de officiële helaasquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:57 schreef H.Flick het volgende:
http://www.amazon.co.uk/e(...)/026-5624998-0054855
Staat hij hier niet tussen?
quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:36 schreef H.Flick het volgende:
http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/B0000520GE/qid=1126377379/sr=8-1/ref=pd_bbs_1/104-9161306-1772725?v=glance&s=videogames&n=507846
Bij de Amerikaanse amazon hebben ze hem wel. Ik weet alleen niet hoe het daar met verzenden zit.
dus helaas pindakaas, wat al wel een andere website tegengekomen die die kabels wel verschepen, alleen is erg ¤¤¤ en duurt lang...quote:Shipping: Currently, item can be shipped only within the U.S.
Ben benieuwd!quote:TGS 2005: Devil May Cry 3 Special Edition
Capcom set to debut update at TGS.
by Anoop Gantayat
September 12, 2005 - The Tokyo Game Show hasn't even started yet and we're already getting sneak peaks at the show's surprises. One surprise that's been kept under wraps is Devil May Cry 3 Special Edition. Famitsu Wave, a monthly DVD magazine from the publishers of Famitsu, reveals in a preview for its upcoming issue, due 9/30, that this mysterious title will make it into Capcom's TGS lineup along side games like Okami and Shin Onimusha.
So what makes this special edition so special? Unfortunately, the Famitsu Wave blurb ends with just the game's name, so we'll have to wait until the start of the show to learn more. TGS opens its doors on Friday, so stay tuned to IGN!
en weer worden de echte fans genaait...quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:04 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ben benieuwd!Maar goed dat ik DMC 3 nog niet gekocht heb! Een toegevoegde online mode zou cool zijn!
Dat doen ze voor de echte, èchte, ÈCHTE fans die gek genoeg zijn om een tweede versie van hetzelfde spel te kopen!quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:12 schreef Gamedemon het volgende:
en weer worden de echte fans genaait...
waarom brengen ze die dingen altijd onaangekondigt maanden later uit?
Geef Gamedemon wel een punt hier hoor. Je koopt het spel op release hopende op de coole versie. Zo snel al een SE is toch wel kut !quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:28 schreef P-Style het volgende:
[..]
Dat doen ze voor de echte, èchte, ÈCHTE fans die gek genoeg zijn om een tweede versie van hetzelfde spel te kopen!![]()
of geef het bij de release aan van : jongens over 2 maanden komt er een SE aan, kijk maar welke je wilt.quote:Op dinsdag 13 september 2005 08:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind het eigenlijk ook schandalig, doe dat zoals MS, breng een SE gelijktijdig uit zodat iedereen kan kiezen. Maar bij Sony zijn ze een beetje matennaaierig wat dat betreft. MGS doet precies hetzelfde
Luister eens even... Sony en Microsoft hebben hier natuurlijk helemaal niks mee te maken. Zowel Capcom als Konami zijn zelfstandige developers èn zelfstandige publishers. Het enige wat Sony ermee te maken heeft is dat ze wat geld krijgen voor ieder verkocht spel.quote:Op dinsdag 13 september 2005 08:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind het eigenlijk ook schandalig, doe dat zoals M$, breng een SE gelijktijdig uit zodat iedereen kan kiezen. Maar bij Sony zijn ze een beetje matennaaierig wat dat betreft. MGS doet precies hetzelfde
Je ziet het tegenwoordig wel erg vaak dat accu's, adapters, kabels, of wat dan ook van bepaalde producten binnen een reeks defecten bevat.quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:16 schreef Geqxon het volgende:
http://news.bbc.co.uk/2/hi/technology/4240558.stm
Grote kans dat mijn PS2 adaptor terug-gestuurd moet worden
Stuur je ouwe grote PS2 op, misschien krijg je wel een nieuwe kleine!quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:56 schreef H.Flick het volgende:
De oude moest je terugsturen in de bijgesloten envelop, toch?
Ik heb nog zo'n grote oude PS2, dus voor mij geen problemen.
Laten we het hopen!quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:00 schreef P-Style het volgende:
[..]
Stuur je ouwe grote PS2 op, misschien krijg je wel een nieuwe kleine!
maar ik voel me als echte fan iig gewoon genaait, de echte fans die halen het spel op de dag van release, slaapzakken voor de gameshops en dat soort onzin.quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:50 schreef P-Style het volgende:
[..]
Luister eens even... Sony en Microsoft hebben hier natuurlijk helemaal niks mee te maken. Zowel Capcom als Konami zijn zelfstandige developers èn zelfstandige publishers. Het enige wat Sony ermee te maken heeft is dat ze wat geld krijgen voor ieder verkocht spel.
Konami en Capcom kiezen er zelf voor om deze "uitgebreide versies" later op de markt te brengen (en meestal is dat toch wel een half jaar tot een jaar later) en dat vind ik best begrijpelijk. Want er zit extra development-tijd in en dat kost allemaal extra geld. Als Devil May Cry: SE of MGS3:Subsistance de uiteindelijke versies waren, dan hadden we met z'n allen nòg een jaar kunnen wachten op deze games. Bovendien kun je tegenwoordig bij sommige publishers/games (zéker bij Metal Gear games) wel verwachten dat er later een uitgebreidere versie verschijnt. En onthoud... niemand verplicht je om deze uitgebreidere versies te kopen!
Het zou alleen wel netjes zijn als deze games een stuk goedkoper zijn dan hun "minder uitgebreide voorgangers" en/of dat als je kunt aantonen dat je het origineel hebt, dat je dan de uitgebreide versie voor een vriendenprijsje kunt bemachtigen.
Leùk is het zeker niet. Of ze full price worden valt nog te bezien. Aan de andere kant, het zijn juist vooral de fans die deze versies gaan kopen. Mensen die niet geïnteresseerd waren in de originele versies zullen deze ook wel links laten liggen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:09 schreef Gamedemon het volgende:
maar ik voel me als echte fan iig gewoon genaait, de echte fans die halen het spel op de dag van release, slaapzakken voor de gameshops en dat soort onzin.
en dan brengen ze de ware collecters edition uit ook full price, doe dan wat jij zegt : goedkoper voor de mensen met de standaard versie
Ik ben het met je eens dat ze er geen gewoonte van moeten maken, maar hier valt het opzich wel mee hoor. In Japan komen dit soort grappen al járen voor.quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:34 schreef Gamedemon het volgende:
games inleveren bij de FRS is OOK jezelf naaien, die gasten geven vet te weinig voor een nieuwe game.
en het draait me in dit geval niet om mgs3 substance, maar om devil may cry 3 die de trend gaat overnemen, ze moeten er geen gewoonte van maken want ik vind het maar bullshit.
Ze zouden zoiezo korting moeten geven aan de mensen die het orgineel hebben.
Hèhè!quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:49 schreef Gamedemon het volgende:
het irritantste vind ik die mannetjes die te cheapass zijn om 60 euro voor een vet spel neer te leggen en wachten tot ie 30 word of goedkoper, die kopen dus de collecters edition voor een schijtprijs terwijl degene die het er wel voor over hebben met een normale versie zitten
Natuurlijk ook erg vet.quote:Op woensdag 14 september 2005 20:42 schreef Gamedemon het volgende:
Metal gear solid 3
Dan moet je voor God of War gaan, maar MGS 3 is echt heel vet hoor, dat wil je niet missen.quote:Op woensdag 14 september 2005 20:52 schreef capital_P het volgende:
maar is niet egt met fantasie tog?
ik hou egt van monsters, draken, demonen, aliens en dat soort dingen
Misschien zit er stof op je lens. Dit probleem kun je zelf verhelpen, als je bereid bent je PS2 open te schroeven.quote:Op woensdag 14 september 2005 21:43 schreef Slappe_hap het volgende:
Hmm, aangezien ik geen 'mijn ps2 is kapot, wat moet ik doen' topic tegenkwam ga ik hier maar ff zeiken:
M'n ps2 is vandaag overleden. Het begon met langzaam laden en veel geluid maken, nu leest ie uberhaupt geen games meer. Het begon 3 dagen geleden dattie moeite had met loaden, vaak hielp het wel om 'm uit te zetten en een uurtje later weer aan te zetten, dan deed ie t weer 25 min, etc etc, maar nu leest ie uberhaupt niks meer.
Weet iemand wat eraan mankeerd en hoeveel me dit grapje gaat kosten indien ik 'm moet laten repareren?
Als je echt van monsters e.d. houdt, dan moet je voor God Of War gaan!quote:Op woensdag 14 september 2005 21:50 schreef capital_P het volgende:
consider it considered, iemand anders suggesties?
nog een topic dat verziekt gaat worden door jou oneindige stroom van kut postsquote:Op donderdag 15 september 2005 17:04 schreef BMH het volgende:
Het onwerkelijke is werkelijk geworden. Ik krijg een PStwo.
Een aardige fan van mijn werk (die verder anoniem wil blijven) stuurt een PStwo naar mij toe volgende week! Dus dit betekend dat jullie me hier nog wel eens zullen zien!
quote:Op donderdag 15 september 2005 17:04 schreef BMH het volgende:
Het onwerkelijke is werkelijk geworden. Ik krijg een PStwo.
Een aardige fan van mijn werk (die verder anoniem wil blijven) stuurt een PStwo naar mij toe volgende week! Dus dit betekend dat jullie me hier nog wel eens zullen zien!
Dat is een zeer juiste opsomming.quote:Op donderdag 15 september 2005 20:06 schreef Gamedemon het volgende:
Ratchet and clank 1, 2,3
Jak 1, 2 ,3
god of war
metal gear solid 3
Final fantasy 10
Grand theft auto : san andreas
Star ocean : till the end of time
onimusha 3
gran turismo
Doorgestreepte titels heb ik al gespeeld of vind ik geen reet aan.quote:Op donderdag 15 september 2005 20:06 schreef Gamedemon het volgende:
Ratchet and clank 1, 2,3
Jak 1, 2 ,3
god of war
metal gear solid 3
Final fantasy 10
Grand theft auto : san andreas
Star ocean : till the end of time
onimusha 3
gran turismo
quote:Op donderdag 15 september 2005 23:32 schreef BMH het volgende:
[..]
Doorgestreepte titels heb ik al gespeeld of vind ik geen reet aan.
Is dat alles wat 5 jaar PS2 me heeft te bieden?
Tip: Verkoop de PS2 die je krijgt door! Hoef je ook geen energie meer te verspillen in de PS2-topics!quote:Op donderdag 15 september 2005 23:32 schreef BMH het volgende:
en inplaats dat je nou vraagt : iemand anders nog suggesties begin je gelijk de ps2 af te zeiken, ziek triest mannetje,quote:Op donderdag 15 september 2005 23:32 schreef BMH het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 17 september 2005 09:50 schreef GoStop het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Net pas kunnen kijken.....quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:40 schreef Chocobo het volgende:
Rogue Galaxy trailer TGS:
http://access.scej-online(...)laxy_tgs05_2500k.wvx
Ik zeg niet dat ze slecht zijn. Ik heb gewoon al veel PS2 games gespeeld bij vrienden dus vind ik het nutteloos om ze te kopen als ik ze al (bijna) heb uitgespeeld. GOW is leuk en goed, maar net zo overgewaardeerd als POP1.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
God Of Fucking WarSerieus. Wat een game. Verder de Racthet & Clank serie en de RPG's natuurlijk
Kom op BMH, dat zijn echt wel goede titels hoor
KH vond ik niet zo leuk (ik ben anti-disney). Andere suggesties? Ik ben niet zo'n uber RPG gamer. Light RPG's gaan er nog wel in.quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:20 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
en inplaats dat je nou vraagt : iemand anders nog suggesties begin je gelijk de ps2 af te zeiken, ziek triest mannetje,
er zijn nog genoeg andere goede games alleen dit was mijn lijstje van must haves
kingdom hearts bijvoorbeeld
je ps2 doorverkopenquote:Op zaterdag 17 september 2005 19:51 schreef BMH het volgende:
[..]
KH vond ik niet zo leuk (ik ben anti-disney). Andere suggesties? Ik ben niet zo'n uber RPG gamer. Light RPG's gaan er nog wel in.
Ziet er weer geweldig uit.quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:40 schreef Chocobo het volgende:
Rogue Galaxy trailer TGS:
http://access.scej-online(...)laxy_tgs05_2500k.wvx
Level 5 bedoel jequote:Op zaterdag 17 september 2005 21:08 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ziet er weer geweldig uit.
Wat houd ik toch van Square.
Hey, Square geeft het uit, level 5 of niet, het blijft een Square game.quote:
Rogue Galaxy wordt uitgebracht door Sony zelfquote:Op zaterdag 17 september 2005 21:16 schreef peristilius het volgende:
[..]
Hey, Square geeft het uit, level 5 of niet, het blijft een Square game.
En ik ken niets van level 5, als ik DQVIII en RG gespeeld heb kan ik daar pas over oordelen.
Ow, my bad.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Rogue Galaxy wordt uitgebracht door Sony zelf
Dat ben ik met je eens.... kwaliteit druipt van de trailer af _O Echt zin in. Lijkt wel een zwaar verbeterde Skies of Arcadia game. Heb zelf alleen Dark Chronicle van Level 5 gespeeld en die was echt goed.....quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:26 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ow, my bad.
Het zou zo een Square game kunnen zijn.
Wat de hel...quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:32 schreef Strolie75 het volgende:
...volgende maand Shadow of the Colossus. PS2
Importquote:Op zaterdag 17 september 2005 21:37 schreef P-Style het volgende:
Wat de hel...serieus?!?
Heb ik wat gemist?
Tè veel goede spellen voor de PS2!
quote:Shadow of the Colossus (For PlayStation 2™ / US NTSC)
** Reservering, wordt verzonden zodra het binnen is (Oct 18, 2005) **
Release: Oct 18, 2005
Hmmm... had het kunnen weten. Hoop dat het niet al te lang duurt tot de PAL-release. Ik moet wel zeggen dat ze hebben opgeschoten. Ik dacht dat ze nog wel effe bezig waren met deze game.quote:
Ook nog niet in Europa zeker...quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:43 schreef Strolie75 het volgende:
En in November komt Dragon Quest VIII.![]()
![]()
Als we al die prachtige games die nu uitkomen uitgespeeld hebben zijn we net optijd voor next gen!quote:Who needs next gen.
Nee, releases hier sucken.quote:
QFTquote:Op zaterdag 17 september 2005 19:50 schreef BMH het volgende:
GOW is leuk en goed, maar net zo overgewaardeerd als POP1.
Jij spoort echt niet, hè?!quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:50 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ze slecht zijn. Ik heb gewoon al veel PS2 games gespeeld bij vrienden dus vind ik het nutteloos om ze te kopen als ik ze al (bijna) heb uitgespeeld. GOW is leuk en goed, maar net zo overgewaardeerd als POP1.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |