Dat ben ik met je eens.... random wordt minder en minder cool....quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:33 schreef Gamedemon het volgende:
tsja ik ben niet zo'n grote RPG fanaat , zo nu en dan een rpg vind ik prima als het maar geen random encounters meer zijn, die ben ik spuugzat na FFX.
dus de ps2 is voor mij aan het doodbloeden
Rpgs alla kotor vind ik dan wel weer goed
of router gebruiken neem ik aan, want dat heb ik staan...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:15 schreef Chocobo het volgende:
Zeg Gamedemon,... sluit je de PS2 gewoon hetzelfde aan als Xboxlive.... internet verbinding sharen en vanaf een 2e netwerkkaart naar je PS2?
yepquote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:15 schreef Chocobo het volgende:
Zeg Gamedemon,... sluit je de PS2 gewoon hetzelfde aan als Xboxlive.... internet verbinding sharen en vanaf een 2e netwerkkaart naar je PS2?
werkt ook gewoonquote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:35 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
of router gebruiken neem ik aan, want dat heb ik staan...
gewoon via me router ook, maar het zou zo ook kunnen zoals jij het zegtquote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:15 schreef Chocobo het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:09 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
gewoon via me router ook, maar het zou zo ook kunnen zoals jij het zegt
Zoek de verschillen :quote:Op donderdag 1 september 2005 11:43 schreef H.Flick het volgende:
Ik had Legend of Kay bijna meegenomen bij de FRS actie, maar ik wilde eerst wat reviews lezen.
Misschien haal ik hem bij mijn tweede reeks van 3 games
Ik vind hem wel vet, je hebt lekker veel vrijheid in beweging en alles wat je ziet kan kapot.quote:Op donderdag 1 september 2005 11:48 schreef jimjim1983 het volgende:
hoe is The Hulk: Ultimate Destruction op de ps2?
Dat is best slechtquote:Op donderdag 1 september 2005 13:22 schreef H.Flick het volgende:
Had ik ook, volgens mij. Zal wel aan het spel liggen.
ok dopequote:Op donderdag 1 september 2005 12:39 schreef Showtime het volgende:
[..]
Ik vind hem wel vet, je hebt lekker veel vrijheid in beweging en alles wat je ziet kan kapot.
Bij Jak 1 t/m 3 "onthoudt" 'ie inderdaad niet de frequentie. Deze moet je iedere keer weer op 60Hz zetten (als je dat wilt tenminste). Maar de beeldverhouding (breedbeeld of nietquote:Op donderdag 1 september 2005 13:22 schreef Chocobo het volgende:
Ik heb met Jak 2 hetzelfde probleem als met Jak 1. Hij bewaard zijn opties niet. Is dit een platinum iets ofzoGamesaves onthoudt die uiteraard wel, maar ik moet elke keer mijn scherm aanpassen, op 60Hrz zetten en op breedbeeld. Hop.... dag later weer alles.... dit had ik ook met Jak 1
Wat is dat toch ??
Dat snap ik niet,.... maar ok. Ik moet ook mijn screen elke keer weer centeren..... en ook mijn 16:9 of 4:3 verhouding onthoud die nietquote:Op donderdag 1 september 2005 19:54 schreef P-Style het volgende:
[..]
Bij Jak 1 t/m 3 "onthoudt" 'ie inderdaad niet de frequentie. Deze moet je iedere keer weer op 60Hz zetten (als je dat wilt tenminste). Maar de beeldverhouding (breedbeeld of niet) onthoudt 'ie wel hoor!
Bij mij dus wel!quote:Op vrijdag 2 september 2005 08:36 schreef Chocobo het volgende:
...en ook mijn 16:9 of 4:3 verhouding onthoud die niet![]()
Totzover vind hem niet belachelijk moeilijk, moet eerlijk zeggen dat ik nog niet echt veel gespeeld hebt omdat ik nog met Constantine bezig ben. Maar mijn eerste indruk was echt super, precies wat ik voorgesteld had.quote:Op donderdag 1 september 2005 13:48 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ok dope
hij is ook niet belachelijk moeilijk of lang?
Ik heb zitten vloeken op GTA afgelopen weekend.quote:Op maandag 5 september 2005 14:38 schreef Chocobo het volgende:
Zit vast met J&D.... moet 5 van die patrol gun vlieg schepen in de stad mollen maar dat lukt me niet
Drama missiequote:Op maandag 5 september 2005 14:46 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb zitten vloeken op GTA afgelopen weekend.5 koeriers opblazen met behulp van een speelgoedvliegtuigje.
![]()
Niet gelukt. Zero kan de schijt krijgen.quote:
Gijs mij lukte het ook niet.... iedereen K't op die missie !quote:Op maandag 5 september 2005 14:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Niet gelukt. Zero kan de schijt krijgen.
Idd fuck die Zero, als er zulke missies zitten in de Psp Gta verbrand ik die gamequote:Op maandag 5 september 2005 14:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Niet gelukt. Zero kan de schijt krijgen.
quote:Op maandag 5 september 2005 16:14 schreef peristilius het volgende:
Gewoon vliegtuigje landen, schieten en weer wegvliegen, zo moeilijk is het niet.
quote:
quote:Op maandag 5 september 2005 14:38 schreef Chocobo het volgende:
Zit vast met J&D.... moet 5 van die patrol gun vlieg schepen in de stad mollen maar dat lukt me niet
Health idd.... je moet een ander voertuig rammen of kapot schieten maar je verliest altijd wel wat kracht.... en als je er vijf moet doenquote:Op maandag 5 september 2005 17:12 schreef Gamedemon het volgende:
Staat me eigenlijk niet zo veel van bij, maar gewoon een voertuig pakken, vliegschepen mollen en nieuw voertuig jatten i guess?
wat is het probleem de tijd of je health?
Thanks ! Ik ga het proberenquote:Op maandag 5 september 2005 17:41 schreef Gamedemon het volgende:
gewoon er achter hangen met je voertuig en kapot schieten, proberen op het voertuig te blijven totdat je in de buurt van een andere bent, en als je op de grond terecht komt en ze willen je kapot schiet moet je gewoon Rollen + jump, das het snelste manier van vooruit lopen en dan zo snel mogelijk een nieuwe jatten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |