Natuurlijk ook erg vet.quote:Op woensdag 14 september 2005 20:42 schreef Gamedemon het volgende:
Metal gear solid 3
Dan moet je voor God of War gaan, maar MGS 3 is echt heel vet hoor, dat wil je niet missen.quote:Op woensdag 14 september 2005 20:52 schreef capital_P het volgende:
maar is niet egt met fantasie tog?
ik hou egt van monsters, draken, demonen, aliens en dat soort dingen
Misschien zit er stof op je lens. Dit probleem kun je zelf verhelpen, als je bereid bent je PS2 open te schroeven.quote:Op woensdag 14 september 2005 21:43 schreef Slappe_hap het volgende:
Hmm, aangezien ik geen 'mijn ps2 is kapot, wat moet ik doen' topic tegenkwam ga ik hier maar ff zeiken:
M'n ps2 is vandaag overleden. Het begon met langzaam laden en veel geluid maken, nu leest ie uberhaupt geen games meer. Het begon 3 dagen geleden dattie moeite had met loaden, vaak hielp het wel om 'm uit te zetten en een uurtje later weer aan te zetten, dan deed ie t weer 25 min, etc etc, maar nu leest ie uberhaupt niks meer.
Weet iemand wat eraan mankeerd en hoeveel me dit grapje gaat kosten indien ik 'm moet laten repareren?
Als je echt van monsters e.d. houdt, dan moet je voor God Of War gaan!quote:Op woensdag 14 september 2005 21:50 schreef capital_P het volgende:
consider it considered, iemand anders suggesties?
nog een topic dat verziekt gaat worden door jou oneindige stroom van kut postsquote:Op donderdag 15 september 2005 17:04 schreef BMH het volgende:
Het onwerkelijke is werkelijk geworden. Ik krijg een PStwo.
Een aardige fan van mijn werk (die verder anoniem wil blijven) stuurt een PStwo naar mij toe volgende week! Dus dit betekend dat jullie me hier nog wel eens zullen zien!
quote:Op donderdag 15 september 2005 17:04 schreef BMH het volgende:
Het onwerkelijke is werkelijk geworden. Ik krijg een PStwo.
Een aardige fan van mijn werk (die verder anoniem wil blijven) stuurt een PStwo naar mij toe volgende week! Dus dit betekend dat jullie me hier nog wel eens zullen zien!
Dat is een zeer juiste opsomming.quote:Op donderdag 15 september 2005 20:06 schreef Gamedemon het volgende:
Ratchet and clank 1, 2,3
Jak 1, 2 ,3
god of war
metal gear solid 3
Final fantasy 10
Grand theft auto : san andreas
Star ocean : till the end of time
onimusha 3
gran turismo
Doorgestreepte titels heb ik al gespeeld of vind ik geen reet aan.quote:Op donderdag 15 september 2005 20:06 schreef Gamedemon het volgende:
Ratchet and clank 1, 2,3
Jak 1, 2 ,3
god of war
metal gear solid 3
Final fantasy 10
Grand theft auto : san andreas
Star ocean : till the end of time
onimusha 3
gran turismo
quote:Op donderdag 15 september 2005 23:32 schreef BMH het volgende:
[..]
Doorgestreepte titels heb ik al gespeeld of vind ik geen reet aan.
Is dat alles wat 5 jaar PS2 me heeft te bieden?
Tip: Verkoop de PS2 die je krijgt door! Hoef je ook geen energie meer te verspillen in de PS2-topics!quote:Op donderdag 15 september 2005 23:32 schreef BMH het volgende:
en inplaats dat je nou vraagt : iemand anders nog suggesties begin je gelijk de ps2 af te zeiken, ziek triest mannetje,quote:Op donderdag 15 september 2005 23:32 schreef BMH het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 17 september 2005 09:50 schreef GoStop het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Net pas kunnen kijken.....quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:40 schreef Chocobo het volgende:
Rogue Galaxy trailer TGS:
http://access.scej-online(...)laxy_tgs05_2500k.wvx
Ik zeg niet dat ze slecht zijn. Ik heb gewoon al veel PS2 games gespeeld bij vrienden dus vind ik het nutteloos om ze te kopen als ik ze al (bijna) heb uitgespeeld. GOW is leuk en goed, maar net zo overgewaardeerd als POP1.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
God Of Fucking WarSerieus. Wat een game. Verder de Racthet & Clank serie en de RPG's natuurlijk
Kom op BMH, dat zijn echt wel goede titels hoor
KH vond ik niet zo leuk (ik ben anti-disney). Andere suggesties? Ik ben niet zo'n uber RPG gamer. Light RPG's gaan er nog wel in.quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:20 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
en inplaats dat je nou vraagt : iemand anders nog suggesties begin je gelijk de ps2 af te zeiken, ziek triest mannetje,
er zijn nog genoeg andere goede games alleen dit was mijn lijstje van must haves
kingdom hearts bijvoorbeeld
je ps2 doorverkopenquote:Op zaterdag 17 september 2005 19:51 schreef BMH het volgende:
[..]
KH vond ik niet zo leuk (ik ben anti-disney). Andere suggesties? Ik ben niet zo'n uber RPG gamer. Light RPG's gaan er nog wel in.
Ziet er weer geweldig uit.quote:Op vrijdag 16 september 2005 14:40 schreef Chocobo het volgende:
Rogue Galaxy trailer TGS:
http://access.scej-online(...)laxy_tgs05_2500k.wvx
Level 5 bedoel jequote:Op zaterdag 17 september 2005 21:08 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ziet er weer geweldig uit.
Wat houd ik toch van Square.
Hey, Square geeft het uit, level 5 of niet, het blijft een Square game.quote:
Rogue Galaxy wordt uitgebracht door Sony zelfquote:Op zaterdag 17 september 2005 21:16 schreef peristilius het volgende:
[..]
Hey, Square geeft het uit, level 5 of niet, het blijft een Square game.
En ik ken niets van level 5, als ik DQVIII en RG gespeeld heb kan ik daar pas over oordelen.
Ow, my bad.quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Rogue Galaxy wordt uitgebracht door Sony zelf
Dat ben ik met je eens.... kwaliteit druipt van de trailer af _O Echt zin in. Lijkt wel een zwaar verbeterde Skies of Arcadia game. Heb zelf alleen Dark Chronicle van Level 5 gespeeld en die was echt goed.....quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:26 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ow, my bad.
Het zou zo een Square game kunnen zijn.
Wat de hel...quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:32 schreef Strolie75 het volgende:
...volgende maand Shadow of the Colossus. PS2
Importquote:Op zaterdag 17 september 2005 21:37 schreef P-Style het volgende:
Wat de hel...serieus?!?
Heb ik wat gemist?
Tè veel goede spellen voor de PS2!
quote:Shadow of the Colossus (For PlayStation 2™ / US NTSC)
** Reservering, wordt verzonden zodra het binnen is (Oct 18, 2005) **
Release: Oct 18, 2005
Hmmm... had het kunnen weten. Hoop dat het niet al te lang duurt tot de PAL-release. Ik moet wel zeggen dat ze hebben opgeschoten. Ik dacht dat ze nog wel effe bezig waren met deze game.quote:
Ook nog niet in Europa zeker...quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:43 schreef Strolie75 het volgende:
En in November komt Dragon Quest VIII.![]()
![]()
Als we al die prachtige games die nu uitkomen uitgespeeld hebben zijn we net optijd voor next gen!quote:Who needs next gen.
Nee, releases hier sucken.quote:
QFTquote:Op zaterdag 17 september 2005 19:50 schreef BMH het volgende:
GOW is leuk en goed, maar net zo overgewaardeerd als POP1.
Jij spoort echt niet, hè?!quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:50 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ze slecht zijn. Ik heb gewoon al veel PS2 games gespeeld bij vrienden dus vind ik het nutteloos om ze te kopen als ik ze al (bijna) heb uitgespeeld. GOW is leuk en goed, maar net zo overgewaardeerd als POP1.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |